Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 15:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Waarom zitten hier allemaal van die haters? De Final Fantasy XIII-games zijn gewoon erg goed. Anders dan voorgaande games in de serie, ja, maar daarom zeker niet slecht. Ik kijk in elk geval erg uit naar Lightning Returns: Final Fantasy XIII
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Asianator schreef:
Waarom zitten hier allemaal van die haters? De Final Fantasy XIII-games zijn gewoon erg goed. Anders dan voorgaande games in de serie, ja, maar daarom zeker niet slecht. Ik kijk in elk geval erg uit naar Lightning Returns: Final Fantasy XIII


Dat komt omdat Lightning niet echt deugt, ze straalt geen emotie uit.
De verhaal is niet meer te volgen helaas.
Gameplay is het zelfde, dacht dat Lightning Returns andere battle syteem had maar blijkt gewoon WEER het zelfde te zijn.

Muziek past ook niet in de game, te weinig side quests, lelijke voice acting.
de game heeft gewoon weinig te bieden. enigste wat de game heeft zijn de enorm goede graphicsm maar dat is ook alles.

Ik snap waarom mensen FFXIII zo haten, ik zelf zou geen hater zijn als de game na FFXIII niet zou zijn verpest.
maar dat is helaas wel gebeurt...

Jij vindt het ook niet mooi Remy, jij geilt op Lightning
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
elemeNt BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 16:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Asianator schreef:
Waarom zitten hier allemaal van die haters? De Final Fantasy XIII-games zijn gewoon erg goed. Anders dan voorgaande games in de serie, ja, maar daarom zeker niet slecht. Ik kijk in elk geval erg uit naar Lightning Returns: Final Fantasy XIII


1. De trailer was gewoon volkomen kut en die stad zag er niet uit.
2. Lightning is visueel een prima character op zich, maar mist absoluut diepgang en is lang niet van het niveau van andere FF main characters. Waarom er dan op door blijven gaan en niet gewoon met iets nieuws komen?
2. Iedereen is het Final Fantasy XIII uitmelken beu en wil een nieuwe FF game of Versus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 16:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Asianator schreef:
Waarom zitten hier allemaal van die haters? De Final Fantasy XIII-games zijn gewoon erg goed. Anders dan voorgaande games in de serie, ja, maar daarom zeker niet slecht. Ik kijk in elk geval erg uit naar Lightning Returns: Final Fantasy XIII


FFXIII is bad and you should feel bad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

Ik zou de haters toch willen verzoeken om ergens anders dingen te gaan afkraken (of beter: helemaal niet! ). Dan kunnen we hier tenminste normale discussies voeren.

Bij voorbaat hartelijk dank
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 18:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

seph schreef:
Ik zou de haters toch willen verzoeken om ergens anders dingen te gaan afkraken (of beter: helemaal niet! ). Dan kunnen we hier tenminste normale discussies voeren.

Bij voorbaat hartelijk dank


No offence, maar als iedereen alleen maar gaat zeggen hoe geweldig deze game is, dan houd je weinig discussie voeren over. Daarnaast vind ik het 'haat' gehalte reuze meevallen. In de meeste gevallen staat er toch ook een aardige uitleg bij waarom dit is.

Ik vraag me dan wel waf wat jij dan bijvoorbeeld zo goed vind aan de trailer? Het laat inhoudelijk echt helemaal niks zien namelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 18:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Waarom zou ik het niet mogen afkraken? Ik ben een FF fan en vind de nieuwe games gewoon slecht.(buiten FF13-2, die was een beetje leuk)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 19:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

FF is niet meer wat het ooit was. de hoogtijdagen zijn een beetje voorbij. FF 13 en FF 14 hebben de hype niet waargemaakt van een Next Gen FF.

Veel mensen achter de oude FF's zoals Sakaguchi zijn ook vertrokken, waardoor er ook weinig meer van Square overblijft. Inplaats van een nieuwe weg in te slaan met een nieuw team, zitten ze nu in de schaduw van het succes van ondere FF 7 tot FF 12.


FF 13-3 is gewoon puur uitmelkerij, 1 deeltje leek me persoonlijk wel genoeg. Een volwaardige nieuwe FF 15 maken in 2 jaar kunnen ze niet, waardoor ze maar gaan uitmelken op bestaande assets.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

De franchise zelf is uitmelkerij, binnenkort gaan ze alle games ook op iOS uitbrengen LOL.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
seph BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2009
Berichten: 108

elemeNt schreef:
seph schreef:
Ik zou de haters toch willen verzoeken om ergens anders dingen te gaan afkraken (of beter: helemaal niet! ). Dan kunnen we hier tenminste normale discussies voeren.

Bij voorbaat hartelijk dank


No offence, maar als iedereen alleen maar gaat zeggen hoe geweldig deze game is, dan houd je weinig discussie voeren over. Daarnaast vind ik het 'haat' gehalte reuze meevallen. In de meeste gevallen staat er toch ook een aardige uitleg bij waarom dit is.

Ik vraag me dan wel waf wat jij dan bijvoorbeeld zo goed vind aan de trailer? Het laat inhoudelijk echt helemaal niks zien namelijk.


Ik zeg zeker niet dat we dit spel alleen maar moeten ophemelen, maar zo ongeveer 90% van de posts na de trailer gingen over hoe slecht het er wel niet uitziet, wat voor een saai personage Lightning wel niet is en ga zo maar door. En dat, terwijl we het ook kunnen hebben over bijvoorbeeld hoe ze het verhaal gaan aanpakken.

Ik heb volgens mij ook niet gezegd dat ik de trailer geweldig vind? Corrigeer me aub als ik het fout heb. Maar om maar iets eruit te pikken vind ik het een opluchting dat we meer vrijheid krijgen qua bewegingen en verkenning.

Daarnaast is wat je net zei ook van toepassing op "slechte" punten: de trailer laat idd niet erg veel zien. Niet van de wereld, niet van het verhaal, niet van de combat. Dus wat heeft het voor zin om alleen maar negatieve punten op te noemen, als er nog zo veel kan veranderen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Butoden BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 20:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 26 Mei 2008
Berichten: 55

elemeNt schreef:
1. De trailer was gewoon volkomen kut en die stad zag er niet uit.
2. Lightning is visueel een prima character op zich, maar mist absoluut diepgang en is lang niet van het niveau van andere FF main characters. Waarom er dan op door blijven gaan en niet gewoon met iets nieuws komen?
2. Iedereen is het Final Fantasy XIII uitmelken beu en wil een nieuwe FF game of Versus.


Ik vond de main characters sinds Zidane al niet meer zo diep. Het is wel zo dat een game als Final Fantasy nu eenmaal veel meer ontwikkeltijd nodig heeft dan vroeger. In de goeie oude Playstation tijd kwam er elk jaar een nieuwe Final Fantasy titel uit. FF8,9,10 in 98, 99. 2000. Dat is eigenlijk best knap achteraf gezien, gezien de kwaliteit van deze games! Het kost nu kennelijk veel meer tijd en geld om een beetje kwaliteit game af te leveren en tja dan maar de engine die er al staat een beetje aankleden met nieuw verhaaltje eromheen dat zal wel minder tijd kosten en verkopen. Kben het niet eens met deze strategie ofzo, kwil ook Versus zien ... maar kennelijk is het goedkoper zo. Naja als de volgende trailer er niet uit ziet dan wacht ik (weer) tot de game afgeprijsd wordt en dat zal niet zo lang duren denk ik want dat was met 13-2 ook niet zo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 20 Dec 2012 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

het is toch ergens grappig dat de buisinesmannetjes het maar niet doorhebben dat die hele graphics bullshit van ze juist hun franchise tegenwerkt, maak gewoon in oude graphics weer een nieuwe final fantasy, durf al mn geld erop te zetten dat dat een gigantische hit zou worden.

ff9ige graphics bedoel ik dan dus. goed genoeg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 22 Dec 2012 19:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Na het zien van de volledige trailer van Lightning Returns: Final Fantasy XIII, moet ik zeggen dat ik erg benieuwd ben naar het volledige product. Het verhaal van de XIII-saga vind ik erg goed, en ook Lightning vind ik een geweldig personage. De Engelse stemactrice mag er ook wezen, en ze levert goed werk af.

Laat maar komen, Square Enix! En hopelijk een mooie Collector's Edition, zoals de Crystal Edition van Final Fantasy XIII-2...

These are the final thirteen days...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 00:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Citaat:
I can spill the following comfortably though since I think this developer is a bit of a joke, and I think people are beginning to suspect this anyway. Versus XIII will have another unveiling later this year regarding development for the next generation. It won't have the "Versus XIII" part in the title. It will definitely release in 2014. You can have my account deleted if this information turns out to be inaccurate. News is fresh on this and I'm really confident about it. FF15 and FF16 are underway, both next generation projects. There's a chance FF15, in particular, may be an exclusive release. Kind of. And with that, I'm off to sleep.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 01:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

yey
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 02:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

gvd NEE! Ik wil Versus op de PS3! Ik ga toch geen PS4 kopen bij de launch
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 10:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Final Fantasy Versus XIII voor de volgende generatie is iets wat ik zelf ook niet echt zie zitten. Ik ben ten eerste niet van plan om direct te beginnen aan de volgende serie aan consoles, en ten tweede is het zo dat Square Enix al sinds 2006 verkondigt dat deze game voor de PlayStation 3 zou verschijnen. Ze zullen deze belofte, in mijn ogen, dan ook moeten nakomen.

De andere beweringen die deze beste persoon doet, melden dat Final Fantasy XV en Final Fantasy XVI zullen verschijnen voor de volgende generatie, is iets dat me dan wél weer deugd doet. Ben erg benieuwd om te zien in welke werelden deze games zich zullen afspelen. Futuristisch? Of toch traditioneel fantasie? Een mix van de twee, zoals Final Fantasy X? Of toch iets totaal vernieuwend?

De vraag is echter of aankondigingen m.b.t. deze titels gedaan zullen worden tijdens de aankomende Electronic Entertainment Expo of de Tokyo Game Show. Of toch op elke show één?

Echter vraag ik me ook af wanneer we de eerste echte beelden gaan zien van Final Fantasy X HD...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 29 Jan 2013 23:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

vindt dat ze gwn zelf een keertje wat meer info vrijgeven inplaats van speculatie ieder jaar weer het zelfe liedje..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2013 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Opeens krijg ik het gevoel dat Square Enix tijdens de E3 van dit jaar, op Sony's persconferentie de Final Fantasy VII remake gaan aankondigen voor PlayStation 4...

En een definitieve verschijningsdatum voor Final Fantasy Versus XIII.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2013 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Final Fantasy VII remake gaat er nooit komen en dat is maar goed ook. Maar hoezo denk je dat? Ze zijn toch al met veel meer andere projecten bezig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2013 22:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

elemeNt schreef:
Final Fantasy VII remake gaat er nooit komen en dat is maar goed ook. Maar hoezo denk je dat? Ze zijn toch al met veel meer andere projecten bezig.


Wat jij veel noemt, Square Enix is enorm traag.
Zo gauw ik weet zijn ze alleen maar met Final Fantasy XIV PS3, Versus XIII en Lightning Return FFXIII bezig, en Kingdom Hearts HD komt 13 maart al uit in Japan, oja en FFX HD.

Lightning Returns moet dit jaar nog uitkomen. vroeger waren ze bezig met 20 game stegelijk, vooral in 2009 in de tijd dat er enorm veel PSP games uitkwamen van SE... en nu is SE meer actief om amerikaanse games uit te brengen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2013 23:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Asianator schreef:
Opeens krijg ik het gevoel dat Square Enix tijdens de E3 van dit jaar, op Sony's persconferentie de Final Fantasy VII remake gaan aankondigen voor PlayStation 4...

En een definitieve verschijningsdatum voor Final Fantasy Versus XIII.


Ik denk eerder zo'n brakke aankondiging dat Versus naar de Ps4 komt. Ik heb niet zoveel vertrouwen meer in dit bedrijf.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 19 Mrt 2013 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

http://www.vgleaks.com/final-fantasy-xv-will-be-exclusive-on-ps4/

FFvs13 wordt FF15, PS4 exclusive
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Icarax BerichtGeplaatst: 27 Mrt 2013 23:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Mrt 2008
Berichten: 9

Versus exclusief naar PS4 zou zowat de grootste naaistreek zijn die SE ons ooit gelapt heeft. Eerst de PS3 eigenaars jarenlang aan het lijntje houden om dan te zeggen: "Jullie krijgen de game toch niet! Nananananana!".

Als we toch bezig zijn met klagen, kan ik net zo goed zeggen dat ik nogal teleurgesteld bent met SE's "remake" van FF V. Gewoon een port naar iPhone met Final Fantasy Dimension graphics. Yeeey... Waar is de 3D remake op de DS waar we al sinds FF IV DS op zitten te wachten, SE?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 17 Apr 2013 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Citaat:

Final Fantasy Versus XIII-onthulling vastgelegd
Komt ie dan toch nog? Tetsuya Nomura, hoofd van het Final Fantasy Versus XIII-project bij Square Enix, zegt dat de nieuwe onthullingsdatum van de game eindelijk is vastgelegd. 'Het is een delicate situatie, de datum voor onze volgende onthulling is vastgelegd en ik zou de fans willen vragen nog wat extra geduld uit te oefenen.'
Volgens de laatste geruchten zou de game wel eens omgetoverd kunnen zijn tot Final Fantasy XV. "We zijn de onthulling momenteel aan het voorbereiden", aldus Nomura tijdens de Square Enix Merchandise Radio-podcast. Een reveal tijdens de E3-beurs dan maar? Die paar maanden kunnen er nog wel bij, we wachten tenslotte al zeven jaar...

http://www.playstationpure.be/blog/item/12951/Final-Fantasy-Versus-XIII-onthulling-vastgelegd-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 24, 25, 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 25 van 28

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group