Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
Nelus BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 00:37    Onderwerp: Nep GTA4 filmpje voor de Wii Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Check dit, dit zou nog eens de GTA4 kunnen zijn voor de Wii, het ging toch om gameplay, niet om graphics, dan heb je met dit spel geen last.

http://www.youtube.com/watch?v=fR2CP7SM_Go

Ik vind hem wel goed gemaakt, en realistisch, Wii zou wel beter kunnen, maar zooveeel beter, dat ook weer niet

Have fun!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 11:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Ik snap de arrogantie niet zo. Ja, de Wii is minder sterk, maar we hebben het x jaar volgehouden op een PS2 die eigenlijk bijna niks kan (topgames hoor, daar niet van) vergeleken met Xbox 360 en PS3. Nu zijn die twee krachtpatsers uit en dan is alles zonder 1080p graphics ineens not-done? Alsjeblieft.

Nu ben ik ook een enorme gfx whore en hou ik ook wel van een geintje over de Wii graphics, maar t kan ook ene keer ophouden. Zolang de Wii de ass van zowel 360 als PS3 kicked wat betreft sales durf ik niet te zeggen of gfx nu wel zo belangrijk zijn. Een GTA voor de Wii zit er zelfs ook wel in denk ik, ben benieuwd hoe ze dat uit gaan werken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
willem_liu BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Feb 2007
Berichten: 83

Wel een leuke 1 april.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 12:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Weet je, de Wii doet het goed, maar de Wii krijgt ook ongelofelijk veel kutgames die de GPU niet eens pushen. Dan kun je wel lachen met de graphics. Op de PS2 lachten we ook met de launchgames.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaStEr_E1 BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 12:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Nov 2006
Berichten: 102

Dat is erg true joni. Denk dat we over een jaar wel hele andere dingen gaan zien op de Wii.
En die wel het uiterste uit de Wii gaan halen, en niet van die ruk ports.
Maar wachten duurd soms erg lang .

Gr
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weazel BerichtGeplaatst: 02 Apr 2007 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Mrt 2007
Berichten: 43

GTA op de Wii, perfect man!...
Kun je de mensen tenminste zelf neerknuppelen met de wii-mote!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group