Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
Jonezy BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 11:48    Onderwerp: Modern Warfare 3 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

http://www.gamed.nl/view/87900



Zeg het maar jongens. Ik heb er in ieder geval al een beetje zin in, ik haal sowieso Battlefield 3 én Modern Warfare 3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ondanks alle kritiek op de Call of Duty games vind ik het heerlijke shooters, net zoals ik Battlefield 3 geweldig ga vinden. Zeker dat beide titels erin komen hier.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

... Don't do this to me
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Er zijn ook al wat screens en models gelekt http://www.playstationpure.be/blog/item/6530/Ook-multiplayerinfo-Modern-Warfare-3-gelekt

Ik vind het toch een beetje kansloos dat ze nu de BF BC2/BF3 richting opgaan met grotere maps en destructie. Hopelijk gaan ze niet ook nog eens voertuigen erin stoppen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 13:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ondanks dat Battlefield 3 er veel beter uitziet en uiteindelijk veel beter zal gaan worden, haal ik Modern Warfare 3 waarschijnlijk toch in huis (samen met Battlefield 3). Alleen al de hype die rond de COD-games hangt doet me iets, en de teaser trailers in de stijl van Modern Warfare 2 vind ik wel tof.

Bovendien zijn de games altijd wel leuk in multiplayer, al ging Modern Warfare 2 een beetje te ver. De gameplay van Black Ops was vele malen beter gebalanceerd, waardoor de game ook veel leuker speelt dan Modern Warfare 2.

Hopelijk leren Infinity Ward, Sledgehammer en Raven niet alleen op vlak van MP iets van Treyarch, maar ook de campaign van Black Ops was vele malen beter dan die van Modern Warfare 2. Hopelijk bouwt men verder op de fundering die men heeft geleged met Black Ops, en zal het verhaal en de gehele campaign op zich beter worden. Oh, en gebruik de coole gezichtsanimaties van Black Ops ook!

Oh, eneuh jongens en meisjes van Infinity Ward, vernieuw eens een beetje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 13:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Ik ga eerst afwachten, BO was ook enorm gehypt en failde echt zwaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ok, tijd om te beginnen met het haten van Call of Duty. Dat is natuurlijk wel een beetje mijn plicht.


De game ziet er waanzinnig zielig slecht uit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lol que, ze noemen de MP5K van Modern Warfare 2 ook gewoon "MP5 MW2", terwijl het een heel ander wapen is.

Maar goed, klinkt leuk en aardig maar ik wacht gewoon af. Enorm lek trouwens, zijn weinig games waarvan de lijst multiplayer maps beschikbaar is voor de release

@ Robert: Haha, ik vond die map er inderdaad ook al niet uitzien. First person shot en character close-ups gaan wel, wapens zien er ook wel leuk uit. Maar die map...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ik ga MW3 niet kopen. Na BlackOps was het wel weer genoeg geweest want die viel me toch wel tegen...

Ik wacht liever op Battlefield 3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

Robert schreef:
Ok, tijd om te beginnen met het haten van Call of Duty. Dat is natuurlijk wel een beetje mijn plicht.


De game ziet er waanzinnig zielig slecht uit!


Dat ziet er inderdaad slecht uit. Maar jij weet net zo goed als ik dat de vorige 3 Call of Duty's er uiteindelijk niet zo slecht uitzagen. Het zou me dan ook niets verbazen als dit een screenshot is uit een hele oude build of de editor zelfs, want die belichting en qua detail van het level is dat bij lange na niet wat ze in november gaan uitbrengen. Da's hetzelfde als zeggen dat als je alle instellingen heel laag zet dat ie er dan niet zo mooi uit ziet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Uhu, want de MP models zien er al veel beter uit

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 19:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik hou me er maar buiten, want als ik mijn mening over Call of Duty ga geven, dan krijgen we hier geen toffe sfeer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Mr. Awesome schreef:
Ik hou me er maar buiten, want als ik mijn mening over Call of Duty ga geven, dan krijgen we hier geen toffe sfeer

Geen B zeggen, zonder A prijs te geven, makker. Zeg het maar, misschien draagt het wel bij tot een interessante discussie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Inderdaad, Robert doet het ook gewoon, ik doe het ook wanneer ik noodzaak zie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

GekooktEi schreef:
Maar goed, klinkt leuk en aardig maar ik wacht gewoon af.


Ik koop hem pas wanneer ik zeker weet dat er een Gamed Clan tot stand komt, ik heb geen zin om weer in een Black Ops situatie te komen. Maar eerlijk gezegd hoop ik liever dat Battlefield 3 die game zal worden.

Misschien offtopic maar heeft iemand een mooi lijstje met alle games die gaan komen in Q3 en Q4?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

Weeral Modern Warfare, zelfde engine, zelfde gameplay...
Ik ga dit jaar de hype weer gewoon negeren, zoals ik dat bij Black Ops ook deed, waar ik nog altijd blij over ben dat ik hem niet ben gaan halen. Er zijn veel andere games waar we meer aandacht zouden moeten geven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik koop beide games, denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 14 Mei 2011 23:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Paintskillz schreef:
Ik koop beide games, denk ik.


Dit ^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 21 Mei 2011 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Citaat:
RT @fourzerotwo: The 1st ever Modern Warfare 3 gameplay trailer hits this Monday, May 23rd. I'll blast out a link to the HD version as soon as it airs. #MW3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 21 Mei 2011 11:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

MaartenL schreef:
Ik ga MW3 niet kopen. Na BlackOps was het wel weer genoeg geweest want die viel me toch wel tegen...

Ik wacht liever op Battlefield 3.


KingLikesCookies schreef:
Weeral Modern Warfare, zelfde engine, zelfde gameplay...
Ik ga dit jaar de hype weer gewoon negeren, zoals ik dat bij Black Ops ook deed, waar ik nog altijd blij over ben dat ik hem niet ben gaan halen. Er zijn veel andere games waar we meer aandacht zouden moeten geven.

^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 21 Mei 2011 11:09    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ik ben dan in vergelijking met King en Maarten nog verstandiger, ik heb gewoon van Call of Duty afgezien sinds Modern Warfare 2. Black Ops is er bij mij niet in gekomen, Modern Warfare 3 zal er ook zeer waarschijnlijk niet inkomen.

Dus, maandag de eerste gameplaytrailer. Ik weet nog dat alle CoD-fans hier HELEMAAL losgingen en hyped werden bij de eerste MW2-gameplay, en dat ik zoiets had van: wait, what, dit is gewoon CoD4. Om te huilen, dit gaat gewoon weer precies dezelfde gameplay zijn en alle 13-jarige jongetjes en stoere mensen wiens vrienden alleen maar FIFA en Black Ops spelen, gaan toch weer zeggen dat dit het beste spel van het decennium is. Hell, waarschijnlijk overtreft dit Modern Warfare 2 wel weer in verkoopcijfers. Call of Duty is in mijn ogen echt een zwarte pagina geworden in de recente gamegeschiedenis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 21 Mei 2011 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

alleen mw1 was goed, daarna was het te druk en te gehyped.
verder is activision een leugenachtig kutbedrijf wat geboycot dient te worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 21 Mei 2011 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

D: schreef:
alleen mw1 was goed, daarna was het te druk en te gehyped.
verder is activision een leugenachtig kutbedrijf wat geboycot dient te worden.


Ik ben het opzich met je eens maar waarom is Activision een leugenachtig bedrijf?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 06:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Goh, de trailer was wel goed....

They got me again
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Mei 2011 07:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Christian Vuye schreef:
Goh, de trailer was wel goed....

They got me again

Sarcasme?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group