Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 85, 86, 87  Volgende  
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 21:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Heb sinds juli een relatie. Niet mijn eerste relatie, maar wel mijn eerste volwassen relatie zeg maar. Mijn laatste was toen ik 16/17 was en ja, dat was niet echt serieus.

Mijn vriendin is echt vet awesome, beautiful, ze gamed ook en kan koken! Ik vind ook dat we goed onze relatie opbouwen en niet al te snel gaan met dingen. Ik zie haar nu elke weekend vanwege drukte nu even met school, maar we willen binnenkort elkaar wel vaker zien. Elke week wachten op haar duurt soms zo lang.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

liefdes lichtje is aan het opbranden. (voor t geval dat)

Laatst aangepast door deadlytown op 13 Sep 2011 22:04; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 22:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Lawliet schreef:
Heb sinds juli een relatie. Niet mijn eerste relatie, maar wel mijn eerste volwassen relatie zeg maar. Mijn laatste was toen ik 16/17 was en ja, dat was niet echt serieus.

Mijn vriendin is echt vet awesome, beautiful, ze gamed ook en kan koken! Ik vind ook dat we goed onze relatie opbouwen en niet al te snel gaan met dingen. Ik zie haar nu elke weekend vanwege drukte nu even met school, maar we willen binnenkort elkaar wel vaker zien. Elke week wachten op haar duurt soms zo lang.


Awesome man. =D
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 22:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Lawliet schreef:

Mijn vriendin is echt vet awesome, beautiful, ze gamed ook en kan koken!


Nice! Maar serieus, welk meisje kan niet koken? xd
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 22:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Ellentjeeah schreef:
Lawliet schreef:

Mijn vriendin is echt vet awesome, beautiful, ze gamed ook en kan koken!


Nice! Maar serieus, welk meisje kan niet koken? xd


En ik proberen niet seksistisch te zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:00    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Ellentjeeah schreef:
Lol ik ben ook christelijk

Ik neem aan dat je hiermee bedoelt dat je ouders het zijn, en je zo wordt opgevoed?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Ellentjeeah schreef:
Lawliet schreef:

Mijn vriendin is echt vet awesome, beautiful, ze gamed ook en kan koken!


Nice! Maar serieus, welk meisje kan niet koken? xd


*raises hand* ^^;

mijn vriendin, maar ze wil 't wel, dus ik ga het haar leren
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

mja ik ken geen mensen die feesten geven, ben in like 10 jaar tijd maar naar 1 verjaardagsfeest geweest van iemand die ik paar jaar geleden heb leren kennen (een jongen btw, niet een meisje) en hoewel dat wel gezellig was waren de (meeste) mensen die daar waren van het type "laten we ook nog ff uitgaan" en daar had ik dus geen pet van op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:14    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

D: schreef:
mja ik ken geen mensen die feesten geven, ben in like 10 jaar tijd maar naar 1 verjaardagsfeest geweest van iemand die ik paar jaar geleden heb leren kennen (een jongen btw, niet een meisje) en hoewel dat wel gezellig was waren de (meeste) mensen die daar waren van het type "laten we ook nog ff uitgaan" en daar had ik dus geen pet van op.

Vind ik persoonlijk ook altijd wel jammer als dat het uitgangspunt van een feestje is.

Maar wees dan gewoon een smooth guy en zeg tegen zo'n meisje dat het met jou veel gezelliger is. Of iets van die strekking.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ik denk niet dat ik snel nog uitgenodigd word voor een feestje, aangezien ik niet meer alcohol nuttig.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Beetje naïef om het daar op af te schuiven. Mijn pleegneef (hoop dat jullie snappen wat ik bedoel) is moslim en drinkt ook niet, toch gaat hij elke week met zijn vrienden naar de stad. Je hoeft niet buitengesloten te worden als je niet drinkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
vgo910 BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jun 2009
Berichten: 1241

D: schreef:
ik denk niet dat ik snel nog uitgenodigd word voor een feestje, aangezien ik niet meer alcohol nuttig.

Sommige mensen hebben nog wel eens een BOB nodig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

vgo910 schreef:
D: schreef:
ik denk niet dat ik snel nog uitgenodigd word voor een feestje, aangezien ik niet meer alcohol nuttig.

Sommige mensen hebben nog wel eens een BOB nodig

Dat wou ik ook al zeggen, ik heb zo'n vermoeden dat D: geen rijbewijs heeft maar van BOB's is het ook maatschappelijk geaccepteerd dat ze niet drinken.

Maar in het algemeen: als jij een verantwoordelijke rol inneemt in een groep door niet te drinken en de rest voor zichzelf te beschermen, word je daar heus niet op afgerekend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Godver, ik moet echt mijn gevoelens eens gaan beheersen, ik maakt me telkens weer te druk om niets en als ik zo doorga verpest ik mijn eigen kans. Serieus, het beste is nu gewoon om mijn eigen leven weer op te pakken en er zo weinig mogelijk aan te proberen te denken tot de volgende keer dat we elkaar zien, ik hield dit ook goed vol totdat die gozert ertussen kwam..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 13 Sep 2011 23:57    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

nee heb geen rijbewijs maar ik kan sowieso niet tegen clubsferen, kan niet tegen harde muziek en al helemaal niet tegen heel veel mensen die tussen luide muziek door hard naarmekaar schreeuwen. :c

dus ik kan sowieso nergens mensen ontmoeten dan geluk hebben en dat heb ik niet echt wat dat betreft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 00:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Je kan toch ook eens een keer de locale kroeg instappen en je voor te nemen om een praatje met iemand te gaan houden, wat heb je te verliezen je kent ze toch niet, het is alleen het durven.

Ik vind het ook moeilijk hoor, ik weet nooit zo goed waar ik moet beginnen (Niet doordenken) en wat ik moet zeggen. Ik heb het dan over mensen in het algemeen, meiden tja.. ik heb de afgelopen 5 jaar geen interessante meiden gezien of ontmoet, sinds mijn laatste ex heb ik ook gezegd eerst mezelf verder te ontwikkelen want ik was er simpelweg nog te kinderlijk voor.


Laatst aangepast door No'tje op 14 Sep 2011 00:11; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Lawliet BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Sep 2006
Berichten: 4857

Het moeilijkste was om een afspraak te maken, maar na 7 biertjes lukte me het. :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 01:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

ik heb 1 keer wat gedronken in een herenkroeg (op stand dus) en dat was de dag na kerst omdat er niemand bij me langs geweest was met kerst terwijl ik mn hele huis mooi had gemaakt, dus even mijn zorgen wegdrinken met een glas pure pina colada.

maar nu drink ik niet meer, ik was trouwens alleen in die kroeg want het was nog ochtend.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 07:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik drink ook niet, houdt me niet tegen naar feesten te gaan. Daarnaast moet je niet uitgenodigd worden om naar een fuif te gaan,je hebt genoeg publieke fuiven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xenathos BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 12:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 07 Feb 2009
Berichten: 541

Ik heb nu zelfs al afgesproken met al m'n vrienden dat als ik m'n rijbewijs heb ik de Bob ben. Sterker nog... Dat hebben we al jaren zo. Ik drink toch nooit zoveel als ik met ze weg ben.

Liefdesleven? Geen op het moment. Zit te veel bezig met therapie en school ATM. Dat eerst op een rijtje en dan komt het vanzelf wel. Zoals altijd bij mij
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 13:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Ik heb inderdaad ook niet echt tijd voor een liefdesleven. Teveel te doen in mn eentje en met vrienden (nee, geen masturbatie....alhoewel...dat bedoelde ik er niet mee)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 14:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Nelus schreef:
Ik heb inderdaad ook niet echt tijd voor een liefdesleven. Teveel te doen in mn eentje en met vrienden (nee, geen masturbatie....alhoewel...dat bedoelde ik er niet mee)

van te veel beren raakt de honing op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 14:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

En na 42 keer sterf je ervan.
http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/article/detail/1314484/2011/09/05/Jongen-masturbeert-zich-dood.dhtml
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 15:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

Maar goed dat ik bij 41 gestopt ben dan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thibby95 BerichtGeplaatst: 14 Sep 2011 15:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Apr 2011
Berichten: 469

Joni Philips schreef:
Ik drink ook niet, houdt me niet tegen naar feesten te gaan. Daarnaast moet je niet uitgenodigd worden om naar een fuif te gaan,je hebt genoeg publieke fuiven.

Gelijk heb je, ik weet niet waar je woont D: maar hier is er elke week wel iets te doen en elke week de mogelijkheid om mensen/meisjes te leren kennen. En als ik ze om 1 of andere reden niet durf aanspreken drink ik wat, zo leer je een heleboel mensen kennen, je moet gewoon niet verlegen zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, ... 85, 86, 87  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 2 van 87

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group