Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 499, 500, 501  Volgende  
Mafusto BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 10:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

-Zondagmorgen; leren, programmeren, leren, programmeren.
-Deadlines
-Tentamens
-In dezelfde week.
-Wil gamen!
-Nog twee weken wachten...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 10:55    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

+ 500ste pagina
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 10:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

+ Gisteren was zo'n mooie avond
- Lag half 6 pas in bed en mijn wekker ging half 10
+ Broodje knakworst als ontbijt
+ Iedereen hier is brak dus dat is wel heel mooi
+ De laatste stukken schrijven en controleren met AC/DC op de achtergrond. (Hoera ik ben de Grammar Nazi hier op de BK)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 11:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Redneckerz schreef:
Bever Warrior schreef:


Het liefst wel. Maar ik krijg soms gewoon hele nare reacties terug als ik gewoon ergens over wil praten.

Ben al even geweest voor een gesprek.

Wat voor reacties zijn dat dan? (per PM mag ook, dan blijft het topic vrij voor Deadlytown )


daarom zei ik dat

@ DeadlyTown

Als je zo weinig geslapen hebt kan ik begrijpen dat je je kut voelt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 11:45    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

+ voor iedereen die hun zondagmorgen beschrijft
++ Hitman 2. Leuk, leuk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Bever Warrior schreef:


daarom zei ik dat

@ DeadlyTown

Als je zo weinig geslapen hebt kan ik begrijpen dat je je kut voelt.

Ik vat deze niet.

+ Heerlijk gedoucht net.
+- Pool humor. Bij alles wat iemand zegt ''Just like your mom'' achter plakken.

''Man die bal ging er lekker in.''
''Just like..''
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 12:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Redneckerz schreef:
Bever Warrior schreef:


daarom zei ik dat

@ DeadlyTown

Als je zo weinig geslapen hebt kan ik begrijpen dat je je kut voelt.

Ik vat deze niet.

+ Heerlijk gedoucht net.
+- Pool humor. Bij alles wat iemand zegt ''Just like your mom'' achter plakken.

''Man die bal ging er lekker in.''
''Just like..''


ik heb over de 24 uur half uurtje geslapen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 13:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Het ging mij om zijn ''Daarom zei ik dat.'' Hopelijk trekt je slaapritme weer aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 14:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

GekooktEi schreef:
+ Zondagmorgen: koffie, nieuws bladeren. Daarna onnodig stressen over schooldingen. Dan gamen.
- Team/bedrijfsnaam moeten verzinnen. Wat lastig.

'Guus is Awesome'? Gooi het maar in de groep hoor. Ik verwacht alleen maar 90% van de omzet.

+ Mijn zondagmorgen bestond uit: leren. Net als mijn middag en avond.
- Examens
+ Het einde is in zicht
+ Morgen jarig
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 14:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ Even gesport!
+ ik kijk al uit naar de game marathons in de zomer!
+ woensdag naar de bios! (met mijn all-time crush, mehehe. Nothing will happen though)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 15:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

- Ik snap niet wat hier (in dit topic) allemaal aan de hand is...
+ Ik snap niet wat hier (in dit topic) allemaal aan de hand is!
- Er bestaat een Facebook-profiel met mijn naam, dat nooit door mij is gemaakt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 15:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24888

Asianator schreef:
- Ik snap niet wat hier (in dit topic) allemaal aan de hand is...
+ Ik snap niet wat hier (in dit topic) allemaal aan de hand is!
- Er bestaat een Facebook-profiel met mijn naam, dat nooit door mij is gemaakt.
Dezelfde naam of alle details hetzelfde? Want dat eerste is niet zo speciaal. Er bestaan er 8 met mijn naam.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 15:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Joni Philips schreef:
Asianator schreef:
- Ik snap niet wat hier (in dit topic) allemaal aan de hand is...
+ Ik snap niet wat hier (in dit topic) allemaal aan de hand is!
- Er bestaat een Facebook-profiel met mijn naam, dat nooit door mij is gemaakt.
Dezelfde naam of alle details hetzelfde? Want dat eerste is niet zo speciaal. Er bestaan er 8 met mijn naam.


Idem, zelfs een swagfag met dezelfde naam die in dezelfde stad woont

+ Wss rond maart/april een Wii U halen
+ Zonder enige opmerking is de auto door de keuring geraakt
Edit: na mijn naam eens gegoogeld te hebben is er zelfs een paracommando met dezelfde naam
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Nelus BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 19:33    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 12 Jan 2006
Berichten: 5252

+ heb ff een fanvideo gemaakt van Arrow in combinatie met Evanescence - Bring me to life. Post ik zo wel ergens.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 20:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Joni Philips schreef:
Asianator schreef:
- Ik snap niet wat hier (in dit topic) allemaal aan de hand is...
+ Ik snap niet wat hier (in dit topic) allemaal aan de hand is!
- Er bestaat een Facebook-profiel met mijn naam, dat nooit door mij is gemaakt.

Dezelfde naam of alle details hetzelfde? Want dat eerste is niet zo speciaal. Er bestaan er 8 met mijn naam.

Details waren ook hetzelfde. Echter, nu heeft die persoon de naam gewijzigd. De link is echter nog hetzelfde gebleven en geeft mijn naam aan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
AltairJack BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

+ Final Fantasy 13
+- Enige spel die ik in 2013 heb uitgespeeld is Heavy Rain, verder Sleeping Dogs(progress 80%), Far Cry 3(progress 40%) en AC 3(progress 7%)

FF 13,Toffe game, imo beste SE game sinds Crisis Core en Dissidia. Lange tijd niet zo leuke game gespeeld. Battlesysteem, graphics, flow en muziek zijn echt top. Lineairiteit maakt me niet uit, zolang de game maar verhaalgedreven is. Open world zoals FF 12 is beter, maar stoor me nog niet aan. Veel beter dan FF 1-6,9 en 10 imo, en dat had ik niet verwacht aangezien de developers hetzelfde zijn als van deel 10 en 10-2. Vooral FF 1 tot 6 vind ik niet echt goed vanwege de random encounters, grinden en de straightforward dialogen zonder diepgang, er is in die games nauwelijks sprake van conversatie. Het is meestal 'Hello', 'Lets go'. Korte cutscenes, viel me bv op bij deel 5 en 6. Het is niet heel erg uitgediept, net of je er zelf maar invulling aan moet geven.


De cast is op zich ook wel okay. Vind lightning toffer dan cloud, Sazh vind ik niet grappig. Snow lijkt heel erg op Seifer uit Kingdom Hearts qua kleding. Hope lijkt een beetje een mengeling tussen Tidus en Vaan, dat is wel weer minder. Wat ik ook goed vind is dat niet alleen Lightning de hoofdrol heeft in het spel, maar de rest van party ook evenveel aandacht krijgt. Bij bijvoorbeeld FF 8 speelde je overduidelijk alleen maar Squall en die was het best uitgediept, de anderen waren gewoon mensen die je tegenkwam en zo een beetje leerde kennen. Maar Squall was wel overduidelijk de hoofdpersoon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 21:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

AltairJack schreef:
+ Final Fantasy 13
+- Enige spel die ik in 2013 heb uitgespeeld is Heavy Rain, verder Sleeping Dogs(progress 80%), Far Cry 3(progress 40%) en AC 3(progress 7%)

FF 13,Toffe game, imo beste SE game sinds Crisis Core en Dissidia. Lange tijd niet zo leuke game gespeeld. Battlesysteem, graphics, flow en muziek zijn echt top. Lineairiteit maakt me niet uit, zolang de game maar verhaalgedreven is. Open world zoals FF 12 is beter, maar stoor me nog niet aan. Veel beter dan FF 1-6,9 en 10 imo, en dat had ik niet verwacht aangezien de developers hetzelfde zijn als van deel 10 en 10-2. Vooral FF 1 tot 6 vind ik niet echt goed vanwege de random encounters, grinden en de straightforward dialogen zonder diepgang, er is in die games nauwelijks sprake van conversatie. Het is meestal 'Hello', 'Lets go'. Korte cutscenes, viel me bv op bij deel 5 en 6. Het is niet heel erg uitgediept, net of je er zelf maar invulling aan moet geven.


De cast is op zich ook wel okay. Vind lightning toffer dan cloud, Sazh vind ik niet grappig. Snow lijkt heel erg op Seifer uit Kingdom Hearts qua kleding. Hope lijkt een beetje een mengeling tussen Tidus en Vaan, dat is wel weer minder. Wat ik ook goed vind is dat niet alleen Lightning de hoofdrol heeft in het spel, maar de rest van party ook evenveel aandacht krijgt. Bij bijvoorbeeld FF 8 speelde je overduidelijk alleen maar Squall en die was het best uitgediept, de anderen waren gewoon mensen die je tegenkwam en zo een beetje leerde kennen. Maar Squall was wel overduidelijk de hoofdpersoon.


Tja alsof Square Enix veel goede games heeft,
FFXIII vooral diens opvolger is gewoon niet cool, FFXIII wel iets beter, maar beter dan FFVII tot X no way.
Volgens mij is dit gewoon je eerste JRPG van 2013 of niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AltairJack BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 22:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Ik speel wel vaker JRPG's, speelde laatst nog DQ 9 en KH 346 days, maar die vind ik echt supersaai vergeleken met FF 13, weet niet of ik die 2 ga verder spelen., maar vind FF 13 totnutoe wel beter dan FF X, FF X is een beetje hetzelfde, ook vrij lineair, alleen vond ik Tidus dus een van de slechtste FF personages ever. Yuna vond ik ook niet echt denderend. Alleen Auron, Riku en Lulu spraken me aan. FF X-2 vond ik al helemaal niks, heel weinig gespeeld. En in FF X heb je verder ook wel random encounters enzo. Door deze encounters ook niet veel tijd gestoken in X-2. Voice Acting bij FF X was ook verschrikkelijk, dat is hier ook beter. Hier vind ik de story totnutoe best goed gedaan, en ook goed geschreven dialogen enzo, volgens mij ook zelfde dialogue writer als FF 12 namelijk Daisuke Watanabe. Enige minpunt die ik gezien heb bij FF 13 is dat animatie niet zo goed is als bij bijvoorbeeld een FF 12. Verhaal is tenminste niet zo convuluted, slecht, vaag en raar zoals bij Kingdom Hearts. Weet niet echt of ik 13-2 nog ga spelen, aangezien ik tijdreizen een slechte zet vind, en die noah spreekt me ook niet aan, maar we zien wel, eerst maar deel 13 uitspelen.

Volgens mij is FF 13(vooral de sequels) idd niet heel populair bij de fans, gedeelde reacties, maar de pers was er nog vrij positief over, wel paar minpunten zoals lineairiteit enzo, maar ze vonden graphics en battlesystem wel goed enzo. Op metacritic 83 ofzo, dat is dezelfde score als Crisis Core, dat is wel een van de hoogste scores voor een FF van de afgelopen tijd. Oja de game is verder ook niet heel moeilijk, en heeft ook geen irrante puzzels of dungeons zoals bij andere FF zoals bijvoorbeeld X, dat vind ik ook echt een pluspunt. FF 13 is wel JRPG zoals ik ze graag zie. Met de focus op de juiste plaatsen, al vond ik FF 12 wel beter. FF 13 lijkt in dat opzicht ook wel heel erg op Crisis Core, ook heel erg lineair en vooral goede graphics en verhaalgedreven met op zich een leuke snelle battlesysteem en goede flow.


Laatst aangepast door AltairJack op 19 Jan 2014 22:15; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 22:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Dragon Quest IX en Kingdom Hearts 358/2 Days die waren idd behoorlijk saai. FFX en X-2 heb ik zelf zo'n 400 uur in zitten (incl. beide 3-4 keer uitgespeeld), FXIII is eigenlijk best wel mooi vergeleken met FFXIII-2, de gameplay is totaal niet anders, meer battles dan de voorganger, slecht camera, en Noel de MC is ook best saai en wil graag Sarah spelen, maar als je Serah wilt spelen als on screen character dan ben je ook verplicht met haar in de battle te spelen en daar is zij nogal saai in, je kunt wel switchen in battles maar omdat telkens te doen zie ik ook niet zitten.

FFXIII-3 heb de demo gespeeld, eindelijk qua battles eens anders.

Vindt FFXIII geen emotie in zitten, je komt niet erg in de personages en met een aantal andere FF games wel.

Ik heb zelf FFX en X-2 op de Vita in bestelling staan op de Vita

Yep FFXIII is qua graphics wel erg goed dat is bij XIII-2 ook al minder.
Gameplay is leuk, maar wordt te eentonig helaas.

XIII is leuk voor een keertje, XIII-2 alleen de Japanse uitgespeeld, geen zin in de engelse
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AltairJack BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Final Fantasy 15 lijkt me nu ook wel vet qua gameplay, graphics en setting, alleen jammer dat Tetsuya Nomura erachter zit. Die rookt wiet ofzo en bedenkt echt crazy stories voor Kingdom Hearts, hopelijk is het bij 15 wat meer te volgen. Tijdreizen, nobodys, heartless, klonen, somebodys, dataworlds, memoryworlds enzo gaat echt te ver.

Maar speel dus nu FF 13, laatste game die ik gespeeld heb die net zo tof vond was Heavy Rain, ook een verhaalgedreven game. Heb zelfs games als Sleeping Dogs, Far Cry 3, Assasins Creed 3 en Kingdom of Amalur van me PC verwijderd terwijl ik ze niet eens uitgespeeld had, omdat ik toch niet veel tijd voor had en ook niet dacht ze te gaan spelen.

BTW, de game Resonance of Fate, die heb je vast wel gespeeld, vond je die tof? Die leek me ook wel supertof qua gameplay, karakters en setting, character customization sprak me ook wel aan. Even kijken of ik hem ergens kan vinden, volgens mij niet echt makkelijk te vinden omdat die ook niet zo populair is.

[youtube]
http://www.youtube.com/watch?v=ltrPi4yt5Ic[/youtube]
De game ziet er echt tof en sfeervol uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 23:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

FFXV lijkt me idd ok erg gaaf, ik heb zelf niks tegen Kingdom Hearts, vindt alleen dat ze de games beter met elkaar moeten gaan linken want als Birth By Sleep zou uitspelen en daarna gelijk KH1 doen snap je er geen ballen van. en zo ook met Re:Coded en Dream, Drop, Distance.

Resonance of Fate is erg leuke, de steden is erg mooi enzo. de battles zijn mooi te doen. Alleen als je HP critical is dan beginnen de personages enorm raar te lopen alsof ze in de broek hebben bescheten

De game is ook best pittig, ik kan een battle niet halen.
Maar zeker de moeite waard, maar koop hem niet boven de 30 euro, dat is zonder.

Op marktplaats staat de Xbox 360 voor 12,50 euro
de PS3 voor zo'n 17-20 euro
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
AltairJack BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2012
Berichten: 200

Verder wil ik Last Story en Lost Oddessey ook spelen, maar hoor dat LO heel traditioneel is qua gameplay, maar de verhaal is dan wel weer heel sterk. Mystwalker moet gauw weer met een RPG komen, ik vind hun eigenlijk wel de opvolgers van SE en de FF serie ook omdat toppers zoals Sakaguchi, Yasumi Matsuno, Nobue Uematsu, Amano, Yoshitaka Amano , Akihiko Yoshida en Hitoshi Sakimoto allemaal al eigenlijk weg zijn bij SE. LO is volgens mij beter dan de meeste FF qua verhaal. Last Story heb ik al een beetje gespeeld, en vond battlesysteem en karakters wel heel tof.

Van Kingdom Hearts vond ik alleen Birth By Sleep tof, die was ook het duidelijkst qua verhaal. Vond Terra, Aqua en Ven ook heel tof. Vind Kairi, Sora en Riku niet zo tof, vind het maar een stelletjes loosers. Van de andere KH die ik gespeeld heb, vond ik het verhaal niet heel sterk, vooral deel 1 en 2, die Disney werelden hebben vaak ook niks met de main story te maken, zodat je steeds maar zijverhalen speelt. Het gedoe van tijdreizen, klonen, en nobodys/somebodys vind ik ook niet geweldig. Ik hoop dat deel 3 weer een beetje gaat lijken op Birth By Sleep qua verhaal. En hopelijk wat minder Sora en meer Terra/Aqua/Ventus.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 19 Jan 2014 23:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10196

Bever Warrior schreef:
Mafusto schreef:
Nin007 schreef:

Dat zou best eens de reden kunnen zijn dat je niet lekker in je vel zit. Dat was bij mij in ieder geval wel zo. Toen ik erover na ging denken waarom ik ineens rarw gedachtes kreeg was dat pas sjnds dat ik echt veel ben gaan surfen.


Kan het niet zijn dat je nu oorzaak en gevolg door elkaar aan het halen bent? Ben je niet veel gaan surfen omdat je ergens anders last van had en omdat je jezelf niet van je problemen af kon sluiten nog meer rare gedachtes gekregen hebt? Want een verslaving is merendeels het gevolg van iets i.p.v. een oorzaak. En die oorzaak ligt vaker wel dan niet in de huidige maatschappij.


Ik denk ook dat het surfen een makkelijke manier is om andere dingen te vermijden of om op een relatief veilige manier voldoening proberen te krijgen. Ik denk dat het niet de oorzaak is nee, de oorzaak ligt bij mij bij mezelf, de maatschappij idd en het verleden. Ik moet me eigenlijk wat meer op de toekomst richten, maar ik blijf maar nadenken. Maar het surfen helpt iig niet, maar minder surfen los je pas op als je je eigen probleem hebt opgelost. Want ik surf meer door een probleem en het veel surfen is een probleem, maar het surfen zelf is ''het'' probleem niet.

Sorry dat ik de layout wat verstoor, maar het is niet alleen van Deadly Town.


Ja dat klopt wel maar ik weet van mezelf dat het surfen nog meer energie uit me trok en ik het er eigenlijk alleen maar moeilijker mee kreeg. Gamen kan je ook van je gedachtes helpen als je er heel erg geconcentreerd mee bezig bent.

Ik heb ook op een punt gezeten dat ik liever op forums zat dan dat ik zat te gamen maar gevolg was dat ik me buiten de forums om eigenlijk zo slap voelde dat ik niks anders meer deed met mijn vrije tijd.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bever Warrior BerichtGeplaatst: 20 Jan 2014 00:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Okt 2009
Berichten: 412

Nin007 schreef:
Bever Warrior schreef:
Mafusto schreef:
Nin007 schreef:

Dat zou best eens de reden kunnen zijn dat je niet lekker in je vel zit. Dat was bij mij in ieder geval wel zo. Toen ik erover na ging denken waarom ik ineens rarw gedachtes kreeg was dat pas sjnds dat ik echt veel ben gaan surfen.


Kan het niet zijn dat je nu oorzaak en gevolg door elkaar aan het halen bent? Ben je niet veel gaan surfen omdat je ergens anders last van had en omdat je jezelf niet van je problemen af kon sluiten nog meer rare gedachtes gekregen hebt? Want een verslaving is merendeels het gevolg van iets i.p.v. een oorzaak. En die oorzaak ligt vaker wel dan niet in de huidige maatschappij.


Ik denk ook dat het surfen een makkelijke manier is om andere dingen te vermijden of om op een relatief veilige manier voldoening proberen te krijgen. Ik denk dat het niet de oorzaak is nee, de oorzaak ligt bij mij bij mezelf, de maatschappij idd en het verleden. Ik moet me eigenlijk wat meer op de toekomst richten, maar ik blijf maar nadenken. Maar het surfen helpt iig niet, maar minder surfen los je pas op als je je eigen probleem hebt opgelost. Want ik surf meer door een probleem en het veel surfen is een probleem, maar het surfen zelf is ''het'' probleem niet.

Sorry dat ik de layout wat verstoor, maar het is niet alleen van Deadly Town.


Ja dat klopt wel maar ik weet van mezelf dat het surfen nog meer energie uit me trok en ik het er eigenlijk alleen maar moeilijker mee kreeg. Gamen kan je ook van je gedachtes helpen als je er heel erg geconcentreerd mee bezig bent.

Ik heb ook op een punt gezeten dat ik liever op forums zat dan dat ik zat te gamen maar gevolg was dat ik me buiten de forums om eigenlijk zo slap voelde dat ik niks anders meer deed met mijn vrije tijd.


Dat begrijp ik heel goed.

Ik moet ook meer gaan gamen voor afleiding, maar ik durf die stap vaak niet eens te zetten. Ik had er eerst ook al moeite mee, maar nu is het een heel obstakel. Het lijkt soms zelfs alsof mijn gedachtes alles blokkeren en daardoor is het zelfs moeilijk om te bewegen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Ellentjeeah BerichtGeplaatst: 20 Jan 2014 08:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 23 Okt 2009
Berichten: 3196

Een beetje meer ontopic misschien?

- Zometeen mijn her, was vergeten dat ik me er voor had ingeschreven dus het zal niet zo veel worden
+ Laatste twee weken van praktijk, zo blij als ik er vanaf ben
+/- Weer een nieuwe klas deze module, ken gelukkig al een paar mensen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 499, 500, 501  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 500 van 501

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group