Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 17:44    Onderwerp: [TV] Game of Thrones Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Citaat:
Set in the Seven Kingdoms of Westeros, where "summers span decades and winters can last a lifetime", Game of Thrones chronicles the violent dynastic struggles among the kingdom's noble families for control of the Iron Throne; as the series opens, additional threats from the snow and ice covered region north of Westeros and from the eastern continent across a narrow sea are simultaneously beginning to rise.


Fantastische serie. Na de eerste episode was ik niet compleet overtuigd, maar ondertussen volledig verkocht! Ik kan niet wachten op het tweede seizoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 19:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Wachten op tijd om te lezen zul je bedoelen... :d
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Echte bazen lezen de boeken.

Prachtige serie, het is precies wat ik fijn vind tussen fantasy en 'realisme'. Niet teveel gekheid maar ook gewoon een fijn medieval sfeertje. Ik vind bijvoorbeeld LotR net iets te, Game of Thrones houdt het lekker laag bij de grond.

Ik zit nu op de helft van boek vier, maar ook ik heb ontzettend veel zin in seizoen twee.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Paintskillz schreef:
Wachten op tijd om te lezen zul je bedoelen... :d
Ik lees geen series meer als ze nog niet afgewerkt zijn. Martin moet nog twee boeken schrijven en hij teast al een achtste deel. Eens ze allemaal af zijn, lees ik ze uit zoals ik met de eerste zes Harry Potters deed: één per dag tot ik ze allemaal uit heb. Daarnaast wil ik de serie niet spoilen met de boeken. Omgekeerd voegen de boeken ongetwijfeld wel voldoende toe om ze toch de moeite te maken na de serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Seizoen 1 was zo epic! Spijtig dat het maar een 10 episodes/seizoen serie is. =(
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Paintskillz schreef:
Wachten op tijd om te lezen zul je bedoelen... :d
Ik lees geen series meer als ze nog niet afgewerkt zijn. Martin moet nog twee boeken schrijven en hij teast al een achtste deel. Eens ze allemaal af zijn, lees ik ze uit zoals ik met de eerste zes Harry Potters deed: één per dag tot ik ze allemaal uit heb. Daarnaast wil ik de serie niet spoilen met de boeken. Omgekeerd voegen de boeken ongetwijfeld wel voldoende toe om ze toch de moeite te maken na de serie.

Ben het daar wel mee eens, spijtig genoeg is dat niet het geval wanneer je het omgekeerde doet. Wanneer je eerst een boek leest en dan de verfilming bekijkt, dan kan dat zwaar tegenvallen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Joni Philips schreef:
Omgekeerd voegen de boeken ongetwijfeld wel voldoende toe om ze toch de moeite te maken na de serie.

Toch werkt dat andersom net zo. Bij het lezen van de boeken denk ik nu gewoon, naast dat het hele mooie boeken zijn, steeds: wauw, lijkt me tof om dat in de serie te zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 21:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

GekooktEi schreef:
Joni Philips schreef:
Omgekeerd voegen de boeken ongetwijfeld wel voldoende toe om ze toch de moeite te maken na de serie.

Toch werkt dat andersom net zo. Bij het lezen van de boeken denk ik nu gewoon, naast dat het hele mooie boeken zijn, steeds: wauw, lijkt me tof om dat in de serie te zien.
Voila, en eens ik de volledige serie heb gezien kan ik me dat inbeelden wanneer ik de boeken lees. Als ik Harry Potter lees, heb ik visueel Daniel Radcliffe in mijn hoofd bijv.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ja, maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik vind het juist interessant om nog niemand in mijn hoofd te hebben tijdens het lezen, en om daarna te kijken of het overeenkomt met hoe ik het voor me zag.

En ik ben gewoon ongeduldig, dus ik wil ASAP weten wat er gebeurt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

GekooktEi schreef:
Ja, maar dat is persoonlijke voorkeur. Ik vind het juist interessant om nog niemand in mijn hoofd te hebben tijdens het lezen, en om daarna te kijken of het overeenkomt met hoe ik het voor me zag.

En ik ben gewoon ongeduldig, dus ik wil ASAP weten wat er gebeurt.
Zo voel ik me ook, ik maak de persoon in mijn hoofd en kijk dan of het klopt, helaas klopte mijn beeld van alleen Tyrion en Hodor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Feb 2012 22:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Moet de serie nog zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 09 Apr 2012 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Tweede seizoen is begonnen op HBO.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 09 Apr 2012 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

I know, en nu met Carice
Dan weet je al gelijk dat er weer pron scenes in voorkomen


Laatst aangepast door Robert op 09 Apr 2012 23:23; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Apr 2012 23:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ze heeft het één aflevering geschopt zonder haar tieten te laten zien...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 09 Apr 2012 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

had je iets anders verwacht dan? Ik vond het nog vrij lang duren...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 10 Apr 2012 07:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Je hebt wel echt genoeg sex scenes in de serie zeg. Ook vaak onnodig en vooral in de laatste aflevering waren er veel momenten waar ik de volume eventjes wat zachter voor moest doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Apr 2012 08:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Zat er in de boeken überhaupt een seksscène met Melisandre in?

Als natuurlijk een (SPOILER LATER (70% ofzo) IN BOEK/SEIZOEN 2)gedetailleerd beschreven bloedige bevalling van een schaduw niet telt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Apr 2012 09:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nee aangezien je in de boeken Stannis en Mellisandre niet volgt lijkt me niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 10 Apr 2012 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nee, dat klopt. Maar ik heb aflevering twee vanmiddag gekeken, en ik snap nu waarom het er in zit. Blijkbaar is dat in de miniserie dus een verklaring voor dat schaduw-gedoe waar ik het net over had. Wel leuk gevonden. Het is op zich ook wel een voor de hand liggende aanname.

Ik vond het jammer dat dat stuk van Theon zo was ingekort. Prachtig stuk in het tweede boek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 10 Apr 2012 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Citaat:
BREAKING: Game of Thrones has been renewed for a third season. Share this update and spread the word across the realm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 22 Apr 2012 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

GekooktEi schreef:
Nee, dat klopt. Maar ik heb aflevering twee vanmiddag gekeken, en ik snap nu waarom het er in zit. Blijkbaar is dat in de miniserie dus een verklaring voor dat schaduw-gedoe waar ik het net over had. Wel leuk gevonden. Het is op zich ook wel een voor de hand liggende aanname.

Ik vond het jammer dat dat stuk van Theon zo was ingekort. Prachtig stuk in het tweede boek.
Ik las Tyrion en dacht hihi, i saw what you did thurr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 07 Mei 2012 13:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Geweldige aflevering alweer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Mei 2012 22:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik wacht tot de laatste episode, dan kan ik ze in één keer zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 14 Mei 2012 13:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Wat een meesterlijke aflevering alweer! Beste TV serie ooit?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 16:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Dat was een zeer spectaculaire aflevering. Spijtig dat het al weer bijna voorbij is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group