Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:39    Onderwerp: [Wii / Cube] The Legend of Zelda: Twilight Princess Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Eindelijk is het dan zover, in december komt The Legend of Zelda: Twilight Princess eindelijk naar de Nintendo Wii (als launchgame) en de GameCube. Het spel had eigenlijk al een jaar eerder uit moeten komen, maar o.a. door de Wii-ondersteuning duurde het een stuk langer.

Nintendo zelf roept dat dit de grootste c.q. beste Zelda titel ooit zal gaan worden, waarmee ze de lat in ieder geval zeer hoog leggen.

De vraag is of jullie verwachtingen ook zo hooggespannen zijn en welke versie jullie gaan halen.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Cain BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jul 2006
Berichten: 264

Ik 'hoop' dat deze Zelda de beste wordt maar dat is over het algemeen wishfull thinking. Zelda OoT kan in mijn ogen niet overtroffen worden behalve dan qua graphics en grootte. Als Twilight Princess in de schaduw kan staan van Ocarina of Time ben ik al tevreden.
Ik neem overigens de Goude versie, heb de Goude Wind Waker en Majora's Mask dus...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 21:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Mijn verwachtingen zijn absoluut hooggespannen, maar wat Nintendo tot nu toe heeft getoond stemt mij gelukkig Ik denk dat Twilight Princess wel degelijk een kans maakt om in de buurt van Ocarina of Time te komen. Het is even afwachten hoeveel dungeons er nu werkelijk inzitten en wat het niveau vna de puzzels en vijanden/bazen is, maar nogmaals, ik denk dat het helemaal goed komt. Dat wordt één van de beste launchgames ooit bij een console
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Andreas16 BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2006
Berichten: 12

Nintendo kan gewoon niet falen met dit spel. Een Zelda game heeft mij persoonlijk nog nooit teleurgesteld. Dit moet een waardige afsluiting zijn voor de GameCube en een goed begin voor de Wii. Of hij Ocarina of Time kan overtreffen is nog maar de vraag. Ik denk dat de impact minder groot zal zijn. Wat ik er van heb begrepen moet het een enorm groot spel worden en je moet er wel zo'n 100 uur mee kunnen spelen.

Ik zelf haal de GameCube versie eerst want ik koop de Wii niet direct. Waarschijnlijk wel later
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Sep 2006 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Ik koop het spel voor de Nintendo Wii en ik vraag me af of dit gaat bevallen. Ik twijfel nog een beetje of de klassieke controls me niet meer liggen, maar misschien moet ik een beetje af van het 'wat een boer niet kent dat vreet hij niet'-principe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Jasper_ BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 13:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Nov 2005
Berichten: 616

Ik ga voor de GameCube versie, omdat op Zelda na de Wii games voor mij toch nog niet interessant zijn maar ook omdat ik betwijfel of het met de Wii-mote weleens fijner speelt dan met de GameCube controller.

Ik vind het dan ook een ontzettende naaistreek van Nintendo dat ze de GameCube versie hebben uitgesteld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Wickey de Viking BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Nov 2005
Berichten: 114

Ik koop 'm in de loop van 2007... eerst even de kat uit de boom kijken en wachten op wat de reacties zijn over besturing enzo.

Wat moet het verschil worden tussen de gewone en de gold-versie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
P-Bwoy BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Jun 2006
Berichten: 171

Zo goed als A Link to the Past wordt ie toch niet!

Nee wordt ongetwijfeld een vette game, heb alle zelda's gespeeld, alleen Majora's Mask en Windwaker niet uitgespeeld, ik vond ze allebei erg matig. Ik hoop op een Ocarina of Time kwaliteitsgehalte...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Als de camera uit TWW gebruikt wordt zal de game voor mij nooit beter zijn dan OOT. Verder verwacht ik van Nintendo dat ze de saaie delen uit TWW achterwege laten en gewoon weer een mooi avontuur afleveren.

Welke versie: beide natuurlijk, alhoewel het een streek zou zijn als ik ze allebei voor de volle prijs moet kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Cubic X BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Nov 2004
Berichten: 519

Tom schreef:
Als de camera uit TWW gebruikt wordt zal de game voor mij nooit beter zijn dan OOT. Verder verwacht ik van Nintendo dat ze de saaie delen uit TWW achterwege laten en gewoon weer een mooi avontuur afleveren.

Welke versie: beide natuurlijk, alhoewel het een streek zou zijn als ik ze allebei voor de volle prijs moet kopen.

denk je dat nintendo ze voor jouw voor 20€ verkoopt?
d8 het niet

Ik koop er waars geen een, ik ben niet zo'n zelda freak
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

robert.wittenaar schreef:
Tom schreef:
Als de camera uit TWW gebruikt wordt zal de game voor mij nooit beter zijn dan OOT. Verder verwacht ik van Nintendo dat ze de saaie delen uit TWW achterwege laten en gewoon weer een mooi avontuur afleveren.

Welke versie: beide natuurlijk, alhoewel het een streek zou zijn als ik ze allebei voor de volle prijs moet kopen.

denk je dat nintendo ze voor jouw voor 20€ verkoopt?
d8 het niet

Ik koop er waars geen een, ik ben niet zo'n zelda freak

Nee, ik hoop nog steeds dat ze beide exemplaren in één doosje stoppen ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Tom schreef:
robert.wittenaar schreef:
Tom schreef:
Als de camera uit TWW gebruikt wordt zal de game voor mij nooit beter zijn dan OOT. Verder verwacht ik van Nintendo dat ze de saaie delen uit TWW achterwege laten en gewoon weer een mooi avontuur afleveren.

Welke versie: beide natuurlijk, alhoewel het een streek zou zijn als ik ze allebei voor de volle prijs moet kopen.

denk je dat nintendo ze voor jouw voor 20€ verkoopt?
d8 het niet

Ik koop er waars geen een, ik ben niet zo'n zelda freak

Nee, ik hoop nog steeds dat ze beide exemplaren in één doosje stoppen ^^
Miyamoto zei dat de game mirrored is zodat mensen beiden zouden kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 26 Sep 2006 19:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Joni Philips schreef:
Tom schreef:
robert.wittenaar schreef:
Tom schreef:
Als de camera uit TWW gebruikt wordt zal de game voor mij nooit beter zijn dan OOT. Verder verwacht ik van Nintendo dat ze de saaie delen uit TWW achterwege laten en gewoon weer een mooi avontuur afleveren.

Welke versie: beide natuurlijk, alhoewel het een streek zou zijn als ik ze allebei voor de volle prijs moet kopen.

denk je dat nintendo ze voor jouw voor 20€ verkoopt?
d8 het niet

Ik koop er waars geen een, ik ben niet zo'n zelda freak

Nee, ik hoop nog steeds dat ze beide exemplaren in één doosje stoppen ^^
Miyamoto zei dat de game mirrored is zodat mensen beiden zouden kopen.

Hopelijk vergeten ze dan niet die besturing terug te mirrorren ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Michael Wildeboer BerichtGeplaatst: 29 Sep 2006 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Dec 2004
Berichten: 17

Tom schreef:
Joni Philips schreef:
Tom schreef:
robert.wittenaar schreef:
Tom schreef:
Als de camera uit TWW gebruikt wordt zal de game voor mij nooit beter zijn dan OOT. Verder verwacht ik van Nintendo dat ze de saaie delen uit TWW achterwege laten en gewoon weer een mooi avontuur afleveren.

Welke versie: beide natuurlijk, alhoewel het een streek zou zijn als ik ze allebei voor de volle prijs moet kopen.

denk je dat nintendo ze voor jouw voor 20€ verkoopt?
d8 het niet

Ik koop er waars geen een, ik ben niet zo'n zelda freak

Nee, ik hoop nog steeds dat ze beide exemplaren in één doosje stoppen ^^
Miyamoto zei dat de game mirrored is zodat mensen beiden zouden kopen.

Hopelijk vergeten ze dan niet die besturing terug te mirrorren ^^


Die fout zullen ze toch niet maken #lol
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
koekiemonster BerichtGeplaatst: 01 Okt 2006 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Sep 2006
Berichten: 53

Cube! hoef nog geen wii
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
nickrandshzn BerichtGeplaatst: 28 Okt 2006 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mei 2004
Berichten: 23

dit lijkt me zeker de beste die komt.
een land 3x groter dan hyrule (ocarina of time), vette grafics, en de naam al, zelda.. DAN WEET JE TOCH DAT HET EEN VETTE GAME IS
ik wil hem zeker wel!! als ik een Wii heb, koop ik zelda meteen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 07 Nov 2006 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Het lijkt wel of er elke dag nieuws, filmpjes of nieuwe screens van zelda zijn. Ook al staat er spoiler bij, ik kijk ze toch

Nu heb ik bijvoorbeeld het openingsfilmpje al gezien, en eigenlijk wilde ik dat pas zien als de disc in mij Wii zit en ik begin aan een lang en geweldig avontuur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Pantoffelman BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Sep 2006
Berichten: 2741

OoT overtreffen ze toch niet, ook niet qua graphics (zie het in zn tijd he). Ik ga toch geen Wii kopen maar hij lijkt me wel amuserend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sebastiaan van Wijk BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 13:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 15

Ik heb wel begrepen dat je geen vrije camera controls hebt. Je kunt de camera alleen re-positioneren achter Link en natuurlijk in 1st person vrij rondkijken. Maar controle a la met de c-stick in TWW zit er niet bij...

Weet niet of dat ook voor de cube versie geldt.

Verder had ik gelezen dat Epona vrijwel hetzelfde bestuurt als in OoT O_o'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Gideon BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Camera kun je met een druk om de.......die knop achter op de NunChuck (volgens mij is dat Z of C; een van beide) achter Link krijgen. Werkt prima hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sebastiaan van Wijk BerichtGeplaatst: 08 Nov 2006 13:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 15

Ja precies, maar dus niet meer net als in TWW vrij om je heen cirkelen, toch?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
NL|MegaMika BerichtGeplaatst: 12 Nov 2006 19:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Okt 2003
Berichten: 606

Sebastiaan van Wijk schreef:
Ik heb wel begrepen dat je geen vrije camera controls hebt. Je kunt de camera alleen re-positioneren achter Link en natuurlijk in 1st person vrij rondkijken. Maar controle a la met de c-stick in TWW zit er niet bij...

Dat zou geweldig zijn, aangezien ik de camera van OOT vrijwel perfect vind spelen en die van TWW voor geen meter (ja, de meningen verschillen hierover). Ik hoop in ieder geval dat we weer een OOT-camera krijgen.

Van de week als opwarmer Zelda OOT maar weer eens uitgespeeld, maar dan de Japanse versie op mijn mooie tweedehands Japanse N64 console. Easy ^^. Leuk trouwens, deze versie is uncut, dus rood bloed en de originele Fire Temple muziek.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Gideon BerichtGeplaatst: 12 Nov 2006 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 2226

Sebastiaan van Wijk schreef:
Ja precies, maar dus niet meer net als in TWW vrij om je heen cirkelen, toch?


Klopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 12 Nov 2006 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Nooit problemen met de Windwaker camera gehad, kon nu ook Links gezicht zien en dat gaf soms aanwijzingen. Ook was de vrije camera wel fijn als je in de boot zat, dan kon je de omgeving beter bekijken. Want voor de rest waren die boottochten saai en vervelend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
svcreapy BerichtGeplaatst: 08 Dec 2006 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Dec 2006
Berichten: 70

Lijkt me wel leuk spel allen snap ik niet dat er bijna niks met de wii-mote gedaan wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group