Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  
Paintskillz BerichtGeplaatst: 23 Sep 2014 20:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

GekooktEi schreef:
L!nk schreef:
- The Hundred-Year-Old Man Who Climbed Out of the Window and Disappeared - Jonasson
- World War Z: An Oral History of the Zombie War - Brooks
- Do Androids Dream of Electric Sheep? - Dick
- 1984 herlezen

Reactie op een belachelijk oude post: dit vind ik een heel mooi lijstje! Zijn boeken die allemaal op mijn 'should'-lijst staan, misschien moet ik stoppen met dat vooruit schuiven.

Ik was ook erg geïnteresseerd in World War Z juist omdat de film zo shallow scheen te zijn.

Reactie op een belachelijk oude post van een reactie op een belachelijk oude post: World War Z ben ik net mee bezig, is een kort boekje en tot nu toe vind ik hem heel vet! Dit is gewoon totaal niet de film, een paar locaties uit de film komen er in voor maar voor de rest gewoon helemaal niks(tot nu toe).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 23 Sep 2014 20:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Bezig met Ik ben Pelgrim. Zit nog in het begin, maar begint al supper spanned.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 24 Sep 2014 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Paintskillz schreef:
GekooktEi schreef:
L!nk schreef:
- The Hundred-Year-Old Man Who Climbed Out of the Window and Disappeared - Jonasson
- World War Z: An Oral History of the Zombie War - Brooks
- Do Androids Dream of Electric Sheep? - Dick
- 1984 herlezen

Reactie op een belachelijk oude post: dit vind ik een heel mooi lijstje! Zijn boeken die allemaal op mijn 'should'-lijst staan, misschien moet ik stoppen met dat vooruit schuiven.

Ik was ook erg geïnteresseerd in World War Z juist omdat de film zo shallow scheen te zijn.

Reactie op een belachelijk oude post van een reactie op een belachelijk oude post: World War Z ben ik net mee bezig, is een kort boekje en tot nu toe vind ik hem heel vet! Dit is gewoon totaal niet de film, een paar locaties uit de film komen er in voor maar voor de rest gewoon helemaal niks(tot nu toe).

Ah, cool. Dat is inderdaad ook wat ik erover had gehoord.

Ik ben nu bezig in het zesde boek van Robin Hobb, het slot van de Liveship Traders trilogie.

Allemaal boeken van 400-600 pagina's, dus hierna pak ik weer wat lichtere kost op. Waarschijnlijk beginnen met The 100 Year Old Man, en dan misschien World War Z er achteraan lezen.

Zitten er hier ook mensen op Goodreads trouwens? Ik vind het een erg leuke site.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 16 Jan 2015 12:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Net "the sword of destiny" uit de witcher reeks gelezen.
Was een engelse fan-service translation.
Sommige verhalen waren wat moeilijk te volgen, maar viel goed mee.

Ik kan niet geloven dat ze dit deel nooit officieel vertaald hebben naar het engels.
Worden heel wat relaties uitgediept die ook in de vervolgen gaat tegenkomen (yennefer, dandilon en ciri)

Nu op naar the blood of elves
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Hebben mensen nog aanraders? Liefst iets van fantasy maar het doet er niet echt toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 02 Feb 2015 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Paintskillz schreef:
Hebben mensen nog aanraders? Liefst iets van fantasy maar het doet er niet echt toe.

Vooral game gerelateerd, maar Doom: ScaryDarkFast lijkt een leuke pil te zijn over het Doom universum.

Nog iets obscurders is het script van een even obscure DOS spel genaamd Traffic Department 2192. De game zelf is niet echt bijzonder, maar het achterliggende verhaal is niets minder dan briljant. Ik heb vorig jaar eens het gehele verhaal in een PDF gegoten. Aangezien het nooit als boek is uitgebracht zou het volgens mij wel gelinkt kunnen worden, mocht het iets van je gading zijn (Over een vrouwelijke cyber cop die letterlijk iedereen afsnauwt, beetje ala Californication en van alles beleeft.)

Andere aanrader is het achtergrond verhaal achter Prince Of Persia. Ook destijds in een PDF gestoken, alles is op Jordan Mechners site te vinden, maar ja, het bij elkaar schrapen van alle pagina's is wat minder. Wel leuk en boeiend leesvoer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 09 Feb 2015 20:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Paintskillz schreef:
Hebben mensen nog aanraders? Liefst iets van fantasy maar het doet er niet echt toe.

Robin Hobb, serieus Guus. A Song of Ice & Fire is tof, maar ik vind Hobb persoonlijk leuker (ik begon eraan na ASoIaF).

Gewoon beginnen met Assassin's Apprentice. Het zijn in totaal vijf trilogieën, maar elke trilogie heeft gewoon een goed kop en eind. Ik was persoonlijk helemaal overtuigd door de eerste trilogie en ik ben net aan de derde begonnen.

Net als ASoIaF begint het wat laagdrempelig met bovennatuurlijke dingen en het bouwt langzaam op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
arendvanriet BerichtGeplaatst: 06 Jan 2016 17:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Dec 2015
Berichten: 3

Junior Mastershef van Wout Bru!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 06 Jan 2016 22:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

War of the Worlds - HG Wells
Mooi boek. Het speelt zich af in de negentiende eeuw en de aliens worden heel uitgebreid beschreven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dracquiteur BerichtGeplaatst: 08 Jan 2016 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jan 2015
Berichten: 11

Ik lees het boek Het Bernini Mysterie van Dan Brown.
Het is echt een geweldig boek.
Zeker een aanrader.

Maar je moet wel van dikke boeken houden (470 pagina's).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Siepje BerichtGeplaatst: 28 Jan 2016 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Jan 2016
Berichten: 5

Bernini Mysterie is inderdaad een aanrader! Lees zelf nu het vierde boek uit de Millennium-serie: Wat ons niet zal doden. Tot nu toe vind ik het heel goed!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 25 Apr 2016 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Ben bezig met The Time Machine, maar dan op audiobook. Dat kan ik alvast combineren met de fitness.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 26 Apr 2016 20:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Tao of Pooh

Een leuke manier om het Taoïsme te vertellen met Pooh characters. Taoïsme is een oud Chinees religie maar word tegenwoordig vooral gezien als een filosofie in het westen.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 16 Sep 2020 06:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Net begonnen met Dune.

Zonder enige voorkennis...
Je wordt er wel onmiddelijk ingesmeten....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 26 Nov 2020 06:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

DUNE uitgelezen (bijna 800 paginas !!!)

Nu begonnen aan DUNE Messias
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 28 Nov 2020 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Kenobixios schreef:
DUNE uitgelezen (bijna 800 paginas !!!)

Nu begonnen aan DUNE Messias

En, hoe was het verhaal van Muad'Dib?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 29 Nov 2020 09:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Redneckerz schreef:
Kenobixios schreef:
DUNE uitgelezen (bijna 800 paginas !!!)

Nu begonnen aan DUNE Messias

En, hoe was het verhaal van Muad'Dib?


ZEER goed.

Eerste deel wat verwarrend, he wordt zo in ht universum gesmeten zonder info (wat zijn mentas, Gese beserit,...)

Maar het stuk bij de freman en slot zijn geweldig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 07 Apr 2021 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Momenteel dragon age inquisition aan het spelen.
Dus ter opfrissing de boeken "dragon age the masked empire" en "dragon age asunder" doorgelezen.

Momenteel indiana jones boekjes aan het lezen (reeks op de kop getikt op vinted).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Apr 2021 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Kenobixios schreef:
Redneckerz schreef:
Kenobixios schreef:
DUNE uitgelezen (bijna 800 paginas !!!)

Nu begonnen aan DUNE Messias

En, hoe was het verhaal van Muad'Dib?


ZEER goed.

Eerste deel wat verwarrend, he wordt zo in ht universum gesmeten zonder info (wat zijn mentas, Gese beserit,...)

Maar het stuk bij de freman en slot zijn geweldig.

Mooi om te horen dat je geslaagd bent

Haruki Murakami - With The Beatles
Kort liefdesverhaal. Blijkt ook onderdeel te zijn van:

Haruki Murakami - Eerste persoon enkelvoud
Verhaalbundel. Lekker volgende week lezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 11 Apr 2021 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Vorige week eerst het tweede boek van Jack Plooij uitgelezen, in de pits gebeurt altijd iets. Leuk voor de Formule 1 fans die wat meer achtergrond willen hebben van deze pitreporter. Enige nadeel is dat er wel erg veel aandacht uit gaat naar de races, als je de Formule 1 zelf volgt weet je dit allemaal al.


Aangezien ik gek ben op biografieën was Wesley Sneijder een goede volgende. Met name de achtergronden bij Inter en de EK's en WK's zijn interessant om te lezen. Verder een redelijk standaard boek.


Het volgende boek dat klaar staat is Blood, Sweat and Pixels van de welbekende gaming journalist Jason Schreier.

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Kenobixios BerichtGeplaatst: 28 Jun 2021 08:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

Ben ook net begonnen met blood, sweat and Pixels...

Super interessant!

De opvolger "press reset" ook al gekocht.


Alsje can background verhalen houdt van game developers can ik de youtube reeks van IGN aangeraden.
Ign unfiltered!
Zeer interessant!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Jul 2021 13:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Kenobixios schreef:
Ben ook net begonnen met blood, sweat and Pixels...

Super interessant!

De opvolger "press reset" ook al gekocht.


Alsje can background verhalen houdt van game developers can ik de youtube reeks van IGN aangeraden.
Ign unfiltered!
Zeer interessant!

Het lijkt mij een boeiend boek, maar met Schreier zelf heb ik niets helaas.

Haruki Murakami: De jacht op het verloren schaap
Zoals alles met Murakami leuk, uniek, filosofisch, humorististich. Al eens gelezen, maar nu aangekocht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group