Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 02 Dec 2016 16:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Zo'n 20 uurtjes in Final Fantasy XV en vermaak me prima met deze game! Ik speel het op de gewone PS4 en ben pas bij chapter 3 haha.

+ De wereld is prachtig en de game is grafisch erg mooi
+ Meteen veel te doen sidequests, hunts, exploring
+ Awesome diepgaande combat als je eenmaal een beetje doorhebt hoe het werkt.
+ Toffe characters en wapens
+ Chocobo's!
+ Sidequests geven nuttige rewards (Chocobo als vervoer en bijvoorbeeld dat je auto minder fuel verbruikt).
+ Muziek! Oude soundtracks verzamelen om af te spelen in de auto
+ Dungeons

- Lange laadtijden
- In het begin Gil probleem omdat ik als hoarder alle gevonden treasures wilde bewaren voor als ik het nodig zou hebben. Geen indicatie of de items belangrijk zijn voor later.
- Geen andere squad members recruiten? (misschien later in de game?)
- De day/night timer gaat mij iets te snel waardoor je te vaak moet overnachten
- Afrojack, jammer dat ze dit soort commerciële rommel eraan koppelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Dec 2016 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

elemeNt schreef:
Zo'n 20 uurtjes in Final Fantasy XV en vermaak me prima met deze game! Ik speel het op de gewone PS4 en ben pas bij chapter 3 haha.

+ De wereld is prachtig en de game is grafisch erg mooi
+ Meteen veel te doen sidequests, hunts, exploring
+ Awesome diepgaande combat als je eenmaal een beetje doorhebt hoe het werkt.
+ Toffe characters en wapens
+ Chocobo's!
+ Sidequests geven nuttige rewards (Chocobo als vervoer en bijvoorbeeld dat je auto minder fuel verbruikt).
+ Muziek! Oude soundtracks verzamelen om af te spelen in de auto
+ Dungeons

- Lange laadtijden
- In het begin Gil probleem omdat ik als hoarder alle gevonden treasures wilde bewaren voor als ik het nodig zou hebben. Geen indicatie of de items belangrijk zijn voor later.
- Geen andere squad members recruiten? (misschien later in de game?)
- De day/night timer gaat mij iets te snel waardoor je te vaak moet overnachten
- Afrojack, jammer dat ze dit soort commerciële rommel eraan koppelen.


Wil niet veel spoilen maar ja, er zijn een paar personages die je tijdens de game recruiten.

En de nightime/daytime dat snel gaat, er zijn een aantal dungeons en hunts die je alleen s'nachts toegang verlenen, om dan uren rond te dwalen voor het een keer nacht word is ook niet leuk of course.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Dec 2016 15:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik vind Final Fantasy XV tegenvallen, ik hoop dat ze hem op de PC gaan uitbrengen want zo ga ik hem niet spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Dec 2016 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Misschien is de thaise versie van Final Fantasy XV beter dan de europese versie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Goof BerichtGeplaatst: 12 Dec 2016 16:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Negasonic Warhead schreef:
Ik vind Final Fantasy XV tegenvallen, ik hoop dat ze hem op de PC gaan uitbrengen want zo ga ik hem niet spelen.

Wat bedoel je met:'zo ga ik het niet spelen'? Ik heb zelf slechts ene uur of tien gespeeld en ben bij chapter 3. Op het moment zou ik de game een 8.5 spelen. Ik vind het wel een modern en sterk deel in de reeks, maar ik mis eigenlijk nog wel iets van sfeer of worldbuilding (normaal zijn er ook veel meer cutscenes). Het verhaal is nog een beetje mwah en er zijn weinig echt leuke personages. Ook zijn de story missions best kort.
Sterke punten vind ik de gameplay en de grote wereld die je kan verkennen, maar ik vind dat er wel wat haken en ogen aan de game zitten waar moeilijk een vinger op te leggen is. Onspeelbaar is de game in ieder geval verre van.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Dec 2016 22:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

God of War III Remastered aan het toewerken naar einde eerste playthrough, ik wil deze aan het einde van het jaar nog platinum halen, kwestie dat het Platinum 150 wordt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Dec 2016 16:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Goof schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Ik vind Final Fantasy XV tegenvallen, ik hoop dat ze hem op de PC gaan uitbrengen want zo ga ik hem niet spelen.

Wat bedoel je met:'zo ga ik het niet spelen'? Ik heb zelf slechts ene uur of tien gespeeld en ben bij chapter 3. Op het moment zou ik de game een 8.5 spelen. Ik vind het wel een modern en sterk deel in de reeks, maar ik mis eigenlijk nog wel iets van sfeer of worldbuilding (normaal zijn er ook veel meer cutscenes). Het verhaal is nog een beetje mwah en er zijn weinig echt leuke personages. Ook zijn de story missions best kort.
Sterke punten vind ik de gameplay en de grote wereld die je kan verkennen, maar ik vind dat er wel wat haken en ogen aan de game zitten waar moeilijk een vinger op te leggen is. Onspeelbaar is de game in ieder geval verre van.


Technisch gezien liep hij bij mij matig, ik ben 60fps gewend met actie games maar op de PS4 liep hij niet eens soepel op 30fps. Ik hoop dat hij ook voor de PC komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 16 Dec 2016 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Ben bezig met Valkyrie Profile.
Heb laatst deel 2 uitgespeeld maar deel 1 nog nooit.

Verder bezig met Final Fantasy XV als vele andere hier XD.

En tussendoor nog Infamous Second Son voor de platinum trophy.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Dec 2016 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Joni Philips schreef:
God of War III Remastered aan het toewerken naar einde eerste playthrough, ik wil deze aan het einde van het jaar nog platinum halen, kwestie dat het Platinum 150 wordt
Challenges of Olympus gehaald. Redelijk snel ook, een uurtje of zo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 16 Dec 2016 22:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Negasonic Warhead schreef:


Technisch gezien liep hij bij mij matig, ik ben 60fps gewend met actie games maar op de PS4 liep hij niet eens soepel op 30fps. Ik hoop dat hij ook voor de PC komt.


Hoop daar ook op... Wil niet echt een console aankopen voor slechts een handvol games. Maar, als ze de game toch op PC uitbrengen dan moet het echt wel beter zijn als de FF13 versie want die was echt slecht en pas na een hele tijd aangepast/gepatched.

Maar goed, als FFXV op PC komt is dat onmiddelijk een aankoop voor mij.

Snap dat niet vele uitgevers de PC versies uitsluiten want tja, iedereen praat toch over PS4 vs XB1 en de meeste PC gamers geven daar geen reet om dus... beetje moeite in steken en meer inkomen win/win right?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Dec 2016 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

MaartenL schreef:

Snap dat niet vele uitgevers de PC versies uitsluiten want tja, iedereen praat toch over PS4 vs XB1 en de meeste PC gamers geven daar geen reet om dus... beetje moeite in steken en meer inkomen win/win right?

Meeste PS4/XB1 gamers geven ook geen reet om PC gamers.

Misschien heeft het wel wat te maken met Luminous? Al hebben ze ook een paar PC tech demo's met die spelmotor gemaakt.

Er zal wel iets aangekondigd worden. Het is of dat, of je krijgt een AC Rogue situatie welke nooit naar current-gen is gekomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Dec 2016 19:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb wel vele goeie verhalen gehoord over de FFX port op de PC, schijnt de beste versie te zijn. Dus Square leert wel van de fouten die ze maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Goof BerichtGeplaatst: 17 Dec 2016 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Apr 2008
Berichten: 564

Negasonic Warhead schreef:
Goof schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Ik vind Final Fantasy XV tegenvallen, ik hoop dat ze hem op de PC gaan uitbrengen want zo ga ik hem niet spelen.

Wat bedoel je met:'zo ga ik het niet spelen'? Ik heb zelf slechts ene uur of tien gespeeld en ben bij chapter 3. Op het moment zou ik de game een 8.5 spelen. Ik vind het wel een modern en sterk deel in de reeks, maar ik mis eigenlijk nog wel iets van sfeer of worldbuilding (normaal zijn er ook veel meer cutscenes). Het verhaal is nog een beetje mwah en er zijn weinig echt leuke personages. Ook zijn de story missions best kort.
Sterke punten vind ik de gameplay en de grote wereld die je kan verkennen, maar ik vind dat er wel wat haken en ogen aan de game zitten waar moeilijk een vinger op te leggen is. Onspeelbaar is de game in ieder geval verre van.


Technisch gezien liep hij bij mij matig, ik ben 60fps gewend met actie games maar op de PS4 liep hij niet eens soepel op 30fps. Ik hoop dat hij ook voor de PC komt.
Oké, daar valt wel in te komen. Ik stoor me zelf niet aan de framerate in ieder geval en vermaak me prima met de game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Dec 2016 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Negasonic Warhead schreef:
Ik heb wel vele goeie verhalen gehoord over de FFX port op de PC, schijnt de beste versie te zijn. Dus Square leert wel van de fouten die ze maken.


Enige wat ik begrepen heb is dat FFX en X-2 op de PC een bug mode heeft om direct alle items te krijgen, alle skills en max gil en ook turbo mode en no encounters zou je aan/uit kunnen zetten.

FF had nooit op de PC moeten verschijnen, en wat betreft FFXV is enorm goed te spelen op de PS4, heb nergens last van, het is al erg genoeg dat de game ook voor de Xbox is verschenen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MaartenL BerichtGeplaatst: 18 Dec 2016 15:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Redneckerz schreef:

Meeste PS4/XB1 gamers geven ook geen reet om PC gamers.


Dat was niet meteen het punt wat ik maakte :p

Ik bedoelde dat PC gamers zich niet moeien in console-war. Natuurlijk zijn er wel enkele rotte appels tussen (en de PC master-race gekken) maar in het algemeen hou ik me sowieso niet bezig met het bashen van consoles want iemands voorkeur is nu eenmaal iets wat je dient te aanvaarden, niet betwisten.

Maar goed, de enige reden dat ik momenteel geen next-gen console in huis heb is mijn financiele staat. Anders had ik al lang beide consoles in huis gehaald en in maart of later de Switch ook.

Overigens denk ik wel dat er een PC port aankomt voor FFXV. Sony is natuurlijk console-first qua mindset, hetgeen te begrijpen is maar uiteindelijk kwam FFXIII ook naar PC (alhoewel die port in het begin erg slecht was maar later gelukkig gepatched).

Nja, we will see. Misschien dat ik nog eerder een PS4 Pro in huis heb dan dat de FFXV port op PC komt.

On-topic: Watch_Dogs 2. Goede verbetering op het origineel op de meeste vlakken maar toch weer een onvermijdelijk 'been there, done that' gevoel. Overigens kan het verhaal me, tot nu toe, maar vrij weinig boeien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Dec 2016 01:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik heb dit weekend lekker veel multiplayer gespeeld:

Plants vs Zombies Garden Warfare 2
Overwatch
Street Fighter V (offline oefenen met arcadestick)

Daar gaan we deze week ook mooi mee door. Deze week als er tijd is wil ik uitspelen:

Transformers Devastation
Beatbuddy

Daarna zie ik het nog wel, ik heb nog zoveel mooie games om te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Dec 2016 01:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Final Fantasy X HD (PC)

Deze game is baas. Ik vond het vroeger niet zo, maar nu zie ik wel dat dit een klassieker is in alle opzichten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 24 Dec 2016 17:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Batman: The Telltale Series. Eerste twee afleveringen gehad en ze zijn erg tof. Helaas op technisch vlak nog altijd ondermaats, maar de verhaallijn is leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 27 Dec 2016 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lego: Pirates

Ik had hem al een keer op de PS3 uitgespeeld maar ik ga nu voor de 100%! Ik ben nu bij de laatste film, daarna alles opnieuw in freeplay voor de 100%.. ik ben benieuwd hoeveel uren ik me hier mee zal vermaken.

En ik ben nog bezig met de bovenstaande games. Maar alles op zijn tijd. (: Mijn motto voor 2017 is 'veel gamen!'.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Dec 2016 09:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Rene Groen schreef:
Batman: The Telltale Series. Eerste twee afleveringen gehad en ze zijn erg tof. Helaas op technisch vlak nog altijd ondermaats, maar de verhaallijn is leuk.


Zo dat kan je wel zeggen ja! Ik speelde de eerste eps omdat die gratis te spelen is op Steam, maar gezichten zonder textures, Batman die in zijn cave boven zijn stoel zweeft, Bruce Wayne zijn hoofd een paar keer in heel onnatuurlijk rare houding tijdens gesprekken etc.Schandalig hoe buggy het is!

Zelf begonnen met Titanfall 2 op de pc. Verrassend leuke singleplayer tot nu toe!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 28 Dec 2016 00:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ben bezig met de demo "Akiba's Beat" die ik heb gedownload van de japanse ps4 store. De game mag wel opschieten voor Europa. De game is erg leuk, een mooie mix tussen Persona 3 qua dungeons en qua battle system is het net als Tales of the Abyss en Graces.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Dec 2016 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Consoleversie van Assassin's Creed Liberation. Ik was vorige keer blijkbaar gestopt tijdens de eerste missie Was toen ongetwijfeld een andere game tussengekomen, nu toch eens proberen direct uit te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 28 Dec 2016 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Halcyon 6: Starbase Commander

Leuke game maar wordt na verloop van tijd toch repetitief.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 30 Dec 2016 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Laatst weer mijn wachtwoord gevonden voor mijn Amerikaanse PSN account.

Daardoor ben ik nu bezig met Chrono Trigger
Heb ik nog nooit uitgespeeld.

Ik weet het slecht van me.

Daarna Chrono Cross.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 01 Jan 2017 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Enige tijd geleden Uncharted (wederom) uitgespeeld en nu (wederom) met Uncharted 2 begonnen uit de Nathan Drake collectie. Heerlijke games
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 50, 51, 52, 53, 54  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 51 van 54

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group