Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ruim een jaar zei hij precies hetzelfde!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 15:35    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Voor de fanboys wel leuk om te zien; http://youtu.be/xogheZdAO18
Ze hebben Clouds buster sword in het echt gemaakt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 17:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Nice!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Mei 2013 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wow, echt vet!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 19:31    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Iets zegt me dat Final Fantasy Versus XIII (als die game zo nog heet) een launchgame zal zijn voor de PlayStation 4...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik ben iets minder optimistisch en zeg dat de game een launchyear release wordt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 20:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Asianator schreef:
Iets zegt me dat Final Fantasy Versus XIII (als die game zo nog heet) een launchgame zal zijn voor de PlayStation 4...

Ik denk niet dat we een FF game bij de launch gaan zien hoor. Meestal zijn het niet de AAA games die meteen uitkomen. Ik denk dan eerder rond April/Mei als veel mensen de console al in huis hebben. Het gerucht dat Versus over gaat op de PS4 (eventueel als FF XV) is er trouwens al best lang. Aangezien ik al best veel games zie die voor PS3 en PS4 uitkomen, zou het ook nog kunnen dat de game gewoon op beide consoles komt. Hopelijk horen we wel snel weer wat nieuws en heeft de game nog dezelfde setting en characters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 17 Jun 2013 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Nou ik hoef die FF niet, ziet mij er te actiongameig uit, daarnaast ben ik ook niet geinterreseert in de ps4 maar dat heeft meer te maken met dat 1: ik net een nieuwe ps3 heb en dat wel best is en 2: de ps4 zowel overbodige features heeft voor mij en waarschijnlijk toch 10x een betere rerelease krijgt na elke maand, net als met de ps3.

Wacht wel tot er een sterk afgeprijsde 500 gb superslim ps4 uitkomt met een normale controller zonder touchscreen, en een optie om alle social media te blokkeren.

Anways terug naar FF, die series was dus direct dood nadat squaresoft fuseerde, dat is duidelijk.

Leuk dat het een scifi meets fantasy spel wordt hoor, maar geef het dan gewoon een andere naam en houd op final fantasy te verkrachten, dat is iig wat ik erover denk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 21 Jun 2013 12:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Speelt er hier iemand de beta van FFXIV: A Real Reborn op de PS3?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Jun 2013 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

D: moet je social media aanzetten met de Ps4 dan? Volgens mij werkt de Ps4 os als een social media service en heeft het niks met Facebook en Twitter te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Jun 2013 14:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mafusto schreef:
Speelt er hier iemand de beta van FFXIV: A Real Reborn op de PS3?

Is die al aan de gang, dan? Ik heb geen uitnodiging gehad...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 21 Jun 2013 14:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Nin007 schreef:
D: moet je social media aanzetten met de Ps4 dan? Volgens mij werkt de Ps4 os als een social media service en heeft het niks met Facebook en Twitter te maken.


Klopt. Als je daar geen zin in hebt, hoef je jezelf ook niet aan te melden bij dat soort dingen.

Steam kan je ook aan facebook koppelen, maar hoeft niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stammetje91 BerichtGeplaatst: 21 Jun 2013 14:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 21 Aug 2007
Berichten: 1121

D: schreef:
Nou ik hoef die FF niet, ziet mij er te actiongameig uit, daarnaast ben ik ook niet geinterreseert in de ps4 maar dat heeft meer te maken met dat 1: ik net een nieuwe ps3 heb en dat wel best is en 2: de ps4 zowel overbodige features heeft voor mij en waarschijnlijk toch 10x een betere rerelease krijgt na elke maand, net als met de ps3.

Wacht wel tot er een sterk afgeprijsde 500 gb superslim ps4 uitkomt met een normale controller zonder touchscreen, en een optie om alle social media te blokkeren.

Anways terug naar FF, die series was dus direct dood nadat squaresoft fuseerde, dat is duidelijk.

Leuk dat het een scifi meets fantasy spel wordt hoor, maar geef het dan gewoon een andere naam en houd op final fantasy te verkrachten, dat is iig wat ik erover denk.


Ik ben het er compleet mee eens dat de (blijkbaar) action-gameplay van FFXV niet bij Final Fantasy past, maar je uitspraak over sci-fi meets fantasy vind ik wel vreemd. Final Fantasy heeft ook in de Squaresoft periode duidelijke sci-fi invloeden gehad. Met name FFVII (volgens velen de beste in de serie) en FFVIII waren amper traditionele fantasy te noemen.

Voor de rest denk ik niet dat ik nog nieuwe Final Fantasy games ga spelen. Ik betwijfel of ze ooit nog dezelfde ervaring kunnen leveren voor mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 24 Jun 2013 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Weet je wat ik echt niet snap trouwens, ik speel nu ff12 weer overnieuw (nu net in dat luchtschip waar je ashe weer tegenkomt)

En ik kan het maar niet begrijpen waarom ze in godsnaam een super mannelijke brah basch hebben veranderd in een chocobosexuele kontpiraat basch.



Figuur 1: zo mannelijk dat je nu zelf een baard groeit bij het zien van toffe basch.

Figuur 2: verwijfde onmannelijke kinderjasje dragende klote basch.



Zit daar echt mee ;l

Straks maar ashe in mn team als tank ipv basch, hij is te onmannelijk atm.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

dantekloon schreef:
Lightning gaat als hoer in Lightning Returns:Final Fantasy XIII met haar nieuwe costumes.

http://eu.square-enix.com/en/blog/lightning-returns-final-fantasy-xiii-%E2%80%93-new-location-costume-and-battle-system-details

Mooie game. Punt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 20:36    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

D: schreef:
Weet je wat ik echt niet snap trouwens, ik speel nu ff12 weer overnieuw (nu net in dat luchtschip waar je ashe weer tegenkomt)

En ik kan het maar niet begrijpen waarom ze in godsnaam een super mannelijke brah basch hebben veranderd in een chocobosexuele kontpiraat basch.



Figuur 1: zo mannelijk dat je nu zelf een baard groeit bij het zien van toffe basch.

Figuur 2: verwijfde onmannelijke kinderjasje dragende klote basch.



Zit daar echt mee ;l

Straks maar ashe in mn team als tank ipv basch, hij is te onmannelijk atm.
Figuur 1: perfect verzorgde huid, netjes gekamd haar. Als je dat mannelijk noemt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Joni Philips schreef:
Figuur 1: perfect verzorgde huid, netjes gekamd haar. Als je dat mannelijk noemt.

Zover ik weet wilden ze het spel verkinderlijken omdat het teveel op vagrant story leek en ze hadden (mis)begrepen dat vagrant story kut/geflopt was.

Domste keuze allertijden voor square penix
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

D: schreef:
Joni Philips schreef:
Figuur 1: perfect verzorgde huid, netjes gekamd haar. Als je dat mannelijk noemt.

Zover ik weet wilden ze het spel verkinderlijken omdat het teveel op vagrant story leek en ze hadden (mis)begrepen dat vagrant story kut/geflopt was.

Domste keuze allertijden voor square penix


Square Penix maakt sinds 2002 al enorm slechte keuzes.
Het begon allemaal Final Fantasy online uit te brengen met deeltje XI waardoor de echte FF fans niet eens konden genieten van die game.

En dan nog bedrijven over nemen zoals Taito en Eidos.

Final Fantasy Multi platform uit te brengen en nog veel meer.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 21:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

D: schreef:
Zover ik weet wilden ze het spel verkinderlijken omdat het teveel op vagrant story leek en ze hadden (mis)begrepen dat vagrant story kut/geflopt was.
Gezien de verkopen lijkt me dat niet eens zo fout begrepen.

dantekloon schreef:
Het begon allemaal Final Fantasy online uit te brengen met deeltje XI waardoor de echte FF fans niet eens konden genieten van die game.

Meest succesvolle Final Fantasy aller tijden. De game bracht meer op dan alle andere Final Fantasy games samen. Nu, ik ben geen financieel expert, maar dat lijkt me een goede beslissing.

Dantekloon schreef:
En dan nog bedrijven over nemen zoals Taito en Eidos. Final Fantasy Multi platform uit te brengen en nog veel meer.
en dit zijn gewoon zielige fanboy-opmerkingen. Zakelijk gezien zijn deze juist zeer logisch. Eidos was spotgoedkoop bijvoorbeeld, en met Taito hebben ze een compleet nieuwe markt aangeboord die zeer populair is in Japan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 21:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Zonder de verkopen van Tomb Raider, Sleeping Dogs, Hitman en Deus Ex stond Square Enix er nu een stuk slechter voor Dat is nu net de succesvolle kant de laatste 2-3 jaar. En Dantekloon al 10 jaar de schijtgames van SE kopen... nou petje af hoor
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Element

Volgens mij heeft Square geen of nauwelijks winst gemaakt met 3 van de 4 spellen die jij nu opnoemt. Hoe Deus Ex het gedaan heeft qua verkopen weet ik niet.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 22:11    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Trouwens, om even het belang van een multiplatform Final Fantasy te benadrukken: zoek even uit welke Japanse console RPG deze generatie meer heeft verkocht dan Final Fantasy XIII.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 22:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Joni Philips schreef:
Trouwens, om even het belang van een multiplatform Final Fantasy te benadrukken: zoek even uit welke Japanse console RPG deze generatie meer heeft verkocht dan Final Fantasy XIII.
\

FFXIII is goed verkocht, vanwege de naam Final Fantasy
zou het Final Kingdom heten was het net zo slecht als een low budget JRPG.

<<ik weet niet wat er met mijn image is gebeurt, sorry
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 22:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Mafusto schreef:
@Element

Volgens mij heeft Square geen of nauwelijks winst gemaakt met 3 van de 4 spellen die jij nu opnoemt. Hoe Deus Ex het gedaan heeft qua verkopen weet ik niet.


Dat ze teleurgesteld zijn in de verkopen omdat hun eigen verwachtingen op recordhoogtes stonden wil nog niet zeggen dat ze slecht verkochten. De games verkochten gewoon prima, dus lijkt me sterk dat ze er geen winst mee hebben geboekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Jul 2013 22:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Element
Ik zeg ook niet dat de games slecht verkochten, maar Tomb Raider heeft volgens de laatste cijfers iig niet genoeg verkocht om winst te maken. De productiekosten van die games zijn gewoon te hoog. Dan kun je wel zeggen dat SE te veel verwachte van die games, maar als een game niet genoeg verkoopt om quitte te draaien maak je ook verlies.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 25, 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 26 van 28

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group