Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  Volgende  
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 09 Jan 2011 20:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Ik heb XIII compleet. Omdat ik mijn eerste platinum wou en ik wou eentje die niet te makkelijk was.

XII heb ik ook compleet. IX bijna, ik mis iets maar ben vergeten wat.
Voor de rest nooit echt veel moeite gedaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 17:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

En weer wat verder gespeeld. Sommige muziekjes zijn wel uitzonderlijk goed in FFX zeg. De muziek die speelt als je met Auron wegloopt in Zanarkand aan het begin van de game, of als je op de boot zit naar Kilika (themalied van Tidus geloof ik). Kan amper geloven dat het al 10 jaar geleden is dat het spel is uitgekomen.

En heb nog steeds een hekel aan blitzball...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deathtanz matisk BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 481

Deep_But_Stupid schreef:


En heb nog steeds een hekel aan blitzball...

Ik heb er nooit geen ene flkkr van begrepen
De Battle themes waren ook goed.

op de 18de is toch de FNCC? Ik vraag me af wat ze daar laten zien.
Ik neem geen genoegen met een trailer van minder dan 10 minuten (FFXIIIVersus) Maar als het aan the holy Nomura-San ligt dan duurt ie niet langer dan 1 minuut..


Laatst aangepast door deathtanz matisk op 10 Jan 2011 18:09; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Deep_But_Stupid schreef:
En weer wat verder gespeeld. Sommige muziekjes zijn wel uitzonderlijk goed in FFX zeg. De muziek die speelt als je met Auron wegloopt in Zanarkand aan het begin van de game, of als je op de boot zit naar Kilika (themalied van Tidus geloof ik). Kan amper geloven dat het al 10 jaar geleden is dat het spel is uitgekomen.

En heb nog steeds een hekel aan blitzball...


Blitzball is easy.
Je moet alleen goede spelers hebben voor de overdriveball van Wakka.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 18:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mensen met interesse... Final Fantasy XIII (PS3) kost nu op Bol.com slechts €19,99. Ook kost Final Fantasy XIV: Online (PC) er maar €24,99.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 23:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

deathtanz matisk schreef:
Deep_But_Stupid schreef:


En heb nog steeds een hekel aan blitzball...

Ik heb er nooit geen ene flkkr van begrepen
De Battle themes waren ook goed.

op de 18de is toch de FNCC? Ik vraag me af wat ze daar laten zien.
Ik neem geen genoegen met een trailer van minder dan 10 minuten (FFXIIIVersus) Maar als het aan the holy Nomura-San ligt dan duurt ie niet langer dan 1 minuut..


Nou, ik zou maar niet te veel verwachten, want als je dat doet met SE dan word je altijd teleurgesteld.

Hoewel ik nu toch verwacht dat we een releasedatum kunnen krijgen, niets specifieks, maar gewoon een periode. Anders is het bedrijf niet flexibel bezig volgens mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 10 Jan 2011 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Mafusto schreef:
Deep_But_Stupid schreef:
En weer wat verder gespeeld. Sommige muziekjes zijn wel uitzonderlijk goed in FFX zeg. De muziek die speelt als je met Auron wegloopt in Zanarkand aan het begin van de game, of als je op de boot zit naar Kilika (themalied van Tidus geloof ik). Kan amper geloven dat het al 10 jaar geleden is dat het spel is uitgekomen.

En heb nog steeds een hekel aan blitzball...


Blitzball is easy.
Je moet alleen goede spelers hebben voor de overdriveball van Wakka.


Maar je krijgt die kans niet als je Blitzball moet doen in de verhaallijn zelf. Je moet dan verliezen volgens mij.

Druk ik op verzenden... sorry voor dubbelpost.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 01:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ik dacht dat die FNCC vandaag was :s.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 11 Jan 2011 01:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Was oorspronkelijk zo maar het is uitgesteld naar volgende week.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 14 Jan 2011 20:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Zit nu al een hoop verder, Guadosalam om precies te zijn. Best een goed spel hoor, 10 jaar oud en het is nog steeds leuk om te spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Jan 2011 21:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Ik zal nog eens een tip geven... die vervolgens totaal genegeerd wordt...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 14 Jan 2011 21:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Sorry, tip? Ik heb niks gezien?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 14 Jan 2011 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Kijk eventjes op de vorige pagina, dan zie je hem vanzelf
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 14 Jan 2011 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Oh oké. Denk toch dat de meeste mensen hem wel zullen hebben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 16:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Nieuwe trailer van FF Versus XIII (met gameplay?) http://www.youtube.com/watch?v=1A0AU1eNSXk en ik las ergens dat de game Q2 van 2012 dan toch echt moet komen... Voorlopig nog excl. voor PS3

Laatst aangepast door elemeNt op 18 Jan 2011 17:23; in totaal 3 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 17:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Leuk.

Toch maar even verder spelen met X, heb niet echt doorgedaan de vorige dagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 17:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

Snap nog steeds niet dat men zo pissig is over XIII, is het echt zoveel erger dan VIII en X? (Moet hem nog spelen)

Totaal gestoorde cast en verhaallijn in die games, blegh, nou moet ik weer denken aan Tidus uit X, "HA HA HA HA HA HA" (/Florix dies), battle system was tof, maar god wat haat ik alles aan de main chars. Bv. Wakka met zn kuif van een halve meter

(1, 4, 6, 7 en 12 zijn top tho.)

Achja, vroeger, toen kon je voor een redelijk prijsje PS1/2 games huren bij de bieb, jammer dat dat niet meer mag.


Laatst aangepast door FloriX op 18 Jan 2011 17:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Tidus is inderdaad een beetje stereotiep.
De rest is wel oké, maar de meeste personages neigen allemaal naar het stereotiep.

1 ding weet ik wel zeker tijdens het herspelen van X: JRPGs in het Engels is passé voor mij, voortaan zal ik al mijn JRPGs moeten importeren voor Japanse stemmen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 17:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Dat heb je nou eenmaal met RPG games die veel characters hebben... some you love and some you hate FFX vond ik toch een geweldige game en heb ik me veel meer mee vermaakt dan VIII en IX.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

elemeNt schreef:
Dat heb je nou eenmaal met RPG games die veel characters hebben... some you love and some you hate FFX vond ik toch een geweldige game en heb ik me veel meer mee vermaakt dan VIII en IX.


Tja ik kon die knul en zijn daddy-issues gewoon niet uitstaan Eigenlijk kon ik een heleboel aan die game niet uitstaan, zoals het onderwatervolleybal in een zwevende waterbal, of Yuna die 35 keer ontvoert wordt grrrrr. :p

No hate tho XD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 17:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Wow die Final Fantasy versus XIII trailer blew my mind. Kingdom Hearts without disney.... T

ype 0 mag er ook wezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Snakesonic BerichtGeplaatst: 18 Jan 2011 18:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 01 Feb 2007
Berichten: 188

X was geweldig. Eerste FF die ik heb gespeeld.
Versus XIII zag er tof uit, alleen het battlesysteem is helaas KH en dat is geen goed teken Wel de meest interessante FF op dit moment.
XIII-2 deed me nog niets.
Type 0 lijkt me wel wat, maar de titel is kut.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Joni Philips schreef:
Op de bliksemstralen na heb ik ze allemaal gehaald zonder veel frustratie, het is kwestie van oefening.


Eigenlijk viel die met die bliksemstralen best wel mee.. Weet nog goed dat ik er niet aan wou beginnen maar ik denk het dat bij de twee poging al lukte...


Laatst aangepast door konnichiwa op 19 Jan 2011 00:10; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 19 Jan 2011 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

FloriX schreef:
elemeNt schreef:
Dat heb je nou eenmaal met RPG games die veel characters hebben... some you love and some you hate FFX vond ik toch een geweldige game en heb ik me veel meer mee vermaakt dan VIII en IX.


Tja ik kon die knul en zijn daddy-issues gewoon niet uitstaan Eigenlijk kon ik een heleboel aan die game niet uitstaan, zoals het onderwatervolleybal in een zwevende waterbal, of Yuna die 35 keer ontvoert wordt grrrrr. :p

No hate tho XD


Ik begrijp je wel hoor. Veel kazige momenten in FFX en dan vooral met Engelse voice acting.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Deep_But_Stupid BerichtGeplaatst: 24 Jan 2011 22:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 14 Okt 2010
Berichten: 472

Zo, net X uitgespeeld, maar begrijp het einde van X nog steeds niet.

SPOILERS

Wat is Dream Zanarkand nu eigenlijk? Waar ligt dat ergens? Wie droomt het dan? Waar zit Tidus, is hij samen met Jecht dood ofzo? Is de plaats waar we Auron, Braska, Jecht en Tidus in de laatste scene in het hiernamaals?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 26, 27, 28  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 28

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group