Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63, 64  Volgende  
konnichiwa BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joni Philips schreef:
konnichiwa schreef:
Het zou best gekunnen hebben... De 0-1 verslies tegen Duitsland kon even goed gewonnen zijn, de punten die men heeft verloren tegen Oostenrijk 4-4 had niet mogen gebeuren en hetzelfde voor gisteren..
Daar hebben ze een bekend gezegde over: "Voetbal is een spel voor 22 mensen die achter een bal aan rennen en aan het eind wint Duitsland altijd." Die ploeg is ook gewoon ongeslagen tot nu toe.
Dat zeiden de Oostenrijkers ook..

Austria - Germany 1-2 de laatste goal gescoord in de 90'ste minuut ^^'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

konnichiwa schreef:
Joni Philips schreef:
konnichiwa schreef:
Het zou best gekunnen hebben... De 0-1 verslies tegen Duitsland kon even goed gewonnen zijn, de punten die men heeft verloren tegen Oostenrijk 4-4 had niet mogen gebeuren en hetzelfde voor gisteren..
Daar hebben ze een bekend gezegde over: "Voetbal is een spel voor 22 mensen die achter een bal aan rennen en aan het eind wint Duitsland altijd." Die ploeg is ook gewoon ongeslagen tot nu toe.
Dat zeiden de Oostenrijkers ook..

Austria - Germany 1-2 de laatste goal gescoord in de 90'ste minuut ^^'.
Door zulke zeges is dat spreekwoord ontstaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 04 Jun 2011 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

Was gisteren gaan kijken ik het Bouwdewijnstadion. Geweldige sfeer rond & in het stadion, alleen jammer van de penalty en teleurstellende 2e helft.

De Belgen hebben in de loop van de wedstrijd zoveel kansen gehad, ze hadden het toch wel moeten winnen imo.

Is het trouwens normaal dat de bezoekers zo weinig plaatsen krijgen in het stadion? Ik vond het een beetje belachelijk hoe de Turken enkel zo'n klein hoekje kregen :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 07:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Draster schreef:
Is het trouwens normaal dat de bezoekers zo weinig plaatsen krijgen in het stadion? Ik vond het een beetje belachelijk hoe de Turken enkel zo'n klein hoekje kregen :p
Natuurlijjk, is in elke voetbalwedstrijd zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 05 Jun 2011 15:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Witsel naar Milan?

Citaat:
Lange tijd bleef het beperkt tot geruchten, maar Axel Witsel lijkt inderdaad op weg naar AC Milan. De middenvelder van Standard Luik heeft er geen geheim van gemaakt dat hij dolgraag richting Italië trekt en Milans algemeen directeur Adriano Galliani is bereid die wens in te willigen. “We hebben de afgelopen dagen contact gehad met officials van Standard”, verklaarde hij zondag tegenover Sky Italia.

Luciano D’Onofrio, voorzitter van De Rouches, kan die lezing bevestigen. “Ik heb met afgevaardigden van Milan gesproken. We hebben een paar uur gekletst.” Daarmee lijkt er een eind te komen aan de carrière van de 22-jarige Witsel bij Standard. De international debuteerde in 2006 en groeide langzaam maar zeker uit tot een dragende kracht. Hij acht de tijd rijpt voor een volgende stap.

“Ik moet naar het buitenland om me verder te ontwikkelen”, verklaarde hij enkele dagen geleden. “Ik merk het op de trainingen met de nationale ploeg bijvoorbeeld met Vincent Kompany en Daniel van Buyten. Zij zijn scherper in de duels en gedragen zich als echte profs. Mijn toekomst? Ik ben blij dat ik op vakantie kan gaan. Of ik iets weet van Milan? Nee, en als dat wel het geval was had ik ook nee gezegd.”
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Jul 2011 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Witsel naar Benfica en Courtois naar Chelsea. De beste spelers van de Belgische competitie lijken te vertrekken. Gelukkig gaat de Belgische Nationale Ploeg er wel op vooruit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jul 2011 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Hopelijk moeten ze niet langs de achterdeur terugkeren zoals Jovanovic en Van Damme.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Jul 2011 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Joni Philips schreef:
Hopelijk moeten ze niet langs de achterdeur terugkeren zoals Jovanovic en Van Damme.

Inderdaad, die twee hebben het niet goed gedaan in Engeland. Maar ja, aan de andere kant: Kompany is wél geslaagd.

Wat me trouwens opvalt is dat de beste Belgische voetballers van de afgelopen tijd vaak opgeleid zijn in het buitenland. Kijk maar naar Verthongen, Vermealen en Hazard.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 61, 62, 63, 64  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 62 van 64

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group