Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende  
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Okt 2013 07:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Sayonara schreef:
D: schreef:
Sayonara schreef:
D: schreef:
Nickdhnick schreef:
Je gebruikt toch aardig vaak je mobieltje.

Alleen voor de fotos want ik kan niet op andere manier fotos maken anders deed ik dat wel, verder gebruik ik em niet.


O mijn god, ben jij serieus 30?!

jah hoezo?


Nou, dat kinderlijke alto gedrag past in mijn ogen meer bij een 15 jarig pubertje, vandaar dat ik je die leeftijd had geschat


Wat een grote bek
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Okt 2013 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Sayonara schreef:

Nou, dat kinderlijke alto gedrag past in mijn ogen meer bij een 15 jarig pubertje, vandaar dat ik je die leeftijd had geschat

Met een beetje googelen had je kunnen weten dat hij dat niet is. Ja, D: is een markant persoon, maar dat betekent nog niet dat we hem hoeven af te kraken. Uiteraard kan je vraagtekens zetten bij wat hij zegt en doet, maar om nou bovenstaande te zeggen is eigenlijk een stap te ver.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 10 Okt 2013 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Redneckerz schreef:
Sayonara schreef:

Nou, dat kinderlijke alto gedrag past in mijn ogen meer bij een 15 jarig pubertje, vandaar dat ik je die leeftijd had geschat

Met een beetje googelen had je kunnen weten dat hij dat niet is. Ja, D: is een markant persoon, maar dat betekent nog niet dat we hem hoeven af te kraken. Uiteraard kan je vraagtekens zetten bij wat hij zegt en doet, maar om nou bovenstaande te zeggen is eigenlijk een stap te ver.


Waarom zou ik in godsnaam jullie willen googelen? ik kwam zijn leeftijd toevallig tegen in het profielentopic.

Ik kraak m helemaal niet af. Ik zeg alleen dat ik niet verwachtte dat hij 30 is. Dat alternatieve gedrag (als in: Bijna in elk topic gaan zitten lullen over dat hij geen mobiel gebruikt, omdat iedereen dat doet(dat zegt hij niet letterlijk, maar daar komt het wel op neer) en ermee te koop lopen. Dat hij geen geld heeft en dat de maatschappij kut is blablabla) past niet echt bij een volwassen man. Prima als je daar over wilt praten, maar maak er dan een apart topic voor aan. Ik wil gewoon diverse topics lezen voor mijn vermaak en dan hoef ik niet elke keer een lap tekst van onze D: (oja, dit is een niet blij kijkend gezichtje hè? Niet vergeten...)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Okt 2013 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Sayonara schreef:

Waarom zou ik in godsnaam jullie willen googelen? ik kwam zijn leeftijd toevallig tegen in het profielentopic.

Ik kraak m helemaal niet af. Ik zeg alleen dat ik niet verwachtte dat hij 30 is. Dat alternatieve gedrag (als in: Bijna in elk topic gaan zitten lullen over dat hij geen mobiel gebruikt, omdat iedereen dat doet(dat zegt hij niet letterlijk, maar daar komt het wel op neer) en ermee te koop lopen. Dat hij geen geld heeft en dat de maatschappij kut is blablabla) past niet echt bij een volwassen man. Prima als je daar over wilt praten, maar maak er dan een apart topic voor aan. Ik wil gewoon diverse topics lezen voor mijn vermaak en dan hoef ik niet elke keer een lap tekst van onze D: (oja, dit is een niet blij kijkend gezichtje hè? Niet vergeten...)

Hij heeft wel een eigen topic hierover, als ik het mij niet vergis.. Point taken. Maar ''kinderlijk alto gedrag dat bij een 15 jarige puber past'', is dat niet ietwat vernederend? D: heeft volgens mij al genoeg van zulke dingen gehoord. Deels kan hij daar zelf iets aan doen, deels is dat ook onterecht.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 10 Okt 2013 18:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Sayonara schreef:
(als in: Bijna in elk topic gaan zitten lullen over dat hij geen mobiel gebruikt, omdat iedereen dat doet(dat zegt hij niet letterlijk, maar daar komt het wel op neer) en ermee te koop lopen. Dat hij geen geld heeft en dat de maatschappij kut is blablabla) past niet echt bij een volwassen man. Prima als je daar over wilt praten, maar maak er dan een apart topic voor aan. Ik wil gewoon diverse topics lezen voor mijn vermaak en dan hoef ik niet elke keer een lap tekst van onze D: (oja, dit is een niet blij kijkend gezichtje hè? Niet vergeten...)

Hoi, ik reageerde op iemand die zoals wel vaker mensen doen hier beginnen op dat ik mijn mobieltje vaak gebruik in gta 5.

Ik gebruik dat ding zo weinig mogelijk in gta 5 maar helaas kun je niet zonder zoals ik wel irl kan.

Zo goed?

En dat ik mensen corrigeer dat D: een 'niet blij gezichtje is' komt omdat sommige mensen D of Dee intiepen om naar mij te refereren.

Alles wat jij aankaart komt enkel voor als ik ergens op reageer, ik loop echt niet elke dag dat soort dingen uit mezelf te posten want zo belangrijk is het niet voor me als dat het nu neergezet wordt :')

p.s. als je geen lappe teksten wilt lezen scroll je naar de volgende post.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 10 Okt 2013 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

https://db.tt/GVONx8JL

Mijn vette aliën auto muwhaha. Zit nu trouwens op 90,1%
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 10 Okt 2013 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Nickdhnick schreef:
https://db.tt/GVONx8JL

Mijn vette aliën auto muwhaha. Zit nu trouwens op 90,1%

Ik ook ongeveer, stunt jumps was ik aan begonnen maar die dingen zijn echt superirritant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 10:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Mafusto schreef:
@Roaring

Ik heb je geaccepteerd. Als er meer mensen een invite sturen, meldt het dan ff hier. Social Club is momenteel heeeeeel sloom.

Btw wie is awesomesloth?


Geen idee hoe het crew systeem werkt maar ik heb een request gestuurd als er nog plek is! (Xbox 360)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Er is altijd plek (Gaat tot 300)

__
Mijn crew werd te groot en allemaal buitendlanderers joinde
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 12 Okt 2013 14:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Paintskillz schreef:
Nickdhnick schreef:
https://db.tt/GVONx8JL

Mijn vette aliën auto muwhaha. Zit nu trouwens op 90,1%

Ik ook ongeveer, stunt jumps was ik aan begonnen maar die dingen zijn echt superirritant.


Ik zit nu op 97,8% moet nog 1 knifeflight doen, 3 stuntjumps en ik moet nog hunten met Trevor. Als het goed is heb ik daarna de 100%.
Bij de stuntjumps heb ik heel vaak een motor gepakt, dan hoef je namelijk maar 2 wielen te landen ipv 4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Okt 2013 15:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

http://i.imgur.com/uTi0w2w.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 15 Okt 2013 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ik heb iig mn eerste (en laatste, tenminste tot er vrijstaande huizen komen, of mooie bos-cabins of een farm in de desert oid) huis twv. 335K volledig legit bikkelgeld in tegenstelling tot de meeste spelers die hun geld bijmekaar cheaten atm.

De aankomende 500k ga ik besteden aan weapon upgrades en een droom auto.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 15 Okt 2013 18:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

D: schreef:
Ik heb iig mn eerste (en laatste, tenminste tot er vrijstaande huizen komen, of mooie bos-cabins of een farm in de desert oid) huis twv. 335K volledig legit bikkelgeld in tegenstelling tot de meeste spelers die hun geld bijmekaar cheaten atm.

De aankomende 500k ga ik besteden aan weapon upgrades en een droom auto.
Cheaten?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Annoying Orange BerichtGeplaatst: 15 Okt 2013 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 15 Aug 2011
Berichten: 60

Paintskillz schreef:
D: schreef:
Ik heb iig mn eerste (en laatste, tenminste tot er vrijstaande huizen komen, of mooie bos-cabins of een farm in de desert oid) huis twv. 335K volledig legit bikkelgeld in tegenstelling tot de meeste spelers die hun geld bijmekaar cheaten atm.

De aankomende 500k ga ik besteden aan weapon upgrades en een droom auto.
Cheaten?

Ik denk meer dat hij bedoeld met het steeds opnieuw spelen van missies. Maar dat is nu gepatched.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 16 Okt 2013 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Annoying Orange schreef:
Paintskillz schreef:
D: schreef:
Ik heb iig mn eerste (en laatste, tenminste tot er vrijstaande huizen komen, of mooie bos-cabins of een farm in de desert oid) huis twv. 335K volledig legit bikkelgeld in tegenstelling tot de meeste spelers die hun geld bijmekaar cheaten atm.

De aankomende 500k ga ik besteden aan weapon upgrades en een droom auto.
Cheaten?

Ik denk meer dat hij bedoeld met het steeds opnieuw spelen van missies. Maar dat is nu gepatched.

Nee letterlijk cheaten, niet slechts boosten wat een lagere vorm van cheaten is, ik bedoel de xbl/psn store reset cheat (kan zowel op verkopen van autos om 9k per 10 seconden te krijgen, en bij holdup om 2k per 10 seconden te krijgen) maar er zijn zelfs al hacks (maar die worden het makkelijkst opgepikt en gebanned natuurlijk)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 17 Okt 2013 12:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

D: schreef:
Annoying Orange schreef:
Paintskillz schreef:
D: schreef:
Ik heb iig mn eerste (en laatste, tenminste tot er vrijstaande huizen komen, of mooie bos-cabins of een farm in de desert oid) huis twv. 335K volledig legit bikkelgeld in tegenstelling tot de meeste spelers die hun geld bijmekaar cheaten atm.

De aankomende 500k ga ik besteden aan weapon upgrades en een droom auto.
Cheaten?

Ik denk meer dat hij bedoeld met het steeds opnieuw spelen van missies. Maar dat is nu gepatched.

Nee letterlijk cheaten, niet slechts boosten wat een lagere vorm van cheaten is, ik bedoel de xbl/psn store reset cheat (kan zowel op verkopen van autos om 9k per 10 seconden te krijgen, en bij holdup om 2k per 10 seconden te krijgen) maar er zijn zelfs al hacks (maar die worden het makkelijkst opgepikt en gebanned natuurlijk)
Dat heet grinden, niet boosten. Boosten is wat anders.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 23 Okt 2013 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Kan iemand me nog accepteren in de Gamed crew? Ik heb mezelf per ongeluk verwijderd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 23 Okt 2013 13:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Heb nog lekker wat potjes gespeeld met Kevin_DX
Komt hij eigenlijk nog wel op Gamed??
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Okt 2013 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Sayonara schreef:
Heb nog lekker wat potjes gespeeld met Kevin_DX
Komt hij eigenlijk nog wel op Gamed??


Nu wel
Is er iemand van de PS3 Crew die me wil helpen met de complete a job with a crew member trophy ?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 23 Okt 2013 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Heb de pending invites ge-invite. Guus waarom zit jij niet meer in de clan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 23 Okt 2013 22:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Thanksss

Ik moet nog 3 online trophies:
Full Refund
Run like the wind
Decorated

Iemand zin om samen te doen? Vooral Decorated is wat makkelijker samen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 23 Okt 2013 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Sayonara schreef:
Thanksss

Ik moet nog 3 online trophies:
Full Refund
Run like the wind
Decorated

Iemand zin om samen te doen? Vooral Decorated is wat makkelijker samen


Ik wil wel helpen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sayonara BerichtGeplaatst: 24 Okt 2013 09:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

streetfighter schreef:
Sayonara schreef:
Thanksss

Ik moet nog 3 online trophies:
Full Refund
Run like the wind
Decorated

Iemand zin om samen te doen? Vooral Decorated is wat makkelijker samen


Ik wil wel helpen


Ben jij Kevin_DX?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 24 Okt 2013 14:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Sayonara schreef:
streetfighter schreef:
Sayonara schreef:
Thanksss

Ik moet nog 3 online trophies:
Full Refund
Run like the wind
Decorated

Iemand zin om samen te doen? Vooral Decorated is wat makkelijker samen


Ik wil wel helpen


Ben jij Kevin_DX?

Ja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Sayonara BerichtGeplaatst: 24 Okt 2013 15:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

streetfighter schreef:
Sayonara schreef:
streetfighter schreef:
Sayonara schreef:
Thanksss

Ik moet nog 3 online trophies:
Full Refund
Run like the wind
Decorated

Iemand zin om samen te doen? Vooral Decorated is wat makkelijker samen


Ik wil wel helpen


Ben jij Kevin_DX?

Ja


Ooooooo, ik dacht er heet iemand ook Kevin_DX op Gamed hehe. Ik stuur je wel een bericht als ik weer op GTA Online zit!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 13 van 14

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group