Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende  
Robert BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 10:04    Onderwerp: Starcraft II Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Vandaag is die uit.

Iemand die em gaat halen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Jazeker, vandaag is mijn CE aangekomen en ik heb al enkele campaign missies achter de kiezen.

De CE is gewoon superb. Enorm dik artbook, een comic, coole USB stick (met starcraft 1 op), soundtrack, behind-the-scenes DVD, 2 guest passes voor 7 uur Starcraft II en 2 guest passes voor 10 dagen gratis WoW.

Enorm vette game gewoon, de campagne blaast tot nu toe elke andere game uit het water, zo meeslepend is ie gewoon.

Qua gameplay zit het natuurlijk allemaal goed in orde.

Graphics zijn zeer sfeervol en gedetailleerd. Alles op ultra (zover het op ultra gaat) natuurlijk.

Een aanrader!

EDIT: Aangezien al mijn vrienden de game al in huis hebben (of reeds besteld maar nog niet in bezit) geef ik de 2 guest passes voor 7 uur Starcraft II gratis weg aan gamed leden!!

Als je geinteresseerd bent om 7 uur Starcraft II te kunnen spelen (geldt 14 dagen lang na activatie) laat dan hier maar een berichtje na met de reden waarom je een guest pass wil!

Beschouw het maar als een exclusieve demo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 11:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Oh, wat grappig die passen. Ik denk niet though dat ik het spel kan draaien dus dat zou een beetje verspeling zijn van je pas hè Ach, en ik denk ook niet dat het spel mee heel erg ligt.

Wel grappig dat je Starcraft op een USB-stick erbij krijgt trouwens

Hoeveel kostte de CE dan extra?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Hmm misschien ben ik later wel geintresseerd in die guest passes. Momenteel ben ik nog steeds druk met Anno 1404 en vakantie houden bezig.

Toch alvast bedankt voor t aanbod!

Ik weet trouwens nog steeds niet precies hoe de game speelt. Is het enigzins verglijkbaar met DoW 1?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 12:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Ja, zeer vergelijkbaar met DoW1. De gameplay is gewoonweg subliem

GekooktEi, wat is je huidig systeem want de systeemeisen zijn eigenlijk niet zo hoog als je zou verwachten.

De CE koste me 80 € maar dat was het wel waard. De extra's zijn mooi uitgevoerd en van hoge kwaliteit.

Ik weet nog dat ik vroeger de Mass Effect CE had gekocht en daar zat een artbookje van ocharme 20 pagina's tussen, bij SC2 is het een hardcover boek van +/- 100 pagina's.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 12:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

MaartenL schreef:
Ja, zeer vergelijkbaar met DoW1. De gameplay is gewoonweg subliem

GekooktEi, wat is je huidig systeem want de systeemeisen zijn eigenlijk niet zo hoog als je zou verwachten.

De CE koste me 80 € maar dat was het wel waard. De extra's zijn mooi uitgevoerd en van hoge kwaliteit.

Ik weet nog dat ik vroeger de Mass Effect CE had gekocht en daar zat een artbookje van ocharme 20 pagina's tussen, bij SC2 is het een hardcover boek van +/- 100 pagina's.

Haha de CE klinkt inderdaad best goed. Mafia II CE heeft ook 100 pagina's artbook

Ik kijk nu even naar de systeemeisen

PC Minimum System Requirements*:

    Windows® XP/Windows Vista®/Windows® 7 (Updated with the latest Service Packs) with DirectX® 9.0c
    2.6 GHz Pentium® IV or equivalent AMD Athlon® processor
    128 MB PCIe NVIDIA® GeForce® 6600 GT or ATI Radeon® 9800 PRO video card or better
    12 GB available HD space
    1 GB RAM (1.5 GB required for Windows Vista®/Windows® 7 users)
    DVD-ROM drive
    Broadband Internet connection
    1024X720 minimum display resolution

Ikke:

    Windows Vista
    2,4 GHz Intel Dualcore nogwat (damnit daar gaat het al mis zo te zien hè :p)
    512 MB NVIDIA GeForce 8500 GT
    35 GB HDD space

Nawja en 720p lukt me ook nog wel :p

Maar maakt het nog uit dat er staat "Intel Pentium IV 2,4 GHz"? Is het relevant wat voor processor ik heb behalve het aantal GHz? Er staat Intel Pentium Inside op m'n pc, dat wel... Maar ik heb er echt 0,0 verstand van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 13:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Binnenkort als ik waarschijnlijk een MBP voor school heb, eens Starcraft II gaan halen. note: De Apple Store is op dit moment gesloten, dus waarschijnlijk nieuwe aankondigingen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Draaien Blizzard games goed op een Mac?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Christian Vuye schreef:
Draaien Blizzard games goed op een Mac?
Yep
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Brastin BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 15:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Okt 2008
Berichten: 238

Ik ben er wel erg geintreseerd in een guest pass Maartennl. De reden is dat ik Starcraft 1 ook erg leuk vond maar bij 2 toch nog wel de twijfel heb of het echt een deel is die ik moet spelen. Ik wil nog niet gelijk 60 euro gaan betalen voor een spel waar ik niet zeker weet of het het geld ook waard is. Daarom wil ik eerst reviews zien of het spel zelf testen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dyllann BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 17:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jun 2008
Berichten: 492

MaartenL schreef:
Jazeker, vandaag is mijn CE aangekomen en ik heb al enkele campaign missies achter de kiezen.

De CE is gewoon superb. Enorm dik artbook, een comic, coole USB stick (met starcraft 1 op), soundtrack, behind-the-scenes DVD, 2 guest passes voor 7 uur Starcraft II en 2 guest passes voor 10 dagen gratis WoW.

Enorm vette game gewoon, de campagne blaast tot nu toe elke andere game uit het water, zo meeslepend is ie gewoon.

Qua gameplay zit het natuurlijk allemaal goed in orde.

Graphics zijn zeer sfeervol en gedetailleerd. Alles op ultra (zover het op ultra gaat) natuurlijk.

Een aanrader!

EDIT: Aangezien al mijn vrienden de game al in huis hebben (of reeds besteld maar nog niet in bezit) geef ik de 2 guest passes voor 7 uur Starcraft II gratis weg aan gamed leden!!

Als je geinteresseerd bent om 7 uur Starcraft II te kunnen spelen (geldt 14 dagen lang na activatie) laat dan hier maar een berichtje na met de reden waarom je een guest pass wil!

Beschouw het maar als een exclusieve demo


Oef, ik had je een PM gestuurd...

EDIT:

Iniedergeval.
Ik heb nog nooit iets van de Starcraft reeks gespeeld, alleen omdat ik niet wist of het wel iets voor mij is
Ik zou het wel een keer graag uitproberen, alleen games downloaden is niet mijn ding en om de volle mep voor SC2 gelijk te betalen als ik het niet weet of ik het leuk vind lijkt mij ook niet echt handig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Dyllan en Brastin, ik heb jullie een PM gestuurd met de guest passes en instructies. Veel plezier met de game, dat zou geen probleem mogen zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dyllann BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 17:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Jun 2008
Berichten: 492

Aaah dankjewel man ^^

EDIT:
Woop, ben al aan het downloaden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brastin BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 19:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Okt 2008
Berichten: 238

Ja erg bedankt zal hem gelijk gaan uittesten:) echt top!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

#@&#$ *&#$

Nu kan ik die guest pass niet meer krijgen >.<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 27 Jul 2010 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

@Gekooktei, 2,6GhZ op een Pentium 4. Jij hebt 2,4GhZ op een dual core, dus dat moet wel lukken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Robert schreef:
#@&#$ *&#$

Nu kan ik die guest pass niet meer krijgen >.<


Misschien nog wel, mijn vriendin gaat de game immers ook nog in huis halen en het ziet er niet naar uit dat zij haar guest passes zal weggeven aan iemand
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Me Pleazorz!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Here also
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Christian Vuye schreef:
Me Pleazorz!

Ik wil de game gewoon proberen voordat ik hem al dan niet aanschaf. Want die Collector's Edition is bruut.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Source BerichtGeplaatst: 29 Jul 2010 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Aug 2007
Berichten: 340

Christian Vuye schreef:
Christian Vuye schreef:
Me Pleazorz!

Ik wil de game gewoon proberen voordat ik hem al dan niet aanschaf. Want die Collector's Edition is bruut.
Ik zal eerst wel Starcraft + Broodwar spelen voor het verhaal als ik jou was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 07:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Het ziet er naar uit dat ze de digitale versie gaat aanschaffen en daarbij zitten helaas geen guest passes T_T
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 09:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Heb mn PC een kleine upgrade gegeven voor de game. Draai nu alles ultra met een 8800GTS op 1680*1050. M'n quadcore ook overclocked naar 2,7 ghz (moet verder kunnen maar daarvoor moet ik ff googlen). Wel slurpt mn PC stroom nu, djeez. Heb er een 500Watt voeding ingezet en zelfs die loopt te zweten

Prachtige game tho. Gisteren genoten van de SP campaign, had daarvoor vooral de skirmishes gedaan enzo. Wel apart dat sommige units uit de campaign niet terugkomen in skirmish/multiplayer. Lijkt me een balansverhaal, maja dan moet je de extra units ook maar balanceren denk ik dan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 09:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Inderdaad, sommige units van de campaign had ik graag in de MP terug gezien. Eigenlijk 2 maar: Combat Medic en Goliath.

Goliath omdat ik vind dat Terrans niet zo'n sterke anti air hebben tegen zerg mutalisk spammers (Thor werkt wel maar is duur en lang om te maken). Vikings werken langs geen kanten tegen Muta's omdat hun aanval omspringt op units dichtbij.

En de combat medic omdat de Medivac waardeloos is. Als hij beschoten wordt, vliegt ie weg en dan sterven gelijk al veel units... Een combat medic healt tenminste, ook al is ie onder aanval.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 30 Jul 2010 10:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

MaartenL schreef:

En de combat medic omdat de Medivac waardeloos is. Als hij beschoten wordt, vliegt ie weg en dan sterven gelijk al veel units... Een combat medic healt tenminste, ook al is ie onder aanval.


Dit idd. Medivac moet je veel te veel managen: buiten het slagveld houden en na het gevecht insturen om te laten healen. De combat medics blijven er leuk tussen staan om te healen en kunnen aardig wat klappen vangen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group