Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 09:28    Onderwerp: [TV] Spartacus: Blood and Sand Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Citaat:
Spartacus is een Thracische soldaat die vecht voor de Romeinen onder Claudius Glaber. Wanneer hij tegen Glaber in opstand komt omdat die ten strijde wil trekken tegen de troepen van Mithridates VI van Pontus, wordt hij gearresteerd en tot slaaf gemaakt. Hij wordt samen met nog een aantal andere slaven geronseld voor een gladiatorenschool. Voortaan mag hij vechten in het Amfitheater tot vermaak van het Romeinse volk. Om te overleven moet hij niet alleen vechten tegen zijn collega-gladiatoren, hij moet ook vechten tegen verraad en corruptie en bovendien stelt vrouwelijke nabijheid hem op de proef.


De serie telt momenteel drie seizoenen, namelijk Spartacus: Blood and Sand, de prequel-serie Gods of the Arena en het vervolg Spartacus: Vengeance.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 28 Jan 2012 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

En ik zit op de subs e wachten om de eerste afl van de 3 serie te bekijken . Voelde wel raar aan dat Andy .... vervangen is . Alleen wat doe je er aan ,ik mis hem als Spartacus ,
RIP Andy ....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 12:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Damn, episode 5 van Vengeance is damn. Gewoon beste episode van de serie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 25 Feb 2012 12:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Tot nu toe enkel de eerste aflevering gezien. Ik vond het eerlijk gezegd wat tegenvallen, maar het wordt precies nog wel beter. Ik kijk ze wel als heel het seizoen ineens beschikbaar is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jordy92 BerichtGeplaatst: 13 Mrt 2012 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2012
Berichten: 6

Ik vond die acteur in het eerste seizoen zo goed dat ik het nieuwe seizoen nog niet durf te kijken. Beetje bang dat het tegen valt. Jullie zeggen, toch doen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2012 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Season finale was super, hoewel de intrigue van de andere finales ontbreekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jun 2012 16:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Volgend seizoen wordt het laatste
http://www.ign.com/articles/2012/06/04/next-spartacus-season-war-of-the-damned-will-end-the-series?page=2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group