Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 14:01    Onderwerp: Grand Theft Auto V Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495



Titel: Grand Theft Auto V
Platforms: n.n.b.
Uitgever: Rockstar Games
Releasedatum: n.n.b.
Officiële website: www.rockstargames.com
Trailer: http://www.rockstargames.com/videos/video/8001

Citaat:
We are very proud to officially announce that Grand Theft Auto V is in full development.

Developed by series creator Rockstar North, Grand Theft Auto V heads to the city of Los Santos and surrounding hills, countryside and beaches in the largest and most ambitious game Rockstar has yet created.

A bold new direction in open-world freedom, storytelling, mission-based gameplay and online multiplayer, Grand Theft Auto V focuses on the pursuit of the almighty dollar in a re-imagined, present day Southern California.
http://www.rockstargames.com/newswire/article/19471/grand-theft-auto-v-official-announcement.html


Laatst aangepast door elemeNt op 03 Nov 2011 14:24; in totaal 5 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 14:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hoer! ik startte er net ook één!

mijn openingspost was:


Broeders, het is zo ver! GTA V is aangekondigd! Deel jullie mening en verwachtingen hier

Ikzelf ben uberblij, te excited voor woorden! Ik verwacht een soort San Andreas stijl! Als je die vijf zo ziet, beetje Las Venturas enzo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 14:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

haha ook echt precies dezelfde minuut

Ik moet eigenlijk zelf nog steeds aan GTA IV beginnen De setting en Nico spreken me eigenlijk niet zo aan. The Lost and Damned vind ik een veel gavere sfeer hebben.


Laatst aangepast door elemeNt op 25 Okt 2011 14:06; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik heb die van mij maar verwijderd, dus dit is nu het centrale topic! GTA V!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 14:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Niet heel erg excited. Ik hoop dat ze die wannabe drama style van de game heel snel droppen.

Ook optimalisatie moet echt beter. Op de PS3 en de PC was de game niet te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 14:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik ben juist excited, want ik vind dat ze iets goed te maken hebben met dit deel. GTA IV was idd een drama stijl die werd gewaardeerd door de mainstream, maar hardcore GTA mensen zijn volgens mij overgestapt op Saints Row (zoals ik). Replay value was gewoon kut bij deel 4. Dus na 1 keer spelen (overigens wel 32 uur) heb ik het bijna niet meer aangeraakt.

Ik hoop stiekem ook dat ze kijken naar Saints Row, wat betreft de co-op en mini games. SR heeft zulke dingen van GTA gepikt, maar vertalen dit veel beter in de huidige generatie dan Rockstar zelf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Een beetje in de stijl van Reservoir Dogs of Heat zou ik ook geweldig vinden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Laten we hopen dat het terug gaat naar de roots en de miserie van GTA 4 achter laat. Dus geen realisme bullshit meer. GTA4 was inderdaad saai eens de story uit was, geen leuke cheats, te weinig wapens, saaie stad...

Please een soort San Andreas of Vice City
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 15:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Twee steengoede films, maar ik denk niet dat de kans groot is dat er een GTA komt die daarop lijkt.

Ben net een paar uur bezig in The Lost and Damned, and damn wat is dat vet... Spreekt me nu al meer aan dan de base-game.

Van mijn mogen ze verder het IV-stijltje wel aanhouden qua verhaalvertelling en soort personages. Nog steeds veel whackjobs maar ook een beetje serieus... en laten we niet doen alsof er te weinig sekshumor in IV zat.

Denken jullie dat het logo op de Rockstar-pagina definitief is? Denk zelf dat het gewoon meer voor de speculatie is en dat ze uiteindelijk de IV-look aanhouden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

YESSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 15:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Weet nog met de eerste trailer van IV, laat opblijven en die fucking trailer kijken. Vanaf dan elke screen/informatie doornemen en op de release nightlaunch als een gestoorde nerd voor een game winkel staan om GTA te kopen.En de dag erna me ziek melden op stage om te kunnen doorspelen. Alleen met GTA kan het
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 15:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Same here, opblijven, Gamed volspammen met reacties (ongeveer duizend toen met GTA 4 trailer )

De GTA4 trailer vond ik niet leuk. Geen voldoening.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
PS3gamerXD BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 16:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Jan 2010
Berichten: 977

Ik wacht eerste de trailer af om te kijken wat het wordt. Pas daarna zie ik wel of ik echt excited ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Als het niet zo uitgebreid (of uitgebreider) wordt als GTA:SA denk ik niet dat ik GTAV ga halen. GTAIV vond ik een beetje een teleurstelling qua mogelijkheden. Het verhaal, graphics en gameplay waren wel goed natuurlijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 16:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Zoals op de frontpage al gezegd, hoop ik op een wereld waarin net zoveel mogelijk is als in Grand Theft Auto: San Andreas, met een soort tropische setting als Grand Theft Auto: Vice City en Grand Theft Auto: Vice City Stories.

Het realisme mag omlaag, want Grand Theft Auto gaat om de fun! Verder zie ik wel wat ik kan verwachten. Oh, en qua hoofdpersonage? Laten we zeggen, een wijsneus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Gta4 vond ik geweldig (ik hou van grote steden)


NU zelfde levendigheid maar dan in San an
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
KingLikesCookies BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 17:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Feb 2010
Berichten: 1423

FYI had ik al een tijd geleden een topic over GTA V gemaakt: http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=7966.

Hoe dan ook: ik kan niet wachten. Ik ga ook akkoord met GekooktEi; GTA IV had een serieus verhaal maar we gaan nu toch niet doen alsof er 0% humor in was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

GtaIV was gewoon een zeer goede game, geen discussie daarover mogelijk. Inderdaad het had leuker geweest als je meer kon doen (RDR had dit dan juist wel heel goed). Ik miste het vooral om bankovervallen etc te kunnen plegen, verder had het ook leuk geweest als je nu eens eindelijk je auto GOED kon saven, zodat je een band met je vervoersmiddel krijgt (Saintsrow heeft een heel goed systeem, als je auto weg is kan je hem respawnen).

Voor de rest gewoon super excited!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik vond GTA IV saai. Geen slechte game, maar lang niet zo goed als hun voorgangers met vette voertuigen, wapens, personages en sfeer. Ik hoop dat V weer richting de oude GTA gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik vond GTA IV net enorm cool omdat het een relatief goed verhaal had. Ook de setting was wel leuk. Maar The Ballad of Gay Tony was gewoon het toppunt van de saga, omdat het een middenweg zocht tussen realisme en arcade fun. Hopelijk gaat Rockstar Games dezelfde richting uit met GTA V, en gaan ze niet Saint's Row: The Third achterna.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Beretta-1992 BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 19:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Dec 2007
Berichten: 204

Ik denk dat Rockstar gewoon de meer serieuze kan is opgeslagen met GTA en ik denk dat GTAV het gewoon weer gaat doen als GTAIV

Natuurlijk blijft de benodigde GTA humor erin zitten, maar als je met paarse speeltjes wilt slaan is Saints row toch meer voor jou.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 19:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

Christian Vuye schreef:
Ik vond GTA IV net enorm cool omdat het een relatief goed verhaal had. Ook de setting was wel leuk. Maar The Ballad of Gay Tony was gewoon het toppunt van de saga, omdat het een middenweg zocht tussen realisme en arcade fun. Hopelijk gaat Rockstar Games dezelfde richting uit met GTA V, en gaan ze niet Saint's Row: The Third achterna.


helemaal gelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Een wat ouder gerucht trouwens en we zullen aan de trailer gaan zien of het waar is:
Citaat:

GTA V Codenamed RUSH? Character List Revealed?

Mitch Hayes - 38 yrs old - Annoying, wise cracking, highly successful FBI agent. In great shape. Does triathlons, drinks low cal beer, but still has a sense of humor.

Miguel Gonzalez - 25 yrs old - Young Mexican American FBI agent, caught between a few mob bosses. Very clean cut.

Clyde - 23 yrs old - Moronic, almost inbred and creepy white trash hillbilly. Very naive but in a creepy 'it's only incest sort of way'

Brother Adam - 50 yrs old - Welsh monk, cult leader, yoga teacher, very lithe, very into exploring your personal tension through gripping massage. Needs Welsh accent.

Mrs Avery - 48 yrs old - Neurotic soccer mom, home maker, anxious and addled on pain killers. Very angry at neighbor MRS Bell.

Mrs Bell - 45 yrs old - Swinger, and mellow Californian divorcee. Ugly but comfortable with self.

Eddie - 47 yrs old - Weed evangelist, guy who started smoking at 30, and is now a leading proponent of marijuana's fantastic properties. White, awkward.

Ira Bernstein - 56 yrs old - publicist for an actress known as America's newest sweetheart who just so happens to love animals, orphans, drugs and sex. He's always trying to hide her latest indiscretion.

Kevin De Silva - 18 yrs old - Albert's fat, FPS playing gamer son. Smokes a lot of weed, has anxiety issues and a card for a bad back, very soft, very opinionated. Into making racist comments while playing online.

Harut Vartanyan - 42-52 yrs old - Armenian car dealer, moneylender, would be Fagin and would be bully. Heavily connected to the underworld, but irritates people so much no one likes him.

Nervous Jerry - 48 yrs old - paranoiac living in the sticks, near Simon, completely paranoid, and terrified of Simon.

Calvin North - 55 yrs old - clapped out FBI agent who now mostly works offering advice on TV shows - whose only claim to fame turns out to be entirely false - but a decent guy in other ways. Badly dressed. Divorced. Putting on weight.

Jerry Cole - 53 yrs old - disabled IT expert and criminal information vendor.

Rich Roberts - 35 yrs old - English hardman actor, who acts tough but who wants to do serious work - the only problem is he can't quite read the words.

Alex - 52 yrs old - white, loosie goosie hippy rich guy who has lost his money and is getting desperate but trying not to.

Scarlet - 45-52 yrs old - unshaven female spiritualist and hippy with a love of exploring the wilderness. Very into journeys.

Chad - 29 yrs old - pretty boy misogynist Beverly Hills party boy. Made money, but not as cool as he thinks he is.

Tae Wong - 39 yrs old - somewhat incompetent Chinese mobster, loves doing ecstasy, going to raves.

Taes Translator - 45 yrs old - VERY STRAIGHT LACED Chinese translator, terrified of his boss's dad. Male, awkward. Needs to speak Chinese.

If the list is valid, then it points towards a modern-day Los Angeles setting, with the city being surrounded by countryside (note the references to 'wilderness' and 'the sticks').
http://www.gtav.net/news/archive.php?year=2011&month=3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Ik hoop wel dat GTA V de random encounters uit RDR overneemt, dan is er bijna altijd wel iets te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 25 Okt 2011 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

De helft is hier nog sceptisch maar ik weet bijna wel zeker dat jullie straks allemaal de nacht voor dat GTA V uitkomt voor de store staan te wachten. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 12, 13, 14  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 14

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group