Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67, 68, 69  Volgende  
elemeNt BerichtGeplaatst: 31 Jul 2017 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

MarcianoNL schreef:
Dark Souls 2: Scolar Of The First Sin - Enkel de base game. DLC moet ik nog aan beginnen. Het blijft de makkelijkste game in de serie maar tegelijk ook de leukste om te blijven herspelen (4e keer inmiddels). Deel 1 blijft by far het beste deel alleen vind ik persoonlijk de gameplay wat traag en verouderd aanvoelen tegenwoordig.


De dlc van SotFS moet je zeker spelen! Een van de beste dlc packs in de Souls series. Dan kom je er ook op terug dat de game de makkelijkste is Zelf vind ik deel 3 nog steeds de makkelijkste door vooral de bonfire placement.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 13 Aug 2017 16:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

TLOU: Left Behind Een paar dagen geleden vol enthousiasme aan begonnen tussen mijn vakantiejob door en nu al uit. Dat komt natuurlijk enerzijds omdat het weer geweldig leuk is (more of the same weliswaar). Anderzijds is het echt wel héél kort. Ik ben blij dat ik hier niet de volle pot voor heb gegeven want dan had ik toch wat teleurgesteld geweest.

Assassin's Creed: Freedom Cry Door PS Plus nog eens bij een AC-game uitgekomen (de laatste was AC:2, dus al een hele tijd geleden). Ik moet zeggen dat dit nog exact hetzelfde aanvoelde als de AC-games die ik vroeger al had kunnen spelen. De setting van deze versie is wel leuk, het hele zij-gebeuren evenzeer (vooral dan het piratenschip dat je kan besturen) maar al bij al vrij magertjes qua verhaal. Geen slechte game maar ik zou hem toch niet opnieuw spelen. Wel een aantal bugs/crashes mogen ervaren.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 20 Aug 2017 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Castlevania Lament of Innocence
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 17 Sep 2017 11:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Gravity Rush Remastered, leuke game, wel frusterende controls

Everybody's Gone to the Rapture, heel mooie game en muziek, interessante idee voor een game maar heel slecht uitgewerkt. Wandelsnelheid kon niet trager zijn.

Op naar de volgende games in de backlog!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Sep 2017 11:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mirror's Edge: Catalyst
Wat een prachtige en ondergewaardeerde game is dit, zeg! Ik heb me zeer sterk vermaakt met de game en in deze wereld die DICE heeft weten te creëren. Als je het origineel interessant hebt gevonden, mag je deze absoluut niet overslaan! Nu maar hopen dat een vervolg niet weer acht jaar op zich laat wachten..

I have Faith!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 01 Okt 2017 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Eerste game uitgespeeld op de Snes Mini: Super Mario World
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Okt 2017 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Super Mario World
Donkey Kong Country
Super Metroid
Super Castlevania IV
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 06 Okt 2017 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

gisteren ook nog Ys: Memories of Celceta uitgespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 10 Okt 2017 19:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Zelda: Breath of the Wild
Wauw. Laatste keer dat ik 50 uur in iets meer dan een week speelde was sinds MGS: V. Het was echt geweldig om deze game te spelen. Het was gewoon echt een ervaring en verrast hoe diep de gameplay gaat van de nieuwe Zelda. Ook blij dat ik de game pas nu speel met de patches heb ik nooit echt last gehad van een zware dip in de FPS.

Ga zeker nog meer uren insteken en de rest van hyrule te verkennen. Eenmaal als allen DLC uit is haal ik de season pass wel.. Damn you Nintendo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 18 Okt 2017 17:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Fallout 3 Game of The Year Edition

De game heeft me 35 uur gekost om te eindigen in plaats van de 10 uur de laatste keer dat ik hem uitspeelde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 05 Nov 2017 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Yomawari:Midnight Shafows, ps4.

Een erg leuke en schattige horror game.

Was alleen erg jammer dat ik een glitch opliep in chapter 2 waardoor ik new game moest doen. Inmiddles heeft NIS eem update uitgebracht heeft om dit te voorķomen.

Ondanls de game maar 1 track heeft is het wel een verslavend tracl naar te luistere

Hoop stiekem dat Night Alone ook nog ooit naar de ps4 komt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 20 Nov 2017 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 20 Nov 2017 23:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Crysis 3 (Xbox 360)

Eindelijk die verdomde Alpha Ceph af weten te maken. Visueel overdonderend, maar totaal niet in lijn met mijn speelstijl (Stealth).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 24 Nov 2017 20:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel II

Edit:

Ondertussen ook Batman: Arkham Asylum uitgespeeld.

Edit 2:

Uncharted: Drake's Fortune Remastered en Bioshock: Infinite Remastered

Edit 3:

The Legend of Zelda: Breath of The Wild
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Jan 2018 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Alle Achievements binnen van A Boy and his Blob. Sommige uitdagingen vereisen wat denkwerk, maar toch een hele leuke game.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 19 Jan 2018 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Inmiddels de 100%, all trophy's bij Injustice 2 na ruim 90 uur. Waarschijnlijk de leukste fighting game sinds tijden. Misschien niet de beste kwa mechanics en het gear systeem is extremely underused met veels te veel gear dat lijkt op elkaar. Toch is het verzamelen van sets en het spelen van de multiverse erg verslavend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Jan 2018 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Uncharted 2: Among Thieves Remastered.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 23 Jan 2018 19:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

MarcianoNL schreef:
Inmiddels de 100%, all trophy's bij Injustice 2 na ruim 90 uur. Waarschijnlijk de leukste fighting game sinds tijden. Misschien niet de beste kwa mechanics en het gear systeem is extremely underused met veels te veel gear dat lijkt op elkaar. Toch is het verzamelen van sets en het spelen van de multiverse erg verslavend.

Netjes! Injustice 2 vind ik ook een erg goede game, net zoals het origineel. Zitten er uiterst moeilijke Trophies in d game? Of vind je dat wel meevallen? Anders ga ik er misschien ook voor.

scorpio23-b schreef:
Uncharted 2: Among Thieves Remastered.

Op welke moeilijkheidsgraad heb je de game uitgespeeld, als ik vragen mag? Zelf heb ik de PS4-delen van de originele trilogie eindelijk een op Crushing/Verpletterend gespeeld en ik moet zeggen dat dat geen makkelijke opgave is. Echter ben ik met Uncharted 3: Drake's Deception Remastered nog bezig...

Zou mooi zijn als ik Platinum-trofeeën kan behalen in alle Uncharted-games voor PS4. Ga jij daar ook voor...?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 30 Jan 2018 14:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

007: Quantum of Solace (Xbox 360):
Begin is frustrerend, het midden vermakelijk, het einde redelijk, behalve de eindscene, waarin cover ineens vereist is terwijl je het gehele spel zonder kan doorlopen. Ik heb daar nogal over gefrustreerd.

Dat en dat vijanden door muren heen kunnen schieten en zelfs op Normal je met 3 kogels om kunnen leggen. Dat laatste is een gevalletje ''git gud'', het eerste is domweg oneerlijk voordeel voor de tegenstander.

Op zich wel redelijk, maar je merkt duidelijk dat QoS een rushjob was.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 31 Jan 2018 16:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Call of Duty: Modern Warfare Remastered

Vandaag de dag nog steeds een beest van shooter.

The Legend of Zelda: Breath of The Wild

Zelfs voor de 2e keer blijft de game geweldig, waarschijnlijk ook nog na een 3e en 4e keer
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 02 Feb 2018 07:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Asianator schreef:
MarcianoNL schreef:
Inmiddels de 100%, all trophy's bij Injustice 2 na ruim 90 uur. Waarschijnlijk de leukste fighting game sinds tijden. Misschien niet de beste kwa mechanics en het gear systeem is extremely underused met veels te veel gear dat lijkt op elkaar. Toch is het verzamelen van sets en het spelen van de multiverse erg verslavend.

Netjes! Injustice 2 vind ik ook een erg goede game, net zoals het origineel. Zitten er uiterst moeilijke Trophies in d game? Of vind je dat wel meevallen? Anders ga ik er misschien ook voor.

scorpio23-b schreef:
Uncharted 2: Among Thieves Remastered.

Op welke moeilijkheidsgraad heb je de game uitgespeeld, als ik vragen mag? Zelf heb ik de PS4-delen van de originele trilogie eindelijk een op Crushing/Verpletterend gespeeld en ik moet zeggen dat dat geen makkelijke opgave is. Echter ben ik met Uncharted 3: Drake's Deception Remastered nog bezig...

Zou mooi zijn als ik Platinum-trofeeën kan behalen in alle Uncharted-games voor PS4. Ga jij daar ook voor...?


Go for it, hele simpele platinum om te halen. De meeste zijn een variatie op vecht Batman met ***. Win door Superman aan te vallen met aanval ***. De rest zal je unlocken door gewoon te spelen en multiverse events te voltooien. Ik geloof dat je alleen 1 enkele trophy met wat geluk kan behalen omdat je hiervoor een Cat Call ability nodig hebt voor Catwoman.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 15 Feb 2018 12:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Uncharted 3: Drake's Deception Remastered

Hele vette game, maar deel 2 blijft me favoriet.
Werd ook erg misselijk tijdens de trippy delen van de game waarin Nathan
Spoiler: toon
gedrugged
is.
Kan me niet herinneren dat of ik dit ook had op de PS3..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 16 Feb 2018 14:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Wolfenstein: The New Order

Verrassend verhalende shooter, enkel teleurstellend dat er na de campagne niet iets meer te doen is dan simpelweg herspelen. In ieder geval een toffe tien uur aan explosieve actie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 17 Feb 2018 13:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Pokémon Sun

Totale speeltijd 28 uur.

Party:
Raichu lv 67.
Lurantis lv 67
Sylveon lv 68.
Solgaleo Lv 59.
Gyrados lv 66.
Incineroar lv 66.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lennie1973 BerichtGeplaatst: 23 Feb 2018 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Sep 2005
Berichten: 123

Fire Emblem Warriors (Lianna mode)
Monster Hunter Stories
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 65, 66, 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 66 van 69

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group