Auteur |
Bericht |
Ga naar pagina Vorige 1, 2, 3, 4, 5 Volgende
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 12 Okt 2011 17:54 Onderwerp:
| |

|
Beetje voorspelbare ontwikkeling, maar iig een stuk interessanter dan gevechten met personen waarven we enkel de status kennen.
Als het Obito is, vind ik dat wel erg slecht van Kishimoto.
Verder misschien:
- Sasuke's vader
- Madara's broer
- een onbekende nieuwe main villain
Ik vraag me wel af wat voor'n effect dit op sasuke zal hebben. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Okt 2011 18:12 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Ten eerste, dit is geen plot twist. Dit weet iedereeen die oplet al jaren. Wie Tobi echt is; zijn imho drie logische mogelijkheden: Madara's broer Izuna die zijn broer's reputatie wil verbeteren, Sasuke's vader die tijdens de Kyuubi aanval nergens te zien, of Madara zelf die half in het leven staat dankzij Zetsu's lichaam. |
|
Terug naar boven |
|
|
Token |
Geplaatst: 12 Okt 2011 19:15 Onderwerp:
| |

|
Ik denk zelf al een poosje aan die laatste.
Het enige dat ik me nog afvraag is dat: Toen Naruto aankwam op het slagveld in ep558 zo'n gast dacht dat hij Nawaki was (of er iig sterk op lijkt), maar wie IS Nawaki. Ik heb nog nooit van die naam gehoord?* |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 12 Okt 2011 19:28 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Token schreef: | Ik denk zelf al een poosje aan die laatste.
Het enige dat ik me nog afvraag is dat: Toen Naruto aankwam op het slagveld in ep558 zo'n gast dacht dat hij Nawaki was (of er iig sterk op lijkt), maar wie IS Nawaki. Ik heb nog nooit van die naam gehoord?* | Tsunade's dode broer. Die gast is trouwens Tsunade's dode verloofde. Je kunt best eens teruggrijpen naar de arc waarin ze op zoek gaan naar Tsunade. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 12 Okt 2011 22:20 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Ten eerste, dit is geen plot twist. Dit weet iedereeen die oplet al jaren. Wie Tobi echt is; zijn imho drie logische mogelijkheden: Madara's broer Izuna die zijn broer's reputatie wil verbeteren, Sasuke's vader die tijdens de Kyuubi aanval nergens te zien, of Madara zelf die half in het leven staat dankzij Zetsu's lichaam. |
*Werd Sasuke zijn vader niet vermoord door Itachi, dat leek me in ieder geval erg duidelijk hmm.* |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 12 Okt 2011 22:27 Onderwerp:
| |

|
Joraaaan schreef: | Joni Philips schreef: | Ten eerste, dit is geen plot twist. Dit weet iedereeen die oplet al jaren. Wie Tobi echt is; zijn imho drie logische mogelijkheden: Madara's broer Izuna die zijn broer's reputatie wil verbeteren, Sasuke's vader die tijdens de Kyuubi aanval nergens te zien, of Madara zelf die half in het leven staat dankzij Zetsu's lichaam. |
*Werd Sasuke zijn vader niet vermoord door Itachi, dat leek me in ieder geval erg duidelijk hmm.* |
That´s what they want us to believe, dude.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 12 Okt 2011 22:58 Onderwerp:
| |

|
musthavethisgame schreef: | Joraaaan schreef: | Joni Philips schreef: | Ten eerste, dit is geen plot twist. Dit weet iedereeen die oplet al jaren. Wie Tobi echt is; zijn imho drie logische mogelijkheden: Madara's broer Izuna die zijn broer's reputatie wil verbeteren, Sasuke's vader die tijdens de Kyuubi aanval nergens te zien, of Madara zelf die half in het leven staat dankzij Zetsu's lichaam. |
That´s what they want us to believe, dude.  |
Het is gewoon een samenzwering. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 13 Okt 2011 23:28 Onderwerp:
| |

|
Die fillers maken echt de anime kapot.  |
|
Terug naar boven |
|
|
Joraaaan |
Geplaatst: 14 Okt 2011 16:06 Onderwerp:
| |

|
Inderdaad, ik kan het gewoon niet opbrengen ze te kijken, dus heb nu al 2 maand geen aflevering meer gezien.. |
|
Terug naar boven |
|
|
Xenathos |
Geplaatst: 15 Okt 2011 12:44 Onderwerp:
| |

|
Ik denk er nu gewoon over om te kappen met de Anime. Dit is gewoon niet te doen >.< |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 15 Okt 2011 12:47 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Bij filler stop ik altijd. Die kun je best gewoon in één keer inhalen. |
|
Terug naar boven |
|
|
no-ps4-no-living |
Geplaatst: 15 Okt 2011 13:13 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Bij filler stop ik altijd. Die kun je best gewoon in één keer inhalen. | Ik stop ook met kijken wanneer de fillers erzijn alleen kijk ik ze helemaal niet. |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 15 Okt 2011 13:59 Onderwerp:
| |

|
Ik heb het ook al maanden niet gezien. Ik zie geen reden om filler van naruto te kijken, als er sowieso veel leukere anime zijn zonder filler. |
|
Terug naar boven |
|
|
jerfo |
Geplaatst: 20 Okt 2011 15:54 Onderwerp:
| |

|
ze moeten nu maar eens ophouden met die filler, ze zijn nu wel lang genoeg onderweg geweest. zo verliest iedereen tog zijn intresse in de anime.
de manga gaat tenminste lkkr verder |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 02 Nov 2011 16:29 Onderwerp:
| |

|
Heeft A. z'n arm weer terug gegroeid ofzo? (Zie laatste bladzijde van manga 562.) |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 02 Nov 2011 23:47 Onderwerp:
| |

|
Taw0n schreef: | Heeft A. z'n arm weer terug gegroeid ofzo? (Zie laatste bladzijde van manga 562.) |
Kan een fout zijn.Net zoals deze van One Piece
Maar Tobi had ook een nieuwe arm laten zetten dus wie weet. |
|
Terug naar boven |
|
|
Joni Philips |
Geplaatst: 03 Nov 2011 08:19 Onderwerp:
| |
Eindredacteur

|
Waarschijnlijk heeft Tsunade er iets mee te maken. |
|
Terug naar boven |
|
|
Taw0n |
Geplaatst: 03 Nov 2011 12:00 Onderwerp:
| |

|
Joni Philips schreef: | Waarschijnlijk heeft Tsunade er iets mee te maken. |
Ik denk dat dat het inderdaad is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 09 Nov 2011 18:22 Onderwerp:
| |

|
Damn Kishi heeft van deze arc toch nog wat weten te maken. Nu hoop ik niet dat dit een van de laatste arcs gaat worden. Als deze Arc voorbij is zijn er geem vijanden meer over. Of Tobi moet ontsnappen en de Aktsuki opnieuw vormen/er komt een nieuwe vijand... |
|
Terug naar boven |
|
|
musthavethisgame |
Geplaatst: 09 Nov 2011 18:47 Onderwerp:
| |

|
Ik heb ook al een tijdje het idee dat dit een van de laatste arcs is. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 09 Nov 2011 18:48 Onderwerp:
| |

|
Mafusto schreef: | Damn Kishi heeft van deze arc toch nog wat weten te maken. Nu hoop ik niet dat dit een van de laatste arcs gaat worden. Als deze Arc voorbij is zijn er geem vijanden meer over. Of Tobi moet ontsnappen en de Aktsuki opnieuw vormen/er komt een nieuwe vijand... |
We hebben altijd Sasuke nog. |
|
Terug naar boven |
|
|
Louis Tinner |
Geplaatst: 04 Jan 2012 22:47 Onderwerp:
| |

|
jeuh, de fillers zijn weer voorbij mensen, pfoew. Heb zin in volgende week! |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 11 Jan 2012 16:12 Onderwerp:
| |

|
Geweldig slechte chapter deze week... Kyuubi die van ineens van Naruto begint te houden waar voor deze arc, wat zeg ik voor laatste gesprek tussen Naruto en de Kyuubi nog geen sprake van was... Dat de Kuubi Naruto zal gaan helpen dat zag je van mijlen ver aankomen, maar implementeer het dan wel goed in het verhaal en niet ineens nu omdat Naruto het moeilijk heeft. Dit voelt veel te geforceerd aan. Zeker met die verschrikkelijke flashbacks waar de Kyuubi Naruto nu ineens voor bewondert. Laat het dan na een paar van de daadwerkelijke gebeurtenissen zien. /rant
Een pluspunt is toch wel Sage en Kyuubi-mode tegelijkertijd in een gevecht. |
|
Terug naar boven |
|
|
Lawliet |
Geplaatst: 18 Jan 2012 12:43 Onderwerp:
| |

|
Toffe chap tot nu toe. Over de Demon Fox. Tja ik weet er nog niet wat ik ervan moet vinden. Ik hoopte nog dat de fox nog langer zou verzetten of dat hij later nog Naruto verraad. Ze worden iets te snel vriendjes. |
|
Terug naar boven |
|
|
Mafusto |
Geplaatst: 01 Feb 2012 12:38 Onderwerp:
| |

|
|
Terug naar boven |
|
|