Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Nov 2014 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Geen vraag... wel een tip voor verzamelaars! Retro City Rampage DX op PlayStation 4 krijgt een retail-uitgave met een limiet van 2000 exemplaren! Bestel nu je exemplaar via de officiele website via onderstaande link. Prijs van het spel? $25,-. En ja, ze verzenden internationaal vanaf $4,-!

http://vblank.fangamer.com/products/retro-city-rampage-dx/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 17 Jun 2015 10:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weet iemand als ik de data verwijder van een game die ik weinig speel op de PS4 dqt ik de savedatas ook kwijt ben?
Omdat de data van games gigantisch veel geheugen kost (final fantasy type 0 bijv 30-40gb) en die game heb ik al platinum en speel ik nauwelijks meer. Om plaats te maken van andere games.

Al vast bedankt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Rene Groen BerichtGeplaatst: 17 Jun 2015 11:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Het spel en je savegames / data staan apart opgeslagen, dus als je de game verwijdert blijft deze data bewaard. Sterker nog, als je ook opslaat in de cloud blijft je data altijd bewaard, zelfs als je deze lokaal verwijdert hebt. Je kunt zelfs nog een stap verder gaan en je savegames op een aparte USB zetten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Jun 2015 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Rene Groen schreef:
Het spel en je savegames / data staan apart opgeslagen, dus als je de game verwijdert blijft deze data bewaard. Sterker nog, als je ook opslaat in de cloud blijft je data altijd bewaard, zelfs als je deze lokaal verwijdert hebt. Je kunt zelfs nog een stap verder gaan en je savegames op een aparte USB zetten


Bj de Vita is dit dus niet zo. Voor zover ik weet werkt de PS4 wel met een gescheiden game/save files. Better be save than sorry dus maak een backup van je save files.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
RoaringMdog BerichtGeplaatst: 19 Jun 2015 18:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Nov 2008
Berichten: 5039

Weet iemand waar ik ps3 game cases kan bestellen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Matesers BerichtGeplaatst: 21 Jul 2015 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Jan 2008
Berichten: 368

Hoi allemaal,

Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is hiervoor maar goed:

Is hier iemand die met mij de trophy voor met een friend spelen wil halen in Rocket League?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Jul 2015 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Matesers schreef:
Hoi allemaal,

Ik weet niet zeker of dit het juiste topic is hiervoor maar goed:

Is hier iemand die met mij de trophy voor met een friend spelen wil halen in Rocket League?
Voeg JoniP maar toe.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Sep 2015 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ook leuk! Kunnen jullie je het moment nog herinneren waarop Sony een kortingscode publiekelijk in de Store had staan waarmee een klein percentage van de totaalprijs afging? Ik weet niet meer precies wanneer dit was, maar hier heb ik toen gebruik van gemaakt om DriveClub te kopen. Daarna kwam de PlayStation Plus Edition van de game beschikbaar. Om geen risico te lopen heb ik die toen ook 'aangekocht.' Nu is recentelijk mijn PlayStation Plus-abonnement verlopen. Op zich niet zo erg. Daarjuist keek ik in de Store en ik kwam DriveClub tegen. Bij dit product staat gewoon een prijs van €29,99, wat aangeeft dat ik 'm niet in mijn bezit heb. Vreemd, want ik weet voor de volledige 100% zeker dat ik 'm heb gekocht. Gelukkig staat-ie nog op mijn console en kan ik 'm nog spelen. Echter vraag ik me wel af wat er zou gebeuren als ik die bijvoorbeeld door ruimtegebrek zou moeten verwijderen. Dan kan ik niet aantonen dat ik 'm heb gekocht en zal Sony me melden dat ik het spel gewoon opnieuw moet kopen. Om dat voor te zijn zal ik ze morgen eens bellen. De Klantenservice is net een kleine 30 minuten dicht, anders had ik dat vandaag nog gedaan...

Andere mensen met dergelijke problemen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 30 Sep 2015 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Je bent zeker dat je naar de full game aan het kijken bent en niet de full game upgrade?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 30 Sep 2015 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Je bent zeker dat je naar de full game aan het kijken bent en niet de full game upgrade?

Jazeker. Het volledige spel. Oftewel... het rode icoontje. Niet het gele.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 01 Okt 2015 17:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Je kan ook ff kijken of de game nog in je download lijst staat. Als je iets van je hdd verwijdert, dan kan je het altijd weer downloaden vanuit je download history in de store.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2016 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weet iemand ook dat als je de instal data verwijderd van een game op de PS4 dat je ook je save data kwijtraakt?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2016 12:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

dantekloon schreef:
Weet iemand ook dat als je de instal data verwijderd van een game op de PS4 dat je ook je save data kwijtraakt?
dat is normaal gezien niet het geval
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Mei 2016 20:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Een vraagje hiero,,

Heeft iemand heer ook last dat als je een game speelt op de Playstation 4 dat je op een gegeven moment onderbroken word en dat de game opeens stopt en vervolgens een melding geeft dat de data van dat game beschadigt is?

Ik was een tijdje geleden Digimon Story:Cyber Sleuth aan het spelen en elke keer als ik de game speel voor een bepaald tijd(10-30min) word de game weer afgesloten. Nu blijkt dat niet aan de game te liggen ivm het ook gebeurt is met Uncharted 4:The Thief's End.

Weet iemand raad?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Mei 2016 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Misschien is de HDD in je PS4 beschadigd?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 15 Mei 2016 14:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Dat is het idd ook, heb een backup gedaan val al mijn save datas en een herstel gedaan aan mijn HDD. Maar nu blijkt dat alleen Uncharted 4 en Digimon Story:Cyber Sleuth er last van heeft.

Heb een aantal andere games gespeelt weer en niks aan der hand waaronder Tales of Zestiria en Final Fantasy X/X-2

Ook vond ik raar dat ik Digimon wel normaal kon opstarten maar toen ik de update 1.04 van Digimon downloade kon ik ook die game niet meer opstarten.
Apart.

Ik zie wel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Dec 2016 00:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weet iemand hier toevallig of de externe hardeschijf van Seagate goed werkt op de PS4? Ik kom geheugen tekort op de mojn ps4 van 500gb.

De verpakking zegt dat het bestemd is voor de ps3 en ps4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Dec 2016 09:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Ik zal een Seagate hdd altijd afraden! Heb al 3x gehad dat die van de pc er gewoon na een jaar al mee op houdt... Kan je beter een WD of zo nemen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Jan 2017 14:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Ik ben van plan eind volgende maand een nieuwe PS4 te halen, eerste instantie dacht ik zelf aan de Pro. Zelf heb ik geen 4k HD tv uiteraard maar wat verachild het meer dan alleen qua beeld?

Loopt de Pro ook sneller als het gaat om games afspelen en is de Pro ook stiller dan de ps4 slim?

Als er geen verschil is of weinig tussen de Pro of de Slim dan hou ik het gewoon bij de slim versie van 1gb. Dan kan ik van die andere 100 euro een mooie game bij kopen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Lawliet BerichtGeplaatst: 26 Jan 2017 14:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Je hebt opties om de games op 60 FPS te spelen en laadtijden kunnen sneller gaan. Maar het hangt allemaal van de ontwikkelaar aan wat ze met de PS4 Pro functies doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 26 Jan 2017 14:49    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17886

Als je geen 4K TV hebt zou ik het geld persoonlijk voor games gebruiken. Zelf heb ik mijn PS4 vervangen door een Pro omdat ik een 4K TV heb, maar anders had ik het niet gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 27 Jan 2017 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Iemand enig idee of deze leuke aanbiedingen ook naar EU komen?
https://blog.asia.playstation.com/sg-en/4748/2017/01/playstationnetwork-lunar-new-year-offers/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2017 19:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sony heeft een mail gestuurd met een overzichtje van mijn gamestatistieken:
- ik heb 11 uur online gespeeld. Dat lijkt me alvast een grote onderschatting.
- ik zit daarmee in de top 62% wat ook al een raar aantal lijkt.
- ik heb 95 uur in Final Fantasy X gestoken, mijn persoonlijke hoogste.
- ik heb vorig jaar 38 uur God of War Collection Volume II gespeeld. Echt? Ik heb Volume I gespeeld.
- Ik heb amper 10% van alle digitale games met 634.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 07 Mei 2017 13:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weet iemand waar het aan kan liggen!?

Ik heb voor de PS4 Uncharted 4 destijds geregen van mijn broertje, de game hield opeens op en kon de game niet meer spelen ivm beschadigde data.
Zo ook met Dragon Quest Heroes en Digimon Cyer Slueth.

Maar nu een tijdje verder heb ik een externe HDD gekocht voor mijn ps4 en de games Digimon en Dragon Quest spelen nu zonder fout af.
Maar Uncharted 4 in chapter 6 kreeg ik hetzelfde fout weer, waar kan dat aan liggen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Redneckerz BerichtGeplaatst: 07 Mei 2017 13:46    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
Weet iemand waar het aan kan liggen!?

Ik heb voor de PS4 Uncharted 4 destijds geregen van mijn broertje, de game hield opeens op en kon de game niet meer spelen ivm beschadigde data.
Zo ook met Dragon Quest Heroes en Digimon Cyer Slueth.

Maar nu een tijdje verder heb ik een externe HDD gekocht voor mijn ps4 en de games Digimon en Dragon Quest spelen nu zonder fout af.
Maar Uncharted 4 in chapter 6 kreeg ik hetzelfde fout weer, waar kan dat aan liggen?

- Je profiel staat goed?
- Je PS4 is goed gekoeld?
- Je save data en andere data zijn correct overgezet of staan juist geplaatst?
- De interne HDD is al eens geformateerd?
- Je runt de meeste recente firmware?
- NeoGAF to the rescue: -> http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=980861
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 22, 23, 24  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 23 van 24

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group