Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
D: BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 01:24    Onderwerp: Saints row 3. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Officieel Saints row 3 verhalen en opinies topiek.


Omfg wat is dit spel on-ge-lo-ve-lijk fucking koning.

je kunt ZOWEL FREEROAM ALS DE CAMPAIGN BEIDEN TEGELIJK TEZAMEN ONLINE SPELEN MET EEN MATTIE.

Ik net met mn broertje de straten zo onveilig gemaakt dat ik meerdere malen kon JANKEN van dat ik het niet had opgenomen, de meest hilarische en ongelovelijke shit haalden we uit, ik lande bijv een jet perfect op een vet klein dakje waar mn broertje op stond en toen stapte ik uit, sloeg em op zn hoofd, toen stapten we samen in en vlogen we nog een stukje en toen samen synchroon parachuten. Dat soort dingen

Dit spel is nog beter dan skyrim echt, en gaat ook langer mee.

DIT.. is de GOTY voor mij.

p.s. ik heb een 2 en halve minuut geslipt met een politieauto (ja in 1 slip ja) en anderhalve minuut ge autodak-surfed op mn handen staand
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 01:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Was in de twee ook zo..

Vond de game eerlijk gezegd dissapointing. Qua verhaal dat voor velen niets zal uitmaken is het wel treurig geworden..In deel twee had je echt zin om wraak te nemen voor degenen die je in deel 1 hebben gekloot.

Ook is het qua content serieus wat minder. (helft van de activiteiten zijn verdwenen en 1/4 van de missies zijn gewoonweg activiteiten) Voor alle achievements en alles te doen in de game kom je makkelijk onder de 30 uur...De enigste reden waarom je 30 uur zal moeten bezigblijven is voor de 'speel 30 uur achievement'..

Moet wel zeggen dat het dan ook minstens 30 uur fun is en veel kans dat je niet kan stoppen met spelen want oh je wilt net nog die ene missie doen of net nog wat geld halen voor iets te upgraden..

Trouwens één tip: Als je professor Genki ziet rondlopen maak hem af!! Hij heeft veel levens maar als je hem afkrijgt krijg je + 250.000 $
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

konnichiwa schreef:
Was in de twee ook zo..

Vond de game eerlijk gezegd dissapointing. Qua verhaal dat voor velen niets zal uitmaken is het wel treurig geworden..In deel twee had je echt zin om wraak te nemen voor degenen die je in deel 1 hebben gekloot.

Ook is het qua content serieus wat minder. (helft van de activiteiten zijn verdwenen en 1/4 van de missies zijn gewoonweg activiteiten) Voor alle achievements en alles te doen in de game kom je makkelijk onder de 30 uur...De enigste reden waarom je 30 uur zal moeten bezigblijven is voor de 'speel 30 uur achievement'..

Moet wel zeggen dat het dan ook minstens 30 uur fun is en veel kans dat je niet kan stoppen met spelen want oh je wilt net nog die ene missie doen of net nog wat geld halen voor iets te upgraden..

Trouwens één tip: Als je professor Genki ziet rondlopen maak hem af!! Hij heeft veel levens maar als je hem afkrijgt krijg je + 250.000 $

Bedankt voor de tip, verder vind ik dat je wat te trophybased denkt, who cares about the trophies, dit spel is een van de beste coop games ooit man, alleen borderlands 2 kan dat nog gaan toppen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 12:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Het punt is dat toen SR2 uitkwam de game veel grootster was... De hype naar SRTT was dan ook omdat veel dachten dat de game nog eens groter zou zijn dan SR2 en dat is hij niet..integendeel.

- Je kunt praktisch nergens meer binnen, winkelcentrum is er niet, gas stations en food stores kun je niet meer binnen wat dan ook maakt dat je niet meer kunt eten/drinken/roken.... Was wel leuk om dronken/stoned door de stad te rijden met één tank.

- Veel activiteiten zijn verdwenen....Ambulance/brandweer/Politie activiteiten zijn verdwenen, Fuzz, Sceptic avanger/Bodyguard missies/Racen/boatraces en nog meer zijn verdwenen..

-Activiteiten zijn nog maar één level in plaats van 6...Dat kan een pluspunt zijn voor de minder leuke activiteiten ..

-Strongholds zijn verdwenen

-Music stores zijn verdwenen eveneens de hidden graffiti


En nog meer...En ja er zijn dingens vervangen, maar ze zijn vaak zo zinloos...Buiten wat geld leveren het vinden van de collectibles niets op :s..

De enigste reden waarom ik de trophy hoer uithang is omdat veel de game al uit zullen hebben in één uur of 15...maar als ik dat zeg krijg ik natuurlijk commentaar als 'ja maar dan heb je niet alles gedaan wat mogelijk is'....daarom dan ook dat ik zeg dat je alles kunt doen in 25-30 uur. Ik had SR 2 uitgespeeld in 40 uur maar dan had ik nog niet alles gedaan. Het duurde dan ook 75 uur voor ik alle activiteiten/collectibles/missies had gedaan in SR2.... SR 2 = 75 uur....SRTRT = 30 uur...

Dat is toch serieus een pak minder en als je zo hyped was naar de game dan voelt het serieus aan als een teleurstelling... en de story en minder characters helpen ook niet veel.

Trouwens check de nieuwe DLC wapen...

http://www.youtube.com/watch?v=eJmgmzDvnBw

=p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Vind Saints Row 2 ook veel beter, deze game is niet meer dan redelijk hij valt mij in ieder geval enorm tegen. Sorry, ik heb even geen tijd op het moment om te zeggen waarom deze me zo tegenvalt, ben het helemaal met konnichiwa eens.

@D:, kon je het verhaal van Saints Row 2 ook al niet met zijn tweetjes doorspelen dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 13:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

ninodude schreef:
Vind Saints Row 2 ook veel beter, deze game is niet meer dan redelijk hij valt mij in ieder geval enorm tegen. Sorry, ik heb even geen tijd op het moment om te zeggen waarom deze me zo tegenvalt, ben het helemaal met konnichiwa eens.

@D:, kon je het verhaal van Saints Row 2 ook al niet met zijn tweetjes doorspelen dan?


Dat kon je inderdaad al in SR2, daar kon je ook alle missies nog eens overdoen....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 13:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Mooie uitleg Konnichiwa, je hebt me net € 40 bespaard
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

MaartenL schreef:
Mooie uitleg Konnichiwa, je hebt me net € 40 bespaard


Hmm, als ik als neutrale gamer de game één score zou geven zou het ik het één 8,5 geven en zou ik de game aanraden want voor 40 Euro heb je dan wel één game die je wel 20-30 uur speelplezier geeft en het is één van die games waarmee je niet wil stoppen 'Oh wil nog wat geld verdienen om die upgrade te kopen' 'oh wil die activiteit nog voltooien' goh moet nog tien headshots doen zal ik dat nu even doen ' enz...

Maar als een SR fan zou ik het één 7 geven omdat ik echt niet begrijp waarom zoveel is verdwenen, voor SR 2 had men in twee jaar heel wat gemaakt en voor SRTT had men drie jaar en is er niet zoveel bij gekomen en veel verdwenen en het is toch op dezelfde consoles. Ik begrijp het niet al te goed..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Ja, ik heb de eerdere delen nooit gespeeld, en ben eigenlijk wel van plan dit derde deel te gaan kopen. Gewoon omdat alle trailers er zo vet uit zien.
Overigens care ik niet zo erg om speelduur. Ik steek eigenlijk nooit meer dan een uur of vijftien in games de laatste jaren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 14:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik ben het ook eens met konnichiwa, het blijft een degelijke game maar is gewoon veel minder content als SR2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:
Gratis Saints Row 2
Op het US PlayStation Blog maakt Sony bekend dat elke nieuwe kopie van Saints Row 3 de koper toegang geeft tot het downloaden van Saints Row 2. De gratis game wordt via de online pas beschikbaar voor download, gamers die de code al hebben gebruikt, kunnen vanaf volgende week de game downloaden.

Ook Europa?
Het bod loopt tot 13 februari 2012. Of het aanbod ook geldt voor continenten buiten de VS, is nog niet bekend. Hierover volgt snel een update.
http://www.psonly.nl/nieuws/30438/PS3-versie_Saints_Row_3_bevat_deel_2/


edit!

Citaat:
Je moet er wel rekening mee houden dat deze actie niet voor altijd is. Vanaf volgende week kan je Saints Row 2 gratis downloaden in de PlayStation Store. Je moet dit doen door je online pass te activeren. Deze actie geldt t/m 13 februari 2012, dus zorg ervoor dat je de online-pass activeert voor die datum.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Nov 2011 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Als SR-kenner moet ik ook zeggen dat SR3 dikke rommel is. SR2 vond ik al erg tov het origineel (+500 uur ingestoken online). Online je eigen gang aanmaken was geweldig gewoon. Heel dat concept hadden ze in deel 2 van de tafel gegooid om met een povere clone van GTA IV op te dagen.

Ze zouden eens Saints Row online moeten maken, zoals in het origineel maar nog beter uitgewerkt. Dan krijgen we pas een topgame
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 29 Nov 2011 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Dat heet APB gefaald spel

Ik moet hem nog gaan spelen, maar ik hoor weinig goeds over het spel qua vernieuwing. SR2 was idd echt top en die activiteiten waren juist leuk (zoals alle dingen die konnichiwa opnoemt). Beetje jammer dat het allemaal weg is. Hopelijk kunnen ze het op de nieuwe generatie goed maken, hebben ze meer ruimte, hoeven ze geen dingen te schrappen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 29 Nov 2011 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

De verkoopcijfers zijn geweldig dus ik vrees voor de volgende delen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 29 Nov 2011 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Nelus schreef:
Dat heet APB gefaald spel

Ik moet hem nog gaan spelen, maar ik hoor weinig goeds over het spel qua vernieuwing. SR2 was idd echt top en die activiteiten waren juist leuk (zoals alle dingen die konnichiwa opnoemt). Beetje jammer dat het allemaal weg is. Hopelijk kunnen ze het op de nieuwe generatie goed maken, hebben ze meer ruimte, hoeven ze geen dingen te schrappen.


Blijkbaar nooit SR online deftig gespeeld APB was inderdaad een grote flop. Heb mezelf lang wijsgemaakt dat het aan de beta lag, maar met de release was het nog niet beter geworden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group