Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 85, 86, 87  Volgende  
Zuigertje BerichtGeplaatst: 27 Feb 2016 09:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 66

Redneckerz schreef:

Vind dat je wel erg gemakkelijk tot conclusies komt en daarbij nogal wat stappen overslaat. Ik zeg net dat mijn doel op dat moment een goed gesprek was, geen sex. Waarom blijf je er dan bij dat ik op sex uit zou zijn op dat moment en dat ik anders 0,0% geďnteresseerd in haar zou zijn? Ik zie waar je naar toe wilt, maar je slaat een aantal, naar mijn idee significante, stappen over.


Laten we de situatie nog eens doornemen:

Citaat:
Vriend A heeft sinds een aantal maanden Vriendin B. Ik ontmoet Vriendin B op zijn verjaardag en kan het goed met haar vinden. 2 maanden later maakt Vriendin B het uit met Vriend A. Via Whatsapp vertelt zij mij over het waarom, en ook over haar voorgaande ex, die we maar even voor het gemak Outsider A noemen. Outsider A bleek een dusdanige impact op Vriendin B te hebben gehad dat zij nu bij de psych moet lopen. Ook in de familie waren er veel (medische problemen). Vriend A vond de medische problemen van Vriendin B niet zo heel erg belangrijk, de reden dat het ook stuk liep.

Vriendin B en ik kunnen het goed met elkaar vinden, en ik stel merenmalen voor om eens af te spreken voor een wandeling, om hierover verder te praten. Vriendin B leek daar namelijk wel behoefte aan te hebben, en ik kon ook mijn verhalen kwijt bij haar. Ze noemt het ''gezellig'' en vind mij te vertrouwen, en dat gevoel is insgelijks.



Vervang vriendin B door gayboyfriend B of dik en lelijk vriendin B. Dan zou je niet tot meerdere malen toe een afspraak proberen te maken of uberhaupt een afspraak voorstellen (tenzij je echt niks te doen hebt met je tijd).

Citaat:

Zuigertje schreef:

Ik ben het met je eens dat je ego eigenlijk niet bepaald zou moeten zijn door geld maar meer door je levensovertuiging en je karakter. Maar zo zit het leven niet in elkaar vrees ik.

Dat mag je vinden. Ik vind dat het leven wel zo in elkaar moet steken. Dat zoveel mensen dat niet doen betekent niet dat het andere simpelweg niet bestaat en dat je ego bepaald moet worden door geld en status.
Het andere bestaat wel; zoals ik al zei, die bestaat meer voor je directe hechte relaties (goede vrienden en familie). Voor al het andere moet je het hebben van vooroordelen om een geheel onbekend persoon te beoordelen (hoe ziet hij eruit, wat voorn kleren draagt hij? wat straalt hij uit? etc etc).

Citaat:

Nee hoor. Looks bepalen lang niet alles. Al is een chick nog zo lekker, een bitch blijft een bitch. Ook al is het een Ferrari.
Niemand praat hier in absoluten, ik bedoel natuurlijk dat het moeilijker is om van een chick van het kaliber Jessica Alba weg te lopen dan van een lelijke trol.


Citaat:
Daarna begint het verhaal een rare wending te nemen.


Sex is niet weg te denken tussen man en vrouw interactie. Je moet het wel een plekje geven, je kunt het niet zomaar doen alsof het niet bestaat.

Waarom het lijkt alsof het verhaal een rare wending neemt komt door de grove miscommunicatie tussen jullie. Zij zegt meteen in het begin al:"Kijk, mijn ex is je vriend, en wij gaan nu ineens samen een interactie aan. Wat ga je hier aan doen?"

Wat ze vraagt is, ik wil best verdere stappen nemen tussen ons, en kijken waar het op uitloopt. Maar wat is jouw antwoord op het sex component?

Je kunt een aantal dingen doen:
1. Niks, ik wil geen sex, maak je maar niet druk, wil gewoon vrienden zijn meer niet, beetje praten alleen.
2. ik voel er wel wat voor maar kwil het geheim houden. (moet je smooth voor zijn)
3. Dit is wat je NIET moet doen: Het niet beantwoorden of passief zijn en het haar laten beantwoorden. Hier zijn waar de meeste interacties helemaal spaak lopen tussen man en vrouw. Zoals je ziet in jouw situatie heb je gedaan alsof het niet bestaat zodat zij de vraag moet beantwoorden en ze geeft zelf aan dat ze het graag beantwoord wil zien (en vrouw zal bijna nooit deze vraag beantwoorden), ik citeer:

Citaat:
Ik heb het later met Vriendin B weer over Vriend A. Vriendin B heeft nu ineens aangegeven moeite te hebben met de afspraak, want ''wat zal Vriend A dan wel niet denken? Ik vind dat niet kunnen'', aldus Vriendin B. Ik geef aan hier begrip voor te hebben, echter zie ik het probleem niet. Zoiets kan toch worden opgelost door de afspraak aan te geven bij Vriend A? (Ofschoon ze beiden single zijn, dus waarom er uberhaupt ''toestemming'' moet worden gevraagd, geen idee). Ik vraag aan Vriendin B of ze hierover na wilt denken, maar ze komt er niet meer op terug.


Deze vraag moet jij als man beantwoorden. Zij twijfelt nog wat je intenties zijn. Geloof het of niet, de ergste nachtmerrie van een vrouw is om als slet over te komen, dus de sexvraag gaat ze niet beantwoorden.
Nogmaals, ik geloof best oprecht dat sex niet je intentie was en dat je het geen belangrijke vraag vindt. Dan ben je in ieder geval 1 op de 1.000 (bewijs van spreken). En dan kun je haar niet kwalijk nemen dat ze daar niet van uitgaat en zo reageert.


jouw conclusie is: Mannen zijn van mars vrouwen van Venus. Ik begrijp echt niet waarom ze zo raar doet. Vrouwen zijn raar.

Haar conclusie: Hij geeft geen duidelijk boodschap, is te passief, communiceert raar, hij begrijpt het niet en neemt geen leiding. Streep er doorheen.


tl;dr: Door gebrek aan goede communicatie gaan de interacties tussen de meeste mannen en vrouwen gewoon ***. Nu kun je natuurlijk denken, tja, ik ga mijn eigen communicatie niet op haar afstemmen. Ik ben wie ik ben, ze moeten mij maar accepteren zoals ik ben.
Nee, dat hoeven vrouwen niet. Een vrouw die maar een 7/10 is, kan een groot deel van de mannen in bed krijgen. Ze kan letterlijk naar willekeurige mannen toelopen en vragen of ze sex willen, na 1 uur heeft ze waarschijnlijk 50 nummers te pakken. Dus vrouwen kunnen veroorloven om als randdebielen te gedragen en er mee weg te komen, zeker als ze 9/10 zijn (de keerzijde is dat lelijke vrouwen meestal een stuk aardiger zijn). Mannen daarentegen moeten smooth zijn in hun communicatie (om je kansen te verhogen), oftewel verleiden.

Het is zoals het is. Je kunt het accepteren of doen alsof het niet bestaat. Of je kunt proberen om die ene unicorn te vinden, maar dan kun je net zo goed meedoen aan de postcode lotterij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 27 Feb 2016 10:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Redneckerz schreef:

Nelus schreef:

Ja, ik weet het eigenlijk ook niet. Speciaal als in, met mij ziet ze op langere termijn een toekomst, maar alleen nu nog niet? Ik weet het ook niet.

Ga jezelf nu niet een Clark Kent rol toedichten..


Shhttt, nobody can know!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 27 Feb 2016 15:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Zuigertje schreef:

Vervang vriendin B door gayboyfriend B of dik en lelijk vriendin B. Dan zou je niet tot meerdere malen toe een afspraak proberen te maken of uberhaupt een afspraak voorstellen (tenzij je echt niks te doen hebt met je tijd).

Waarschijnlijk niet, maar dat lijkt mij algemeen bekend.

Zuigertje schreef:

Waarom het lijkt alsof het verhaal een rare wending neemt komt door de grove miscommunicatie tussen jullie. Zij zegt meteen in het begin al:"Kijk, mijn ex is je vriend, en wij gaan nu ineens samen een interactie aan. Wat ga je hier aan doen?"

Hoezo is dit grove miscommunicatie wanneer er in eerste instantie iets compleet anders word beweerd? Die ''miscommunicatie'' veroorzaakt zij zelf, en dat is het ''spelletje'' wat ze tract te spelen.

Zuigertje schreef:

Wat ze vraagt is, ik wil best verdere stappen nemen tussen ons, en kijken waar het op uitloopt. Maar wat is jouw antwoord op het sex component?

Volg je soms een studie in deze dingen dat je het met zo veel plechtigheid durft te stellen?

Zuigertje schreef:

Je kunt een aantal dingen doen:
1. Niks, ik wil geen sex, maak je maar niet druk, wil gewoon vrienden zijn meer niet, beetje praten alleen.
2. ik voel er wel wat voor maar kwil het geheim houden. (moet je smooth voor zijn)
3. Dit is wat je NIET moet doen: Het niet beantwoorden of passief zijn en het haar laten beantwoorden. Hier zijn waar de meeste interacties helemaal spaak lopen tussen man en vrouw. Zoals je ziet in jouw situatie heb je gedaan alsof het niet bestaat zodat zij de vraag moet beantwoorden en ze geeft zelf aan dat ze het graag beantwoord wil zien (en vrouw zal bijna nooit deze vraag beantwoorden),

Ik vind het onzin. Maar dan krijg je weer dat je ze zal roepen van ''Oh dus je houd geen rekening met hoe ik voel?'' dus vandaar.

Zuigertje schreef:

Nogmaals, ik geloof best oprecht dat sex niet je intentie was en dat je het geen belangrijke vraag vindt. Dan ben je in ieder geval 1 op de 1.000 (bewijs van spreken). En dan kun je haar niet kwalijk nemen dat ze daar niet van uitgaat en zo reageert.

1 op de 1.000 van wat eigenlijk?
Zeg je nu dat haar gedrag aan mij te wijten valt op basis van 1 enkele vraag?

Zuigertje schreef:

Het is zoals het is. Je kunt het accepteren of doen alsof het niet bestaat. Of je kunt proberen om die ene unicorn te vinden, maar dan kun je net zo goed meedoen aan de postcode lotterij.

Zoveel interesse had ik nu ook weer niet. Mijn punt blijft dat als je al drama gaat maken om een afspraak (En tegelijkertijd met je ex wel makkelijk het schip kiest terwijl je zelf stelt dat dit ook weer niet goed is) dat je zeker drama gaat maken om echt belangrijke issues. Dus wat het zo zei, dat was snel exit.

Frappant: Gisteren eens gevraagd hoe of haar psycholoog elke week was en hoe haar ziekenhuis bezoek was gelopen. Krijg je dit als antwoord terug:
Citaat:
Nee verschilt per keer. Ik app je een andere keer wel verder zit op logeerweekend met gehandicapten en wekker gaat weer vroeg bye
(Letterlijk geciteerd) wat was gestuurd om 0.50
Gewoon weer een excuus aan het verzinnen dus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zuigertje BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2016 16:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 66

Uiteraard is de miscommunicatie niet je schuld. Maar hopen dat je een vrouw tegenkomt die "normaal" recht voor zijn raap communiceert is een illusie.

Geen studie, slechts ervaring en bevindingen van anderen die ik ken. Dit is een simpele case die jij voorlegt (no offense), is een klassiek geval waarbij het vaak misloopt en de man er geen snars van begrijpt waarom de vrouw zo raar doet.

Tis trouwens maar wat advies he, constructive feedback voor de verandering aan een mede-gameder, je kunt er mee doen wat je wil.

Citaat:
Frappant: Gisteren eens gevraagd hoe of haar psycholoog elke week was en hoe haar ziekenhuis bezoek was gelopen. Krijg je dit als antwoord terug:
Citaat:
Nee verschilt per keer. Ik app je een andere keer wel verder zit op logeerweekend met gehandicapten en wekker gaat weer vroeg bye
(Letterlijk geciteerd) wat was gestuurd om 0.50
Gewoon weer een excuus aan het verzinnen dus.


Ik zou stoppen met tijd verdoen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Aaruman BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2016 18:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Feb 2009
Berichten: 1376

Sorry voor de Off-topic, maar ik moest hier gewoon even iets over zeggen.

Negasonic Warhead schreef:

Ik vind het jammer dat in gamen in NL zo anti sociaal is. Allemaal thuis. Gelukkig heb ik nog mijn handhelds dan kan ik tenminste buitenshuis gamen in mijn eentje haha.


WHUT?!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 01 Mrt 2016 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Zuigertje schreef:
Uiteraard is de miscommunicatie niet je schuld. Maar hopen dat je een vrouw tegenkomt die "normaal" recht voor zijn raap communiceert is een illusie.

A man can dream.

Zuigertje schreef:

Geen studie, slechts ervaring en bevindingen van anderen die ik ken. Dit is een simpele case die jij voorlegt (no offense), is een klassiek geval waarbij het vaak misloopt en de man er geen snars van begrijpt waarom de vrouw zo raar doet.

Je klinkt als een deskundige

Zuigertje schreef:

Ik zou stoppen met tijd verdoen.

Al gedaan.

@ Aaruman dat viel mij ook op ja!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Zuigertje BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2016 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Mrt 2007
Berichten: 66

Redneckerz schreef:

A man can dream.

Niemand die je tegenhoud.

Citaat:

Je klinkt als een deskundige
Mwua, door veel ervaring en informatie van vrienden een patroon ontdekt. Alleen tis wat moeilijker hierover praten want meer dan eens wordt dit gezien als arrogantie omdat "goed" zijn met vrouwen vaak gelinkt is aan eigenwaarde. Vaak roept het veel emoties bij mensen op als iemand hier advies of kennis hierover verspreid, sowieso een lastig onderwerp door het politiek correcte cultuur, vrouwen zijn verre van lieverdjes, but thats okay. (niet dat jij hier een onderdeel van bent, begrijp me niet verkeerd)

Terwijl als je zegt dat je een ervaren voetballer/tennisser/timmerman bent omdat je het al 10 jaar doet en daarom wel het een en ander kan zeggen over het vak dan kijkt niemand je raar aan.

Citaat:

Al gedaan.


Goed, laat je niet gekmaken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2016 11:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Zaterdag date 3 alweer tijd gaat snel als je plezier hebt.
Blijft wel een beetje vreemd op het werk aangezien we vaak samen werken. Maarja dat is ook wel weer leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2016 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nickdhnick schreef:
Zaterdag date 3 alweer tijd gaat snel als je plezier hebt.
Blijft wel een beetje vreemd op het werk aangezien we vaak samen werken. Maarja dat is ook wel weer leuk.


Heb je al een serieus relatie met haar of nog niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2016 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Nee nog niet, we moeten nog zien hoe dat loopt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 03 Mrt 2016 20:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Zuigertje schreef:

Mwua, door veel ervaring en informatie van vrienden een patroon ontdekt. Alleen tis wat moeilijker hierover praten want meer dan eens wordt dit gezien als arrogantie omdat "goed" zijn met vrouwen vaak gelinkt is aan eigenwaarde. Vaak roept het veel emoties bij mensen op als iemand hier advies of kennis hierover verspreid, sowieso een lastig onderwerp door het politiek correcte cultuur, vrouwen zijn verre van lieverdjes, but thats okay. (niet dat jij hier een onderdeel van bent, begrijp me niet verkeerd)

Terwijl als je zegt dat je een ervaren voetballer/tennisser/timmerman bent omdat je het al 10 jaar doet en daarom wel het een en ander kan zeggen over het vak dan kijkt niemand je raar aan.

Seems legit.

Citaat:

Goed, laat je niet gekmaken.

Doe ik niet, al heeft ze mij nu wel weer ineens toegevoegd als vriend op FB.. haha.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2016 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Mijn vriendin wilt in September voor 2 weken naar Nederland komen, ik verdien echter net te weinig om garant te kunnen staan voor haar maar een vriend van me heeft aangeboden het voor mij te willen doen, is dit mogelijk?

Aaruman schreef:
Sorry voor de Off-topic, maar ik moest hier gewoon even iets over zeggen.

Negasonic Warhead schreef:

Ik vind het jammer dat in gamen in NL zo anti sociaal is. Allemaal thuis. Gelukkig heb ik nog mijn handhelds dan kan ik tenminste buitenshuis gamen in mijn eentje haha.


WHUT?!



Ja daarom juist, was ook cynisch bedoelt. Ik vind het jammer dat ik met niemand een spel meer kan spelen van begin tot eind, niemand die ik ken heeft er behoefte aan, ja soms vinden ze het spel dan leuk wat we spelen maar dan kopen ze het zelf en gaan ze thuis verder. xD
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2016 21:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Negasonic Warhead schreef:
Mijn vriendin wilt in September voor 2 weken naar Nederland komen, ik verdien echter net te weinig om garant te kunnen staan voor haar maar een vriend van me heeft aangeboden het voor mij te willen doen, is dit mogelijk?

Aaruman schreef:
Sorry voor de Off-topic, maar ik moest hier gewoon even iets over zeggen.

Negasonic Warhead schreef:

Ik vind het jammer dat in gamen in NL zo anti sociaal is. Allemaal thuis. Gelukkig heb ik nog mijn handhelds dan kan ik tenminste buitenshuis gamen in mijn eentje haha.


WHUT?!


Ja dat is mogelijk, je kunt het op 2 manieren doen.
Als je vriendin aan kan tonen met een bankafschrift van haar eigen bank dat ze voldoende geld heeft, als je het naar haar toe stuurt dan hoeft ze niet aan te tonen dat ze een baan heeft maar wel bewijs dat jij haar vriend bent middels een uitnodiging brief. Voldoende geld is 35 euro per dag voor je vriendin.

Maar let wel op dat als een vriend van je garant staat is hij degene die ook alle kosten krijgt, stel je voor je vriendin komt in NL in het ziekenhuis te liggen en de kosten zijn meer dan de verzekering wat zij aan heeft gevraagd, dan is je vriend wel gigantisch de lul.

Ik heb wel voldoende middelen om mijn vriendin naar NL te halen, mijn bruto is 50 euro meer dan wat je moet hebben voor een garantstelling.

Je vriend moet dan ook duidelijk aan geven bij de gemeente dat hij garant staat maar jij de logier verstrekker bent. Zou hij ook aangeven dat hij(je vriend) de logier verstrekker bent en zij(je vriendin) verblijft bij jou en de douane/politie/gemeente of whatever heeft het door dan word haar visum ingetrokken, je moet altijd wat je ook doet eerlijk blijven.

Ik zelf wou vorig jaar mijn vriendin naar NL halen maar we hadden het moeilijk om elkaar een jaar niet te zien, ik haal haar dit jaar ook voor 2 maand naar NL maar pas in December, komt het beste uit met werk. Kan niet zomaar 2 maand vrij krijgen.

Maar ik zit alleen met 1 ding, ik heb geen jaar contract, maar de europese ambassades in Jakarta geven gigantisch weinig visum annuleringen door. In China en ook landen als de Fillipijnen, Vietnam en Thailand kent enorm veel visum weigeringen. Dus met enorm goed uitleg in de uitnodigings brief zou het wel goed komen.

er zit wel risico's aan als jou vriend het regelt, en ook is hij enorm veel tijd kwijt omdat hij ook naar de gemeente moet gaan om haar voor die periode in te laten schrijven. Maar hij moet ook aangeven of hij getrouwd is en dergelijke. Ook het legaliseren van zijn handtekening is verplicht van bij zijn van een ambtenaar bij de gemeentehuis.

Aangezien de reis verzekering afsluiten voor je vriendin dat Europa dekt verplicht is kan jij het beter voor haar afsluiten dan zij zelf, in azie is het gigantisch duur en vaak ongeldig voor Europa, azie stikt het van de oplichters.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
dantekloon BerichtGeplaatst: 06 Mrt 2016 21:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Nog 1 ding, let AUB niet op de horror verhalen wat je op forums veel leest, als jij je gewoon aan de wetgeving houdt dan is er niks aan de hand en word de visum gewoon verstrekt.. De verhalen van mensen hebben zelf nooit een afstands relatie gehad en gewoon dom zitten te lullen. Ook als zij ooit in NL wilt gaan wonen moet ze in haar eigen land een MVV cursus volgen, ook een must dat ze ruim van te voren NLs leert. Als ze eenmaal geslaagd is voor haar MVV cursus(inburgering cursus) dan zou ze zonder moeite naar NL kunnen want dat is de legale manier, maar duurt wel lang. Voor de Aziaten is NLs al een heel erg moeilijke taal. Ben erg blij dat mijn vriendin het snel oppakt.


Trouwens, 2 weken is kort, hoogst uit een maand of zo, je bent enorm veel tijd en geld kwijt voor ze een visum krijgt en dat voor 2 weken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2016 10:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Bedankt man, ik ga het regelen met die vriend. Ik ga in September weer naar Bangkok en dan wilt ze hier volgend jaar Maart komen. Ik hoop dat het lukt, ik zou het in ieder geval fucking vet vinden als het lukt.

Mijn ouders steunen me nu eindelijk met mijn relatie, ik ben er wel blij mee. Ik hoor nu ook een stuk minder vooroordelen van mensen omdat ik daar ben geweest en het allemaal goed is gegaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2016 13:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

dantekloon schreef:
De verhalen van mensen hebben zelf nooit een afstands relatie gehad en gewoon dom zitten te lullen.

Waar de rest van je strekking klopt is bovenstaande gewoon kortzichtig te noemen.

@ Nino (Ik hou gewoon je oude naam aan) - Wees erop voorbereid dat haar naar NL krijgen nog relatief een peuleschil is vergeleken met de papierberg die je gaat krijgen als zij permanent in NL wilt vestigen. Zeker nu met de hele vluchtelingencrisis happening zullen ze daar wel extra waakzaam op zijn. Wees daar alsjeblieft heel erg van bewust. Tijdelijk verblijf is nog te doen, maar permanent verblijf is het accepteren van een papiermolen waar je u tegen zegt en wat heel veel tijd zal kosten.

Het is een lastige beslissing die je dan moet nemen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Mrt 2016 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Het maakt me niet uit hoeveel werk het gaat kosten ik hou het doel altijd voor ogen en dan een stapel papierwerk ook wel te doen. En anders kan mijn moeder goed helpen met haar administratie skills.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 10 Mrt 2016 09:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nickdhnick schreef:
Zaterdag date 3 alweer tijd gaat snel als je plezier hebt.
Blijft wel een beetje vreemd op het werk aangezien we vaak samen werken. Maarja dat is ook wel weer leuk.

Ik ken mijn vriend ook van het werk, vond het altijd wel leuk om samen te werken! Alhoewel het wel een beetje awkward was in het begin, maar dat is ook gauw over!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2016 10:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Meh, ze is er toch achter gekomen dat ze alleen vrienden wilt zijn Ook al hadden we nog niks, is wel weer even klote.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2016 11:51    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nickdhnick schreef:
Meh, ze is er toch achter gekomen dat ze alleen vrienden wilt zijn Ook al hadden we nog niks, is wel weer even klote.

Ah, de befaamde ''Laten we vrienden zijn'' excuus. Keihard in de friendzone.
Natuurlijk het beste argument wat je kan maken als vrouw zijnde zonder te vertellen wat nu de werkelijke reden is.

Balen Nick. Gecondoleerd met het verlies. (Lichte/s)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 17 Mrt 2016 18:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Thanks, maar kom er wel overheen haha. En idd, dikke friendzone. Ik denk nu wel, stel het was wel wat geworden en ging snel uit dat we ook niet zomaar meer vrienden waren. Dat nu gewoon wel.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 25 Mrt 2016 14:34    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Redneckerz schreef:

Doe ik niet, al heeft ze mij nu wel weer ineens toegevoegd als vriend op FB.. haha.

Om het verhaal nog wat meer clusterfuck te geven: Zij, die telkens riep niet in een nieuwe relatie te willen wegens Outsider A en het mede daarom met Vriend A uitmaakte, heeft inmiddels nu een nieuwe relatie, ironisch genoeg ook een vriend van Vriend A (Terwijl ze juist de hele tijd er prat op ging niet met vrienden van Vriend A te willen omgaan of te daten).

Zou wel grappig zijn dat Whatsappje daarover eens te citeren naar haar, maar ze zal het dan wel ontkennen of een ander excuus ervoor hebben. Manipulatieve kut dat het is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 10 Mei 2016 18:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

For the people who wants to know how it is goin between me and my fiancee, gaat goed dus

Voor het laatst is ze geslaagd voor de basis examen Bahasa Belanda in Jakarta bij de Nederlandse ambassade(Erasmus huis taal centrum), eind deze maand schrijft ze haar in voor de volgende examen cursus.

Ook heb ik voor haar de pakket aangeschaft "Naar Nederland" die ze moet leren voor de inburgerings cursus om vervolgens de MVV visum te kunnen bemachtigen. Pakket gaat om de film die volledig in het indonesisch is en om een aantal audio cds om je spreek en luister vaardigheden beter te maken.
Plus een aantal boeken en de 100vragen boek over de vragen die ze krijgt tijdens de inburgerings examen.

Ze leert het snel, trots op haar

Wel apart dat er landen zijn zoals in dit geval Indonesie maar ook Vietnam en Thailand waar de zelfde regels voor gelden als je ziet wat ons mooie land binnen komt

Deze zomer naar Jakarta en vervolgens door naar Singapore en dan door naar Bali. This klote dat ik met werk zit en ik haar niet tijdens de zomer naar NL kan halen voor een periode van 50-60 dagen. Als ik mijn baan verlies door onnodig vrij te vragen kan ik haar in December ook niet laten komen, dus nu probeer ik dat ze deze winter hier komt voor 60-70 dagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Master Killer BerichtGeplaatst: 04 Jan 2018 15:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jul 2006
Berichten: 177

Ik heb een formule bedacht die heel accuraat kan voorspellen hoe goed een relatie is en hoe lang deze gaat duren:

Aantal keren sex: gedeeld door aantal keer ruzie= relatie voorspeller.

Zolang het boven de 10,0 blijf is is de relatie goed te noemen , krijg je een 0 of een Math error op je rekenmachine dan zit je in de friendzone.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 04 Jan 2018 16:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Master Killer schreef:
Ik heb een formule bedacht die heel accuraat kan voorspellen hoe goed een relatie is en hoe lang deze gaat duren:

Aantal keren sex: gedeeld door aantal keer ruzie= relatie voorspeller.

Zolang het boven de 10,0 blijf is is de relatie goed te noemen , krijg je een 0 of een Math error op je rekenmachine dan zit je in de friendzone.

...Dit is dus geschreven naar aanleiding van het gegeven dat je zojuist seks bent geweigerd?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 86 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group