Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende  
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 27 Sep 2011 17:22    Onderwerp: Algemene Anime & Manga Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Citaat:
In dit topic kun je vrij spreken over anime, manga en andere Japan-gerelateerde onderwerpen. Op deze manier moet je geen topic aanmaken voor kleine vragen of opmerkingen op de reviews. Je kunt vertellen welke anime je volgt, vragen welke anime de moeite zijn, ... Het is dus een algemeen topic voor alle opmerkingen die geen eigen topic nodig hebben.


anyway ik postte dus dat ik volumes 1-40 van Naruto wil verkopen, ze zijn zo goed als nieuw en alle extras (stickers, boekenleggers) zitten er nog in, iemand interesse?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 05 Okt 2011 18:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Persona 4 over twee dagen!

Laatste trailer:

http://www.youtube.com/watch?v=jOhkqf5qulE&list=LLifnvaAV315L8bhf-Jx7RGw&index=3

En Hunter x Hunter was cool!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Okt 2011 13:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Fall 2011:

Persona 4

Hele goede adaptatie. Soundtrack van de game wordt zelfs gebruikt. Tempo ligt aan de hoge kant, maar dat is te verwachten.

Hunter x Hunter 2011

Remake met alle gevolgen van dien. Nieuwe VA, Soundtrack, en het tempo ligt anders. Maar HxH blijft enorm leuk om te volgen. Eerste 5 afleveringen van het origineel zijn er in 2 doorheen geraast, maar in aflevering 3 ligt het tempo weer erg laag.

Guilty Crown

Schijnt erg veel weg te hebben van Code Geass. NoitaminA.
http://myanimelist.net/anime/10793/Guilty_Crown

UN-GO

Mysterieuze detective. NoitaminA.
http://myanimelist.net/anime/10798/UN-GO

Mirai Nikki

Goed ontvangen thriller.
http://myanimelist.net/anime/10620/Mirai_Nikki

Gundam Age

Nieuwe Gundam-serie. Ditmaal gericht op kinderen, zeker als we de character designs mogen geloven.

Phi Brain: Kami no Puzzle

Zoals de naam als zegt: puzzles.
http://myanimelist.net/anime/9981/Phi_Brain:_Kami_no_Puzzle

Shakagun no Shana III

Nieuw Seizoen Shana.

Fate/Zero

Nieuw Seizoen Fate/Stay-night.

Bakuman 2

Nieuw Seizoen Bakuman.
-------

Dat was wel het interessantste.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Draster BerichtGeplaatst: 06 Nov 2011 09:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

musthavethisgame schreef:
Fall 2011:
t, maar dat is te verwachten.

Hunter x Hunter 2011

Remake met alle gevolgen van dien. Nieuwe VA, Soundtrack, en het tempo ligt anders. Maar HxH blijft enorm leuk om te volgen. Eerste 5 afleveringen van het origineel zijn er in 2 doorheen geraast, maar in aflevering 3 ligt het tempo weer erg laag.


!!!

Wist totaal niet dat er een remake van Hunter x Hunter aankwam :o

Meteen eens beginnen zoeken, is 1 van men favoriete reeksen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 06 Nov 2011 10:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik wil gewoon een nieuwe seizoen van KHR!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 06 Nov 2011 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Gezer schreef:
Ik wil gewoon een nieuwe seizoen van KHR!

In de tussen tijd is de manga de bomb geworden. Als het zo door gaat kan er wel een nieuwe anime komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Nov 2011 14:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Er is een Last Exile sequel begonnen dit seizoen. Iemand ervaring mee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Nov 2011 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Hellsing: The Dawn is bezig, nu pas opgemerkt (shame)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Nov 2011 11:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Joni Philips schreef:
Hellsing: The Dawn is bezig, nu pas opgemerkt (shame)


O_o Me want!

Manga of anime?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Nov 2011 12:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

MaartenL schreef:
Joni Philips schreef:
Hellsing: The Dawn is bezig, nu pas opgemerkt (shame)


O_o Me want!

Manga of anime?
Anime. Spijtig genoeg was de eerste OVA maar tien minuten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 30 Nov 2011 14:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Hellsing heb ik vroeger gezien op de Duitse post Viva, ja ja vroeger hadden we geen kabeltv en keek ik al de animes op RTL2 of Viva via satelliet


Btw wanneer komt Code Geass R3 uit, het duurt te lang
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 01 Dec 2011 07:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Gezer schreef:
Btw wanneer komt Code Geass R3 uit, het duurt te lang

True that!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Indo Chad BerichtGeplaatst: 01 Dec 2011 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jun 2009
Berichten: 186

Wat is een goeie site om manga te bestellen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 01 Dec 2011 23:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Indo Chad schreef:
Wat is een goeie site om manga te bestellen?


http://www.archonia.com/mangashop/en/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 05 Jan 2012 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Seizoen Winter 2012:

http://neregate.com/blog/wp-content/uploads/2012/01/neregate.com-Winter-2011-2012-Anime-v5.png

Man, wat zit er veel troep tussen.

Kort overzich, van wat vermoedelijk nog wel de moeite waard is:

Natsume Yuujinchou Shi
Een vierde (!) seizoen, lekker voor de fans. (Zoals ik :O)
http://www.youtube.com/watch?v=rFo5kWuwe9M

Zero no Tsukaima 4
Tweede vierde seizoen, maar heb zelf andere drie nog niet gezien. Hebben voor mij ook een lage PTW prioriteit.

Mouretsu Pirates
Als ik het goed heb gezien, 1 van de weinigen met een 26tal afleveringen. En ik heb een zwak voor piraten.
http://www.youtube.com/watch?v=VmBbRCIx1Rs

Nisemonogatari
Voor de fans van Bakemonogatari.

Inu x Boku SS
http://www.youtube.com/watch?v=nQoVABjKiZo
Vraag me niet waarom maar dit doet me aan Reborn denken.

The New Prince of Tennis
Vervolg van een serie met een naam die er erg op lijkt. Zelf niet gezien, dus mocht ik er ooit aan beginnen, is het ws al 2013 eer ik hier aan toe kom.

Another
12 afleveringen. That makes me a sad panda.
http://www.youtube.com/watch?v=MMY8t6qJr1Q

2x NoitaminA

Black Rock Shooter
Thermae Romae

Kans op potentieel, maar ze hebben echt te weinig afleveringen, respectievelijk 8 en 3!

Edit: recorder weggehaald, die is 3 min per ep. >.>


Laatst aangepast door musthavethisgame op 06 Jan 2012 11:44; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 05 Jan 2012 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik ben ook blij met een nieuw seizoen van Natsume. Verder zit er weinig bijzonders tussen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
jerfo BerichtGeplaatst: 06 Jan 2012 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2006
Berichten: 78

het was wel saai afgelopen week zonder nieuwe afleveringen van de meeste anime die ik kijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
lorenzogilds BerichtGeplaatst: 06 Jan 2012 11:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Okt 2008
Berichten: 416

Fate/zero aanrader jonges beste anime serie van 2011
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Jan 2012 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=458690
Nieuwe Code Geass
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Jan 2012 20:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ik moet nog steeds de anime zien can cg
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 13 Jan 2012 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Mirrai Nikki vind ik persoonlijk minder dan Phi Brain maar het zijn allebij érg goede anime. Absoluut het kijken waard!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 13 Jan 2012 22:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Joni Philips schreef:
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=458690
Nieuwe Code Geass



Fangirl scream!! eindelijk na zoveel jaren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 13 Jan 2012 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Een film (wss recap van R1 en R2), een spin off, en een filler side story.

Dit is nog erger dan the Madoka triplet milk spree.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 26 Feb 2012 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Iemand Eureka 7 gezien? Ik wel, en ik vond het mijn tijdverspilling. Ze konden dit downsizen naar een 25 episode anime als ze al die love en drama filler crap tussen de 14 jarige hoofdpersonages eruit hadden gedaan.

Mag ik een kleine Engelstalige review zetten over de characters?

CHARACTER - Renton and Eureka both start off as pretty typical archetypes — the protagonist boy who wants adventure, and the mysterious girl that you know is special for one plot device reason or another. Neither of them interested me. Instead, it was the crew of the Gekko that initially attracted me and kept me going through those opening filler episodes. Since there is so little going on plot-wise for the first half of the series, most of the focus was on character interaction and relationships. Holland, the captain, quickly establishes himself as an interesting and sympathetic character; he is the one with the rough past and a goal, even if you have no idea what that goal is initially. Talho is also sympathetic, partially because it’s rare to see characters with established romantic relationships. The rest of the ship’s crew offers little beyond the basic support roles; now and again, there were be attempts to spotlight them, but it was never anything really meaningful.

Unfortunately, as the series progressed, all of the characters got more and more irritating. For someone who is supposedly fourteen, Renton’s perspective and train of thought is incredibly juvenile most of the time and the idiocy of some of his thought processes frustrated me to no end. He chooses to leave his “boring” life behind in pursuit of a girl he just met and knows nothing about and is upset when things don’t go his way. Am I supposed to sympathize with that? He is absurdly naive (can’t even realize when the entire crew is trolling him) and sometimes seems forcibly ignorant, especially when it comes to fighting and his role aboard the Gekko. Eureka is similarly clueless, though she has the excuse of not being “normal,” for whatever reason. But the most aggravating thing about the pair of them is their relationship.

To some extent, there is the illusion that their relationship actually develops and matures throughout the series, but the truth is that their relationship is completely idealistic from beginning to end. Renton’s attraction starts off as just infatuation, and yet he immediately decides that he wants to follow her and “be with her.” Eureka is more ignorant, but as soon as she starts to realize it, there are no longer any doubts. Their misunderstandings are grounded in stupidity and they don’t seem to feel much conviction in their fights, implying that they are too purely “in love” to have serious disagreements. The bumps in their road are superficial at best, including Eureka’s adopted children, who have little point or personality beyond (over-)emphasizing the familial themes present throughout the series. As the primary protagonists, Renton and Eureka’s failure to really make me care about them alongside the haphazard pacing of the story makes me wonder how I managed to finish the fifty episodes series at all, since unsympathetic characters is my #1 reason for dropping series.

Meanwhile, Holland also falls down the immaturity path where many of his actions and views are decidedly juvenile and illogical. A believably character flaw, certainly, but as the story refuses to allow him to explain his conflicts and frustrations in detail, it’s difficult to sympathize with the way he acts, and he just gets annoying after a while. Talho was the last character I had any respect for; her jealousies and frustrations were the easiest to deduce and thus the easiest to sympathize with, especially since she actually confronted them now and again. Sadly, the maturity of her character seems to take her out of the spotlight during much of the latter half of the series.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Feb 2012 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Volgend weekend ga ik met wat vrienden anime middag houden maar we zoeken nog een toffe actie gerichte anime mee die we kunnen kijken, graag niet langer dan 5/6 uur.. iemand suggesties?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 8

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group