Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24  
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Dec 2014 01:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Meeste TV series hebben nu een season break en er was veel leuks en interessants op de buis.

Sons of Anarchy final season (7)
En weer een van mijn favoriete shows zijn afgelopen. Vond de laatste season niet zo interessant en deze season had ik meer zo iets van what's the point hoewel het zeer vermakelijk was. Goed geacteerd en een goede afsluiter voor een toffe serie.

The Flash
Echt geweldig. Had me twijfels eerst, maar eindelijk zien we een echte superheld show met superpowers. De effecten zijn zeer goed gedaan hoe de Flash rent en de vijanden hebben ook geweldige momenten. De cast is geweldig en het verhaal is heerlijk comics. Als je de Arrow leuk vind dan moet je zeker The Flash kijken.

Arrow Season 3
Blijft vermakelijk, maar pas na de break zal het veel meer interesanter worden.

Agents of S.H.I.E.L.D. Season 2
Wauw wat is deze show verandert dat het bijna lijkt of het een reboot heeft ondergaan die nu alle dingen juist doet. Season 1 ging traag van start tot tegen het einde de Winter Soldier story line begon waarin Hydra in het geheim bestaat in SHIELD. En season 2 start geweldig van begint tot de season break.

De characters zijn nu veel interessanter en SHIELD doen veel meer toffe missies die veel meer interessanter zijn en plot focused. Ook gaan er grote dingen in voorkomen dankzij de Marvel Cinematic Universe wat ik nu niet ga spoilen. Hint: het is een van de aangekondigde nieuwe Marvel films.

Gotham
Een TV serie over James Gordon over zijn begin van zijn carriere bij de Politie in Gotham. Het blijft een twijfel geval. Hier en daar goede, maar ook magere episodes. Het heeft een goede sfeer, maar het doet niks nieuws en te weinig sterke momenten dat dit een geweldige show maakt. En Batman vijanden als The Riddler en Two Face voor de Batman tijdperk zijn slecht/matig gedaan op The Penguin na. Het is maar wachten hoe het verder gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wow @ de laatste episode van The Legend of Korra. Een bold move, maar ik vind het geweldig gedaan! TV History! Geweldige aflsuiter voor de serie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 22:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Lawliet schreef:
Wow @ de laatste episode van The Legend of Korra. Een bold move, maar ik vind het geweldig gedaan! TV History! Geweldige aflsuiter voor de serie
Haha, ik weet waar je op doelt en op de een of andere manier hoopte ik het al sinds de helft van seizoen 2. Alleen zo sad dat er waarschijnlijk nooit meer iets met de serie gaat gebeuren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Dec 2014 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wie weet gaat het in de comics verder. Er is er een met Aang die na de serie verder gaat, gemaakt door de bedenkers van Avatar.

En het zal vast wel even duren voor hun volgende project.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Dec 2014 00:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Lawliet schreef:
Wie weet gaat het in de comics verder. Er is er een met Aang die na de serie verder gaat, gemaakt door de bedenkers van Avatar.

En het zal vast wel even duren voor hun volgende project.
Hoop het, vraag me nog steeds af wat er met Sokka is gebeurd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2015 01:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Klaar met House of Cards S3. Kevin Spacey steelt de show weer als frank Underwood en het president leven zorgde voor vermakelijke episodes. Het is veel toneel drama, maar hey dat is politiek. Hoewel ik vond dat het sterk begon dat het afsloot met een meh imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2015 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lawliet schreef:
Klaar met House of Cards S3. Kevin Spacey steelt de show weer als frank Underwood en het president leven zorgde voor vermakelijke episodes. Het is veel toneel drama, maar hey dat is politiek. Hoewel ik vond dat het sterk begon dat het afsloot met een meh imo.

Is dit niet soort van een spoiler?

Hierover kunnen de meningen verschillen, maar het promotiematieraal van House of Cards laat nooit expliciet zien wat voor stappen Underwood omhoog gaat.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 02 Mrt 2015 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Oh dacht dat het in het promotiematieraal van S3 wel duidelijk was waar het over ging, maar kan begrijpen voor de mensen die het nog niet hebben gezien sorry!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Apr 2015 22:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

YouTube: toon


Morgen komt Daredevil op Netflix met 13 afleveringen. Ben echt benieuwd en natuurlijk, super chill alles in een keer kijken plus in 4K. Me familie heeft een 4K TV, maar het is maar zien of de internet snelheid het bijhoudt.

De previews zijn positief en met netflix hebben ze wel meer creativiteit denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 24 Mei 2015 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Begonnen met:

Archer

Aantal jaar terug op TV de eerste 2 seizoenen gezien en vond het hilarisch. Toen ging het van de buis. Vandaag een start gemaakt om ze alle 6 te zien. Blijft leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 25 Mei 2015 00:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

@Redneckerz

Wat een toeval ook begonnen aan Archer en ben nu in S3. Vond het eerst meh toen ik het zag ergens (weet niet meer). Scherpe humor, maar vond de animatie niet zo. Nu het toch op Netflix is ben ik ermee begonnen en kan niet stoppen met kijken. Vind de humor echt geweldig! :p


btw

Was trouwens een geweldige season geweest voor de "superhero shows" met twee teleurstellende gevallen van Gotham en Arrow S3.

Agents of S.H.I.E.L.D. S2 is echt geweldig geworden. De nieuwe personages/cast zijn geweldig, de verhaal is beter, de personage ontwikkeling, etc. Het doet veel goed en het heeft een geweldige comeback gemaakt.

Was wel een paar kleine minpuntjes zoals Age of Ultrons een connectie te doen. Wat wel leuk was, maar te druk met de omstandigheden van hun verhaal dat niet echt perfect overkwam. Marvel fans zeker een must vooral als je een voorproefje wilt krijgen van de Inhumans.

Ook kuddos voor The Flash. Arrow S3 was echt bar slecht, maar The Flash is de superhero TV serie waar ik op heb gewacht. The Flash doet het geweldig voor een TV serie met goede effects wat je verwacht voor een The Flash TV serie. Het schaamt zich niet voor wat het is en het brengt de comic vibe geweldig over voor de fans, maar ook toegankelijk voor de nieuwkomers. Ook met villians als Gorilla Grod, Reverse Flash en Captain Cold die er geweldig uitzien!

Daarmee komt ook een Supergirl TV serie dat meer gericht is voor "meisjes". Het ziet er geweldig uit, maar ik kan dingen als Devil wears Prada en Ugly Betty setting niet echt trekken dus ik moet het maar zien. Wel leuk voor de dames natuurlijk. Een van de grotere stappen om vrouwelijke kijkers te trekken in het superhero genre.
YouTube: toon

En dit:
YouTube: toon


Good times to be a comic book fan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 16 Sep 2015 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Hannibal Season 3
Gecanceld Hoop dat het nog terug komt, maar man wat was Hannibal geweldig! Mads Mikkelsen als Dr. Hannibal Lecter en Hugh Dancy als Will Graham doen echt superb werk. In de laatste deel deden ze The Red Dragon en dat hebben ze geweldig gedaan! En season 3 hebben ze goed afgesloten en heeft ook een gevoel van closure zeker omdat het niet meer op de buis komt. Hannibal is een kanibaal en ja er komen zeer gruwlijke scenes in, misschien daarom dat het niet meer op de buis komt omdat het veel mensen afweert. Maar het verhaal en de chemie tussen Hannibal en Will is het kijken zeker waard!

Bojack Horseman Season 2
Beter dan het eerste deel. Het eerste seizoen duurde het even voordat je echt goed in Bojack komt, maar season 2 verbetert veel beter de tempo en wat de show wilt zijn.

Fear The Walking Dead
De spinoff. Ja het moest er van komen dankzij de populariteit van de franchise. Het begint langzaam en de personages zijn nog oninteressant. In de originele serie begint het bij het wakker worden van een coma en bij deze willen ze het begin van de uitbraak vertellen wat er gaande is. Leuk idee voor nu en het begint langzaam beter te worden. Het is kijken of het interessant speelt aangezien ze niks van de comics gaan overnemen qua personages en plot elementen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Sep 2015 16:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ben eindelijk weer aan Flash toegekomen, en holy shit:
Spoiler: toon
Mark Hamill!?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Sep 2015 17:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Paintskillz schreef:
Ben eindelijk weer aan Flash toegekomen, en holy shit:
Spoiler: toon
Mark Hamill!?
Niet zo gek. Hij had de voorgaande al gedaan, in dezelfde rol.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Sep 2015 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Joni Philips schreef:
Paintskillz schreef:
Ben eindelijk weer aan Flash toegekomen, en holy shit:
Spoiler: toon
Mark Hamill!?
Niet zo gek. Hij had de voorgaande al gedaan, in dezelfde rol.

Cool, wist ik niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 20 Sep 2015 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Paintskillz schreef:
Joni Philips schreef:
Paintskillz schreef:
Ben eindelijk weer aan Flash toegekomen, en holy shit:
Spoiler: toon
Mark Hamill!?
Niet zo gek. Hij had de voorgaande al gedaan, in dezelfde rol.

Cool, wist ik niet.


Bonus fact: Barry zijn vader (de acteur) speelde de Flash in de 90s show, waarin Mark Hamill voorkwam.

The Flash is alles wat ik van een superhero show wil. The Arrow begon te veel in de Nolan-Batman sfeer, maar veranderde later wel meer in de comics gelukkig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Sep 2015 07:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

En of course, de vader/moeder van Supergirl zijn Superman en Supergirl themselves.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 12 Jan 2016 17:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Supergirl
Leuke serie met een leuke, knappe en grappige meid in de hoofdrol! Melissa Benoist doet 't hier erg goed, en ik ben zeer blij dat de serie tenminste een volledig eerste seizoen krijgt!

New Girl
Een serie waar ik vorige week mee begonnen ben. Erg leuke personages die soms in vreemde doch interessante situaties terechtkomen. Ben nu al aan seizoen 2 toe en kan niet wachten om te zien wat er allemaal nog gaat gebeuren!

The Goldbergs
De meest recente serie die ik heb ontdekt. En misschien stiekem wel nog leuker dan New Girl. Een doorsnee gezin uit de jaren '80 die elkaar het leven zuurmaakt. De mode, de technologie, de situaties en natuurlijk de sfeer. Deze serie is geweldig als je dit tijdperk een warm hart toedraagt. Overigens... in het eerste seizoen zien we heel erg veel van de NES.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 19 Aug 2016 00:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Geweldig
YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 11 Sep 2016 00:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Kan niet wachten op de Luke Cage Netflix serie...

SOOOOON!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Sep 2016 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

MaartenL schreef:
Kan niet wachten op de Luke Cage Netflix serie...

SOOOOON!

Amen En de soundtrack zit ook al goed! Zelfs Method Man werkt er aan mee.

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Sep 2016 21:53    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Designated Survivor (Kiefer Sutherland wordt president) startte sterk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Okt 2016 21:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

En klaar met Luke Cage. Wow Marvel heeft gewoon legit de eerste black superhero tv serie gemaakt! Dikke respect voor Marvel Hoe was het? Geweldig, maar de sfeer en pacing hier en daar maakte het soms wat sloom, maar wordt al gauw goedgemaakt met een geweldige cast en supporters. De personages voelen zeer gedetailleerd, diepte en uitzonderlijk goed gecast.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 04 Okt 2016 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Nog één aflevering en ik heb alle seizoenen van Arrow gezien. Net op tijd om in te haken op het vijfde seizoen, dus dat is precies mooi uitgekiend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 04 Okt 2016 23:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

En nieuwe Flash, Supergirl en DC Legends. Fun fact ze zullen allemaal een crossover maken!

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 22, 23, 24
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 24 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group