Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
Codewarrior BerichtGeplaatst: 05 Jan 2013 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

ikzoekruzie schreef:
Gezer schreef:
http://www.youtube.com/watch?v=CmVRuLGs7LU&list=PLFa4KsXLCCktVKNgL72vZMTpFQcrsgoa9&index=44

Wow, wat een stem, vooral 1:20-1:50

:O kippevel


Een van m'n favoriete nummers idd, heb beide ost's in bezit en de serie 2x gezien. Moet je ook doen! Planetes is epic.
1 van de beste series ooit imo. Check de op maar es http://www.youtube.com/watch?v=HMoQ1oU8W2w
Machtig mooi.


Als die hier op Bluray verschijnt direct kopen. Planetes heeft een speciale betekenis voor mij...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 00:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ook een leuke reeks: King of Hell

Aangezien het een manhwa betreft is het wel steeds wennen om weer terug van links naar rechts te lezen >_<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 03:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Gezer schreef:
Als die hier op Bluray verschijnt direct kopen. Planetes heeft een speciale betekenis voor mij...

Huhuh, zeer onwaarschijnlijk. Heb ff gezocht, de Blu-ray collectie is alleen in Japan verschenen en is om een of andere reden vreselijk duur (honderden euro's). Alleen de dvd box is hier uitgebracht. Wat is die speciale betekenis trouwens, of is dat privé? Zou me normaal niet boeien maar ik vraag het meer vanwege de connectie met Planetes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Feb 2013 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

ikzoekruzie schreef:
Gezer schreef:
Als die hier op Bluray verschijnt direct kopen. Planetes heeft een speciale betekenis voor mij...

Huhuh, zeer onwaarschijnlijk. Heb ff gezocht, de Blu-ray collectie is alleen in Japan verschenen en is om een of andere reden vreselijk duur (honderden euro's). Alleen de dvd box is hier uitgebracht. Wat is die speciale betekenis trouwens, of is dat privé? Zou me normaal niet boeien maar ik vraag het meer vanwege de connectie met Planetes
Geen speciale reden, alle anime is vreselijk duur in Japan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2013 22:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Spring Anime 2013 Chart!

http://js2.amanteanime.net/wp-content/uploads/2013/02/iboffq8nHImsOg.jpg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2013 08:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

RoaringMdog schreef:
Spring Anime 2013 Chart!

http://js2.amanteanime.net/wp-content/uploads/2013/02/iboffq8nHImsOg.jpg


Zie er maar één anime tussen staan die voor mij het kijken waard is en het is ook nog eens een rerun (Katanagatari).

Edit: En kennelijk komt er deze lente ook geen nieuw Gintama seizoen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2013 17:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Uchuu Senkan Yamato 2199 klinkt ook leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2013 20:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Mafusto schreef:
RoaringMdog schreef:
Spring Anime 2013 Chart!

http://js2.amanteanime.net/wp-content/uploads/2013/02/iboffq8nHImsOg.jpg


Zie er maar één anime tussen staan die voor mij het kijken waard is en het is ook nog eens een rerun (Katanagatari).

Edit: En kennelijk komt er deze lente ook geen nieuw Gintama seizoen


Shingeki no Kyoujin is een bom van een manga. Btw, Gintama loopt toch nog?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2013 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Morgen laatste aflevering van het seizoen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Mrt 2013 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

musthavethisgame schreef:
Mafusto schreef:
RoaringMdog schreef:
Spring Anime 2013 Chart!

http://js2.amanteanime.net/wp-content/uploads/2013/02/iboffq8nHImsOg.jpg


Zie er maar één anime tussen staan die voor mij het kijken waard is en het is ook nog eens een rerun (Katanagatari).

Edit: En kennelijk komt er deze lente ook geen nieuw Gintama seizoen


Shingeki no Kyoujin is een bom van een manga. Btw, Gintama loopt toch nog?


Aku no Hana mag je ook in de gaten houde. Manga is zeer twisted psycho. Kan het moeilijk uitleggen waar het over gaat, maar zeker het proberen waard! Shingeki no Kyojin lijkt me echt geweldig!

Gintama is geweldig alleen erg jammer dat de meeste reruns waren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
SilenZ BerichtGeplaatst: 01 Jul 2013 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Jun 2013
Berichten: 3

Heeft hier iemand ooit iets via Amazon.jp besteld? Zit te denken om wat DVDtjes te kopen (support the industry toch?) .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Jul 2013 22:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Een vraag, ik heb nog nooit eerder een manga gekocht, ik wil nu weten...

Waar kan ik aan zien of een manga origineel is van de official uitgever?
ik wil namelijk geen namaak prut hebben, ze moeten wel engels zijn, en geen andere taal.

http://www.archonia.com/mangashop/en/article/52350/higurashi+when+they+cry+vol+03+cotton+drifting+arc+01+gn/

ik heb er eentje gevonden, kan iemand na gaan of dit een Original manga is?

Is Yen Press ook een goede uitgever van manga in USA?

EDIT:
laat maar, ik heb er al 4 besteld, Yen Press is namelijk als uitgever in USA erg bekent, en ook Ryukishi07 is een bekend author, dus het moet wel goed komen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 17 Aug 2013 02:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Iemand interesse in een trailer van Ghibli's nieuwste film?

The Wind Rises is a 2013 Japanese animated historical fantasy film written and directed by Hayao Miyazaki. The film is based on the manga of the same name, and is a fictionalised biography of Jiro Horikoshi, designer of the Mitsubishi A6M Zero fighter aircraft which served in World War II.

YouTube: toon

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 17 Aug 2013 12:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Eindelijk weer eens Hayao Miyazaki, hoewel From up on Poppy Hill wel leuk was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 17 Aug 2013 20:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Ondanks dat die film geregisseerd werd door Goro bedoel je? Die ook Tales of Earthsea deed, die was idd geen zak aan maar daar heeft Poppy Hill gelukkig geen last van gehad, echt een goeie film Nouja er zat dan ook 5 jaar tussen he Moest ff zoeken naar een trailer (ja ik weet eindelijk hoe je filmpjes kan linken ipv een webadres posten, yay)

Set in 1963 Yokohama, Japan, the film tells the story of Umi Matsuzaki, a high school girl living in a boarding house, Coquelicot Manor. When Umi meets Shun Kazama, a member of the school's newspaper club, they decide to clean up the school's clubhouse, Quartier Latin. However, Tokumaru, the chairman of the local high school and a businessman, intends to demolish the building for redevelopment and Umi and Shun, along with Shirō Mizunuma, must persuade him to reconsider.

YouTube: toon

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Dec 2013 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

YouTube: toon


Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Dec 2013 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Lawliet schreef:
YouTube: toon




Hype!!!!!!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 29 Dec 2013 18:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Moet je hiervoor alleen Jojo 2012 gezien hebben? Want het is blijkbaar deel 3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Dec 2013 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Joj 2012 bevat part 1 en 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 29 Dec 2013 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Codewarrior schreef:
Moet je hiervoor alleen Jojo 2012 gezien hebben? Want het is blijkbaar deel 3.


Ja want er zit veel verwijzingen naar de eerste delen. De remake van de serie waar ze nu mee bezig zijn is geweldig gedaan. De anime part 1 en 2 zijn zeer trouw aan de manga gebleven en uitmuntend gedaan. Goede voice acting en de anime brengt de kleuren zeer interessant over.

Wou ook nog even zeggen dat de game die in 2014 hier komt ook geweldig is!

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Dec 2013 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Veel verwijzingen valt ook wel mee. Er komen een paar characters terug waarvan je de achtergrond niet zal weten, maar de serie op zich blijft dan nog gewoon goed te volgen. Desalniettemin is Jojo 2012 zeer goed in elkaar gezet en zeker een aanrader om te kijken als je toch van plan bent om met Jojo Star Crusader te beginnen.

@Jojo game

Ik ben blij dat de game ook naar Europa komt. Zeker aangezien ik overwogen had om de game te importen toen het nog niet bekend was dat de game ook hier zou komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Feb 2014 14:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Howl's Moving Castle op VRT. Mooi dat er wat meer aandacht is voor goede Japanse anime bij de Belgische zender.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2014 00:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ik ben weer begonnen met Anime kijken, echt een jaar of 2 niet meer gedaan.

Inazuma Eleven. Ik zit nu aan het eind van seizoen 1 en ik vind het niet leuk om toe te geven maar deze anime is gericht voor wat jongere kijkers. Het verhaal is zo voorspelbaar als wat en ik vind het af en toe wat flauw overkomen, niet in de humor maar in de acties van de character's. Ik irriteer me er steeds meer aan terwijl ik de rest van de anime gewoon heel vermakelijk vind.

Ik hou het dan ook voorlopig voor gezien aan het einde van seizoen 1, er zijn zoveel goeie anime's die meer gericht zijn op een wat oudere/serieuzere doelgroep.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Mrt 2014 12:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

@Nino

Als je een nieuwe anime zoekt raad ik je aan om Space Dandy of Kill la Kill te bekijken. Geweldige anime van dit moment!
YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2014 15:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Kadokawa Games heeft een site geleverd waar je tweewekelijks nieuwe manga kunt lezen. Zij zijn onder andere verantwoordelijk voor de Evangelion en Gundam manga
http://comic-walker.com/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 7 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group