Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Apr 2016 13:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Deadpool:

In de nieuwe Vue bioscoop gezien (Mooie plek!) en tja, wat zeggen we toch over Deadpool wat al eerder is gezegd. Ryan Reynolds is een kloothommel van een superheld met een klein hartje die alles met een hartslag of wipt of neerknalt, maar zijn favoriete hobby is toch wel lullen als Brugman. Prachtig droge film, de sequel die Kick-Ass 2 had moeten heten.

9.0/10

Ant-Man:

Onbekende Marvel superheld over een verkleinpak. Entertainend, grappig, maar zeker later in het verhaal komen er een paar logica-hoepels voorbij wat de film geen goeds doet. Paul Rudd speelt in wezen het etterige neefje van Deadpool, al is Ant-Man vooral lichtelijke bijdehand en niet een badass all-around. Goede film, maar kan beter.

7.8/10

Escape Plan:

Een film met Ahhh-nold Zwarteneger en Zilvervister Stahlloon. Dat kan niet goed gaan, en inderdaad, dat gaat ook niet goed. Het is namelijk een hele leuke film. Stallone in de slammer en hoe daar uit te komen is voer voor een over the top film, maar Escape Plan blijft best realistisch in de oplossingen die het voorschotelt. Ahhhnold ''My phone is blowing up'' Schwarzkopf is - uiteraard - weer de komische noot binnen het geheel, hoewel zijn performance wel wat te wensen overlaat. Al heeft hij wel weer een paar pakkende oneliners paraat. Escape Plan gaat niet al te diep in op de achtergrond, wat ook meteen het grote nadeel van de film is. Je krijgt het idee dat er meer in had gezeten en er een diepere laag te ontdekken zou zijn. Desondanks blijven we met een vermakelijke, doch oppervlakkige film zitten. Ik weet nu wel dat Arnie en Sly het ook goed zouden doen als komisch duo.

7.2/10

Last but not least:
Kung Fury:

Wie Far Cry 3: Blood Dragon geniaal vond: Dit is diens film equivalent. Het is maar 30 minuten lang, maar bestempel deze nu al als film van 2016. Fuck Deadpool, deze Karate Kid met Batman stem neemt het op tegen Adolf Hitler himself.

En: Gewoon te vinden op youtube.
YouTube: toon

10/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Apr 2016 09:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ja leuk Red, maar Kung Fury heb ik begin vorig jaar al gezien dus hoe moet dat nou de film van 2016 worden?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Apr 2016 11:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:
Ja leuk Red, maar Kung Fury heb ik begin vorig jaar al gezien dus hoe moet dat nou de film van 2016 worden?

Bij release in Mei 2015 heb je deze gezien?

Hij staat pas sinds kort op Netflix vandaar dat ik het film van 2016 noem.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 12 Apr 2016 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Volgens mij ben ik de laatste man op aarde die eindelijk Star Wars: Episode VII: The Force Awakens heeft gezien.

Ben niet de grootste Star Wars fan en ging niet met hoge verwachtingen naar de film. Het is een toffe film, maar vond dat te veel leunde naar nostalgie dan iets nieuws te brengen met veel herhalende thema's om de fanboys weer terug te winnen. “We’re using practical effects and models again!” “X-Wings and Tie-Fighters and Storm Troopers and The Falcon!” “Luke, Leia, Han and Chewie are all back! Please love us again!”

Natuurlijk is het allemaal super gaaf om het weer te zien en de film was zeker geslaagd. Ben meer benieuwd naar de nieuwe films die pas echt de nieuwe stappen moeten gaan nemen.

8.5/10


Laatst aangepast door Lawliet op 12 Apr 2016 22:31; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Apr 2016 22:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Lawliet schreef:
Volgens mij ben ik de laatste man op aarde die eindelijk Star Wars: Episode VII: The Force Awakens heeft gezien.
Nog niet gezien, en dat gaat nog duren tot de Blu-Ray goedkoop is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Apr 2016 11:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Redneckerz schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Ja leuk Red, maar Kung Fury heb ik begin vorig jaar al gezien dus hoe moet dat nou de film van 2016 worden?

Bij release in Mei 2015 heb je deze gezien?

Hij staat pas sinds kort op Netflix vandaar dat ik het film van 2016 noem.


Ik zie de logica er niet echt in.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Apr 2016 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Negasonic Warhead schreef:
Redneckerz schreef:
Negasonic Warhead schreef:
Ja leuk Red, maar Kung Fury heb ik begin vorig jaar al gezien dus hoe moet dat nou de film van 2016 worden?

Bij release in Mei 2015 heb je deze gezien?

Hij staat pas sinds kort op Netflix vandaar dat ik het film van 2016 noem.


Ik zie de logica er niet echt in.

Dat hoeft ook niet. De film staat er in 2016 op, ik kijk hem in 2016 en bestempel het als film van 2016 ofschoon het uit 2015 komt.

Voor hetzelfde geld had ik Mad Max uit 1979 pas dit jaar gekeken. Als ik het een briljante film zou vinden had ik deze ook gewoon tot film van 2016 uitgeroepen. Maar ik begrijp je punt wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Apr 2016 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Captain America: Civil War: Fucking. Loved. It.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 30 Apr 2016 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

MarcianoNL schreef:
Captain America: Civil War: Fucking. Loved. It.


Precies dat. Voldoende humor, veel verwijzingen naar voorgaande titels en genoeg open latend voor toekomstige films.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 08 Mei 2016 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Captain America: Civil War

Wat zijn we toch ver gekomen! En eindelijk een geweldige Spider-Man! Enigste kritiek is toch de pacing dat beter iets meer tijd had kunnen insteken voor de rest van de cast, maar goed. Dit is zeker een van me favoriete Marvel films! #Teamcap
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mei 2016 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Weer wat films gezien:

Mad Max:

Het eerste deel uit de Mad Max reeks en dat is ook te merken ook. Schijnt in 1979 een hele hit te zijn geweest, maar mij kon deze film niet heel erg overtuigen. Gibson is wel aardig als agent die alles verliest. Een echte ''origin'' film die helaas tegen wordt gewerkt door diens lage budget.

6.8/10

Mad Max 2: The Road Warrior:

Deeltje 2, en hier wordt de Mad Max geïntroduceerd die mensen zo goed herinneren. Post-apocalyptisch, en de wagens zijn natuurlijk bijzonder vet. Van de klassieke Max films de beste in de reeks.

8./10

Mad Max: Beyond Thunderdome:

Derde en laatste deel uit de klassieke Mad Max reeks. Meer wagens, meer guns, maar ook meer een avonturen film dan dat het steampunk achtige sfeertje uit deel 2 wordt voortgezet. Mij kon dat plot niet zoveel bekoren, al zet de film veel goeds neer in het einde.

7.0/10

Judge Dredd:

Deze film en Demolition Man lijken veel op elkaar, maar Judge Dredd is de serieuze variant. Hoewel, Stallone met zijn ''I AM THE LAW!'' is natuurlijk weer onbedoeld dol-komisch. Een echte snack-actie film, want echt serieus nemen doe je Stallone niet. Lekker voor bij de popcorn deze film.

7.5/10

Dredd:

De remake is van Dredd is ook qua film totaal anders. Geen Disney achtige actieheld met plastic pakjes, nee, Dredd is een hardliner die geen gevoel voor humor heeft. De actie is echter naar de achtergrond gedrongen, en er wordt gepoogd meer als een thriller te doen overkomen. Een hele andere Dredd, maar ook een Dredd die de rol van serieuze agent ook past.

7.8/10

Indiana Jones and The Raiders of the Lost Ark:

De eerste Indiana Jones film. Groots opgezet en ook groots in ontvoering. De combinatie van Nazi's en schattengraven blijkt een aanstekelijke. Vergelijkbaar met Max Max 2: The Road Warrior als het om entertainment aankomt.

8.2/10

The Terminator:

Eerste deel uit de Terminator reeks en ook tegelijkertijd een behoorlijke enge. De bewegingen van de Terminator zijn met stop-motion gemaakt, wat een ''hakkelige'' animatie voortbrengt. Bij robots werkt het echter verrassend goed, en de film is mede daardoor best eng. Helaas speelt dit zich pas tegen het einde van de film af, Het overgrote deel zijn Linda Hamilton en Michael Biehn namelijk op de vlucht. Die verhaallijn is nogal ongeloofwaardig. Alleen Linda gelooft Biehn, maar heeft geen aanleiding om dat te doen. Ook komen de machines van de toekomst imo te weinig in beeld. Qua effecten echter nog steeds bijzonder sfeervol.

7.8/10

Space Pirate Captain Harlock (Ook wel Harlock: The Space Pirate):

Compleet onbekende film voor mij, daar ik sowieso weinig op heb met Japanse films. Was toch pretty verrast. Gemaakt door het bekende Toei Animation, een complete 3D film ala Final Fantasy: The Spirits Within. Qua visuals was ik overdonderd, het ziet er prachtig uit. Bij vlagen een combinatie van Warhammer meets Sci-fi. Het verhaal is echter minder bombastisch, en doet de goede scenes echt teniet. De artstijl was wel briljant te noemen. Verrassende film!

7.5/10
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Mei 2016 18:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Zoooo Redneck, je zou wel een slecht weekend hebben gehad?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Mei 2016 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Zoooo Redneck, je zou wel een slecht weekend hebben gehad?

Nee??? De bovenste films zijn al wat ouder, de onderste het meest recent.

Wat bedoel je precies?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 11 Mei 2016 10:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
Zoooo Redneck, je zou wel een slecht weekend hebben gehad?

Nee??? De bovenste films zijn al wat ouder, de onderste het meest recent.

Wat bedoel je precies?


Al die genoemde films vindt ik zelf 10x niks
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 11 Mei 2016 11:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

dantekloon schreef:
Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
Zoooo Redneck, je zou wel een slecht weekend hebben gehad?

Nee??? De bovenste films zijn al wat ouder, de onderste het meest recent.

Wat bedoel je precies?


Al die genoemde films vindt ik zelf 10x niks


Zijn echte klassiekers en nog steeds vermakelijk na al die jaren. Moet zeggen dat ik Dredd wel leuk vond. Het was eigenlijk gewoon The Raid met Judge Dredd erin
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 11 Mei 2016 13:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
Zoooo Redneck, je zou wel een slecht weekend hebben gehad?

Nee??? De bovenste films zijn al wat ouder, de onderste het meest recent.

Wat bedoel je precies?


Al die genoemde films vindt ik zelf 10x niks

Dus omdat jij die films niks vindt en ik graag films kijk heb ik blijkbaar een slecht weekend gehad???

Hier klopt echt geen hout van Dante.

Lawliet schreef:
dantekloon schreef:
Redneckerz schreef:
dantekloon schreef:
Zoooo Redneck, je zou wel een slecht weekend hebben gehad?

Nee??? De bovenste films zijn al wat ouder, de onderste het meest recent.

Wat bedoel je precies?


Al die genoemde films vindt ik zelf 10x niks


Zijn echte klassiekers en nog steeds vermakelijk na al die jaren. Moet zeggen dat ik Dredd wel leuk vond. Het was eigenlijk gewoon The Raid met Judge Dredd erin

Ik keek ze vooral omdat ik ze nog niet had gezien en ik sowieso wel een sucker ben voor Mad Max en dat post-apocalyptische toontje. Vandaar dat ik ook Dante's vraag en diens antwoordo ook niet begrijp
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 15 Mei 2016 14:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

10 Cloverfield Lane. Begint leuk maar eindigde een stuk minder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Mei 2016 17:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

10 Cloverfield Lane
Begon veelbelovend, eindigde enorm slecht. Jammer ook dat het einde al is weggegeven door filmposters, waardoor de totale verrassing wegviel. Zelfs als ik deze verrassing wel had gehad was ik echter teleurgesteld geweest.

The Trust
Deze film bewijst wederom dat Nicolas Cage niet meer de acteur is van vroeger. Matig en overdreven acteerwerk en een plot dat enigszins interessant begint, maar uiteindelijk nergens over gaat. Film laat veel vragen open en geeft vrijwel geen antwoorden.

London Has Fallen
Na het aardige popcornvermaak van Olympus Has Fallen bleek dit een zeer slechte sequel. Totaal overdreven is nog niet eens zo erg, maar de slechte special effects begonnen na verloop van tijd te irriteren. Niet gek dat de regisseur van het origineel niet terug wilde keren na het zien van dit script.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 15 Mei 2016 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Rene Groen schreef:
10 Cloverfield Lane
Begon veelbelovend, eindigde enorm slecht. Jammer ook dat het einde al is weggegeven door filmposters, waardoor de totale verrassing wegviel. Zelfs als ik deze verrassing wel had gehad was ik echter teleurgesteld geweest.

The Trust
Deze film bewijst wederom dat Nicolas Cage niet meer de acteur is van vroeger. Matig en overdreven acteerwerk en een plot dat enigszins interessant begint, maar uiteindelijk nergens over gaat. Film laat veel vragen open en geeft vrijwel geen antwoorden.

London Has Fallen
Na het aardige popcornvermaak van Olympus Has Fallen bleek dit een zeer slechte sequel. Totaal overdreven is nog niet eens zo erg, maar de slechte special effects begonnen na verloop van tijd te irriteren. Niet gek dat de regisseur van het origineel niet terug wilde keren na het zien van dit script.

Hey Rene, heb jij ook zon slecht weekend gehad???

Waarom ik dat vraag zeg je? Nou, ik vind die films niks! Daarom!

/sarcasm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Mei 2016 22:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Kusje redneckerz

Xxx
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 15 Mei 2016 22:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Qua films in ieder geval wel. Kutfilms!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 19 Mei 2016 14:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Dubbelpost:

Gods of Egypt
Enkele mooie effecten afgewisseld met zeer matige effecten. Verder een flinterdun verhaal met een eindgevecht dat te snel is afgeraffeld. Courtney Eaton is dan wel weer een pluspunt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Mei 2016 00:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Zootopia

Wauw. Niet alleen een super mooie en grappige film die ook zeer innovatief is hoe het zijn wereld creëert. En dan nog een diepe boodschap brengen over racisme. Kijk dit soort films wil ik meer zien! Zit zeker in mijn top 5 dit jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Jul 2016 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Batman v Superman: Dawn of Justice Ultimate Edition
Vond de film verrassend genoeg okay ondanks alle kritiek die een grafsteen erin douwden. Ja de film heeft zijn problemen. Te lang, soms slechte pacing en de CGI werdt op een moment belachelijk slecht. Dit is niet de versies van Superman en Batman waar ik op heb gehoopt. Ook Jesse Eisenberg's Lex Luthor was niet te kauwen.

Ondanks alles vond ik het vermakelijk op zijn eigen manier, maar dit als basis voor toekomstige films zucht. Nolan's Batman was tof, maar dat past niet bij Superman en co.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zokun90 BerichtGeplaatst: 18 Jul 2016 01:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jan 2008
Berichten: 393

Lawliet schreef:
Batman v Superman: Dawn of Justice Ultimate Edition
Vond de film verrassend genoeg okay ondanks alle kritiek die een grafsteen er in douwden. Ja de film heeft zijn problemen. Te lang, soms slechte pacing en de CGI werdt op een moment belachelijk slecht. Dit is niet de versies van Superman en Batman waar ik op heb gehoopt. Ook Jesse Eisenberg's Lex Luthor was niet te kauwen.

Ondanks alles vond ik het vermakelijk op zijn eigen manier, maar dit als basis voor toekomstige films zucht. Nolan's Batman was tof, maar dat past niet bij Superman en co.
De CGI werd niet belachelijk slecht? Welk moment bedoel je dan? Verder zijn naar mijn mening alle Superman films erg tegenvallend gebleken en zijn de goeie Superman én Batman films op één hand te tellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 24, 25, 26  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 25 van 26

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group