Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2  Volgende  
Kingsora BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 19:14    Onderwerp: Pirates of The Carribean At world's end Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

De beste film reeks voor mij op het moment zelfs beter als LoTR en heb ik vandaag de eerste trailer ontdekt en damn die ziet er goed uit dus wou ik die even met jullie delen

http://www.youtube.com/watch?v=PetrAmq9fcw

ook leuk nieuwtje bij ons komt die 2 dagen vroeger uit dan bij de rest van de wereld, kheb geen fucking idee wrr maar hey ik ben happy
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joris BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 19:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Niet allemaal heel origineel meer wat je in de trailer ziet, maar ik heb wel heel veel zin in de film
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 19:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Mja wat wil je al die grootschalige gevechten heb je al wel ergens gezien die laatste 4 jaar waren alleen maar zo'n soorten films

maar ikl heb er wel meer als zin want zo fantastisch als jack sparrow heb ik nog geen enkel filmpersonage gezien
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Heb er zin

Jack Sparrow en natuurlijk Keira Knightley (Elizabeth Swann), daar zou ik alleen al voor naar de bios gaan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 21 Mrt 2007 20:01    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Ik ben een beetje bang dat ze er te veel plot in willen steken
- Afwerken van Davy Jones
- De liefdesdriehoek
- Die nieuwe piraat
- Lord Cuttler Becket plot
- De verbinding tussen Becket en Sparrow
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 08:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

En dan komt jacks vader er nog bij he
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 09:31    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

kingsora schreef:
En dan komt jacks vader er nog bij he
Idd, en dat in een film die nooit langer kan zijn dan 3 uur en dit alles moet afwerken. Deel 4 is namelijk toch geen zekerheid
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Joni Philips schreef:
kingsora schreef:
En dan komt jacks vader er nog bij he
Idd, en dat in een film die nooit langer kan zijn dan 3 uur en dit alles moet afwerken. Deel 4 is namelijk toch geen zekerheid

Ach joh dat komt wel goed jerry bruckenheimer is een tovenaar qua films

ik voel het dit wordt DE film van 2007

geef nu toe al zijn films waren toch goed tot heel goed
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 18:30    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Sorry, de film van 2007 wordt The Simpsons. Dan Harry Potter wegens Emma Watson en Luna Lovegood. Dan Bean's Holiday.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 22 Mrt 2007 18:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Joni Philips schreef:
Sorry, de film van 2007 wordt The Simpsons. Dan Harry Potter wegens Emma Watson en Luna Lovegood. Dan Bean's Holiday.

The simpsons nee denk het ni gaat wel goed zijn maar is uiteindelijk één langere simpson aflevering en harry potter die films worden een beetje afgezaagd vind ik hoeveelste is dit nu al de 5de? en het plot van de vijde boek is nu ook niet het beste voor te verfilmen.

Maar goed dat is natuurlijk mijn mening

volgens mij zal het gaan tussen spiderman 3, shrek 3 en
Pirates of the carribean 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Stefan L BerichtGeplaatst: 23 Mrt 2007 08:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2006
Berichten: 667

mmm ik hoop dat POTC 3 wel beter wordt dan deeltje 2 die vond ik wel aardig maar niet zo goed als deel 1.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 10:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Stefan L schreef:
mmm ik hoop dat POTC 3 wel beter wordt dan deeltje 2 die vond ik wel aardig maar niet zo goed als deel 1.
Hmm kvond potc 2 even goed als de eerste hoor, de humor was wel wat minder maar als je niet juist de eerste had gezien ging erook veel humor aan je voorbij, maar ik geef toe als ik toch mist kiezen dan nog altijd de eerste daar komt jack het beste tot zijn recht
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 24 Mrt 2007 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

De tweede en derde kennen natuurlijk veel hogere verwachtingen dan de 1e, daarom zullen veel mensen zeggen dat ze iets tegenvallen. Maar deel 3 is toch tegelijkertijd opgenomen met deel 2? Het zal best wel een mooi slot worden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Apr 2007 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Deel 3 is gedeeltelijk met deel 2 opgenoemen nog niet volledig dunkt mij, hoop ik ook niet anders kan je bijna perfect dezelfde film gaan verwachten als deel 2
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2007 14:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Allemaal naar het Movie Most Wanted Topic zou ik zeggen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kingsora BerichtGeplaatst: 07 Apr 2007 14:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 09 Jan 2007
Berichten: 1925

Echt hebben we dat dan, en waar staat die topic?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 07 Apr 2007 14:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Gewoon bij Media
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 10:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Oke, nog erger geworden dan ik vreesde. Te veel plot en dan hebben ze nog niet eens alle verhaallijnen opgelost die ik eerst aanhaalde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FreeMad BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 10:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 13 Aug 2006
Berichten: 513

Joni Philips schreef:
Oke, nog erger geworden dan ik vreesde. Te veel plot en dan hebben ze nog niet eens alle verhaallijnen opgelost die ik eerst aanhaalde.

helemaal gelijk. op het einde dacht ik ze gaan helemaal los maar nee het zijn maar 2 schepen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Roderick BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 13:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Jul 2004
Berichten: 3815

Joni Philips schreef:
Oke, nog erger geworden dan ik vreesde. Te veel plot en dan hebben ze nog niet eens alle verhaallijnen opgelost die ik eerst aanhaalde.


Teveel plot ben ik het totaaaaaaal niet mee eens. Deel 3 past perfect op deel 2 die veeeel te weinig plot had. Er is zoveel mogelijk afgesloten om het hoofdverhaal een waardige trilogie te laten zijn. Alle verhaallijnen hoef je ook helemaal niet af te sluiten om een waardig einde te brengen, want dat zou gewoonweg stom zijn: het leven van die mensen houdt niet op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joris BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 15:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Jul 2006
Berichten: 3094

Roderick schreef:
Joni Philips schreef:
Oke, nog erger geworden dan ik vreesde. Te veel plot en dan hebben ze nog niet eens alle verhaallijnen opgelost die ik eerst aanhaalde.


Teveel plot ben ik het totaaaaaaal niet mee eens. Deel 3 past perfect op deel 2 die veeeel te weinig plot had. Er is zoveel mogelijk afgesloten om het hoofdverhaal een waardige trilogie te laten zijn. Alle verhaallijnen hoef je ook helemaal niet af te sluiten om een waardig einde te brengen, want dat zou gewoonweg stom zijn: het leven van die mensen houdt niet op.


Het verhaal vond ik af en toe wel erg ver gezocht. Dat broederschap van die piraten was toch een beetje nep.
Maar eigenlijk was bij deze film het verhaal niet eens zo belangrijk, het was gewoon echt een geweldige film.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 15:54    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Roderick schreef:
Joni Philips schreef:
Oke, nog erger geworden dan ik vreesde. Te veel plot en dan hebben ze nog niet eens alle verhaallijnen opgelost die ik eerst aanhaalde.


Teveel plot ben ik het totaaaaaaal niet mee eens. Deel 3 past perfect op deel 2 die veeeel te weinig plot had. Er is zoveel mogelijk afgesloten om het hoofdverhaal een waardige trilogie te laten zijn. Alle verhaallijnen hoef je ook helemaal niet af te sluiten om een waardig einde te brengen, want dat zou gewoonweg stom zijn: het leven van die mensen houdt niet op.
Tja, dat is jouw mening, maar bijvoorbeeld het plot tussen Becket (de main villain) en Jack had toch mogen afgewerkt worden. Daarnaast zou Jack nooit een reden mogen hebben om spoilers samen te werken met Becket. Het is hij die de Wicked Wench/Black Pearl in de eerste plaats naar de zeebodem heeft geholpen waardoor Jack naar Davy Jones moest.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
im2 BerichtGeplaatst: 29 Mei 2007 21:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2006
Berichten: 1967

Ik ga morgen gaan kijken aangezien het gisteren volzet was eerst even de reactie van Joni uit mijn hoofd zetten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joker BerichtGeplaatst: 08 Jun 2007 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Dec 2005
Berichten: 2238

Ik vond het wel weer een hele vette film. Dat het verhaal soms niet helemaal top is, en de belangen soms niet echt duidelijk zijn, maakt eigenlijk niet zo heel veel uit, het hoort ook een beetje bij de opzet van de film.

Verder was de actie weer supervet, Jack Sparrow blijft een gweledig personage en Elisabeth Swann was weer net zo knap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Dnarbeis BerichtGeplaatst: 08 Jun 2007 22:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Apr 2007
Berichten: 3757

Jesse schreef:
Ik vond het wel weer een hele vette film. Dat het verhaal soms niet helemaal top is, en de belangen soms niet echt duidelijk zijn, maakt eigenlijk niet zo heel veel uit, het hoort ook een beetje bij de opzet van de film.

Verder was de actie weer supervet, Jack Sparrow blijft een gweledig personage en Elisabeth Swann was weer net zo knap.




ja,maar soms niet,als ze zo mannelijk deed.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 2

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group