Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 85, 86, 87  Volgende  
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Sep 2011 13:18    Onderwerp: Houd elkaar hier up to date over je liefdesleven - Deel 2 Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Onder het mom van de grote schoonmaak krijgt ook dit topic een nieuw deel. Heb jammer genoeg niets inhoudelijks te melden zelf, maar een korte recap waar we over aan het praten waren:

streetfighter schreef:
Ik heb nog wat bus stories als er geïnteresseerden zijn

ninodude schreef:
Dat doe ik ook niet, ik volg gewoon mijn gevoelens en ben ook niet opzoek naar een steuntje, ik weet wat ik heb veroorzaakt en zal de consequenties moeten accepteren, maar ik vind het gewoon fijn om het even van me af te schrijven.

Ik wacht totdat ze weer een gesprek met me begint want als ik nu met haar ga praten vind ik mezelf een lafaard, dan alsnog ik weet niet hoe ze zich hier nu over voelt, ze houd zich op dit moment met andere dingen bezig. Ik denk dat het ook gewoon het beste is om nu zoveel mogelijk afleiding te zoeken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 11 Sep 2011 13:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Seriously kunnen we niet meer de busverhalen van deel 1 nu lezen?! GODDAMMIT *#$*(&*(#$
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 11 Sep 2011 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Tuurlijk wel. Oude topic heeft een lockje, hij is hier te vinden: http://www.gamed.nl/forum/viewtopic.php?t=4400

Gewoon niet naar pagina 163 gaan en dan kun je het hele topic doorlezen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 11 Sep 2011 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ok, ik heb het weten goed te maken dus dat is alvast een positief puntje, voor de rest niet echt met haar gesproken. Het is gewoon afwachten nu en er niet te druk over maken.

Wie wilt er voor me duimen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dannyveno BerichtGeplaatst: 11 Sep 2011 13:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 3614

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 12 Sep 2011 20:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Danny Ouderling schreef:
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 12 Sep 2011 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Het is ook zo moeilijk om zelf een gelijkaardig bericht te typen hè... Altijd dat gequote, en dan ook nog met grote plaatjes...

Hoop voor je dat het goedkomt Nino. En anders moet je je er toch maar overheen proberen te zetten, iets waar ik zelf ook behoorlijk in faal. Maar zie je haar doorgaans vaak dan? Want dan wordt je er natuurlijk wel heel veel mee geconfronteerd...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Sep 2011 22:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Ze was vandaag weer eens flink sacherijnig, heeft uiteindelijk wel haar excuus aangeboden en me gevraagd om weer af te spreken van de week, zie wel wat het word ik ben dit gekloot een beetje beu aan het worden of misschien komt dat gewoon omdat ik nu fucking moe ben.

Oh, ik heb van het weekend met haar vriendin lopen praten toen het niet zo lekker ging en dat loopt nu aardig uit, al 2 dagen volop tegen me aan het praten. Weet niet, hopelijk word ze niet geprikkeld want ik zie haar als een vriendin in vriendschap.

*Insert random emoticon here*

(Weet niet waarom, daar had ik gewoon zin in.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 12 Sep 2011 23:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

in een nieuw topic moet ik natuurlijk wel even historisch melden dat ik nognooit een liefdesleven heb gehad.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 00:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Nja, niet iedereen is geschikt voor een relatie. Je moet het ook maar net willen, het is veel lastiger dan je zou denken, het verrijst gewoon zoveel geduld en zelfbeheersing om een lange relatie met elkaar te hebben. Het is ook vaak zo dat je de juiste routine met elkaar moet vinden en als je dat al niet met jezelf kan vinden (no offence) dan kun je er maar beter geen aangaan.

Ik was het ook niet meer van plan nadat de 3 grote relaties die ik in mijn leven heb gehad, bij alle 3 de relaties heb ik het na 2 maanden uitgemaakt omdat het begon te 'vervelen', ben er pas jaren later achtergekomen dat het met trauma's en nog meer bullshit te maken had wat ik uiteindelijk onder de knie heb gekregen.

Deze meid heeft het toch voor elkaar gekregen om me smoorverliefd te maken, ze is ook nog eens mijn favoriet naast mijn gevoelens om, ze is fucking schattig en heeft een goed hart, daarnaast is ze ook stukken volwassener dan haar leeftijdgenoten en gewoon een grote inspiratiebron.

En ik kan zo nog wel even doorgaan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 02:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Ik zei niet dat ik het niet wilde hoor. Kom simpelweg niemand tegen die zich ook maar een miniscuul beetje in mij interreseerd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 12:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik denk dat je comment is te verkleinen naar

D: schreef:
Kom simpelweg niemand tegen


Als je wilt dat het op je pad komt, dan moet je het pad betreden, ik denk niet dat meiden zich aan je voordeur melden.

Ben benieuwd of het bij de mensen die wel een relatie hebben hier op gamed het goed gaat, of dat zij stiekem ook wel hobbeltjes hebben in hun relatie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 12:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Heb vandaag een maand met mijn vriendin tot nu toe nog geen hobbels.

Ze heeft alleen erg zorgelijke ouders. Bij elkaar slapen is nog echt een taboe. En als we samen naar boven gaan, vinden ze dat niet nodig. Als of ze het eng vinden wanneer we aan elkaar zitten xD

En zij kan zelf moeilijk afscheid nemen, duurt ook altijd ff voordat ik weg ben daar. Ben ik degene die 100x zegt dat ik moet gaan hahaha.

Nee maar verder nog niks.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 12:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Hoe oud is ze dan? (kijk, als je een pedobear actie hebt uitgehaald en ze is 12/14, dan snap ik de ouders wel)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 13:28    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Lol hij is 21, zou niet best zijn als ze 12/14 was.

Naar wat ik me kan herinneren was ze iets van 18, klopt dat Nick? Vaag vermoeden of herinnering.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Jonezy BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 13:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Mei 2008
Berichten: 2161

D: schreef:
Ik zei niet dat ik het niet wilde hoor. Kom simpelweg niemand tegen die zich ook maar een miniscuul beetje in mij interreseerd.


Men interesseert zich hier toch voor je..? Hoevaak men met jou al wel niet het gesprek aangegaan is op dit forum!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 15:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Fuck haar man, weer sago door een beetje dollen. Ze is ook net gestopt met roken dus ik hoop dat het daar aan ligt en als ik geen exusus krijg aangeboden ben ik er echt klaar mee. Ze is toch geen gehandicapte.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 15:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

http://i.imgur.com/EZDvE.jpg

first world problem
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 17:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Jonezy schreef:
D: schreef:
Ik zei niet dat ik het niet wilde hoor. Kom simpelweg niemand tegen die zich ook maar een miniscuul beetje in mij interreseerd.


Men interesseert zich hier toch voor je..? Hoevaak men met jou al wel niet het gesprek aangegaan is op dit forum!

Ik schijn enkel reacties te krijgen van mensen als ik iets negatief doe, dat ben ik op bijv hyves ook gewend, als ik mn frustraties in de www uit krijg ik pas een reactie, als ik een jaar niks van me zou laten horen staan er ook geen nieuwe reacties.

Ben een beetje een schim verder, ik loop rond en dat is het wat mij en meisjes betreft, niemand die naar me toe komt en zegt je ziet er leuk uit, nooit een knuffel gehad etc.

fijn is dat hoor!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 17:22    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Het is toch logisch dat mensen alleen reageren als er iets te reageren valt. Daarnaast is het logisch dat er niemand op je af stapt als je zelf zegt dat je er als een schim bijloopt. Ik kan naar feestjes gaan waar geen kat me aanspreekt of juist waar ik heel de tijd zit te praten met mensen. En dat zijn dan feesten met identiek dezelfde mensen. Veel hangt af van je houding, durf je openstellen en doe zaken die je helemaal niet wil doen. En dan zal alsnog niemand op straat op je afstappen om je een knuffel te geven. Dat gebeurt namelijk heel zelden, alleen op die 'Geef eens een knuffel' dagen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 17:23    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

D: schreef:
Ben een beetje een schim verder, ik loop rond en dat is het wat mij en meisjes betreft, niemand die naar me toe komt en zegt je ziet er leuk uit, nooit een knuffel gehad etc.

Er zijn ook niet heel veel mensen die dat zomaar doen die niet bijvoorbeeld familie van je zijn (en ik neem aan dat dat niet je doelgroep is qua partner zoeken)... Er wordt maatschappelijk gezien van je verwacht dat je zelf het initiatief neemt naar een meisje toe, als je wacht op een spontaan compliment of een knuffel kan je inderdaad lang wachten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 19:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

GekooktEi schreef:
Lol hij is 21, zou niet best zijn als ze 12/14 was.

Naar wat ik me kan herinneren was ze iets van 18, klopt dat Nick? Vaag vermoeden of herinnering.


Ik ben 21 ja, en zei is 17. Moet kunnen met 4 jaar verschil. Maar zij is de enige en oudste, voor haar ouders is alles ook nieuw. Ik snap het ook wel hoor.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 19:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Nickdhnick schreef:
GekooktEi schreef:
Lol hij is 21, zou niet best zijn als ze 12/14 was.

Naar wat ik me kan herinneren was ze iets van 18, klopt dat Nick? Vaag vermoeden of herinnering.


Ik ben 21 ja, en zei is 17. Moet kunnen met 4 jaar verschil. Maar zij is de enige en oudste, voor haar ouders is alles ook nieuw. Ik snap het ook wel hoor.

Oke maar dan vallen mijn ouders mee.
Ik mocht na 3 weken al bij Styn slapen xd

Ik heb bijna anderhalf jaar oh yeah
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 20:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Ellentjeeah schreef:
Nickdhnick schreef:
GekooktEi schreef:
Lol hij is 21, zou niet best zijn als ze 12/14 was.

Naar wat ik me kan herinneren was ze iets van 18, klopt dat Nick? Vaag vermoeden of herinnering.


Ik ben 21 ja, en zei is 17. Moet kunnen met 4 jaar verschil. Maar zij is de enige en oudste, voor haar ouders is alles ook nieuw. Ik snap het ook wel hoor.

Oke maar dan vallen mijn ouders mee.
Ik mocht na 3 weken al bij Styn slapen xd

Ik heb bijna anderhalf jaar oh yeah


O_O

Ik mocht van haar ouders pas na 3 maanden met haar alleen naar boven. O_O

Goed nou was dat gezin ook lekker bechristelijkt... Heerlijk hoor deze omgeving.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Xenathos schreef:
Ellentjeeah schreef:
Nickdhnick schreef:
GekooktEi schreef:
Lol hij is 21, zou niet best zijn als ze 12/14 was.

Naar wat ik me kan herinneren was ze iets van 18, klopt dat Nick? Vaag vermoeden of herinnering.


Ik ben 21 ja, en zei is 17. Moet kunnen met 4 jaar verschil. Maar zij is de enige en oudste, voor haar ouders is alles ook nieuw. Ik snap het ook wel hoor.

Oke maar dan vallen mijn ouders mee.
Ik mocht na 3 weken al bij Styn slapen xd

Ik heb bijna anderhalf jaar oh yeah


O_O

Ik mocht van haar ouders pas na 3 maanden met haar alleen naar boven. O_O

Goed nou was dat gezin ook lekker bechristelijkt... Heerlijk hoor deze omgeving.

Lol ik ben ook christelijk
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group