Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

no-ps3-no-living schreef:
Joni Philips schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Kan iemand me uitleggen of wat naruto precies probeerde te zeggen was dat sasuke sterker dan hem is op dit moment?
Hij probeerde te zeggen dat Sasuke sterker is dan alle andere rookies, en dat alleen hij hem kan verslaan. Daarnaast is er ook de theorie dat Sasuke en Naruto in hun clash hebben besloten samen Madara te verslaan, en dat ze daarom beiden hun gevoelens verbergen.
serieus :O
hoe komen mensen dan precies aan deze theorie?


Plot no Jutsu en Naruto die mensen om kan praten zijn grote aandelen in de meeste theorieën die over Naruto gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Mafusto schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Joni Philips schreef:
no-ps3-no-living schreef:
Kan iemand me uitleggen of wat naruto precies probeerde te zeggen was dat sasuke sterker dan hem is op dit moment?
Hij probeerde te zeggen dat Sasuke sterker is dan alle andere rookies, en dat alleen hij hem kan verslaan. Daarnaast is er ook de theorie dat Sasuke en Naruto in hun clash hebben besloten samen Madara te verslaan, en dat ze daarom beiden hun gevoelens verbergen.
serieus :O
hoe komen mensen dan precies aan deze theorie?


Plot no Jutsu en Naruto die mensen om kan praten zijn grote aandelen in de meeste theorieën die over Naruto gaan
haha dat dacht ik ook al want het zou raar zijn om al de einde van de serie te verraden.

komt er na shippuden nog een nieuwe seizoen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 16:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

no-ps3-no-living schreef:
haha dat dacht ik ook al want het zou raar zijn om al de einde van de serie te verraden.

komt er na shippuden nog een nieuwe seizoen?


Dat komt best wel vaak voor. In een verhaal zitten altijd gebeurtenissen die naar het einde leiden. Soms zijn deze dingen te opvallend waardoor je het einde al kunt raden.

En ik heb gehoord dat er na Shippuden er een verhaallijn komt met een volwassen Naruto. Alleen heb ik hier geen bronnen voor dus het is niet zeker!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 16:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Mafusto schreef:
no-ps3-no-living schreef:
haha dat dacht ik ook al want het zou raar zijn om al de einde van de serie te verraden.

komt er na shippuden nog een nieuwe seizoen?


Dat komt best wel vaak voor. In een verhaal zitten altijd gebeurtenissen die naar het einde leiden. Soms zijn deze dingen te opvallend waardoor je het einde al kunt raden.

En ik heb gehoord dat er na Shippuden er een verhaallijn komt met een volwassen Naruto. Alleen heb ik hier geen bronnen voor dus het is niet zeker!


wuuhzhaaaa dat zou ik wel vet vinden alleen zou t wel jammer zijn als...... naruto zn belofte van de vorge ep. zou nakomen dat ze alletwee de pijp uit gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

no-ps3-no-living schreef:
hoe komen mensen dan precies aan deze theorie?
Na de ontmoeting tussen Sasuke en Naruto aan de waterval kwamen zowel Naruto als Sasuke met rare, ontwijkende uitspraken op de vraag 'Wat denk je?' en daarna volgden er nog een twee-drietal flashbacks naar dat moment met nadruk op het feit dat het niet duidelijk is wat Naruto denkt. Kan natuurlijk ook zijn dat sommige mensen te veel nadenken, maar ik vind het wel een leuke theorie en zou Sasuke opbouwen tot een soort Itachi, maar eentje die zich opoffert om heel de wereld te redden.

Mafusto schreef:
En ik heb gehoord dat er na Shippuden er een verhaallijn komt met een volwassen Naruto. Alleen heb ik hier geen bronnen voor dus het is niet zeker!
Gebaseerd op een vals interview. Kishimoto heeft nog geen uitspraken gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 14 Jul 2011 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

jammer geen nieuwe episode vandaag

krijgen we volgende week n dubbelaar ofwat wil zo graag weten hoe t nou gaat met baa-chan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Jul 2011 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Juuppel schreef:
jammer geen nieuwe episode vandaag

krijgen we volgende week n dubbelaar ofwat wil zo graag weten hoe t nou gaat met baa-chan
Volgende week een normale, de 28ste een dubbele.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 19 Jul 2011 11:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Ik vroeg me laatst af.

Hoe komt het dat sasuke directe aanvallen zoals die elbow bolt van de raikage kon ontwijken door middel van zijn sharingan, maar dat nog nooit gedaan heeft met de rasengan van naruto?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 19 Jul 2011 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

no-ps3-no-living schreef:
Ik vroeg me laatst af.

Hoe komt het dat sasuke directe aanvallen zoals die elbow bolt van de raikage kon ontwijken door middel van zijn sharingan, maar dat nog nooit gedaan heeft met de rasengan van naruto?


Omdat de Rasengan geen lineaire richting heeft. Als je de elleboogstood ontwijkt dan ben je ervan af. Duik je onder een Rasengan dan is de kans groot dat je 'm in de rug krijgt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jerfo BerichtGeplaatst: 22 Jul 2011 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2006
Berichten: 78

deze aflevering valt wel tegen alleen maar gepraat man
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 28 Jul 2011 10:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

Wat denken julie dat sasuke zou doen als hij sakura/kakashi/naruto vermoord ziet worden voor zijn ogen (in het geval van naruto natuurlijk schijndood)?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 29 Jul 2011 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

zoals sasuke eigenlijk al doet na t vertrek uit konoha, denk niet dat t m erg veel ken schelen

mijn vraag wat zou er gebeuren als tsunade wakker was geworden, terwijl danzo nog leefde, ik denk harde klappen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Jul 2011 17:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Juuppel schreef:
zoals sasuke eigenlijk al doet na t vertrek uit konoha, denk niet dat t m erg veel ken schelen

mijn vraag wat zou er gebeuren als tsunade wakker was geworden, terwijl danzo nog leefde, ik denk harde klappen


Ik denk ook dat alleen Naruto hem wat kan schelen
Als je de verandering in het gedrag van Sasuke ziet nadat de Chidori en Rasengan botsen, weet je dat Naruto wel iets met hem doet.

En ik denk niet dat Danzo en Tsunade met elkaar op de vuist zouden zijn gegaan. Als Tsunade wakker was geworden was zij gewoon weer Hokage geweest aangezien Danzo nooit officieel beëdigd is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 29 Jul 2011 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

over t 2de ding
ja daar heb je wel n punt daar had ik eigenlijk nog nooit aan gedacht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Jul 2011 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Danzo heeft voor Konoha ook nooit iets verkeerds gedaan waardoor hij als vijand zou kunnen worden gezien. Permissie geven om op Sasuke te jagen was ook iets wat de stad eerder goed doet dan kwaad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 29 Jul 2011 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

Mafusto schreef:
Danzo heeft voor Konoha ook nooit iets verkeerds gedaan waardoor hij als vijand zou kunnen worden gezien. Permissie geven om op Sasuke te jagen was ook iets wat de stad eerder goed doet dan kwaad.


maar tog heb ik op de een of andere manier danzo nooit vertrouwd
hij heb dr natuurlijkwel aan meegeholpen de uchica-clan bijna volledig uit te roeien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Jul 2011 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dat heeft Danzo niet alleen gedaan. Het was nodig om de veiligheid van de stad te garanderen. Verder is Danzo de leider van de root/black-opps. Die hebben wss wel meer op hun naam staan dat niet zo onschuldig is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 18 Aug 2011 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Hmmm zou Naruto Luffy nog ontmoeten in deze op zee episodes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Juuppel BerichtGeplaatst: 22 Aug 2011 22:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Nov 2007
Berichten: 440

hahaha dat zou wel geweldig zijn ja
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 08:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Wow, ze zenden Naruto uit op het Belgische 2BE. Vijfde grootste zender van Vlaanderen dus redelijk indrukwekkend. Bleach en South Park bijv. worden op veel kleinere zenders uitgezonden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 09:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Meh, wanneer zijn de fillers weer over?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 11:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Joni Philips schreef:
Wow, ze zenden Naruto uit op het Belgische 2BE. Vijfde grootste zender van Vlaanderen dus redelijk indrukwekkend. Bleach en South Park bijv. worden op veel kleinere zenders uitgezonden.


Engelse dub of wat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Sep 2011 11:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Lawliet schreef:
Joni Philips schreef:
Wow, ze zenden Naruto uit op het Belgische 2BE. Vijfde grootste zender van Vlaanderen dus redelijk indrukwekkend. Bleach en South Park bijv. worden op veel kleinere zenders uitgezonden.


Engelse dub of wat?
Spijtig genoeg Engelse dub.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Okt 2011 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Epic. Naruto die twee Kages versloeg, is maar een koon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 12 Okt 2011 17:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

OMG *Wie denken julie dat die gast met die masker is, madara is hij zwz dus niet?

Heel raar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group