Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24  Volgende  
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 19:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

WTF, mij PS3 begon net heel hard te blazen. Leek wel een stofzuiger, maar ik kon gewoon verder gamen.

Heb hem nu uitgezet, maar zou dat door de warmte komen of slaan de koelers op hol? xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 20:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Gebeurt bij mij regelmatig Waarschijnlijk is je PS3 redelijk stoffig aan de binnenkant en de warmte speelt daarbij natuurlijk nog een hele grote rol bij. Vandaar dat je PS3 dus zo hard gaat blazen, gewoon even laten afkoelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 20:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Stefan van B schreef:
Waarschijnlijk is je PS3 redelijk stoffig aan de binnenkant


Dat zal het zijn Toch maar een keer schoonmaken van binnen uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 24 Jun 2010 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

It doesn't laik u
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Trueskill schreef:
It doesn't laik u


We doesn't laik u answer.

In hulp topic gelieve alleen te posten wanneer je hulp kan bieden, niet om een hogere postcount te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 00:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Joh dat doet mijn ps3 'altijd'

Is altijd aan het pfffffffffffffffffffffffffffffffffffffff-en.
Doet ie al sinds ik em heb.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Er is een truuk dat je de PS3 aan kan zetten en de fan op volle toeren gaat draaien. Bij mij viegen de stofdeeltjes dan vaak om je oren. Helpt wel Maar toegegeven, met de zomer maakt hij bij mij altijd iets meer toeren met de ventilator dan in de winter. Zit onder een schuin dak, dus de temperatuur op mn kamer loopt al gauw op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 06:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weet niet of dat hoort maar bij mij
maar uuhhhhh
hoor telkens klik geluiden tijdens Loadings.
en dan ook Pffffffffffffff blaas geluid.

Elke PS3 heeft dat volgens mij heb zelf een Japanse PS3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Draster BerichtGeplaatst: 25 Jun 2010 15:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 28 Jul 2009
Berichten: 438

dantekloon schreef:
Weet niet of dat hoort maar bij mij
maar uuhhhhh
hoor telkens klik geluiden tijdens Loadings.
en dan ook Pffffffffffffff blaas geluid.

Elke PS3 heeft dat volgens mij heb zelf een Japanse PS3.


Die klik geluiden heb ik ook, maar enkel bij sommige games. Bij Folklore ben ik gewoon gestopt met spelen omdat het daar constant was(er word bijna continu geladen). Mja, voorlopig nog niks mee aan de hand.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010 22:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Mijn PS3's ventilator is nu vooral in de zomer echt flink door aan het draaien. Ik heb die vents met een stofzuiger gezogen en heb hem nu 15 cm naast een open raam staan, maar hij gaat nog steeds door het holle,, iemand raad?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Matesers BerichtGeplaatst: 01 Jul 2010 23:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jan 2008
Berichten: 368

chimnino schreef:
Er is een truuk dat je de PS3 aan kan zetten en de fan op volle toeren gaat draaien. Bij mij viegen de stofdeeltjes dan vaak om je oren. Helpt wel Maar toegegeven, met de zomer maakt hij bij mij altijd iets meer toeren met de ventilator dan in de winter. Zit onder een schuin dak, dus de temperatuur op mn kamer loopt al gauw op.


Is daar een truuk voor? Je zet het dus zelf in gang?
Het is mij twee keer overkomen maar ik dacht dat het een miscomunicatie in het systeem was omdat hij inderdaad net aanging.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 13:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Ok, ik wil van de week dus een ps3 gaan halen , maar welke kan ik het beste nemen , zo'n slim model of een gewone ps3 :/
Want de Ps3 Fat is namenlijk 350,- met een 350 Gig hdd en de slim is 300 met een 120 Hdd.....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joraaaan BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 13:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Mei 2010
Berichten: 1063

Je hebt ook een slim model met 250 gig volgens mij, die kost ook 350 euro.
Maar 120 gig is eigenlijk ook erg veel, ligt eraan hoeveel je wil downloaden etc. Slim model heb je besparingen aan energie en ruimte enzo. Je moet ook maar even zien welke je het mooiste vind


Edit: http://www.nedgame.nl/playstation-3-slim-%28250-gb%29-plus-psn-voucher+ps3-acc.html

Die bedoel ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 13:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Mhmm, ik denk toch maar dat ik gewoon voor die 120 gig slim ga , sinds dat de enigste is die ze hier hebben , precies nudat ik een ps3 wil halen is ie bijna overal uitverkocht xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 14:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

RoaringMdog schreef:
Mhmm, ik denk toch maar dat ik gewoon voor die 120 gig slim ga , sinds dat de enigste is die ze hier hebben , precies nudat ik een ps3 wil halen is ie bijna overal uitverkocht xD


Als je m overeind wilt zetten, heb je voor de slim overigens nog wel een standaard nodig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 15:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Meh , ik leg en gewoon plat neer ..ik hou er niet van om consoles recht op te zetten, aangezien die om kunnen vallen.

Maarja, welke Must have zal ik er bij kopen ....in ieder geval geen GoW3 , die game boeid me echt niet >.< , is infamous een goede game
?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 16:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

inFamous is één van mijn favoriete PS3 games, volgens mij kan je daar dan ook moeilijk een miskoop mee doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 16:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Deze vakantie bijna zeker een PS3 halen, maar ik vraag me af welke bundels op dit moment beschikbaar zijn? Ik heb al enkele oninteressante bundels gezien, enkel die van PS3 Slim 250GB + Uncharted 2 + DIRT 2 leek me interessant. Welke zijn er nog zoal?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 16:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

RoaringMdog schreef:
Meh , ik leg en gewoon plat neer ..ik hou er niet van om consoles recht op te zetten, aangezien die om kunnen vallen.

Maarja, welke Must have zal ik er bij kopen ....in ieder geval geen GoW3 , die game boeid me echt niet >.< , is infamous een goede game
?


Heb je GoW3 al geprobeerd dan?
Anyway de Uncharted reeks is een aanrader. Demon Souls, R&C en Resistance (Deel 1 is te koop voor 19 euro bij Nedgame, deel 2 kun je als je geluk hebt nog voor 10 euro kope )
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
chimnino BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 17:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Sep 2008
Berichten: 1276

Sowieso de Uncharted reeks. Aangezien je GoW niet leuk vindt zal ik je ook geen Heavenly Sword aanbevelen Verder is MGS4 een must. Resistance reeks is een beetje love-it-or-hate-it. Ratchet & Clank reeks is leuk voor het platformen. 3D Dot Game Heroes een leuke Zelda achtige game met een hoog tongue-in-cheek gehalte. MotorStorm reeks zijn leuke arcade racers waarvan de 2de behoorlijk hardcore is qua moeilijkheidsgraad. Demons Souls heb ik momenteel zelf in de order staan, maar lijkt mij een goeie hardcore RPG
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 18:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Christian Vuye schreef:
Deze vakantie bijna zeker een PS3 halen, maar ik vraag me af welke bundels op dit moment beschikbaar zijn? Ik heb al enkele oninteressante bundels gezien, enkel die van PS3 Slim 250GB + Uncharted 2 + DIRT 2 leek me interessant. Welke zijn er nog zoal?

Enkel nog de kale 120/250GB's, denk ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 18:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Er komt binnenkort een nieuwe Slim toch? Ik dacht zoiets te zien op de frontpage.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 18:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

elemeNt schreef:
Er komt binnenkort een nieuwe Slim toch? Ik dacht zoiets te zien op de frontpage.


Citaat:
Op 29 juli lanceert Sony Computer Entertainment Japan


Het zal dan nog even duren eer hij in Europa te verkrijgen is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 18:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Mhmm , ik heb mn beslissing gemaakt lol

Ik ga morgen halen

Ps3 Slim 120 Gig
Uncharted 2
Killzone 2
Infamous
Mirror's Edge
Cod : World At War
R&C Tools Of Destruction
...en mischien heavy rain ..

Maarja ik vind het zo wel een goed begin

Btw, PSN+ ...ehm ik las iets over dat als je abbo afloopt dat je dan de spullen kwijtraakt ? Hoe zit dat precies?


Laatst aangepast door RoaringMdog op 06 Jul 2010 18:32; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 06 Jul 2010 18:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

RoaringMdog schreef:
Mhmm , ik heb mn beslissing gemaakt lol

Ik ga morgen halen

Ps3 Slim 120 Gig
Uncharted 2
Killzone 2
Infamous
Mirror's Edge
Cod : World At War
...en mischien heavy rain ..

Maarja ik vind het zo wel een goed begin

Btw, PSN+ ...ehm ik las iets over dat als je abbo afloopt dat je dan de spullen kwijtraakt ? Hoe zit dat precies?


Alle games die je via PSN+ binnenhaalt kun je alleen gebruiken zolang je PSN+ hebt , je huurt de games in feite. Als je abbonement afloopt zul je die games niet meer kunnen spelen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group