Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 01:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Uit je handen laten vallen van de trap naar weer een andere trap van steen, waar 6 meter tussen heeft gezeten. Ik mag van geluk spreken dat hij geen technische schade heeft gekregen, die klap had zelfs mijn iude Gameboy Pocket pijn gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 06:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

ninodude schreef:
Uit je handen laten vallen van de trap naar weer een andere trap van steen, waar 6 meter tussen heeft gezeten. Ik mag van geluk spreken dat hij geen technische schade heeft gekregen, die klap had zelfs mijn iude Gameboy Pocket pijn gedaan.


damn wat een mazzel
had hem van 20 cm laten vallen... en je raad het al, meteen kapot
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 20:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

laraishond schreef:
ninodude schreef:
Uit je handen laten vallen van de trap naar weer een andere trap van steen, waar 6 meter tussen heeft gezeten. Ik mag van geluk spreken dat hij geen technische schade heeft gekregen, die klap had zelfs mijn iude Gameboy Pocket pijn gedaan.


damn wat een mazzel
had hem van 20 cm laten vallen... en je raad het al, meteen kapot


Balen!



Ik heb zelf een Vita en dat scherm is dus even groot, wat dus prachtig is ik ben benieuwd hoe de spellen zullen gaan ogen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 26 Jun 2012 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Waarschijnlijk niet op de volle resolutie van het scherm maar op de native van het kleine 3dsje
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 27 Jun 2012 01:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

the_dan schreef:
Waarschijnlijk niet op de volle resolutie van het scherm maar op de native van het kleine 3dsje


Idd. Het beeld gaat vergelijkbaar worden met de DSiXL. Tenminste wat DS games betreft. Welk invloed dit scherm dat dezelfde resolutie behoudt zal hebben op 3DS games is nog ff afwachten. Wss zullen de games minder scherp worden doordat de DPI omlaag gaat. De vraag is echter of dit opgaat vallen of niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Jul 2012 11:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

http://youtu.be/x6sf0IqNaeA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 31 Jan 2013 10:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

http://www.ign.com/articles/2013/01/30/fire-emblem-awakening-review

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 09:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

heb gelezen op sillicon dat op 11april 2013 Cardfight Vanguard uitkomt (waarschijnlijk in japan) op 3Ds

je speelt blijkbaar als jezelf jezelf met eigen naam/avatar
met een eigen starterdeck
je krijg exp voor het winnen van matches/missions en uiteindelijk kan je meedoen in tourny's en nationals.

er is ook online en local play

vindt vanguard een echt gave spel om te spelen dat zeg ik uit ervaring
ik kijk er naar uit deze game te spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 10:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nintendo 3DS Direct incoming:
http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=196103

Iemand die de juiste tijd weet voor ons?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Volgens hier: http://www.timeanddate.com/worldclock/fixedtime.html?iso=20130214T1500&p1=37&msg=Nintendo%20Direct%202013.2.14 - is het 15.00.

Maar Neogaf (waar deze link vandaan komt) geeft in de titel: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=513114 - 14.00 op.

Ik vermoed dus dat 14.00 niet waar is en dat het dus 15.00 is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

het is in NL GMT+1, dus het is wel 15:00 volgens mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Nintendo is weer goed bezig.

Citaat:
23:00 The presentation has begun. Iwata is, as expected, wearing a Luigi hat. Luigi first appeared in Mario Bros. in 1983, the same year as as the Famicom.
23:01 This year, 2013, is Luigi's 30th anniversary, making this the Year of Luigi.
23:03 Luigi finally earned a starring role in Luigi's Mansion. Miyamoto appears w/ vacuum! Iwata hands Miyamoto a Luigi hat, making them the Luigi Bros. Miyamoto introduces LM2.
23:05 You can really see the depth in the rooms. He explores the dark with a flashlight. Enjoy the different environments in the game. The vacuum is powered-up; vacuum things.
23:06 Try using the vacuum in lots of different ways. Dark light allows you to uncover secrets.
23:07 Luigi explores lots of different, individual buildings. They each have unique features. You have to use different techniques to capture the ghosts. Boo and many others appear.
23:09 "Obaken" is a ghost dog that steals a bone, and you have to chase him down. Comic horror.
23:10 4P all-Luigi co-op in Terror, Hunter, Climber, Chaser Towers. Local, DL, Internet play.
23:11 Next game! Luigi is sleeping peacefully. Let's bother him. Do you know what this is?
23:12 It's the next game in the Mario & Luigi RPG series, which takes place in Luigi's dream. Mario & Luigi RPG 4: Dream Adventure. Summer 2013.
23:13 The next title in the Mario Golf series also includes Luigi. Normal and gimmick courses. Mario Golf: World Tour. Summer 2013.
23:14 NSMBU file select screen has a New Super Luigi U icon. New adventure starring Luigi.
23:15 New Super Luigi U to be made available for download at a later date.
23:16 Band Brothers now. Band Brothers 3DS can also play the over 9000 tracks from the DS version, now under prep.
23:17 Zelda update now. Miiverse has communities for released titles, but not unreleased. Miiverse community for The Legend of Zelda series to be opened. Official Aonuma Mii.
23:19 Donkey Kong Returns 3D under development. Screenshots now. eShop video. Summer 2013, retail and download.
23:20 Thank you for watching! The presentation is now over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 20:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Oh, ik dacht dat het voor morgen was, maar het was een bericht van gister. Haha. Nu even rustig bekijken mijn reactie komt zo.

Edit:

Een nieuwe Mario & Luigi RPG, geniaal! Hier kijk ik al zo lang naar uit na het uitspelen van RPG 3.

DKC:R voor de 3DS vind ik ook wel tof, de Wii versie was een beetje verpest door de geforceerde motion controls, maar 't had net zo goed een nieuw deel kunnen zijn nu krijg je zo'n Vita situatie.

Blij dat we ook wat datums hebben voor Fire Emblem, Animal Crossing en LM.

Had wel een nieuwe Zelda verwacht, maar dat is denk bewaard voor de E3, moet immers wel wat overblijven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Feb 2013 21:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Oh, ik dacht dat het voor morgen was, maar het was een bericht van gister. Haha. Nu even rustig bekijken mijn reactie komt zo.

Edit:

Een nieuwe Mario & Luigi RPG, geniaal! Hier kijk ik al zo lang naar uit na het uitspelen van RPG 3.

DKC:R voor de 3DS vind ik ook wel tof, de Wii versie was een beetje verpest door de geforceerde motion controls, maar 't had net zo goed een nieuw deel kunnen zijn nu krijg je zo'n Vita situatie.

Blij dat we ook wat datums hebben voor Fire Emblem, Animal Crossing en LM.

Had wel een nieuwe Zelda verwacht, maar dat is denk bewaard voor de E3, moet immers wel wat overblijven.

Oftewel vooral nieuwe rehashes van bewezen first party karakters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Iedereen die Luigi's Mansion koopt krijgt er een voucher bij als je de game registreert, met deze voucher kun je een extra spel voor niks downloaden vanaf de E-shop. We kunnen O.A. kiezen uit Mario Land 3D, Star Fox 64 3D en Layton 3D.

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=196218

Geen idee of dit ook voor ons telt, of alleen Amerika.

Edit: Dit is alleen als je een 3DS XL erbij koopt, wel een mooie deal lijkt me zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Feb 2013 17:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

US only.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
asianck BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 18:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 66

Er er komt weer een shitton aan 3DS games uit dit jaar. Meest opzienbarende titels zijn de Bravely Default lokalisatie en een nieuwe Yoshi's Island en een Zelda LttP sequel. Wel lui van SE dat Nintendo Bravely Default moet gaan uitgeven, maar whatever. Ze maken wel meerdere vreemde beslissingen.




Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Waarvan wel het meerendeel bestaat uit mario en luigi +friends... Begin een beetje Mario moe te worden. Nieuwe Zelda is leuk ook al vind ik die 2.5D stijl niet echt geweldig. Zelfde heb ik met Yoshi's island 3DS. Ik hoop dat Ninty nu wel weer een goede YI maakt. Bravery Assault is dan wel een meevaller en een van de redenen waarom ik een 3DS gekocht heb.

Laatst aangepast door Mafusto op 17 Apr 2013 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

My fucking god (excuus voor mijn taalgebruik), wat een aankondigingen weer. My body was not ready for this!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Nintendo is lekker bezig, maar idd het risico van Mario moeheid is nu best groot. Waar is Star Fox, Metroid, Donkey Kong, etc? Gelukkig hebben we E3 nog..

In ieder geval zeer blij met al deze nieuwe aankondigingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
asianck BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Dec 2008
Berichten: 66

Donkey Kong Country Returns 3DS komt toch ook uit dit jaar? Mss geen nieuwe deel, wel met extra levels. De echt grote titels zullen we wel tijdens de E3 tegenkomen. In de tussentijd hebben we ook nog de release datum van Animal Crossing en Shin Megami Tensei IV gekregen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Apr 2013 18:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

asianck schreef:
Donkey Kong Country Returns 3DS komt toch ook uit dit jaar? Mss geen nieuwe deel, wel met extra levels. De echt grote titels zullen we wel tijdens de E3 tegenkomen. In de tussentijd hebben we ook nog de release datum van Animal Crossing en Shin Megami Tensei IV gekregen.

24 mei is de Europese verschijningsdatum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 18 Apr 2013 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Misschien tijd voor Nintendo om nieuwe IP aan te kondigen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 18 Apr 2013 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Christian Vuye schreef:
Misschien tijd voor Nintendo om nieuwe IP aan te kondigen?

Dit. Al die nieuwe Zeldas en Marios, hoe leuk ook, ik ken het nou wel. Dus of een nieuwe IP, of een Metroid Prime Wii U/3DS
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Apr 2013 22:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ze hebben geen nieuwe IP nodig, ze moeten gewoon wat oude IP terugbrengen. Waarom bijvoorbeeld geen Star Fox, Ice Climbers of F-Zero?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 7

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group