Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 01 Nov 2011 18:20    Onderwerp: iPhone App voor collectie games etc. Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Yo!

Weet iemand een App voor de iPhone / iPad waarmee je bij kan houden welke games je bezit etc. En eventueel ook om aan te geven of je hem hebt uitgespeeld. Backlog dus

En bestaat er ook zo iets voor films? Weet niet zo goed hoe ik zo'n verzamel app moet noemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 01 Nov 2011 22:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Er is een site voor op het internet http://backloggery.com/

maar ik weet niet als er ook een app voor is. ik zal zo effe kijken anders..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 10:20    Onderwerp: Re: iPhone App voor collectie games etc. Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Nickdhnick schreef:
En bestaat er ook zo iets voor films? Weet niet zo goed hoe ik zo'n verzamel app moet noemen.

Voor films gebruik ik gewoon de Watchlist-functie van IMDb, die zit ook verwerkt in de nieuwere versies van de app. (mocht je die nog niet hebben, shame on you natuurlijk :p)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Die heb ik idd ook al, maar nooit volledig geupdate, en volgens mij staan er nog oude gegevens in van alle films die ik ooit gezien heb. Dus die moet ik eerst verwijderen hehe
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 11:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ah oké, nou ik gebruik dat in ieder geval wel om bij te houden wat ik nog wil zien aan films en series. Werkt heel handig.

Het gaat er niet automatisch vanaf als je het gezien (geratet) hebt, maar dat komt omdat het ook werkt als je bijvoorbeeld nieuws over een serie wilt volgen, dan kan dat op de een of andere manier ook met Watchlist. Snap ik alleen nog niet helemaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group