Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 67, 68, 69  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Okt 2016 21:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Heb je snel gedaan, hoezo niet de definitive editie?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 29 Okt 2016 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Negasonic Warhead schreef:
Heb je snel gedaan, hoezo niet de definitive editie?


Het was wel de Definitieve Edition. Had de originele ook al liggen, maar had de upgrade gedaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Nov 2016 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ga er binnenkort denk ook weer mee aan de slag, origineel heb ik al eens uitgespeeld maar de upgrade heb ik ook al klaar liggen.

Oddworld: New and Tasty

Leuke game, je bent er alleen wel erg snel doorheen. 4 uurtjes voor 100%.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 12 Nov 2016 17:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Star ocean integrity and faithlessness ps4.

Nogmaals een hele korte en totaal niet boeiende game.
Game is kort, makkelijk door de dead man walking rol.

Zelfs de maze of tribulations was makkelijk in vergelijking met andere star oceaan games.

Wel is de ps4 versie de ultieme versie, was op alle plekken te merken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 29 Nov 2016 01:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Resident Evil HD, Geweldig spel. Ik had vroeger deel 2 op mijn PS1 maar snapte er toen geen fuck van. Heb me meer dan goed vermaakt met 4 en 5 later op de PS2 en 360. Maar moet toch zeggen dat ik de gameplay en de kleine isolerende ruimte van deel 1 stukken beter vind spelen. Waar je eerst verdwaalt door de gangen loopt voel je je er een paar uur later thuis. Er is gewoon niets tegenwoordig dat zo speelt. Gemiste kans voor RE7 imo. Deed er precies 10 uurtjes over.

Uncharted 1, Ik had hem al eerder uitgespeeld op de PS3 jaren terug maar moet toch zeggen dat nu ik hem opnieuw speelde voor de PS4 hij me toch aardig tegenviel. Grafisch erg mooi nog maar de vijanden op hard vreten me toch veel kogels voor ze neergaan en het cover systeem is een beetje meh. Ben er maar een beetje doorheen gerusht(scheelt dat de game aardig kort is) zodat ik kan beginnen aan het geweldige deel 2.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 01 Dec 2016 15:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Pokémon Sun

Wat een topper. Nu lekker aan de post game beginnen dat me wel weer 20 uur zoet houdt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 01 Dec 2016 20:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Final Fantasy XV.

Een geweldige game maar na 10 jaar in de maak is het hier en daar wel heel wat voor verbeteringen. De game is veel te makkelijk in het hoogste moeilijkheidsgraad (normal) en veel te kort. Heb veel tijd gerekt met het behalen van sidequests, denk dat de main stort maar 15 uur duurt.

Waar ik wel echt van baal is dat er niks in degame overeen komt met al die trailers die we jaren achter elkaar te zien kregen. Had wel meer rond willen lopen in de mega stad die je te vaak te zien kreeg in trailers.

Speelduur:38 uur
Level:53
Trophy:77%

Plus punten
+de soundtrack
+prompto en Ignis
+veel verbeterd vergeleken met de demo Episode Duscea
+open world is gigantisch
+gameplay

Min punten
-veel te makkelijk met normal mode
-slecht verloop van het verhaal
-te weinig CGI scenes
-manier van summons oproepen
-game is te kort, van de een na het ander beloop je de chapters door,bepaalde chapterd is maar ff lopen en een scene en je hebt alweer een chapter achter de rug.
-geen enemy bestiary in de game die je laat zien welke vijand je tegen bent gekomen, een enemy bestiary is wat ik mis in elke FF game. Zou een leuke toe voeging zijn.
-met 10 jaar in de maak voelt de game soms nogal gerushed uit

Had wel meer van verwacht van het verhaal,

Spoiler: toon
zo zie je Lunafreya vaak in de film Kingsglaive en in de trailers van de game maar in de game zelf haar weinig ziet en als Noctis haar ontmoet dat ze opeens sterft wat ik niet zag aankomen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 12 Dec 2016 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Killzone Shadow Fall.
Infamous Second Son.
Star Ocean Integrity and Faithlessness op chaos en universe.
Just Cause 3.

The last of us Remastered.

1 woord voor nodig: meesterwerk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Dec 2016 12:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Voor het eerst Wild Arms 3 uitgespeeld op de PS4, heb hem regelmatig gespeeld op de PS2 maar kwam op een gegeven niet meer verder ivm gebrek aan items.

Speelduur:31 uur
Trophies:87%
Level:91(Jet, Virginia, Gallows) 100(Clive)

+soundtrack in de gehele Wild Arms serie blijft geweldig
+Begin is het best pittig voornamelijk het gebrek aan items die je niet zomaar kunt kopen en het maar moet doen met de gekregen items van vijanden en treasures

-In chapter 3 gaat de moeilijkheidsgraad enorm achteruit en kan ik de boss battles snel en makkelijk voltooien wat erg jammer is, ook de eindbaas was erg makkelijk


Nu hopen dat Wild Arms 4 en 5 ooit naar de PS4 komen, of dat uberhaubt Wild Arms 6 word aangekondigd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Dec 2016 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Code: Realize ~Guardian of Rebirth~
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 23 Dec 2016 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

Afgelopen dagen eindelijk weer vtoegekomen aan wat gamen. Eerst Rise of The Tomb Raider uitgespeeld, waar ik al maanden halverwege was. Vervolgens Tearaway: Unfolded doorgespeeld, na een uurtje een half jaar geleden nooit meer aangeraakt door een Witcher-verslaving, nu eens de tijd voor genomen. Beide games zijn zeker de moeite waard

Edit: Hier mag Uncharted: Drake's Fortune Remasterd ook aan toegevoegd worden
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 26 Dec 2016 20:39    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Eindelijk Minimalist behaald in The Unfinished Swan. Wel, op één platform. Binnenkort nog maar eens proberen op PlayStation 3 en 4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan Vogels BerichtGeplaatst: 27 Dec 2016 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 26 Sep 2007
Berichten: 5213

LittleBigPlanet 3 zojuist uitgespeeld, ook een game die ik na het verkrijgen niet heb afgemaakt. Verhaallijn is wel erg kort, heb niet naar alle extra quests en verhalende missies gezocht, wel enkele gedaan, maar toch aanzienlijk minder verhalende content dan eerdere delen. De toevoeging van de nieuwe karakters is grotendeels leuk. De vogel heeft voor mij de minste charme en daarmee spelen voelt soms echt aan als een fancy uitvoering van Flappy Bird. De extra karakters worden helaas ook wat laat geďntroduceerd en er wordt helaas ook niet lang genoeg mee gedaan binnen de campaign om hun aanwezigheid echt speciaal te laten voelen. Heb de verwachting dat de community daar ondertussen wel verandering in gebracht zal hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Dec 2016 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Color Guardians gedaan. Niet bijster goed, maar wel gezellige 'platform'game. Nu maar begonnen aan The Unfinished Swan op PS4.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 31 Dec 2016 14:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Zojuist Chrono Trigger uitgespeeld.

15 uur, party: Chrono lvl 61, Marle lvl 58 en Ayla lvl 59.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 31 Dec 2016 20:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

The Last Guardian, destijds een PS3 gehaald voor deze titel en hem dan nu eindelijk uit kunnen spelen op de PS4 jaren later. Ja de game heeft enkele frustraties en camera problemen maar dit is wel degelijk 1 van de beste games die ik ooit gespeeld heb. Kan me geen andere game herrineren waar een personage zo "echt" aanvoelt als Trico doet. Zeker een must have als je een PS4 hebt. Ik speel overigens wel op een pro. Heb gehoord dat de base PS4 veel framedrops heeft dus hou hier rekening mee (zelf zo goed als geen last van gehad)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 01 Jan 2017 01:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Gister ook Final fantasy XV uitgespeeld.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Jan 2017 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lego: Pirates

100% 25 uren op de klok.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MarcianoNL BerichtGeplaatst: 21 Jan 2017 12:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Mrt 2008
Berichten: 1880

Uncharted 2: Beste van de serie hands down. Verbeterd zo goed als alles van het eerste deel, heeft enorm goeie set pieces and ziet er nog steeds prachtig uit.

Uncharted 3: Ik ben een beetje mixed over deze game. Vond de shootouts een beetje frustrerend soms kwa spawn place van vijanden en de eindige aantal die op je af komt. Kan ook komen omdat ik speelde op crushing en je dan minder kogels kan nemen. Maar tegelijk heeft het hele goeie momenten zoals de flashbacks en de vliegtuig crash. Ook waren de bad guys interessant maar toch voelde hij een stuk minder polished en meer buggy dan het 2e deel.

Uncharted 4: Close second tot het tweede deel. Ik kan prima zien hoe mensen dit een saai deel vinden als ze meer schieten verwachten maar ik ben zelf groot fan van de Uncharted personages, elke kleine animatie en de grafische diepgang. Ik klim dan ook niet ongeduldig met omhoog en x spammen maar gewoon rustig zoals bedoelt is. Zo kon ik daarom ook niet echt in de Rise Of The Tomb Raider demo komen omdat het nu al outdated aanvoelt, Uncharted zet hiermee een hoge standaard. Erg goeie afsluiter voor de serie.[/quote]
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 12 Feb 2017 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Tales of Berseria.

Party:

Eleanor lvl 60.
Velvet lvl 60.
Laphicet lvl 60.
Magilou lvl 60.

Timer 25 uur.

Prima game, misschien zelfs 1 van me favoriete Tales of games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 13 Feb 2017 13:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

scorpio23-b schreef:
Tales of Berseria.

Party:

Eleanor lvl 60.
Velvet lvl 60.
Laphicet lvl 60.
Magilou lvl 60.

Timer 25 uur.

Prima game, misschien zelfs 1 van me favoriete Tales of games.


Alweer zo snel?
Je moet genieten, duurt zo weer 3 jaar voor er een nieuwe deel verschijnt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 13 Feb 2017 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

dantekloon schreef:


Alweer zo snel?
Je moet genieten, duurt zo weer 3 jaar voor er een nieuwe deel verschijnt


Tja, vind het al een verbetering in tegenstelling tot Zestiria wat maar een game was van 16 uur.
Verhaal is ook boeiender en de karakters zijn interessanter.

Maar ik begrijp je punt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
scorpio23-b BerichtGeplaatst: 21 Feb 2017 17:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Jan 2010
Berichten: 1197

Metal Gear Solid 4 Guns of The Patriots.

18 uur over gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Feb 2017 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Uncharted: Drake's Fortune op Crushing. Was me dat even pittig! Maar toch gehaald! Nu nog wat overgebleven Trophies halen en dan op naar de volgende game!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kenobixios BerichtGeplaatst: 28 Feb 2017 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Apr 2008
Berichten: 405

The Wolf Among Us

Heerlijke game.

Nu aan Batman game van telltale beginnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 63, 64, 65 ... 67, 68, 69  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 64 van 69

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group