Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 12 Dec 2011 11:40    Onderwerp: [PS3] Tales of Graces F Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190




Title: Tales of Graces/F
Platform: Nintendo Wii/Sony Playstation 3
Theme and Genre: To Understand the Power to Protect RPG
Developer: Namco Tales Studio - Team Destiny (Tales of Destiny 2, Tales of Rebirth)
Publisher: Namco Bandai Games
Character Design: Inomata Mutsumi
Release Date: 13 maart 2012 Amerika, Europa nog niet bekend



Trailers:

Tales Of Graces:f Trailer - "Friendship"

http://www.youtube.com/watch?v=_dP0XsM23j0

Tales of Graces F - PS3 Gameplay

http://www.youtube.com/watch?v=44n-v6tO24o


Tales of Graces F Opening (HD)


http://www.youtube.com/watch?v=r-v0POvS5BI
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 30 Mei 2012 08:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

De Europese Day One Edition:



Deze ga ik wel halen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 14:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Hoe kan ik de DLC ingame gebruiken? Ik heb nergens een optie gevonden om bijvoorbeeld andere costumes te selecteren of die 1000 gal te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mafusto schreef:
Hoe kan ik de DLC ingame gebruiken? Ik heb nergens een optie gevonden om bijvoorbeeld andere costumes te selecteren of die 1000 gal te krijgen.


In de item menu, druk op L1 en je krijgt een lijst met alle DLC spul die je hebt aangeschaft...
moet je ze eerst selecteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 15:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Thanks. Verklaard iig waarom ik het niet kon vinden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 09 Sep 2012 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Mafusto schreef:
Thanks. Verklaard iig waarom ik het niet kon vinden.


Wist het eerst ook niet, haha.
Toen ik de Japanse versie speelde had ik het ff gegoogled.
thats it
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 23 Sep 2012 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

weet nog niet wat ik ervan moet denken, de VA dub is tergend zoals gewoonlijk zonder optie voor originele va., vind het battlesysteem tot nu toe extreem beperkt mischien dat dat later anders wordt ik zit nog maar in de fase dat iedereen kind is en had begrepen dat dat niet so blijft.

maar zoals het nu gaat lijkt het spel me wat op dark cloud oid, het geeft me atm nog niet de enjoyment factor van games als eternal sonata.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Sep 2012 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

jij bent een rare gast, je speelt nog maar als kind en je kraakt de battle system al af, als je volwassen bent in de game ben je enorm snel in battles en heb tig van aanvallen en zo die je kunt leren.

je kunt zelf toch wel ff denken dat je later als adult de game in gaat

en ik weet totaaal niet waarom jij denkt dat het meer Dark Cloud achtig is!
de gemaplay heeft er totaal niks mee te maken, de gameplay is nog sneller dan Star Ocean 4, en de battles zijn niet te vergelijken met Eternal Sonata
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 23 Sep 2012 18:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Ik ben deze game aan het spelen en zit in hoofdstuk vijf. Je kan ontzettend veel leuke dingen doen in deze game zoals sidequests doen, items craften door dualizing en de titels die je krijgt hebben dit keer een functie, als je die titels gaat grinden, dan komen er skills vrij of gaan je stats omhoog
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Sep 2012 19:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik heb het nu een beetje gezien met deze game, moet nu alleen nog maar
9 titles voor Malik, 31 titles voor Richard, eleth pot max 9999, en defeat gentlmen voor 5 trophies.

Maar om Gentlemen te verslaan moet je alle sidequests oplossen en veel dualizen, maar dat dualizen heb ik ff geen zin meer in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 23 Sep 2012 20:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

dantekloon schreef:
jij bent een rare gast, je speelt nog maar als kind en je kraakt de battle system al af, als je volwassen bent in de game ben je enorm snel in battles en heb tig van aanvallen en zo die je kunt leren.

je kunt zelf toch wel ff denken dat je later als adult de game in gaat

en ik weet totaaal niet waarom jij denkt dat het meer Dark Cloud achtig is!
de gemaplay heeft er totaal niks mee te maken, de gameplay is nog sneller dan Star Ocean 4, en de battles zijn niet te vergelijken met Eternal Sonata

rustig maar hoor diehard fan.. dit is een vrij discussie forum en niet een alleen posten als je net zoveel kennis van een spel als dantekloon hebt forum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Sep 2012 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

D: schreef:
dantekloon schreef:
jij bent een rare gast, je speelt nog maar als kind en je kraakt de battle system al af, als je volwassen bent in de game ben je enorm snel in battles en heb tig van aanvallen en zo die je kunt leren.

je kunt zelf toch wel ff denken dat je later als adult de game in gaat

en ik weet totaaal niet waarom jij denkt dat het meer Dark Cloud achtig is!
de gemaplay heeft er totaal niks mee te maken, de gameplay is nog sneller dan Star Ocean 4, en de battles zijn niet te vergelijken met Eternal Sonata

rustig maar hoor diehard fan.. dit is een vrij discussie forum en niet een alleen posten als je net zoveel kennis van een spel als dantekloon hebt forum.


maak dan een forum van ''kraak de game af zoveel je kunt forum''
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 24 Sep 2012 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

dantekloon schreef:
D: schreef:
dantekloon schreef:
jij bent een rare gast, je speelt nog maar als kind en je kraakt de battle system al af, als je volwassen bent in de game ben je enorm snel in battles en heb tig van aanvallen en zo die je kunt leren.

je kunt zelf toch wel ff denken dat je later als adult de game in gaat

en ik weet totaaal niet waarom jij denkt dat het meer Dark Cloud achtig is!
de gemaplay heeft er totaal niks mee te maken, de gameplay is nog sneller dan Star Ocean 4, en de battles zijn niet te vergelijken met Eternal Sonata

rustig maar hoor diehard fan.. dit is een vrij discussie forum en niet een alleen posten als je net zoveel kennis van een spel als dantekloon hebt forum.


maak dan een forum van ''kraak de game af zoveel je kunt forum''


mijn verontschuldigingen als je door een mentale handicap mischien niet normaal kunt doen maar zoniet moet je echt eens een keer goed van de trap donderen met die houding van je.

als iemand niet direct vol lof is over een game waar jij posters van boven je bed hebt hangen hoef je nog niet meteen erop te reageren alsof het een politieke discussie is waar het landsbelang van afhangt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Sep 2012 11:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Met mijn handicap kan ik tenminste nog 50 uur en 6 dagen in de week werken, kan ik van de handicap van jou niet zeggen, jij houdt er nog geen seconde vol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 24 Sep 2012 12:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

dantekloon schreef:
Met mijn handicap kan ik tenminste nog 50 uur en 6 dagen in de week werken, kan ik van de handicap van jou niet zeggen, jij houdt er nog geen seconde vol.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 24 Sep 2012 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Anyways, ik ben onderhand in de grote stad gearriveerd om een prinsje te ontmoeten.

ik heb tot nu toe alleen nog maar relatieve moeite gehad met de subbaas in het bloemenveld, maar ok ik speel dan op hard battledifficulty als 'teh newbie'.

Het verhaal begint nu iig wat aan te trekken dus iig wat vooruitzichten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 24 Sep 2012 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

D: schreef:
Anyways, ik ben onderhand in de grote stad gearriveerd om een prinsje te ontmoeten.

ik heb tot nu toe alleen nog maar relatieve moeite gehad met de subbaas in het bloemenveld, maar ok ik speel dan op hard battledifficulty als 'teh newbie'.

Het verhaal begint nu iig wat aan te trekken dus iig wat vooruitzichten.


win 200 battles with Hard mode and you will unlock Evil mode and a title for Hubert
win 300 battles with Evil mode and you will unlock Chaos mode and a title for Hubert
win 400 battles with Chaos mode and you will get a title for Hubert

and defeat the final boss on Moderate, Hard, Evil, Chaos modes for 4 trophies
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 25 Sep 2012 13:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

atm is battlesysteem en dingetjes unlocken @ titles wel leuk maar die bazen kunnen echt de pesttyfus krijgen van me, elke keer gaat mn hele party eraan terwijl ik echt wel fatsoenlijk dodge maar 1 hit en je bent stunned en kunt dan staan healen wat veel te veel tijd in beslag neemt en je dus 100% zeker nog een klap voor je bakkes krijgt.

elke baas doe ik dan ook maar op moderate ipv hard, en de rest speel ik gewoon op hard.

zonet dus zon soort van xatm092 achtig ding verslagen (van ff8)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

godsamme wat is de ai in dit spel toch furieus makend K U T.

kan ik weer een heel stuk overnieuw doen omdat mn teammaten niet wisten wat ze doen moesten en binnen 5 seconden allemaal dood lagen, en dan moet ik in mn eentje 3 long range zien te killen terwijl er nog eens 2 melee mij de hele tijd stunlocken. Dat gaat dus niet en dan ga je dood en moet je een half uur eerdere savepoint weer loaden.

Ik zet de difficulty maar op intermediate, fuck hard.. mn team kan niet omgaan met hard, ik wel maar mn team niet dus jullie hoeven nu niet te denken dat ik slecht ben in dit spel want dat ben ik niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Je kunt de AI instellen voor je teammates. Dat is zeker aan te raden voor Hard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 18:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Mafusto schreef:
Je kunt de AI instellen voor je teammates. Dat is zeker aan te raden voor Hard.

heb tot nu toe het hele spel op hard gespeeld op enkele bazen na (meeste bazen wel tho) en nooit problemen gehad maar mn team kan duidelijk niet omgaan met hard, dus ik zet het wel weer op hard wanneer ik een heel hoog lvl heb en items moet gaan grinden oid.

heb trouwens evil difficulty ook al unlocked maar nog geen costuum voor hubert wat je daar voor hoort te krijgen, snap het ook niet meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik zie dat je dus nog nooit eerder een Tales of game hebt gespeeld, want ik had er namelijk geen last van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
D: BerichtGeplaatst: 29 Sep 2012 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

dantekloon schreef:
Ik zie dat je dus nog nooit eerder een Tales of game hebt gespeeld, want ik had er namelijk geen last van.

Ik zal voor u buigen oh heerlijkheid, grootsheid en ervarenheid, koning der japanesu gamesu.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 16:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ik zet de difficulty trouwens op easy bij elke baas, geen zin meer om pissig te worden omdat mn volledige team binnen 5 seconden dood is en ik al mn revive items kan wasten die vervolgens niks uithalen omdat mn hele team meteen wéér dood is.

en als iemand dat hier niet bevalt dan eet je maar een zak houtskool oid.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 30 Sep 2012 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hoezo D:, denk dat iedereen het op easy zet.
ik kon er ook niet door heen komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group