Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 22:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

dantekloon schreef:
Joni Philips schreef:
Trouwens, om even het belang van een multiplatform Final Fantasy te benadrukken: zoek even uit welke Japanse console RPG deze generatie meer heeft verkocht dan Final Fantasy XIII.
\

FFXIII is goed verkocht, vanwege de naam Final Fantasy
zou het Final Kingdom heten was het net zo slecht als een low budget JRPG.

<<ik weet niet wat er met mijn image is gebeurt, sorry
Dus was het een goede zet om multiplatform te gaan om de bekendheid van de naam verder te gebruiken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 19 Jul 2013 00:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

verkopen zegt niks, final fantasy 13 zal eeuwig te boek staan als de slechtste rpg allertijden, de final fantasys van de oude garde staan te boek als de beste rpgs allertijden.

(ff13 heeft de ff branch met andere woorden eeuwig schade toegebracht wat toekomstige releases ernstig zal terugdringen in hun potentieel)

nu jij weer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Jul 2013 02:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Kan niet wachten op XV, gelukkig werkt Nomura eraan, enkel hij kan de franchise nog redden. XII tot Lightning Returns hadden weinig met FF te maken imo.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jul 2013 16:06    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

D: schreef:
verkopen zegt niks, final fantasy 13 zal eeuwig te boek staan als de slechtste rpg allertijden, de final fantasys van de oude garde staan te boek als de beste rpgs allertijden.
Speel meer RPGs als je denkt dat 13 de slechtste aller tijden is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Sayonara BerichtGeplaatst: 19 Jul 2013 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Aug 2009
Berichten: 531

Joni Philips schreef:
D: schreef:
verkopen zegt niks, final fantasy 13 zal eeuwig te boek staan als de slechtste rpg allertijden, de final fantasys van de oude garde staan te boek als de beste rpgs allertijden.
Speel meer RPGs als je denkt dat 13 de slechtste aller tijden is.


Dat zou ik ook zeggen ja. Al denk ik wel dat 13 de slechtste in de serie is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jul 2013 18:15    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sayonara schreef:
Joni Philips schreef:
D: schreef:
verkopen zegt niks, final fantasy 13 zal eeuwig te boek staan als de slechtste rpg allertijden, de final fantasys van de oude garde staan te boek als de beste rpgs allertijden.
Speel meer RPGs als je denkt dat 13 de slechtste aller tijden is.


Dat zou ik ook zeggen ja. Al denk ik wel dat 13 de slechtste in de serie is.
FF1 en 3 zijn ook niet meteen goede games te noemen als je ze nu herspeelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 19 Jul 2013 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Joni Philips schreef:
D: schreef:
verkopen zegt niks, final fantasy 13 zal eeuwig te boek staan als de slechtste rpg allertijden, de final fantasys van de oude garde staan te boek als de beste rpgs allertijden.
Speel meer RPGs als je denkt dat 13 de slechtste aller tijden is.

Dat zeg je tegen iemand die al sinds de text based rpgs rpgs speelt, inclusief oude japanse, inclusief point and click.

sorry hoor maar een rpg waarin je maar 2 knoppen nodig hebt en praktisch achterstevoren, op de kop, met een blinddoek om door de gebieden heen kunt lopen is geen goede rpg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jul 2013 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

D: schreef:
Joni Philips schreef:
D: schreef:
verkopen zegt niks, final fantasy 13 zal eeuwig te boek staan als de slechtste rpg allertijden, de final fantasys van de oude garde staan te boek als de beste rpgs allertijden.
Speel meer RPGs als je denkt dat 13 de slechtste aller tijden is.

Dat zeg je tegen iemand die al sinds de text based rpgs rpgs speelt, inclusief oude japanse, inclusief point and click.

sorry hoor maar een rpg waarin je maar 2 knoppen nodig hebt en praktisch achterstevoren, op de kop, met een blinddoek om door de gebieden heen kunt lopen is geen goede rpg.
Ik zeg niet dat het een goede RPG is, ik zeg dat het dom is om te beweren dat het de allerslechtste RPG aller tijden is. Daarnaast herinner ik me een tijd dat 2 knoppen en de D-Pad genoeg waren voor alle games, inclusief populaire RPGs als Pokémon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Jul 2013 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Joni Philips schreef:
D: schreef:
Joni Philips schreef:
D: schreef:
verkopen zegt niks, final fantasy 13 zal eeuwig te boek staan als de slechtste rpg allertijden, de final fantasys van de oude garde staan te boek als de beste rpgs allertijden.
Speel meer RPGs als je denkt dat 13 de slechtste aller tijden is.

Dat zeg je tegen iemand die al sinds de text based rpgs rpgs speelt, inclusief oude japanse, inclusief point and click.

sorry hoor maar een rpg waarin je maar 2 knoppen nodig hebt en praktisch achterstevoren, op de kop, met een blinddoek om door de gebieden heen kunt lopen is geen goede rpg.
Ik zeg niet dat het een goede RPG is, ik zeg dat het dom is om te beweren dat het de allerslechtste RPG aller tijden is. Daarnaast herinner ik me een tijd dat 2 knoppen en de D-Pad genoeg waren voor alle games, inclusief populaire RPGs als Pokémon.


Nee, overdrijven is ook een vak D:.

Bovendien vind ik veel RPG games voor zeker de eerste helft makkelijk. Er is geen tactiek nodig alleen een beetje potions gebruiken en de juiste armor kopen. Je kan je makkelijk door vele RPG games heen raggen, het probleem is dat mensen dan denken dat ze meer controle hebben over het spel dan bij FFXIII, terwijl je in principe hetzelfde zou doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 19 Jul 2013 23:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

Nin007 schreef:
Joni Philips schreef:
D: schreef:
Joni Philips schreef:
D: schreef:
verkopen zegt niks, final fantasy 13 zal eeuwig te boek staan als de slechtste rpg allertijden, de final fantasys van de oude garde staan te boek als de beste rpgs allertijden.
Speel meer RPGs als je denkt dat 13 de slechtste aller tijden is.

Dat zeg je tegen iemand die al sinds de text based rpgs rpgs speelt, inclusief oude japanse, inclusief point and click.

sorry hoor maar een rpg waarin je maar 2 knoppen nodig hebt en praktisch achterstevoren, op de kop, met een blinddoek om door de gebieden heen kunt lopen is geen goede rpg.
Ik zeg niet dat het een goede RPG is, ik zeg dat het dom is om te beweren dat het de allerslechtste RPG aller tijden is. Daarnaast herinner ik me een tijd dat 2 knoppen en de D-Pad genoeg waren voor alle games, inclusief populaire RPGs als Pokémon.


Nee, overdrijven is ook een vak D:.

Bovendien vind ik veel RPG games voor zeker de eerste helft makkelijk. Er is geen tactiek nodig alleen een beetje potions gebruiken en de juiste armor kopen. Je kan je makkelijk door vele RPG games heen raggen, het probleem is dat mensen dan denken dat ze meer controle hebben over het spel dan bij FFXIII, terwijl je in principe hetzelfde zou doen.


Mee eens. Neemt echter niet weg dat FFXIII een van de saaiste games is in de serie. It's all about presentation.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Jul 2013 02:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Dat is zeker waar, ik vond het niet erg dat het lineair en gestroomlijnd was, maar ik vond het gewoon saai worden omdat dat het enige gaande was, hier nog een video van een gozer die dezelfde mening deelt:

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Jul 2013 06:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

FFXIII op zich zelf vindt ik een leuke game, de battles zijn leuk, dat het te linear is maakt me ook helemaal niks uit. Maar over de vervolgen ben ik gewoon totaal niet blij mee, verhaal werd enorm vaag, battles zijn zelfde wat dus wel begint te vervelen, en alles wat er mis kon gaan met de vervolgen is dus mis gegaan. Speel ik liever FFX-2, FFVII-Crisis Core, FVII-Dirge of cerberus, FFXII-Revenant Wings.

Door de tijd reizen vindt ik altijd al zo fake in een game, en vooral Final Fantasy, en Lightning Returns speelt het 300 jaar later af en iedereen leeft nog en snow die dood is gegaan in XIII-2 is er ook weer.

Tja, doden staan tegenwoordig op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Wanneer begint de vierde béta-fase van FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn nu precies? Ik heb gisteren de 6.3GB gedownload, maar ik kon nog niet spelen door onderhoud...

Ik heb zo'n zin om voor het eerst in Eorzea rond te lopen, zeg! Laat me spelen, Square-Enix!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 13:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Dit weekend. Wss kun je morgen beginnen met spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 13:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mafusto schreef:
Dit weekend. Wss kun je morgen beginnen met spelen.

Thanks voor de informatie. Echter lees ik dat de vierde béta-fase een personage-ontwerper betreft. Leuk, maar hopelijk mag je als je daarmee klaar bent ook gewoon lekker aan de bak met dat personage.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 23:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik geen flauw idee heb hoe ik in de béta kom. Als ik mijn Square Enix ID en wachtwoord invul, zegt-ie dat er één van de twee onjuist is. Dat kan niet, want ik heb het hele zaakje iets eerder nog gecontroleerd...

Overigens zeurt-ie ook steeds om een One-Time Password. Dat heb ik ook al aangemaakt, maar ook daar kom ik niet de béta mee in...

Help!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 16 Aug 2013 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Asianator schreef:
Moet eerlijk gezegd bekennen dat ik geen flauw idee heb hoe ik in de béta kom. Als ik mijn Square Enix ID en wachtwoord invul, zegt-ie dat er één van de twee onjuist is. Dat kan niet, want ik heb het hele zaakje iets eerder nog gecontroleerd...

Overigens zeurt-ie ook steeds om een One-Time Password. Dat heb ik ook al aangemaakt, maar ook daar kom ik niet de béta mee in...

Help!


Had ik ook veel problemen mee. Nieuwe account gemaakt op pc en toen werkte het wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 16 Aug 2013 13:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ben gister begonnen met FF4 op de DS(emu)
Heb het origineel al jaren maar het is wel leuk om het eens met FF7 graphics te zien, vind alleen die toevoeging van stemmen en vooral dat stomme whyte ding maar niks maar ok die gebruik ik niet en stemmen kun je ook uitzetten. (:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 27 Aug 2013 11:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mijn personage in FINAL FANTASY XIV: A Realm Reborn!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Sep 2013 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Net Haukke Manor gedaan in A Realm Reborn (ik heb de story quests wat laten achterliggen terwijl ik andere missies doe, level, verschillende jobs test) en dat is echt één van de fijnste dungeons. Lekker creepy sfeertje.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Brastin BerichtGeplaatst: 22 Sep 2013 16:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Okt 2008
Berichten: 238

Als je dat al een van de fijnste dungeons vind dan moet je nog heel wat dungeons gaan doen denk ik. The Sunken Temple of Qarn is echt een aanrader
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Feb 2014 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dilemma! Ik ben groot fan van Final Fantsay, met name de XIII-serie. Het is daarom ook niet gek dat ik de games meerdere keren bezit in meerdere versies. Het is daarom ook niet gek dat ik toen het mogelijk was direct een exemplaar van Lightning Returns: Final Fantasy XIII heb gereserveerd. Er is alleen één probleempje...

Eén van de pre-order bonussen is een steelbook met daarop de coverart van de game en me als inhoud wat DLC. Deze steelbook is bij veel retailers aanwezig, en het was de bedoeling dat dat ook be de retailer die ik heb gekozen zo was. Helaas blijkt niets minder waar en heb ik dikke vette pech en krijg ik GEEN STEELBOOK en dus ook GEEN DLC! Maar ik mag wel de volle mep betalen. Spijtig.

Mijn vraag hier is dus of iemand mij een hart onder de riem kan steken en me wil helpen met de zoektocht naar een zo'n steelbook met DLC. Het gaan om de PS3-versie, maar met een steelbook voor de Xbox 360 zou ik ook al tevreden zijn. Ik wil er zelfs voor betalen. Geen hoofdprijzen, maar wel iets.

Hopelijk kan iemand me helpen! Ik hoor het graag... nu moet ik nog wachten tot morgen mijn game binnenkomt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 08 Mrt 2014 16:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Gaat het om de DLC zoals Cloud en de samurai ?
Die heb ik wel erbij gekregen.

Helaas is FFXIII Lightning Returns een FF game dat ik niet zou uitspelen erg spijtig omdat het alleen maar om missies gaat die je moet voltooien om sterker te worden, vindt het saai.

R.I.P Final Fantasy

Ik wacht nog wel ff op FFXV maar met FFXI, XIII en XIV heft SE niks goed geleverd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2014 20:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Weet iemand hoe je het makkelijkst een blitzball match kunt halen in Final Fantasy X?

en hoe ga je levels omhoog als je niet eens match kunt winnen?

Mijn doel is nu de tournaments te halen om de ultieme wapen van Wakka te krijgen, alle 3 de overdrives en de sigil+bij behorende trophies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2014 21:10    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

dantekloon schreef:
Weet iemand hoe je het makkelijkst een blitzball match kunt halen in Final Fantasy X?

en hoe ga je levels omhoog als je niet eens match kunt winnen?

Mijn doel is nu de tournaments te halen om de ultieme wapen van Wakka te krijgen, alle 3 de overdrives en de sigil+bij behorende trophies.

Gemakkelijk winnen: Jecht Shot en Jecht Shot 2.
Levels halen als je niet kunt winnen: met twee spelers achter je eigen doel gaan staan, continu passen tot de match voorbij is.
Je kunt die twee ook combineren. Het level trucje doen tot je ziet dat er een opening is, dan met je snelste personage naar voren zwemmen en van dichtbij schieten.
Er zijn ook enkele heel goede spelers die je kunt zoeken eens je het airship hebt, zeker doen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 27 van 28

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group