Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Alleen de beweging die Mila maakt wanneer een gevecht begint, lijkt verdacht veel op die van Sakura in de Street Fighter IV- en Street Fighter x Tekken-games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Tinas winning pose als ze een bikini aanheeft. :O :O :O
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 22:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Geilen jullie nou daadwerkelijk op game personages
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ja, heb je daar problemen mee?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 23:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Gezer schreef:
Ja, heb je daar problemen mee?


nee niet echt, maar wel zielig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 23:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

dantekloon schreef:
Gezer schreef:
Ja, heb je daar problemen mee?


nee niet echt, maar wel zielig.


Och, sommige geilen op verkleedde mensen, anderen op hentai en weer andere op game personages, iedereen zijn ding he niet zielig.

Toch zijn de dames uit deze game wel een beetje erg gemaakt voor de geilers haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 23:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

@dante: Dude het is gewoon entertainment, de reden waarom we allemaal gamen, wees niet zo'n moraalridder.






[img]https://forums.playfire.com/_proxy/?url=http%3A%2F%2Ffc05.deviantart.net%2Ffs70%2Ff%2F2012%2F225%2F5%2F2%2Ftina_doa_5_gif_intro_by_kevin4-d5ayzgk.gif&hmac=10e839eb815c537d94628404da1fcb3c[/img]




sexy lil gurl <3 <33333333[/img]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Okt 2012 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Gezer schreef:
Ja, heb je daar problemen mee?


nee niet echt, maar wel zielig.

Al die bitches uit DOA zijn niets vergeleken met de enige echte gamechick that still matters:

LARA FUCKING CROFT!

Allemaal geilen op afstammelingen van de persoon die het begrip gamechick mogelijk maakte.. Laat ze maar Dante, laat ze maar. Wij gaan voor het origineel, laat hun maar lekker sabbelen aan een goedkope imitatie

Nickdhnick schreef:


Och, sommige geilen op verkleedde mensen, anderen op hentai en weer andere op game personages, iedereen zijn ding he niet zielig.

Toch zijn de dames uit deze game wel een beetje erg gemaakt voor de geilers haha.

Die tieten krijgen nog meer aandacht dan de game zelf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 07:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

^LOL

Ik wordt er niet opgewonden van om naar game tieten te kijken, ik wil ze liever echt aan raken, er aan sabbelen heerlijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

dantekloon schreef:
^LOL

Ik wordt er niet opgewonden van om naar game tieten te kijken

We weten allemaal dat jij liever kijkt naar van die Japanse meisjes die nog geen tieten hebben
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 14:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

elemeNt schreef:
dantekloon schreef:
^LOL

Ik wordt er niet opgewonden van om naar game tieten te kijken

We weten allemaal dat jij liever kijkt naar van die Japanse meisjes die nog geen tieten hebben

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 14:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

LOL
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 16:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
^LOL

Ik wordt er niet opgewonden van om naar game tieten te kijken, ik wil ze liever echt aan raken, er aan sabbelen heerlijk

He gadverdamme. Zit ik net een broodje te eten!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 16:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Die tieten zijn ook hetgene wat DOA bekend heeft gemaakt anders was deze gewoon van de kaart gespeeld door Tekken en VF.
Ook als je de game beu bent is dat ook nog een groot replayvalue-element.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 17:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Als je wat verder kijkt dan de tieten is er een heel leuke vechtspel in DOA.

Ik heb VF5:FS, TTT2 en DOA5 trouwens. VF vind ik heel traag spelen. TTT2 heeft de meeste content in een fighter ooit, maar DOA heeft toch een iets betere gameplay imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
sotarK BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2009
Berichten: 692

Gezer schreef:
Als je wat verder kijkt dan de tieten is er een heel leuke vechtspel in DOA.

Ik heb VF5:FS, TTT2 en DOA5 trouwens. VF vind ik heel traag spelen. TTT2 heeft de meeste content in een fighter ooit, maar DOA heeft toch een iets betere gameplay imo.


Ja maar deel 1 en 2 waren niet super uitgebreid.
Het speelde wel redelijk soepel.
Door he(n)t(ai) bouncen heeft het spel wel deel 5 gehaald.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

VF vond ik nog wel nice...

Tekken is na deeltje 6 voor mij wel genoeg geweest. Echt nul komma nul vooruitgang sinds TTT1. Niet te vergeten dat Tekken er gewoon lelijk uitziet. Toch, langs de andere kant krijg ik er niet genoeg van om met Hwoarang te spelen...

DOA4 heb ik enorm lang gespeeld en vind toch dat het vechtsysteem erg goed in elkaar steekt dus voor de tieten hoef ik het niet in huis te halen.

Als ik tegenwoordig niet zo druk bezig was met andere games en m'n dochtertje had ik DOA5 al lang in huis gehaald. Wss komt ie er later wel in. Zoveel releases in zo'n korte tijd... Elk jaar dezelfde miserie...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

MaartenL schreef:
VF vond ik nog wel nice...

Tekken is na deeltje 6 voor mij wel genoeg geweest. Echt nul komma nul vooruitgang sinds TTT1. Niet te vergeten dat Tekken er gewoon lelijk uitziet. Toch, langs de andere kant krijg ik er niet genoeg van om met Hwoarang te spelen...

DOA4 heb ik enorm lang gespeeld en vind toch dat het vechtsysteem erg goed in elkaar steekt dus voor de tieten hoef ik het niet in huis te halen.

Als ik tegenwoordig niet zo druk bezig was met andere games en m'n dochtertje had ik DOA5 al lang in huis gehaald. Wss komt ie er later wel in. Zoveel releases in zo'n korte tijd... Elk jaar dezelfde miserie...

Tekken lelijk? Hoe bedoel je? Grafisch vind ik het één van de mooiste fighters ooit!

En hoewel ik de nieuwe realistische stijl van Dead or Alive 5 wel kan waarderen, speel ik op de één of andere manier dan toch liever Dead or Alive 2 of Dead or Alive 3...

Virtua Fighter 5 vind ik er persoonlijk ook nog steeds erg goed uitzien, en het feit dat de game een beetje traag speelt, is te wijten aan het feit dat dit alles behalve een button-basher is. Zonder te weten wat je doet kun je niet makkelijk winnen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Die flashy licht-effecten als je iemand raakt. De vreemde juggle's (altijd dezelfde animatie). De enorm lelijke schade aan de vloer. Nog steeds dezelfde graphics voor personages... Als ik terugdenk aan oudere Tekken games moet ik zeggen dat er bijna geen vooruitgang is qua graphics.

DOA4 is bijvoorbeeld dynamischer en veel vloeiender qua animaties.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Ik heb eigenlijk Tekken nooit meer gespeeld na Tekken 3 en Tekken Tag, dus zo'n 10 jaar geleden, ik wou TTT2 een kans geven en had daarom als opwarmertje Tekken Hybrid gehaald. TTT2 is wel echt een goede game, Harada heeft een ziek spel gemaakt met zoveel content, bijna teveel lol.

Maarten je moet die game echt een kans geven.


Tekken+DOA <3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 20:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Maarten geilt niet op game personages met dikke tieten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

D: schreef:
elemeNt schreef:
dantekloon schreef:
^LOL

Ik wordt er niet opgewonden van om naar game tieten te kijken

We weten allemaal dat jij liever kijkt naar van die Japanse meisjes die nog geen tieten hebben



Nee hoor
kijk niet echt naar tieten, anders had ik deze dame waar ik nu mee ga niet gehouden omdat ze best kleintjes heeft haha
Maar ach, the size doesnt mather.
Maar ik kan er in ieder geval aan likken, sabbelen, aanraken haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
streetfighter BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 22:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

^^
Ik heb toch liever sinaasappelen ipv muggenbeetjes
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Codewarrior BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

dantekloon schreef:
D: schreef:
elemeNt schreef:
dantekloon schreef:
^LOL

Ik wordt er niet opgewonden van om naar game tieten te kijken

We weten allemaal dat jij liever kijkt naar van die Japanse meisjes die nog geen tieten hebben



Nee hoor
kijk niet echt naar tieten, anders had ik deze dame waar ik nu mee ga niet gehouden omdat ze best kleintjes heeft haha
Maar ach, the size doesnt mather.
Maar ik kan er in ieder geval aan likken, sabbelen, aanraken haha


Wat ben je cool, beetje opscheppen dat je dat kan. :O Maar terug ontopic, straks ga je mij nog jaloers maken met je chineesje, dan voel ik me kut met mijn gamepersonages. :/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 08 Okt 2012 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

dantekloon schreef:
Maarten geilt niet op game personages met dikke tieten


Daarvoor heb ik een vriendin

Ik herinner me nog goed de tijd dat ik DOA4 gekocht had... Tjonge, mijn vriendin ging gewoon helemaal door het lint zelfs al speelde ik met Hayate of mijn favoriet Elliot >_<
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 3

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group