Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 04 Jan 2018 21:41    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Master Killer schreef:
Ik heb een formule bedacht die heel accuraat kan voorspellen hoe goed een relatie is en hoe lang deze gaat duren:

Aantal keren sex: gedeeld door aantal keer ruzie= relatie voorspeller.

Zolang het boven de 10,0 blijf is is de relatie goed te noemen , krijg je een 0 of een Math error op je rekenmachine dan zit je in de friendzone.
Dus als je 10 keer seks hebt gehad maar nooit ruzie, dan zit je in de friendzone. Mmmm. Ik moet meer vrienden blijkbaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Master Killer BerichtGeplaatst: 07 Jan 2018 06:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2006
Berichten: 177

Redneckerz schreef:
Master Killer schreef:
Ik heb een formule bedacht die heel accuraat kan voorspellen hoe goed een relatie is en hoe lang deze gaat duren:

Aantal keren sex: gedeeld door aantal keer ruzie= relatie voorspeller.

Zolang het boven de 10,0 blijf is is de relatie goed te noemen , krijg je een 0 of een Math error op je rekenmachine dan zit je in de friendzone.

...Dit is dus geschreven naar aanleiding van het gegeven dat je zojuist seks bent geweigerd?



Nee, ik ben gelukkig verzadigd. Ik hield het niet voor mogelijk toen ik nog jong was maar het kan. Het beste is om een partner te zoeken met een iets hoger libido dan jezelf, dan heb je daar alvast geen problemen mee. En is haar libido veel hoger, help haar dan op de momenten dat jij geen zin hebt, is nog steeds lekker als je geen zin hebt.


--------

bedacht die heel accuraat kan voorspellen hoe goed een relatie is en hoe lang deze gaat duren:

Aantal keren sex: gedeeld door aantal keer ruzie= relatie voorspeller.

Zolang het boven de 10,0 blijf is is de relatie goed te noemen , krijg je een 0 of een Math error op je rekenmachine dan zit je in de friendzone. [/quote]Dus als je 10 keer seks hebt gehad maar nooit ruzie, dan zit je in de friendzone. Mmmm. Ik moet meer vrienden blijkbaar.[/quote]

Ja want dan ben je gewoon haar toyboy:p. Maar hellaas betekent vrienden niet meteen dat je ook automatisch haar toyboy bent.

----------

Eigenlijk grappig dat wij mensen veel intelligenter zijn dan dieren maar dat er na duizenden jaren nog steeds dezelfde drama en problemen spelen bij de mensen. Relaties, zin van het leven, making a living, sex. We denken er een heleboel bij, maar dieren die doen het gewoon allemaal en hebben er geen problemen mee. Ze hebben te eten (making a living) en paren en zijn gewoon bezig met leven. Maar wij mensen zijn met ons gedachten vaak heel ergens anders en trekken overal conclusies.


Laatst aangepast door Master Killer op 07 Jan 2018 06:48; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 85, 86, 87
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 87 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group