Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 85, 86, 87  Volgende  
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 23:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik word echt helemaal schijtziek van deze bullshit!!

Het is echt een ongelofelijk fijn gevoel om met haar te praten 1 op 1 maar waarom moet hier godver 2/3 weken telkens tussen zitten en de keren dat we elkaar zagen was die andere gozer er ook bij en heb ik geen kans gehad om met haar te praten. We hebben nu zoon 4 keer elkaar echt gesproken in het echt en de rest is allemaal via mobiele tekstberichtjes en MSN bullshit, er moet serieus wat gaan gebeuren nu, ik heb geen zin om hier nog langer mee door te gaan op zoon manier.

(Heb haar trouwens wel vaker dan 4x gezien, maar toen hadden we geen 1 op 1 contact.)

We hebben allebei wel een druk leven op het moment en ze heeft net op de momenten tijd dat ik geen tijd heb en andersom, dat snap ik ook wel maar ik heb geen zin meer om haar naar een week ofzo weer te zien en dat we elkaar dan amper spreken omdat ze dan met haar vriendinnen of met een groepje aan het praten is en dat ze dan om half 12 thuis nog even tijd heeft om met mij te chatten, serieus fuck this shit.

WTF man, ik snap nu precies hoe jeje voelt Ei.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 00:37    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
WTF man, ik snap nu precies hoe jeje voelt Ei.

Haha, mijn situatie was nog wel iets anders, ik heb haar één keer gezien (en gekust) en verder alleen nog maar sms'jes en twitterberichten. Maar inderdaad, hetzelfde idee.

Denk achteraf dat het beter was als ik haar nooit had gekust, dan had ik daarna ook niets of minder verwacht van haar kant. En dan had ik haar waarschijnlijk niet zo leuk gevonden. Klinkt stom, maar is waarschijnlijk wel zo.

Maar goed, als je contact met haar hebt, probeer je dan ook af te spreken om elkaar weer eens te zien, één op één, face-to-face? Dat zou ik namelijk doen (heb ik gedaan, kan ik beter zeggen, hoewel dat je misschien niet stimuleert om het ook te doen want bij mij is het niet zo happy afgelopen. ), als ze dan namelijk instemt met dat jullie elkaar eens zien weet je ook meteen dat ze je wel ziet zitten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 08:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zij is degene die telkens de afspraken maakt, ze heeft ook tegen me gezegd dat ze wel heel spontaan doet enzo bij de groep maar stiekem toch een beetje verlegen is.

Ik moet wel zeggen dat ze een heel stuk minder tegen me praat nu na al dat geruzie en bullshit, nja.. als ze tegen mij begint te praten inplaats van andersom dan weer wel, dus ik weet het niet.

Ik heb er gemixte gevoelens over.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 08:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ninodude ik was ook een beetje in die situatie en met alle moed had ik via de chat gevraagd of ze misschien iets leuks wilt doen met alleen ons tweeën. Het beste is natuurlijk persoonlijk vragen, maar anders kom je ook nooit verder.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 11:54    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ik heb laatst ook 20 minuten met een meisje gepraat (ja irl ja), die ik al een beetje/ tijdje ken maar ze heeft een vriend en dat vind ik kut, ik heb haar al eens gezegd dat ik me aanbevolen hield als het ooit uitging en daar reageerde ze toen niet negatief op, en ze neemt nogsteeds de moeite met me te praten, als eigenlijk wel de enige persoon die ik ken die dat doet.

Zal niet teveel details neerzetten waar en wanneer etc want liever beetje privacy.

Maar ik vind haar al langer leuk omdat ze lief is maar ik denk soms dat ik me inbeeld dat ze me uberhaupt ziet staan en dat ze mischien niet gewoon 'gewoon' een praatje maakt omdat ik er mischien helemaal niet goed uitzie, nouja lichamelijk wel maar ik denk niet dat mn gezicht zo aantrekkelijk is vooral omdat ik moeilijk gezichtsuitdrukkingen uit (nooit echt gekunt, al helemaal niet tijdens het praten)

En ik zou ook niet weten dat stel het gaat uit met haar vriend, wat moet ik dan doen, moet ik dan vragen of ze naar de bioscoop wil en dan wat, voelt voor mij aan als een sprong in het diepe, in het donker.

heb nognooit een date gehad in mn hele leven niet, en de enige vriendin die ik heb gehad was toen ik 18 was en dat is 10 jaar geleden, bedoel maar. en daar ook nooit wat mee gedaan verder dus ik weet niet wat meisjes dan van me verwachten wat ik doe(n kan).

Mezelf zijn is al moeilijk genoeg in zo'n situatie omdat mijzelf zijn betekend dat ik vrij zakelijk overkom, iig geen lichaamscontact, dat ben ik gewoonweg niet gewend na zoveel jaar, al wil ik het wel.

Ik snap ook wel dat ik hier maar wat zit te ramblen want ze heeft een vriend en wss beeld ik het mezelf enkel in dat ze mij uberhaupt leuk vind, ookal lacht ze wel altijd naar me.

edit: eigenlijk weet ik nieteens of ik haar wel leuk vind, ze rookt en gaat weleens uit etc. wat dat betreft is het niet mn type. Maar tis wel het enige meisje zon beetje wat me uberhaupt ziet staan en een praatje met me wil maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 12:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Als je haar nou eens als springplank gebruikt (figuurlijk) om zo bij andere mensen te komen. Keertje vragen wat ze doet als hobby, of uitgaan. Keertje meegaan (meegaan is leuker dan in je eentje) met dingen en zo kom je weer nieuwe mensen tegen.

Puur zakelijk gezien kan je het als netwerken zien. Zij is de hub voor nieuwe verbindingen met andere hubs en zo leer je meer mensen kennen en heb je een grotere kans om de juiste te vinden. Al is het maar vriendschap en geen relatie, mensen om je heen is denk ik beter om mee te beginnen dan gelijk in een relatie te stappen.

Sowieso niet twijfelen over je uiterlijk, dat zit wel goed, wat dikker of dun (kortom, zoals in de video of recent) maakt niet uit. Je kan gewoon praten over dingen, dus zo erg is het nou ook weer niet met je
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 12:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

@ D:

Ik zou m'n hoofd niet al te snel verliezen. Glimlachen naar je en een praatje met je maken is heel normaal (tenminste... voor mij, gebeurt me vaak zat de laatste tijd dat er zomaar mensen tegen me gaan praten.)


Ik weet niet wat je in jou geval zou moeten doen.
Hoe zit je zelf in je vel? Heb je alles (mentaal) op een rijtje? Als het antwoord op 1 van die vragen ook maar negatief is zou je daar eerst aan moeten werken. Een relatie om de eenzaamheid op te vangen werkt nou eenmaal niet.


Nou heb ik je laatst zien zeggen dat je besloten hebt dat je GEEN Asperger bent. Daaruit vat ik op dat je door de hele papiermolen bent geweest waar ik nu inzit. Het is voor mensen met welke vorm van Autisme dan ook sowieso al lastig om een beetje sociale contacten te onderhouden. Dat is voor "normale" mensen al lastig zat.


Gezichtsuitdrukkingen die niet lukken onder het praten? Zou niet moeten uitmaken.

Ik kan geen sarcasme, ironie of gewoon geintjes (al gaat dat de laatste tijd stukken beter) onderscheiden van serieus. Maakt de mensen die met me omgaan niet zo heel veel uit. Zijn ze ondertussen wel van me gewend dat ik soms erg raar uit de hoek kom.

Het leven is in je eentje al moeilijk zat vind ik. Daar hoeft voor mij persoonlijk niet zo snel nog een relatie bij. 'T is een leuke extra maar daar blijft het bij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 13:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ja ok maar ik ben al 10 jaar alleen en hoe langer je alleen bent hoe minder je ermee om kunt gaan, zelfs al de gedachte niet alleen te zijn want je weet niet wat je moet zeggen of doen, tegenwoordig schijnen mensen (vooral van mij) dan iets te verwachten omdat ik zogenaamd veel ervaring uitstraal door mn leeftijd en uiterlijk maar dat heb ik dus niet. In mijn niet ervaring hebbende ervaring willen meisjes meteen seks en dat wil ik dus niet.. ik ben al 28 jaar maagd, dat gooi ik niet weg aan de eerste de beste slet die langs loopt, ik wil van iemand houden eerst. Maar ik heb er moeite mee te weten of iets de moeite waard is of dat ik weer op mn hart getrapt word omdat de dan betreffende persoon totaal geen interesse schijnt te hebben in mij, wat ik eigenlijk na al die jaren dus al gewend ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

D: schreef:
ja ok maar ik ben al 10 jaar alleen en hoe langer je alleen bent hoe minder je ermee om kunt gaan, zelfs al de gedachte niet alleen te zijn want je weet niet wat je moet zeggen of doen, tegenwoordig schijnen mensen (vooral van mij) dan iets te verwachten omdat ik zogenaamd veel ervaring uitstraal door mn leeftijd en uiterlijk maar dat heb ik dus niet. In mijn niet ervaring hebbende ervaring willen meisjes meteen seks en dat wil ik dus niet.. ik ben al 28 jaar maagd, dat gooi ik niet weg aan de eerste de beste slet die langs loopt, ik wil van iemand houden eerst. Maar ik heb er moeite mee te weten of iets de moeite waard is of dat ik weer op mn hart getrapt word omdat de dan betreffende persoon totaal geen interesse schijnt te hebben in mij, wat ik eigenlijk na al die jaren dus al gewend ben.


Dan zou ik over jezelf heenstappen en gewoon eens uitzoeken wat er allemaal inde buurt te doen is.

Uitgaan hoeft niet perse met drank en harde muziek. Ik ga gewoon met vrienden mee en die doen er niet raar om als ik na 1 bier al stop. Ze drinken zelf ook niet veel.

Met vrienden meegaan is in jou geval wat anders. Je bespeelt instrumenten? Zoek daarvan eerst een vereniging op ofzo. Raak eerst gewend aan het feit dat je aangesproken kunt worden. Juist die uitstraling van "ik heb ervaring" kan je wel gebruiken. Er zijn genoeg mensen op de wereld die op je af stappen en die een praatje met je gaan maken. Je moet alleen wel naar de plekken gaan waar ook meer mensen komen.

Des te eerder je een beetje relaxed rond mensen bent kan je eens over je grenzen heenstappen en een gesprek aanbinden met een meisje.

(Tenminste... Dat denk ik. Heb ik zelf ook geen ervaring mee. Zelf zit ik nog te druk bezig met m'n eigen zaken op orde stellen en relax worden rond mensen)

Ik heb het vermoeden dat ik hier erg veel herhaal van wat er al gezegd is.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 17:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Op zich niet gek dat je dat gevoel hebt, Xenathos, want het is gewoon het juiste advies en daarom mag het net zo vaak gezegd worden tot D: dat begrijpt.

Je kunt inderdaad de verwachtingen juist in je voordeel gebruiken D:. Zie het gewoon als een beetje bluffen, je zegt er niets over maar mensen nemen gewoon aan dat je ervaren bent, dan heb jij nergens over gelogen. Stel jezelf gewoon sterk en zelfverzekerd op. Ik was ook nooit goed in binnenkomen in nieuwe groepen, maar het is toch je enige kans als je mensen wilt ontmoeten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 19:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lawliet schreef:
Ninodude ik was ook een beetje in die situatie en met alle moed had ik via de chat gevraagd of ze misschien iets leuks wilt doen met alleen ons tweeën. Het beste is natuurlijk persoonlijk vragen, maar anders kom je ook nooit verder.


Ik durf het wel maar vind het daar eerlijk gezegd nog te vroeg voor, laatst zei ik dat we binnen 3 weken een relatie zouden hebben, maarja als je elkaar dan maar 1x per week ziet schiet dat niet echt op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 19:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
Lawliet schreef:
Ninodude ik was ook een beetje in die situatie en met alle moed had ik via de chat gevraagd of ze misschien iets leuks wilt doen met alleen ons tweeën. Het beste is natuurlijk persoonlijk vragen, maar anders kom je ook nooit verder.


Ik durf het wel maar vind het daar eerlijk gezegd nog te vroeg voor, laatst zei ik dat we binnen 3 weken een relatie zouden hebben, maarja als je elkaar dan maar 1x per week ziet schiet dat niet echt op.

Maar je hoeft het niet te zien als het begin van een relatie; als je elkaar vaker één-op-éen wilt zien, moet je gewoon iets afspreken. Hoeft ook niet per sé een romantisch diner te zijn of zoiets, maar je hebt het steeds over dat je haar alleen wilt zien, en dan is dat toch de handigste manier?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 20:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Oké serieusly.. Vrouwen.. De ene keer krijg ik signalen van, wow ze vind me leuk. En de andere keer juist helemaal niet.
Comon'..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deadlytown BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Dellion

dat probleem heb ik nu ook haat dat joh
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 21:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Als vrouwen zo'n signalen uitzenden, dan hebben ze geen interesse, maar willen ze je het wel laten denken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik doe hetzelfde terug soms, ik probeer gewoon aardig te zijn en sommige meiden beginnen dan allemaal dingen te denken. Well, sorry for that. Dat ik één avond een leuk gesprek heb met iemand, wilt niet zeggen dat ik gelijk met diegene wil afspreken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 22:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

GekooktEi schreef:
ninodude schreef:
Lawliet schreef:
Ninodude ik was ook een beetje in die situatie en met alle moed had ik via de chat gevraagd of ze misschien iets leuks wilt doen met alleen ons tweeën. Het beste is natuurlijk persoonlijk vragen, maar anders kom je ook nooit verder.


Ik durf het wel maar vind het daar eerlijk gezegd nog te vroeg voor, laatst zei ik dat we binnen 3 weken een relatie zouden hebben, maarja als je elkaar dan maar 1x per week ziet schiet dat niet echt op.

Maar je hoeft het niet te zien als het begin van een relatie; als je elkaar vaker één-op-éen wilt zien, moet je gewoon iets afspreken. Hoeft ook niet per sé een romantisch diner te zijn of zoiets, maar je hebt het steeds over dat je haar alleen wilt zien, en dan is dat toch de handigste manier?


Ik heb het dus net gevraagd maar die gozert was eerder, hij gaat al met haar stappen Zaterdag en morgen naar de kermis, weetje die gozer heeft zelf ook een vriendin waar hij in een dipje mee zit. Ik weet dat ze me echt leuk vond op het begin, maar toen kwam die gozer in het spel en zorgde ervoor dat ik haar dus nooit meer kon spreken, fucking hell.

Ik ben zelf gewoon een hele rustige jongen en het is niet voor mij om nu te gaan rushen en mezelf te verkopen, dat vind ik sowieso neppe liefde. Ze valt ook op mijn type dus ja, ik moet ook niet iets voor gaan doen wie ik niet ben maar toch dit is gewoon klote, straks gaat hij er met haar vandoor.

Ze heeft me ook net gevraagd om mee te gaan naar de kermis, maar ik heb geen zin om met hun 2 voor me op de kermis te lopen en als ze misschien ook close zijn dan heb ik daar al helemaal geen zin in, ze vraagt trouwens iedereen mee dus dit betekend niets eigenlijk.

WTF, dit kan echt zoveel kanten op lopen nu, ik weet gewoon niet meer wat ik precies moet doen uit frustratie, dit is gewoon echt niet mijn ding. Waarom kan ik niet gewoon mijn armen openhouden en dat ze er vanzelf invalt? :')

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 23:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Joni Philips schreef:
Als vrouwen zo'n signalen uitzenden, dan hebben ze geen interesse, maar willen ze je het wel laten denken.


Lijkt me sterk dat je dat voor elke vrouw kunt zeggen. of vrouwen in het algemeen.
En idd @ daarboven, naam kwijt en geen zin om te kijken atm.
Dat is inderdaad annoying. Nouja eens zien hoe het morgen loopt. Denk sowieso crap omdat ik nu hoofpijn heb en waarschijnlijk wel kut zal slapen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
deadlytown BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

heeft ze geen interesse in je ook als een gemiddelde gesprek 2 a 3 uur duurt?

zo lang duurde onze gesprekken

langste was 7 uur. non stop.
3 keer was korter dan 10 min
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

ninodude, chill out. Als ze op jouw type valt, dan hoef je toch niet bang te zijn dat die andere gozer met haar er vandoor gaat?

Ik zou gewoon ff rustig aan doen. Kijken waar je over een week staat, niet teveel afspraken willen. Tis geen QQ pew pew operation Clean sweep ofzo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 15 Sep 2011 23:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

deadlytown schreef:
heeft ze geen interesse in je ook als een gemiddelde gesprek 2 a 3 uur duurt?

zo lang duurde onze gesprekken

langste was 7 uur. non stop.
3 keer was korter dan 10 min
Umm okeeee niet freaky dat je dat bijhoudt -.-
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 00:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nee, ik ben niet meer chill. Fuck this shit, zelfs als vriendschap is dit gewoon waardeloos, als je echt graag met iemand wilt spreken moet je daar ook tijd voor vrijmaken, ik ben geen chatvriendje.

Waarom gaat ze me uberhaupt vragen om mee te gaan naar de kermis, ze zit waarschijnlijk toch alleen met die gozer te praten en te doen en dan loop ik daar zielig achteraan, ze heeft gelukkig wel haar vriendin mee die ik wel redelijk ken dus ik heb nog tenminste iets aan gezelschap als ik mee zou gaan.

*Diepe zucht.*

Sorry hoor, ik word er gewoon echt gestoord van.


Laatst aangepast door No'tje op 16 Sep 2011 00:19; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

ninodude schreef:
Ze heeft me ook net gevraagd om mee te gaan naar de kermis, maar ik heb geen zin om met hun 2 voor me op de kermis te lopen en als ze misschien ook close zijn dan heb ik daar al helemaal geen zin in, ze vraagt trouwens iedereen mee dus dit betekend niets eigenlijk.

WTF, dit kan echt zoveel kanten op lopen nu, ik weet gewoon niet meer wat ik precies moet doen uit frustratie, dit is gewoon echt niet mijn ding. Waarom kan ik niet gewoon mijn armen openhouden en dat ze er vanzelf invalt? :')

Ik wil je zeker geen kant opduwen, ik snap je twijfels voor een triple date, maar ze kan het (hoewel ze iedereen meevraagt) van jou natuurlijk wel als een sein zien als je voor de uitnodiging bedankt... Dat ze iedereen meevraagt betekent niet dat jij minder speciaal voor haar bent. Je kunt voor de zekerheid altijd gaan, als zij dan klef/close gaan doen zou ik bij iedereen erbij weglopen, dan weet je toch dat het klaar is voor jou.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

no-ps3-no-living
ik hou dat niet bij.

ik herinnerde me nog de tijd vanaf wanneer we begonnen en eindigde
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
no-ps4-no-living BerichtGeplaatst: 16 Sep 2011 08:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Jul 2008
Berichten: 1145

deadlytown schreef:
no-ps3-no-living
ik hou dat niet bij.

ik herinnerde me nog de tijd vanaf wanneer we begonnen en eindigde
Haha oke was niet serieus bedoeld ofzo. Maar je moet nooit
Denken dat je niet goed genoeg ben. Stop er evenveel moeite in als zij en als ze hetzelfde over jou denkt komt het goed.

Tenzei je haar niet zo goed kent en haar wil versieren dan is het wat anders maar nog steeds als je denkt dat het niet opschiet moet je er ook niet teveel achteraan vind ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4 ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group