Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 19 Dec 2011 20:16    Onderwerp: Het Einde Van Internet Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Hallo gamed-gangers,

Het einde van internet zit eraan te komen. In een notendop: In Amerika willen ze twee zogeheten "Bills" oftewel een wetsvoorstel introduceren waardoor het ganse internet geblocked wordt, o.a. vanwege piraterij/copyrights. Het gaat om SOPA (Stop Online Piracy Act) en Protect IP. En dit zal ons ook beïnvloeden. Denk aan websites als Youtube, Facebook, alles.

Ik ben helaas niet zo'n verteller. Iemand die Totalbiscuit kent? De cynische brit zoals hij zichzelf noemt heeft er eveneens het nodige over te zeggen. Luister maar mee, hij kan zo lekker vertellen met z'n krachtige stem In de description (omschrijving) van het filmpje staan meer links.

-John "TotalBiscuit" Bain is a UK Law graduate, professional gaming commentator and journalist.-

Let op, je moet dus goed engels kunnen.
http://www.youtube.com/watch?v=JhwuXNv8fJM

Ik denk eerlijk gezegd niet dat het zover zal komen omdat dit werkelijk nergens op slaat (21 December wordt er kennelijk over beslist), maar omdat maar weinig mensen ervan weten zou het zomaar eens kunnen gebeuren. Mensen buiten Amerika kunnen er niet echt wat aan doen helaas, TB zegt er aan het eind van het filmpje wat over maar ik weet zo snel niet meer wat.

Maargoed het was leuk jullie gekend te hebben, over 3 dagen houdt het sprookje op (Ok nu overdrijf ik mss een beetje lol...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 19 Dec 2011 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

21 December 2011? Zaten die Maya's er een jaar naast
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Dec 2011 20:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 26 Dec 2011 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Jippie, we zijn er nog. Zo hee weinig reacties, blijkbaar kan niemand engels. Anyway, knowyourmeme heeft er ook nog een topic over. LoL @ plaatje van Justin Bieber, die volgens de act zo 5 jaar had kunnen krijgen omdat hij immers populair werd via Youtube.

http://knowyourmeme.com/memes/events/protect-ip-act-stop-online-piracy-act#godaddy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Dec 2011 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Hmm... ik wist niet eens dat dit topic bestond. Maar het einde van het internet zal mijn een worst wezen. Misschien is het wel beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Dec 2011 00:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mr. Awesome schreef:
Hmm... ik wist niet eens dat dit topic bestond. Maar het einde van het internet zal mijn een worst wezen. Misschien is het wel beter.


en dat komt uit jouw mond
geen game nieuws meer, helemaal niks meer.
ach als QQ maar blijft bestaan is het best
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 27 Dec 2011 01:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Zo ver zal het nooit komen. Vergelijk het met roken, het is slecht (op Internet vind je veel nare dingen en piraterij), maar het levert veel geld op waardoor het nog steeds te koop is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 27 Dec 2011 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Dan maar illegaal

Het zal wel uitgesteld zijn, anders was het hele internet in korte tijd al helemaal doodgespamd.
Waarschijnlijk zou 4chan dan de positie van internationale drugsbaron innemen ofzoiets
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Dec 2011 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Misschien heb ik niet helemaal opgelet bij het kijken van de filmpjes, maar gaat dit niet in eerste instantie over het censureren voor Amerika?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Dec 2011 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

GekooktEi schreef:
Misschien heb ik niet helemaal opgelet bij het kijken van de filmpjes, maar gaat dit niet in eerste instantie over het censureren voor Amerika?


Niet alleen dat, het geeft corporaties de mogelijkheid om gehele sites plat te leggen en aan te klagen voor content die gepost werd door users (die overigens 5 jaar celstraf riskeren).

Dus m.a.w. SOPA geeft die bedrijven de macht om alles te censureren of plat te leggen. En tja, sites zoals Facebook en Youtube staan vol met copyrighted materiaal dus die lopen al kans om stilgelegd te worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 28 Dec 2011 03:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Wat een gelul , internet zal zelfs op het game gebied alles overnemen games donwl en DCL .... Alleen een groot ? word internet niet TE machtig . Internet maak gezinnen kapot wie weet wat te doen met internet is krachtig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 28 Dec 2011 09:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

zie sang schreef:
Wat een gelul , internet zal zelfs op het game gebied alles overnemen games donwl en DCL .... Alleen een groot ? word internet niet TE machtig . Internet maak gezinnen kapot wie weet wat te doen met internet is krachtig.

Nu graag met gebruik van leestekens in normaal nederlands graag, want hier is echt niks uit op te maken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 31 Dec 2011 03:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

GekooktEi schreef:
Misschien heb ik niet helemaal opgelet bij het kijken van de filmpjes, maar gaat dit niet in eerste instantie over het censureren voor Amerika?


Bijna alles wat wij gebruiken komt uit Amerika, en daarom zouden wij er ook door benadeeld worden. Youtube, Facebook, Twitter en nog veel meer. Kan makkelijk, ik ging vroeger altijd naar Website A. Nu kan dat niet meer, ip block. Zelfde idee dit. Maar zoals ik al zei zijn we er nog, mss overdreef ik een beetje met "het einde" maar dat je iig een stuk minder kon doen.

Of het compleet van de baan is weet ik niet, voor zover ik het heb begrepen is er momenteel een winterstop oid in het Congress aldaar. Hier een wikipedia artikel erover, wall of text: http://en.wikipedia.org/wiki/Stop_Online_Piracy_Act

En ja nogmaals, het is eigenlijk zo absurd dat ik betwijfel dat dit echt zou kunnen gebeuren. Zoals TotalBiscuit al zegt in z'n filmpje: "You are pissing off the world here, that's kind of a big deal"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 31 Dec 2011 03:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ach, weet je.. stel dat het wel gebeurd dat is geen reden tot paniek.

er was leven voor het internet, eeuwen en eeuwen en eeuwen lang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 31 Dec 2011 08:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

D: schreef:
ach, weet je.. stel dat het wel gebeurd dat is geen reden tot paniek.

er was leven voor het internet, eeuwen en eeuwen en eeuwen lang.

Kan je later tegen je kleinkinderen zeuren:

"Och jongens, doe toch eens niet zo moeilijk... Vroegah, vroegah, toen alles nog beter was, de lucht nog vies en de sex nog schoon, toen hadden we het internet"
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group