Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende  
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Aug 2011 09:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ah ja, omdat Fabregas en Nasri zijn vertrokken had ik dit al lang zien aankomen. Nu is moet Wenger wel versterkingen halen om Arsenal op niveau te laten presteren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 29 Aug 2011 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Everybody_lies schreef:
Iemand een gokje wanneer Wegner vliegt bij Arsenal?

Hoe sneller hoe liever....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 29 Aug 2011 14:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Mafusto schreef:
Ik bezoek de meeste competitie wedstrijden van Twente. Zowel uit als thuis. Europese uitduels is voor mij lastig omdat de meeste wedstrijden in een Schoolweek vallen of gewoon te duur is. Deze rit probeer ik sowieso Fulham uit mee te pakken.


dus je komt dit seizoen gezellig op bezoek in t altijd pittoreske Alkmaar
goed man volgend jaar wil ik dat stadion van jullie wel eens bekijken ziet er altijd mooi uit op tv, alleen jammer dat we dit jaar niet mochten komen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 29 Aug 2011 22:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

Juuppel schreef:
was ff bang voor AZ dat metalist uit de koker kwam dat t weer n oostblok-poule zou worden

gelukkig maar deze jongen gaat naar Wenen, eindelijk n keer me cluppie europees uit zien spelen

zijn dr hier eigenlijk ook nog van die fanatieke supporters, die wel eens n uitwedstrijdje bezoeken? (europees of gewoon competitie)

Jep, ga (zolang de portomonnee het toelaat) regelmatig naar uitwedstrijden van PSV. Was er ook bij met az uit vorig jaar (0-4), dat was me een feest, nog steeds mijn mooiste moment van vorig seizoen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 11:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

dat was voor mij n ietsje mindere wedstrijd

PSV was niet eens echt beter alleen tja hoe Dzudsak dr 2 in knalt ben je al snel kansloos

was je dr laatst niet dan, dat was n mooie wedstrijd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joraaaan BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 12:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2010
Berichten: 1063

Thibby95 schreef:
Everybody_lies schreef:
Iemand een gokje wanneer Wegner vliegt bij Arsenal?

Hoe sneller hoe liever....


Dat is alleen maar slecht voor de club jongen.

Andre Santos is nu naar Arsenal, Mertesacker Alex en Malouda komen er aan. M'vila (erg goede middenvelder uit Frankrijk) komt ook waarschijnlijk. Er is een bod op Gotze voor 35 miljoen maar die heeft dortmund afgeslagen, er komen echt wel versterkingen aan dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sutefuu BerichtGeplaatst: 30 Aug 2011 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jul 2008
Berichten: 1385

Juuppel schreef:
dat was voor mij n ietsje mindere wedstrijd

PSV was niet eens echt beter alleen tja hoe Dzudsak dr 2 in knalt ben je al snel kansloos

was je dr laatst niet dan, dat was n mooie wedstrijd

haha nee, ik wilde wel gaan, maar maten waar ik mee ging die waren nog op vakantie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 16 Dec 2011 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Toch ff vermelden waard , alle 3 de ploegen van Belgie gaan door als eerste in de EL (Groepfase ) Respekt Anderlecht 18 op 18 , CL Brugge 14 op 18 en Standaart Luik .
Ze kunnen allemaal AJAX treffen .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

M. Suarez zou mss naar Arsenal gaan, wat denken jullie er van?
Henry terug bij Arsenal is wel geweldig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 07 Jan 2012 15:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik hoop voor je dat Henry weer gelijk op niveau mee kan draaien bij Arsenal. Al kan het op het moment niet veel slechter dan de tweede helft tegen Fullham (waar Ruiz een erg lekkere wedstrijd speelde btw).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 19 Jan 2012 17:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

is dr nou niemand hier die huilie-huilie gaat doen omdat we eindelijk na n krappe 30 jaar eens n cadeautje hebben gehad en dat ajax eens verloren heb in eigen huis


valt me tegen van jullie 020ers
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 19 Jan 2012 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Az heeft gewoon verdiend gewonnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Jan 2012 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ajax-klasgenoot ging uit zn malle toen op de radio via zn android bekend werd dat Ajax had gescoord.

blijkbaar lachen we het laatst. Lekkere inzeper voor Ajax, kijken hoe het verder in de week verloopt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
the_dan BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2012 22:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Aug 2009
Berichten: 6073

MESSI!!!! Like wattefoek!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 09:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Hazard dus ook naar chelsea... Nog nooit in de geschiedenis zoveel Belgen in de topploegen gezien niet dat dat betekend dat de nationale team dan zou kunnen winnen tegen een land met minder inwoners als voorbeeld Rotterdam (Montenegro..)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 10:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

konnichiwa schreef:
Hazard dus ook naar chelsea... Nog nooit in de geschiedenis zoveel Belgen in de topploegen gezien niet dat dat betekend dat de nationale team dan zou kunnen winnen tegen een land met minder inwoners als voorbeeld Rotterdam (Montenegro..)
Spijtig, ik had hem liever bij ManU gezien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 10:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

konnichiwa schreef:
Hazard dus ook naar chelsea... Nog nooit in de geschiedenis zoveel Belgen in de topploegen gezien niet dat dat betekend dat de nationale team dan zou kunnen winnen tegen een land met minder inwoners als voorbeeld Rotterdam (Montenegro..)
Nu moeten ze alleen nog spelen voor die topploegen. Hoeveel matchen hebben Lukaku en Courtois al gespeeld voor Chelsea? 3-4?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 11:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

@HatersWillBeLovers schreef:
konnichiwa schreef:
Hazard dus ook naar chelsea... Nog nooit in de geschiedenis zoveel Belgen in de topploegen gezien niet dat dat betekend dat de nationale team dan zou kunnen winnen tegen een land met minder inwoners als voorbeeld Rotterdam (Montenegro..)
Nu moeten ze alleen nog spelen voor die topploegen. Hoeveel matchen hebben Lukaku en Courtois al gespeeld voor Chelsea? 3-4?


Lukaku is de enigste die niet speelde, Courtois heeft net met Atletico de Uefa cup gewonnen of is de Uefa Cup winnen niets meer? Wanneer ben je een top ploeg of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 11:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

konnichiwa schreef:
@HatersWillBeLovers schreef:
konnichiwa schreef:
Hazard dus ook naar chelsea... Nog nooit in de geschiedenis zoveel Belgen in de topploegen gezien niet dat dat betekend dat de nationale team dan zou kunnen winnen tegen een land met minder inwoners als voorbeeld Rotterdam (Montenegro..)
Nu moeten ze alleen nog spelen voor die topploegen. Hoeveel matchen hebben Lukaku en Courtois al gespeeld voor Chelsea? 3-4?


Lukaku is de enigste die niet speelde, Courtois heeft net met Atletico de Uefa cup gewonnen of is de Uefa Cup winnen niets meer? Wanneer ben je een top ploeg of niet?
Ik wist niet dat Atletico Madrid de nieuwe naam was van Chelsea. Ik vind het vooral grappig dat er zoveel Belgen voor Chelsea spelen, maar echt spelen voor Chelsea doen ze niet. Madrid speelt trouwens geen CL, Chelsea wel. Voor vele spelers toch nog altijd een groot verschil.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 11:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Een topploeg ben je als je de CL kunt winnen. De Eufa EU Cup is meer voor sup-toppers.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 11:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Europa League heet het nu, en dat is voor de subtop.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Vind het maar allemaal te vaag en veel te gefixeerd op de naam van de team, had Chelsea verloren had men volgend jaar geen Champions leaque mogen spelen en is men geen top ploeg meer?

Ik vind Atletico best een topploeg niet omdat ik er supporter van ben maar omwille van het feit dat men het vrij makkelijk had in de UEFA en ik ben er zeker van dat als men tegen de top 16 team zou s spelen van de Champions leaque men minstens de helft zou aankunnen.

Maar goed in Augustus spelen Atletico en Chelsea tegen mekaar en moest Atletico winnen gaan mensen me nog zeggen dat Chelsea de top team is en niet Atletico..

Snap ook totaal niet wat grappig is aan dat Belgen in topploegen niet spelen...De Bruyne en Hazard gaan naar Chelsea dus die konden nog niet spelen? Courtois wou zelf ook uitgeleend worden en als 19 jarige deed hij het geweldig in een ploeg dat vele (top)teams zou aankunnen.
Zo eigenlijk was alleen Lukaku die in een topploeg zit die niet speelde...Vermaelen/Kompany/Witsel? etc speelde toch allemaal? Snap niet waar die leugen vandaan komt..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

Geen nood, ik had het vooral op Chelsea en hun strategie om tientallen jeugdspelers te kopen die potentieel genoeg talent hebben voor de ploeg, om hen daarna nooit voor die ploeg te laten spelen. Zo wordt De Bruyne wsl uitgeleend aan Lille.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

konnichiwa schreef:
Vind het maar allemaal te vaag en veel te gefixeerd op de naam van de team, had Chelsea verloren had men volgend jaar geen Champions leaque mogen spelen en is men geen top ploeg meer?

Ik vind Atletico best een topploeg niet omdat ik er supporter van ben maar omwille van het feit dat men het vrij makkelijk had in de UEFA en ik ben er zeker van dat als men tegen de top 16 team zou s spelen van de Champions leaque men minstens de helft zou aankunnen.

Maar goed in Augustus spelen Atletico en Chelsea tegen mekaar en moest Atletico winnen gaan mensen me nog zeggen dat Chelsea de top team is en niet Atletico..

Snap ook totaal niet wat grappig is aan dat Belgen in topploegen niet spelen...De Bruyne en Hazard gaan naar Chelsea dus die konden nog niet spelen? Courtois wou zelf ook uitgeleend worden en als 19 jarige deed hij het geweldig in een ploeg dat vele (top)teams zou aankunnen.
Zo eigenlijk was alleen Lukaku die in een topploeg zit die niet speelde...Vermaelen/Kompany/Witsel? etc speelde toch allemaal? Snap niet waar die leugen vandaan komt..
Als een team wint van een andere team wilt niet zeggen dat de ene team die wint ook beter is. Dat is stom als je dat echt gelooft. Verder is de Top 16 van de CL ook niet altijd geweldig. Lyon 2009-10 bijv. Wat je ook wilt geloven, Chelsea won de CL met de nodige geluk, met die "Parking the Bus" filosofie waardoor zelfs een team als Rubin Kazan heeft weten te winnen van Barcelona. Chelsea heeft de CL gewonnen, maar het hoort echt niet tot de Top 5 ter wereld. Man City, Man Utd, Real Madrid, Barcelona en Bayern München zijn al beter. AC Milan ook want zij speelde veel beter tegen Barcelona dan Chelsea dat deed. Atletico Madrid is geen topteam. Rangers was verliezend finalist zo'n 2 jaar terug van de Europa League. Dat zegt veel. Kijk gewoon naar de thuiscompetities. Atletico is als 5e geëindigt. Die competities zeggen veel meer want je speelt ook veel meer wedstrijden, dus is er ook minder sprake van kans.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 29 Mei 2012 14:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

CowboySpike schreef:
konnichiwa schreef:
Vind het maar allemaal te vaag en veel te gefixeerd op de naam van de team, had Chelsea verloren had men volgend jaar geen Champions leaque mogen spelen en is men geen top ploeg meer?

Ik vind Atletico best een topploeg niet omdat ik er supporter van ben maar omwille van het feit dat men het vrij makkelijk had in de UEFA en ik ben er zeker van dat als men tegen de top 16 team zou s spelen van de Champions leaque men minstens de helft zou aankunnen.

Maar goed in Augustus spelen Atletico en Chelsea tegen mekaar en moest Atletico winnen gaan mensen me nog zeggen dat Chelsea de top team is en niet Atletico..

Snap ook totaal niet wat grappig is aan dat Belgen in topploegen niet spelen...De Bruyne en Hazard gaan naar Chelsea dus die konden nog niet spelen? Courtois wou zelf ook uitgeleend worden en als 19 jarige deed hij het geweldig in een ploeg dat vele (top)teams zou aankunnen.
Zo eigenlijk was alleen Lukaku die in een topploeg zit die niet speelde...Vermaelen/Kompany/Witsel? etc speelde toch allemaal? Snap niet waar die leugen vandaan komt..
Als een team wint van een andere team wilt niet zeggen dat de ene team die wint ook beter is. Dat is stom als je dat echt gelooft. Verder is de Top 16 van de CL ook niet altijd geweldig. Lyon 2009-10 bijv. Wat je ook wilt geloven, Chelsea won de CL met de nodige geluk, met die "Parking the Bus" filosofie waardoor zelfs een team als Rubin Kazan heeft weten te winnen van Barcelona. Chelsea heeft de CL gewonnen, maar het hoort echt niet tot de Top 5 ter wereld. Man City, Man Utd, Real Madrid, Barcelona en Bayern München zijn al beter. AC Milan ook want zij speelde veel beter tegen Barcelona dan Chelsea dat deed. Atletico Madrid is geen topteam. Rangers was verliezend finalist zo'n 2 jaar terug van de Europa League. Dat zegt veel. Kijk gewoon naar de thuiscompetities. Atletico is als 5e geëindigt. Die competities zeggen veel meer want je speelt ook veel meer wedstrijden, dus is er ook minder sprake van kans.


Het probleem is dat ik gewoon niet over voetbal kan discussiëren want ik word geconfronteerd met subjectieve discussies en teveel 'ja maar'..

Mensen noemen Barcelona een top team en als mensen dan laten zien dat Atletico de laatste vijf matchen tegen Barcelona 3 keer heeft gewonnen krijg je direct ' ja maar, die was gekwetst of die had dat of alleen de positie in de competitie telt'

Van mij mag je best Atletico geen top team vinden . Ik vind gewoon dat op die manier dat men speelde men eigenlijk vrij sterk en makkelijk de Uefa league won en dat men in de CL ook ver zou kunnen geraakt zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 4

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group