Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28  
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2014 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Joni Philips schreef:
dantekloon schreef:
Weet iemand hoe je het makkelijkst een blitzball match kunt halen in Final Fantasy X?

en hoe ga je levels omhoog als je niet eens match kunt winnen?

Mijn doel is nu de tournaments te halen om de ultieme wapen van Wakka te krijgen, alle 3 de overdrives en de sigil+bij behorende trophies.

Gemakkelijk winnen: Jecht Shot en Jecht Shot 2.
Levels halen als je niet kunt winnen: met twee spelers achter je eigen doel gaan staan, continu passen tot de match voorbij is.
Je kunt die twee ook combineren. Het level trucje doen tot je ziet dat er een opening is, dan met je snelste personage naar voren zwemmen en van dichtbij schieten.
Er zijn ook enkele heel goede spelers die je kunt zoeken eens je het airship hebt, zeker doen.


Spelers zoeken, dat heb ik nog nooit eerder gedaan, ik las het op gamefaqs maar dacht dat het niet veel voor stelde.
Over het levellen, dat is een must omdat je dan geen tournaments kunt halen zonder hoge levels, Jecht Shot heb ik al geleerd met die blitzball op de boot naar Luca.

Thanks for the info zo gauw ik klaar ben met grinden (denk zo nog 2-3x tot 99) en dan alle empty notes vullen met spheres zoals Strength, HP, Defence en Speed Sphere.
Jammer dat als iedereen in level 99 zit dat je enorm snel door al je spheres heen bent en zitten er nog 2-3 personages in 99 totdat je weer voldoende spheres hebt.

Blijft een pracht game
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 28 Mrt 2014 14:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Het verschil tussen beste en slechtste spelers wordt zeer groot als je enkele levels neemt, dus dat zal het gemakkelijker maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 29 Mrt 2014 21:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Jezus wat duurt het lang met het grinden van Final Fantasy X, heb gisteren hele dage zitten grinden en vandaag.
Moet ook vaak de vijanden verslaan om na elke gevecht weer 40 ability/power/mana/speed spheres te krijgen, als iedereen level 99 bereikt ben je zo door de spheres heen.

Ook heb ik heel wat HP/MP/Strength/Agilty enz. spheres gespaard om de empty notes te vullen, pas als ik alle empty notes+alle spheres heb geactiveerd krijg je een trophy.

Had verwacht 3x tot 99 en ben er klaar mee, maar moet nog wel een 2x denk ik. begin moe te worden van het grinden haha
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 31 Mrt 2014 00:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Final Fantasy X, Japanse Vita versie

Spoiler: toon
Heb vandaag alle Dark Aeons verslagen(op Bahamut en Valefor na ivm de items die ik moest hebben die ik pas krijg na de battle zoals een primer, jecht sphere en Crest van Tidus, die heb ik dus eerder verslagen), voor het eerst heb ik Valefor, Ifrit, Ixion 2x, Shiva, Dark Yojimbo 5x zonder zanmato gedood eindelijk, de anderen met zanmato.

Ook heb ik voor ik het opnam tegen de Aeons de sphere grid van alle personages volledig gevult waar ik 2 trophies voor kreeg.

Ook heb ik Nemesis verslagen, ook dit keer zonder zanmato maar was pittig. Voor een trophy

Heb 2 dagen geleden ook de chocobo race gehaald met de tijd 0:00:00 waar ik een trophy van kreeg en de sigil van tidus

Heb Penance ook verslagen, echt wel met zanmato, maar heb de save waar ik tegen hem moest vechten bewaard omdat ik over een tijdje wel die pittgie baas aan kan
uiteraard ook voor een trophy

Deze week dus ff proberen de Lightning te dodgen in de Thunder Plains voor een trophy en de Blitzball matches(17 totaal) voor 4 trophies.


Mijn teller staat nu op 112 uur en 89% trophies
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 02 Apr 2014 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Een zekere Seymour Guado voor de eerste maal van deze playthrough verslagen. Eerste zet meteen Stone Breath Overdrive, hij summont zijn Aeon die ik met gemak met Shiva versla, hij keert terug, en bam, Shiva Overdrive One Hit Kill. Dit schijnt een moeilijk gevecht te zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 02 Apr 2014 15:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Joni Philips schreef:
Een zekere Seymour Guado voor de eerste maal van deze playthrough verslagen. Eerste zet meteen Stone Breath Overdrive, hij summont zijn Aeon die ik met gemak met Shiva versla, hij keert terug, en bam, Shiva Overdrive One Hit Kill. Dit schijnt een moeilijk gevecht te zijn


Het is idd een moeilijk gevecht, kan lang dradig zijn als je het verkeert aanpakt.
Spoiler: toon
als je in Mi'hen highroad al self destruct hebt geleerd van Kimahri dan zou je die eventueel ook kunnen gebruiken op Seymour, die hit doet 5800 en houdt Seymour met pech net 200 HP over. de guado's die maar bleven healen waren lastig, dus al eerste sub command gebruiken van tidus op Seymour zodat zijn strength stijgt, hij deed dus bij mij elke keer een hit van 1300 op de guado's.
Anima was ook erg zwak als je shiva er tegen gebruikt. Helaas ging mijn shiva dood na het verslaan van Anime maar was ook erg makkelijk.


Dacht dat niemand FFX speelde
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Apr 2014 19:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik zit nu op de Calm Lands. Tweede gevecht tegen S. ging ook zeer vlot. Hij werd uiteindelijk gedood door Morto die zonder energie zat. Ik weet nu alleen niet goed wat doen. Doorpushen tot ik het airship heb, of op de Calm Lands al wat experimenteren met de sidequests.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 04 Apr 2014 19:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Joni Philips schreef:
Ik zit nu op de Calm Lands. Tweede gevecht tegen S. ging ook zeer vlot. Hij werd uiteindelijk gedood door Morto die zonder energie zat. Ik weet nu alleen niet goed wat doen. Doorpushen tot ik het airship heb, of op de Calm Lands al wat experimenteren met de sidequests.


Ligt eraan wat voor sidequests je wilt doen
chocobo sidequests is heel erg makkelijk, maar veel meer dan kan je niet aangezien je in Remiem Temple eventueel ook de races kunt doen.

Je kunt wel monsters gaan vangen, maar om nu veel geld uit te geven aan wapens van 9000 gil per stuk en je graag de malboro's niet graag tegen wilt komen om die 10x te vangen kun je het beter later doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 05 Apr 2014 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Malboro zijn niet echt een groot probleem. Ik had Auron een Capture wapen gegeven en die slaat toe voor 4500 per hit. De snelle vijanden daarentegen En de Sun Sigil is binnen

Edit: Ondertussen al 9999 per hit met momenten. Niet slecht aangezien dat gewone aanvallen zijn met het Capture wapen, dus niet eens zo'n goed wapen. Ik moet nog alleen enkele Shreds en ik heb alle Calm Lands monsters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 07 Apr 2014 22:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Al heel wat monstertjes gevangen (een gebied of 6 volledig), al twee Celestial Weapons (Yuna en Tidus) klaar met Rikku bijna afgewerkt, moet alleen nog langs Macalania passeren; Blitz Ace geleerd op heel efficiënte wijze. Gaat lekker zo gebiedje per gebiedje vooruit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Apr 2014 06:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Blijkbaar ben ik een beetje snel door de game gerushed, had nog geen monstertje gevangen en ook geen minigame gedaan en Blitz Ace geleerd toen aan het eind van de game.

De lightning in de Thunder Plains al ontweken? zou je misschien ook wel proberen, erg makkelijk(als je de juiste spot hebt gevonden). en je kunt er nog naar toe via Macalania.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Apr 2014 16:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

dantekloon schreef:
Blijkbaar ben ik een beetje snel door de game gerushed, had nog geen monstertje gevangen en ook geen minigame gedaan en Blitz Ace geleerd toen aan het eind van de game.

De lightning in de Thunder Plains al ontweken? zou je misschien ook wel proberen, erg makkelijk(als je de juiste spot hebt gevonden). en je kunt er nog naar toe via Macalania.
Thunder Plains wordt de laatste. Moet ik me nog voor opwarmen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 10 Apr 2014 21:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Oh holy shit, ik heb S. Omnis in minder dan vijf beurten verslagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 12 Apr 2014 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Dat doe je goed had zo'n 8 beurten nodig ofzo, maar die aanval van hem blijft maar eng
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 23 Apr 2014 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Hadden ze verdomme niet kunne vermelden dat de data van het downloaden van FFX-2 op de vita meer dan 3GB is

Op het hoesje van de game staat totale opslag geheugen nog geen 1000kb, had wel verwacht dat de game sowieso 1GB in beslag zou nemen mar 3GB.

ik heb er nu wel spijt van, had ik net zo goed die 40 euro kunnen besparen.
Games met een code kun je niet meer om wisselen.


Goede zaken Square kut enix
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 14 Nov 2014 13:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Final Fantasy XV tech demo walkthrough
https://www.youtube.com/watch?v=AnKHmB2zXcc
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Dec 2014 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Final Fantasy VII HD remake voor PS4 zojuist aangekondigd! Spring 2015
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 06 Dec 2014 21:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

elemeNt schreef:
Final Fantasy VII HD remake voor PS4 zojuist aangekondigd! Spring 2015
En gezien de look, hopen dat 8 snel volgt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Dec 2014 22:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

elemeNt schreef:
Final Fantasy VII HD remake voor PS4 zojuist aangekondigd! Spring 2015

HD-remake? Lijkt er mij meer op dat de opgepoetste PC-versie naar de PS4 komt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Jan 2017 21:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Iemand enig idee waarom ik de FF XV Carnaval niet kan openen in het main menu scherm? De game blijft aangeven dat ik de Festival pack moet downloaden, maar dat heb ik al 10x gedaan...

nevermind het werkt al! Blijkbaar moest ik eerst mijn normale savegame laden en daarna een keer saven om het werkend te krijgen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 26, 27, 28
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 28 van 28

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group