Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Nov 2011 09:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

BeWario schreef:
Joni Philips schreef:
Inheritance uit

Damn, ik ben nu halverwege Had hem wel gelijk besteld op de release :')
Ik had hem gewoon op de release gekocht en origineel was de bedoeling de dag later uit te hebben. Spijtig genoeg viel die planning in duigen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Nov 2011 12:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Paintskillz schreef:
Gezer schreef:
GekooktEi schreef:
Nog steeds bezig in A Storm of Swords, deel 4 van de A Song of Ice and Fire-serie van George R.R. Martin.

Ik wissel ebook en papieren boek af, en ik heb nu al even niet meer papier gelezen, dus ik denk dat ik inmiddels in boek 4 deel 2 zit. Zal zo eens kijken.


Lees je em in het Engels?

Ja, dacht niet dat die ook in het nederlands zijn.

Jazeker zijn ze er in het Nederlands. Het zijn dan ook behoorlijk bekende boeken in het genre, kwam ik achter nadat ik ze had ontdekt.

Maar er gaat niets boven de originele taal, heerlijk. Mijn oom heeft ook alle boeken in huis (die is echt een fervent fantasy-lezer) maar dus wel in het Nederlands, dus ik lees alsnog lekker de Engelse versies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 14 Dec 2011 12:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Star Wars: The Old Republic - Revan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 01 Apr 2012 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

The Final Hours of Portal 2 juist uitgelezen, nu verder met The Final Hours of Mass Effect 3!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Apr 2012 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik ben bezig met Gerechtigheid van het Millennium-trilogie. Helaas het laatste deel. Een geweldige reeks!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Omdat ik weg moest en toch niet meer kon game heb ik heel wat boeken gekocht en ook wat gelezen:

Stephen King's Dark tower I en II:

Deel 1 vond ik niet echt geweldig en ik moest mezelf dwingen om het uit te lezen. Het las gewoon niet vlot en daarmee sprong het vaak in het verleden waardoor ik er gewoon nog slecht aan uit kon.

Deel 2 begon ook niet echt goed voor me maar na een kleine 50 tal pagina's begon het wel interessant worden omdat er nieuwe interessante personage's worden voorgesteld.

Trouwens elke keer als ik aan de Gunslinger denk dan moet ik aan John Marshton (RDR) denken =p. Nou zoiets stel ik me hem voor.

Mile 81

Mijn eerste E-book en aangezien die nogal cheap was heb ik hem gekocht =p. Kort maar toch nog interessant verhaal over een auto dat mensen opeet....(sjah wat moeten schrijvers nu nog verzinnen)..

Halo Glasslands

Speelt zich af na Halo 3 en gaat voornamelijk over The Aribeter, Halsey en de rest van de Spartans die nog in leven zijn. Aanrader voor degeen die het Halo universum geweldig vinden en niet kunnen wachten voor Halo 4.




Trouwens iemand fan van Michael Chrichton?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 19:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Ik had laatst Scott pilgrim vs the world / universe gelezen
(comics/book/leesbaar/whatever)

Best leuk ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Op de helft van A Dance with Dragons, het nieuwste deel van A Song of Ice and Fire.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 20:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

GekooktEi schreef:
Op de helft van A Dance with Dragons, het nieuwste deel van A Song of Ice and Fire.
Nice. Ik ben een newbie nog met de boeken. Rond de 75% van het eerste deel, A Game of Thrones.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 12 Mei 2012 22:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

CowboySpike schreef:
GekooktEi schreef:
Op de helft van A Dance with Dragons, het nieuwste deel van A Song of Ice and Fire.
Nice. Ik ben een newbie nog met de boeken. Rond de 75% van het eerste deel, A Game of Thrones.
Boek 3.2 voor mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arjan BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2008
Berichten: 35

konnichiwa schreef:
Omdat ik weg moest en toch niet meer kon game heb ik heel wat boeken gekocht en ook wat gelezen:

Stephen King's Dark tower I en II:

Deel 1 vond ik niet echt geweldig en ik moest mezelf dwingen om het uit te lezen. Het las gewoon niet vlot en daarmee sprong het vaak in het verleden waardoor ik er gewoon nog slecht aan uit kon.

Deel 2 begon ook niet echt goed voor me maar na een kleine 50 tal pagina's begon het wel interessant worden omdat er nieuwe interessante personage's worden voorgesteld.

Trouwens elke keer als ik aan de Gunslinger denk dan moet ik aan John Marshton (RDR) denken =p. Nou zoiets stel ik me hem voor.

Mile 81

Mijn eerste E-book en aangezien die nogal cheap was heb ik hem gekocht =p. Kort maar toch nog interessant verhaal over een auto dat mensen opeet....(sjah wat moeten schrijvers nu nog verzinnen)..

Halo Glasslands

Speelt zich af na Halo 3 en gaat voornamelijk over The Aribeter, Halsey en de rest van de Spartans die nog in leven zijn. Aanrader voor degeen die het Halo universum geweldig vinden en niet kunnen wachten voor Halo 4.




Trouwens iemand fan van Michael Chrichton?


Ik vond deel 1 een stuk beter dan deel 2 van The Dark Tower. Ik kom gewoon niet door deel 2 heen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

The Name of the Wind
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Arjan schreef:
konnichiwa schreef:
blabla


Ik vond deel 1 een stuk beter dan deel 2 van The Dark Tower. Ik kom gewoon niet door deel 2 heen!


Bij de hoeveelste deur zit je? Vond de nieuwe personages wel leuk en de laatste honderd pagina's heb ik in een avond uitgelezen (voor mij gebeurd dat niet vaak).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Arjan BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Sep 2008
Berichten: 35

konnichiwa schreef:
Arjan schreef:
konnichiwa schreef:
blabla


Ik vond deel 1 een stuk beter dan deel 2 van The Dark Tower. Ik kom gewoon niet door deel 2 heen!


Bij de hoeveelste deur zit je? Vond de nieuwe personages wel leuk en de laatste honderd pagina's heb ik in een avond uitgelezen (voor mij gebeurd dat niet vaak).


Ik heb twee pogingen gedaan om door de eerste deur te komen. Niet gelukt. Nu bij de derde poging ben ik net door de tweede deur. Na geen bal te snappen wat er op de eerste paginas allemaal wordt verteld heb ik het boek 2 weken geleden weer opzij gelegd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 13 Mei 2012 16:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

War of the worlds.. Engelse leeslijst he.

Vond het begin vet, ten eerste omdat het echt goed is geschreven. ten tweede omdat dat gedeelte terugkomt in een aantal hardstyle/core nummers.
Het gedeelte is wel anders dan in het boek, maar grotendeels komt het overeen

'No-one would have believed, in the last years of the nineteenth century, that human affairs were being watched from the timeless worlds of space. No-one could have dreamed that we were being scrutinized, as someone with a microscope studies creatures that swarm and multiply in a drop of water. Few men even considered the possibility of life on other planets. And yet, across the gulf of space, minds immeasurably superior to ours regarded this earth with envious eyes; and slowly, and surely, they drew their plans against us.'

Gewoon kippenvel al bij het lezen omdat ik het gelijk link aan een paar nummers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 10:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Halo primordium

Net zoals het tweedel deel was ik blij dat het uit was. Het voelt met momenten aan zoals Lord of the rings maar dan met forerunners en in een science fiction jasje. Het einde was wel interessant omdat er dan iemand voorkomt die we eerder gezien hebben en voor mij totaal onverwacht .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AMK281 BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 13:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Mrt 2009
Berichten: 208

De Goddelijke Komedie.

Je merkt gewoon aan alles dat het echt een oud boek is, maar het is geweldig. Een van de beste boeken die ik ooit heb gelezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

konnichiwa schreef:
Halo primordium

Net zoals het tweedel deel was ik blij dat het uit was. Het voelt met momenten aan zoals Lord of the rings maar dan met forerunners en in een science fiction jasje. Het einde was wel interessant omdat er dan iemand voorkomt die we eerder gezien hebben en voor mij totaal onverwacht .



Ik wil binnenkort ook weer beginnen met halo boeken , maar ik heb er een paar gemist. Is die Forerunner trilogy nu al afgelopen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 17 Mei 2012 14:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

RoaringMdog schreef:
konnichiwa schreef:
Halo primordium

Net zoals het tweedel deel was ik blij dat het uit was. Het voelt met momenten aan zoals Lord of the rings maar dan met forerunners en in een science fiction jasje. Het einde was wel interessant omdat er dan iemand voorkomt die we eerder gezien hebben en voor mij totaal onverwacht .



Ik wil binnenkort ook weer beginnen met halo boeken , maar ik heb er een paar gemist. Is die Forerunner trilogy nu al afgelopen?


Het laatste deel komt volgend jaar in Januari uit. Het vervolg van Glasslands (Thursday war) komt in oktober uit... Word al een serieuze verzameling boeken ^^'
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 28 Mei 2012 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Paintskillz schreef:
CowboySpike schreef:
GekooktEi schreef:
Op de helft van A Dance with Dragons, het nieuwste deel van A Song of Ice and Fire.
Nice. Ik ben een newbie nog met de boeken. Rond de 75% van het eerste deel, A Game of Thrones.
Boek 3.2 voor mij
2 weken verder en onderhand op blz 50 van A Feast For Crows, ik moet Ei inhalen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 20:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

The graveyard book

Gaat over een jongen wiens familie word vermoord en dan door de doden op een kerkhof in bescherming word genomen. Het is best een zeer goed boek en ik raad het ook aan (komt ook wel een film).

Check gerust de trailer van de boek:

http://www.youtube.com/watch?v=P_UUVwTaemk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

On China, beschrijving door Henry Kissinger van het proces dat geleid heeft tot het herstel van de relatie tussen China en Amerika. Goed boek, ondanks dat het af en toe een beetje kort door de bocht is.

A Clash of Kings, tweede deel van A Game of Thrones
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 29 Jun 2012 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

William Golding - Lord of the Flies

Nice, so far zijn de boeken die ik lees voor mijn engelse leeslijst voor het mondelinge examen best leuk. Vooral deze dus.

Ik ben zelfs, terwijl ik een hekel aan boeken heb, begonnen met zelf een verhaal te schrijven..Like wtf?(7de pagina atm)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Weslii BerichtGeplaatst: 02 Jul 2012 10:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

Ik lees momenteel "De goelag archipel" van Aleksandr Solzjenitsyn. Non fictie, grijpt je bij de keel. Een absoluut meesterwerk van een topschrijver.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 02 Jul 2012 11:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Oliver Twist

Laatst aangepast door Velqor op 02 Jul 2012 13:07; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group