Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Volgende  
Weslii BerichtGeplaatst: 02 Okt 2013 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

musthavethisgame schreef:
Ik ben op zoek naar een bepaalde film waarvan ik de titel niet weet.
Het is een ietwat oudere film, ik gok rond ´70/'80. Hij kwam een hele tijd terug op RTL 7 (tussen 2 en 9 juli). En van wat er ervan gezien had, ging het over een groep westerse mensen die gevangen werd gehouden ergens in azie door de inheemse bevolking daar.

ALs ik het tv programma overzicht van die week kan vinden, lukt het ook wel. Iemand idee hoe of welke film ik bedoel?

Thanks.
The deer hunter
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 02 Okt 2013 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Weslii schreef:
Waar seizoen 4 heen gaat weet ik nog niet. Er is wel weer een interessante speler in Atlantic City geintroduceerd. Dr Valentine Narcisse.
En de voice actor van Micheal uit GTA!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 03 Okt 2013 08:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Weslii schreef:
musthavethisgame schreef:
Ik ben op zoek naar een bepaalde film waarvan ik de titel niet weet.
Het is een ietwat oudere film, ik gok rond ´70/'80. Hij kwam een hele tijd terug op RTL 7 (tussen 2 en 9 juli). En van wat er ervan gezien had, ging het over een groep westerse mensen die gevangen werd gehouden ergens in azie door de inheemse bevolking daar.

ALs ik het tv programma overzicht van die week kan vinden, lukt het ook wel. Iemand idee hoe of welke film ik bedoel?

Thanks.
The deer hunter

Als er Russische roulette in zat klinkt dat inderdaad als The Deer Hunter. Prachtige film, wel erg lang. ^^
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Weslii BerichtGeplaatst: 03 Okt 2013 09:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Jan 2009
Berichten: 386

GekooktEi schreef:
Weslii schreef:
musthavethisgame schreef:
Ik ben op zoek naar een bepaalde film waarvan ik de titel niet weet.
Het is een ietwat oudere film, ik gok rond ´70/'80. Hij kwam een hele tijd terug op RTL 7 (tussen 2 en 9 juli). En van wat er ervan gezien had, ging het over een groep westerse mensen die gevangen werd gehouden ergens in azie door de inheemse bevolking daar.

ALs ik het tv programma overzicht van die week kan vinden, lukt het ook wel. Iemand idee hoe of welke film ik bedoel?

Thanks.
The deer hunter

Als er Russische roulette in zat klinkt dat inderdaad als The Deer Hunter. Prachtige film, wel erg lang. ^^


En het eerste uur is het heel erg doorzetten, maar daarna een fantastische film ja.

Het eerste uur is wel echt noodzakelijk voor het verhaal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Jan 2014 14:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

From Dusk Till Dawn tv serie!
http://www.shocktillyoudrop.com/news/344531-from-dusk-till-dawn-the-series-gets-a-debut-date/#/slide/1

Ook de serie is net als de film geschoten door Robert Rodriguez. Helaas zonder Tarantino... Start 11 maart.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Boogieboyz BerichtGeplaatst: 27 Feb 2014 22:22    Onderwerp: Ace Attorney - Phoenix Wright (Film) Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Okt 2008
Berichten: 209

Fans opgelet, er is dus kennelijk een film over Phoenix Wright. Misschien wel interessant (of dit was al bekend en ik hobbel weer achter de feiten aan ):



Trailer:
YouTube: toon


Van IMDb: This movie is based on the second and fourth cases in the popular video game Phoenix Wright: Ace Attorney. The plot follows Phoenix Wright, a novice lawyer, who faces off against expert prosecutor Miles Edgeworth, who had a perfect win record. He defends Maya Fey, the sister of his deceased sister, Mia Fey. The court system of the time dictates that the trial can only convene for a total of three days before a verdict must be reached. In the second case, Miles is charged with murder, and it is up to Phoenix to defend him against the best prosecutor of all time, as well as Miles' mentor, Manfred Von Karma, who has not lost a case in forty years! In order to resolve this case, Phoenix must look beyond the drama of the court room and search for clues left by Mia on a 15 years old case, the DL-6.

De film krijgt een magere 6.7
http://www.imdb.com/title/tt1891974/?ref_=fn_al_tt_1
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 28 Feb 2014 19:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

@ikzoekruzie

Heb de film gezien voor het nog in Japan verscheen op de Rotterdamse film festival! Ben een grote fan van de games en moet zeggen dat dit een goede verfilming is. Kon het me niet beter voorstellen :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2014 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Eindelijk

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2014 19:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Er zijn ook al een paar plaatjes van de film te vinden, zal even kijken of ik ze nog kan vinden. brb.

Edit: http://imgur.com/a/GEUlk#0 (Aantal = 3 :d)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2014 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Ik wacht met smart op deze film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2014 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2014 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Paintskillz schreef:


Haha, geweldig.

Terrechte winnaar overigens, vond alleen christian bale even goed of beter. Jared leto ook terrechte winnaar. Better luck next time leo. Wel grappig dat american hustle en wolf of wallstreet 0 oscars hebben binnengesleept terwijl great gatsby van leo toch nog 2 oscars wist te winnen.

Ik had american hustle ook wat prijzen gegund, maar gravity won bijna alles, vond hem imo niet echt leuk, ze konden beter awards een beetje verdelen. Ik had persoonlijk niet het idee dat er 1 film was die overduidelijk beter was dan de rest. Wolf, hustle en dallas waren allemaal goede films met goede cast et cetera.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2014 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Nog meer Batman nieuws vandaag! Er komt zowaar ook een tv serie! De serie gaat vooral over een jonge Bruce Wayne in de periode dat zijn ouders vermoord zijn en voordat hij echt een Batman uniform draagt.

Citaat:
It’s a huge day for Batman fans. First, we’re treated to a phenomenal new trailer for the next Arkham game, Batman: Arkham Knight, and now we’ve just learned who will be playing the man destined to become Batman on FOX’s Gotham.

Young David Mazouz (Touch) has been cast in the key role of Bruce Wayne. As fans know, Gotham is set well before Wayne dons the cowl, hence the young actor. Described as “serious and soulful,” Bruce Wayne will need to rely on the guidance and protection of Alfred Pennyworth and Detective James Gordon after the tragic death of his parents, Thomas and Martha Wayne.

Also announced today was the casting of Selina Kyle. Relative newcomer Camren Bicondova will play a young version of the cat-loving character, also well before her whip-and-catsuit days. Gotham’s Selina Kyle is a teenage orphan who is suspicious and wholly unpredictable. She's a street thief and skilled pickpocket who is dangerous when cornered.

Mazouz and Bicondova join previously announced cast members Ben McKenzie (as James Gordon), Robin Lord Taylor (as Chester Cobblepot), Jada Pinkett Smith (as Fish Mooney), Donal Logue (as Harvey Bullock), Sean Pertwee (as Alfred Pennyworth), Zabryna Guevara (as Captain Essen) and Erin Richards (as Barbara Kean).

More to come…
http://www.dccomics.com/blog/2014/03/04/breaking-news-gotham-casts-bruce-wayne-and-selina-kyle
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Mrt 2014 22:05    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Al even bekend. De serie draait vooral rond Gordon en de opkomst van villains als Penguin, niet rond Bruce Wayne en zeker niet rond Batman.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 05 Mrt 2014 23:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Ik volg Agents Of Shield sinds het begin met de reden dat ik niets wil missen wat wel of niet kan voorkomen in de MCU. Fan van de serie ben ik zeker niet maar woensdags ochtend ermee wakker worden kan prima. Laatste paar afleveringen waren dan ook een stap vooruit maar waar ik echt excited om ben is de aflevering TAHITI en dan vooral het feit dat je wel/niet een
Spoiler: toon
Kree en er gaat een theory dat het gaat om: Geheneris HalaSon Mahr Vehl(vandaar de GH) en Coulson langzaam veranderd in Captain Mar-Vell en Skye in Jessica Drew(Spiderwoman)
ziet. Precies de reden waarom ik de serie keek want mocht dit zo zijn dan zullen we hier zeker nog vaker van horen in de films!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Mrt 2014 01:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Sin City 2 teaser trailer!

http://www.filmtotaal.nl/artikel.php?id=35765
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2014 17:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

House of Cards kijkers? Geweldige serie net het laatste seizoen afgerond op Netflix. Geweldig trouwens Netflix. Echt chill om te gebruiken en veel series en films die ik nog moet kijken. Nu het zo populair wordt komt er lekker veel (en nieuwe) films en series ervoor uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2014 18:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Yep, hele sterke serie, heb seizoen 2 vorige week afgekeken. Heel schokkend ook zo af en toe...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2014 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Paintskillz schreef:
Yep, hele sterke serie, heb seizoen 2 vorige week afgekeken. Heel schokkend ook zo af en toe...


Ja ik denk al dat ik weet welke scene je bedoelt.. XD Het maakt Frank Underwood wel een zeer interessante personage. Een van de leukste dingen van de serie dat je hem ook echt leert kennen wie hij is.

Ook begonnen met The Following. Leuke serie tot zo ver. De spanning zit er goed in, maar soms gaat het wel beetje overboord met de realisme naar een slasher film. Steeds vermakelijk.


Laatst aangepast door Lawliet op 09 Mrt 2014 23:07; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2014 21:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Lawliet schreef:
Paintskillz schreef:
Yep, hele sterke serie, heb seizoen 2 vorige week afgekeken. Heel schokkend ook zo af en toe...


Ja ik denk al dat ik weet welke scene je bedoelt.. XD Het maakt Frank Underwood wel een zeer interessante personage. Een van de leukste dingen van de serie dat je hem ook echt leert kennen wie hij is.

Dat stuk inderdaad, maar ook wat er vroeg in seizoen 2 gebeurd, in het begin had ik een beetje het gevoel dat het een soort Boardwalk Empire was maar dan in 2012 en zonder al het illegale. Wist je trouwens dat Kevin Spacey zelf naar Netflix was gestapt met het idee voor de serie, vandaar dat hij hem zo prachtig speelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 14:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Kan iemand mij hier toevallig mooie Chinese films aanraden welke zich afspelen op prachtige landschappen en oude tijden? Ik heb niet echt vergelijkingsmateriaal of specifieke wensen, maar films als "An Empress and the Warriors" en "Sword Butterfly" vond ik prachtig!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Hero was een hele mooie visuele film, met jet li, donnie yen, tony leung, ziyi zhang en maggie cheung volgens mij. Dat vind ik wel de beste film in zijn genre. Ook echt een topcast.

Je had verder chrouching tigger hidden dragon van ang lee die life of pi enzo heeft gemaakt, deze vind men ook wel goed, zelfs oscars gewonnen. Chow yun fat, michelle yeoh en ziyi zhang in de hoofdrollen.

Maar mss ken je deze al, dit zijn imo wel de betere films, je hebt er eigenlijk best wel veel van. Ook nieuwere met jet li of chow yun fat. De andere films van jet li zoals once upon a time in china en fearless zijn ook aanraders al spelen die zich in een latere periode af. Vooral fearless vond ik een hele mooie film qua visuals. Daar heb je ook echt mooie ongevingen enzo die heel mooi zijn gefilmd. The myth van jackie chan, is ook een hele mooi film, en beter dan zijn standaard films. Ik zou gewoon trailers bekijken, en kijken of je het wilt zien.

Je had ook paar jaar terug red cliff, maar draait meer om oorlog en grootschalige gevechten, speelt wel in oude tijden af, ook wel goede cast, regisseur en groot budget, maar vond hem zelf niet zo leuk, teveel actie en te lang durende war scenes waar ik het overzicht kwijt was, omdat er zoveel op het scherm gebeurt met heel veel mensen enzo. Dit was overigens part one van red cliff, part 2 heb ik niet gezien, omdat ik 1 dus niet echt leuk vond.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 16:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

AltairJack schreef:
Hero was een hele mooie visuele film, met jet li, donnie yen, tony leung, ziyi zhang en maggie cheung volgens mij. Dat vind ik wel de beste film in zijn genre. Ook echt een topcast.

Je had verder chrouching tigger hidden dragon van ang lee die life of pi enzo heeft gemaakt, deze vind men ook wel goed, zelfs oscars gewonnen. Chow yun fat, michelle yeoh en ziyi zhang in de hoofdrollen.

Maar mss ken je deze al, dit zijn imo wel de betere films, je hebt er eigenlijk best wel veel van. Ook nieuwere met jet li of chow yun fat. De andere films van jet li zoals once upon a time in china en fearless zijn ook aanraders al spelen die zich in een latere periode af. Vooral fearless vond ik een hele mooie film qua visuals. Daar heb je ook echt mooie ongevingen enzo die heel mooi zijn gefilmd. The myth van jackie chan, is ook een hele mooi film, en beter dan zijn standaard films. Ik zou gewoon trailers bekijken, en kijken of je het wilt zien.

Je had ook paar jaar terug red cliff, maar draait meer om oorlog en grootschalige gevechten, speelt wel in oude tijden af, ook wel goede cast, regisseur en groot budget, maar vond hem zelf niet zo leuk, teveel actie en te lang durende war scenes waar ik het overzicht kwijt was, omdat er zoveel op het scherm gebeurt met heel veel mensen enzo. Dit was overigens part one van red cliff, part 2 heb ik niet gezien, omdat ik 1 dus niet echt leuk vond.

Alle films die je zojuist hebt opgenoemd, heb ik al gezien. Mooie films, inderdaad. Alleen Red Cliff is een halve film. Je kunt beter de originele versies, Chíbi Part 1 en Chíbi Part 2 kijken. Die vormen samen het complete verhaal. Overigens is dat verhaal gebaseerd op de boeken "Romance of the Three Kingdoms" van Luo Guanzhong uit de 14e eeuw; dezelfde boeken als waarop de Dynasty Warriors-serie is gebaseerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 30 Mrt 2014 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Asianator schreef:
AltairJack schreef:
Hero was een hele mooie visuele film, met jet li, donnie yen, tony leung, ziyi zhang en maggie cheung volgens mij. Dat vind ik wel de beste film in zijn genre. Ook echt een topcast.

Je had verder chrouching tigger hidden dragon van ang lee die life of pi enzo heeft gemaakt, deze vind men ook wel goed, zelfs oscars gewonnen. Chow yun fat, michelle yeoh en ziyi zhang in de hoofdrollen.

Maar mss ken je deze al, dit zijn imo wel de betere films, je hebt er eigenlijk best wel veel van. Ook nieuwere met jet li of chow yun fat. De andere films van jet li zoals once upon a time in china en fearless zijn ook aanraders al spelen die zich in een latere periode af. Vooral fearless vond ik een hele mooie film qua visuals. Daar heb je ook echt mooie ongevingen enzo die heel mooi zijn gefilmd. The myth van jackie chan, is ook een hele mooi film, en beter dan zijn standaard films. Ik zou gewoon trailers bekijken, en kijken of je het wilt zien.

Je had ook paar jaar terug red cliff, maar draait meer om oorlog en grootschalige gevechten, speelt wel in oude tijden af, ook wel goede cast, regisseur en groot budget, maar vond hem zelf niet zo leuk, teveel actie en te lang durende war scenes waar ik het overzicht kwijt was, omdat er zoveel op het scherm gebeurt met heel veel mensen enzo. Dit was overigens part one van red cliff, part 2 heb ik niet gezien, omdat ik 1 dus niet echt leuk vond.

Alle films die je zojuist hebt opgenoemd, heb ik al gezien. Mooie films, inderdaad. Alleen Red Cliff is een halve film. Je kunt beter de originele versies, Chíbi Part 1 en Chíbi Part 2 kijken. Die vormen samen het complete verhaal. Overigens is dat verhaal gebaseerd op de boeken "Romance of the Three Kingdoms" van Luo Guanzhong uit de 14e eeuw; dezelfde boeken als waarop de Dynasty Warriors-serie is gebaseerd.


Van red cliff heb ik ook de originele eerste part gezien, niet de aanvankelijke engelse variant waar ze de twee films hebben gecombineerd tot 1 film. Had hem lange tijd niet gekeken omdat de engelse versie dus korter was. Had je the banquet en the promise al gezien? Je hebt ook oudere films zoals zu warriors , maar die heb ik halverwege uitgezet, maar dat is ook een wuxia film. Had ook een film genaamd moon warriors gezien, die was ook wel te doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 11 Apr 2014 09:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Hoi boizzzz........ en Ellen,

Hebben jullie nog aanraders voor spannende series? Van die series die je het liefst achter elkaar door kijkt. Zoals Breaking Bad, Game of Thrones, etc.

Ik heb nu even niets wat ik kan kijken

Ik heb iets over House of Cards gehoord. Is dat wat?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 21, 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 22 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group