Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende  
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 15:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Decibel 2011 @ B2S Radio

@musthavethisgame

Welke hippie is dat dan?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 17:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Dellion schreef:
@musthavethisgame

Welke hippie is dat dan?


Dude, seriously?

John Lennon.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 18:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Uchiha_Shadow schreef:
Dellion schreef:
@musthavethisgame

Welke hippie is dat dan?


Dude, seriously?

John Lennon.


Tuurlijk seriously, hoe zou ik al die mensen moeten kennen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Paintskillz BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 18:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 19:06    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zucht.......... Sorry dat ik het zeg maar je moet wel een erg grote imbeciel zijn als je nog nooit van dit nummer hebt gehoord; http://youtu.be/hb2YSAVHmIE
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

ninodude schreef:
Zucht.......... Sorry dat ik het zeg maar je moet wel een erg grote imbeciel zijn als je nog nooit van dit nummer hebt gehoord; http://youtu.be/hb2YSAVHmIE


Oh right, dat zeg ik ook echt :') Dat ik een persoon, nota bene qua plaatje, niet ken wil niet zeggen dat ik de naam- muziek dus, niet ken?
Sommige mensen.................
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 19:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Dellion schreef:
Uchiha_Shadow schreef:
Dellion schreef:
@musthavethisgame

Wie is dat dan?


Dude, seriously?

John Lennon.


Tuurlijk seriously, hoe zou ik al die mensen moeten kennen *herpderp


John Lennon is dan ook niet zomaar iemand. Hij is een legende.

Citaat:
Sommige mensen.................


Gegeneraliseerde klachten..........................
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 20:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Dat kan, voor jou kan hij inderdaad een legende zijn. Maar serieus mensen, gaan janken als iemand het niet kent? Grow up..
Ik ga toch ook niet janken (/facepalmen) als iemand Headhunterz, tiesto, of noisecontrollers / of een totaal random iemand uit mijn muziek genre niet ken?
Oh en tevens. Ik weet 100% zeker dat meer mensen dat hier hebben, dat je mensen hun naam vergeet maar je de muziek kent.
Maar dit is nogal nutteloos om te posten merk ik al, aangezien ik het al zo vaak heb gedaan en er nog steeds mensen zijn met, - wow je kent dit niet? Wat een loser, mentaliteit. Wat er dus op wijst dat mensen, nog steeds, denken dat hun eigen muziekstijl het beste is. Nogal kinderachtig.

/Ontopic

brennan heart - wake up
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 20:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Je snapt het niet helemaal. Ik bedoel letterlijk John Lennon is een legende. Heeft niets met persoonlijke voorkeur te maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
JasperCLA BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 20:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Dec 2007
Berichten: 5626

Mensen, Dellion andere muziek bijbrengen dan hardstyle en hardcore is onmogelijk. Ik heb reeds vele pogingen achter de rug, zonder resultaat.

OT: Tool - Crawl Away
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 20:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Slaat nergens op om weer meteen in de verdediging te springen...

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 20:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

JasperCLA schreef:
Mensen, Dellion andere muziek bijbrengen dan hardstyle en hardcore is onmogelijk. Ik heb reeds vele pogingen achter de rug, zonder resultaat.

OT: Tool - Crawl Away


Ik luister andere muziek besides Hardstyle en hardcore...
Vind je het gek @ ninodude dat ik in de verdediging schiet als mensen /facepalm maken die nergens op slaan, en mensen onwaarheden zeggen ten nadele van mij, jij zou precies hetzelfde doen (en dat doe je dan ook altijd)
@musthavethisgame, Sorry toch wel.

Wederom om deze kinderachtige discussie te stoppen, zouden jullie ontopic kunnen of wat?..

- pc gecrasht, gelukkig heb ik nog andere


Laatst aangepast door Velqor op 20 Aug 2011 21:16; in totaal 2 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 20:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

musthavethisgame schreef:
Je snapt het niet helemaal. Ik bedoel letterlijk John Lennon is een legende. Heeft niets met persoonlijke voorkeur te maken.
Idd. Hij werd door Time verkozen tot één van de 100 belangrijkste mensen van de 20ste eeuw. Dat is Einstein, Hitler, Lenin, Stalin, de Dalai Lama, Nelson Mandela. Rolling Stone plaatste hem op vijf in hun lijst van belangrijkste muzikanten. Die man is bekender dan Elvis Presley en Michael Jackson. Het is mogelijk hem niet te kennen of zijn muziek niet te appreciëren, maar hem geen legende noemen is hetzelfde als zeggen dat Einstein een doorsnee wetenschapper was en dat Hitler niet zo belangrijk was in de geschiedenis.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
L!nk BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 1609

*doet /facepalm mee*
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Joni Philips schreef:
musthavethisgame schreef:
Je snapt het niet helemaal. Ik bedoel letterlijk John Lennon is een legende. Heeft niets met persoonlijke voorkeur te maken.
Idd. Hij werd door Time verkozen tot één van de 100 belangrijkste mensen van de 20ste eeuw. Dat is Einstein, Hitler, Lenin, Stalin, de Dalai Lama, Nelson Mandela. Rolling Stone plaatste hem op vijf in hun lijst van belangrijkste muzikanten. Die man is bekender dan Elvis Presley en Michael Jackson. Het is mogelijk hem niet te kennen of zijn muziek niet te appreciëren, maar hem geen legende noemen is hetzelfde als zeggen dat Einstein een doorsnee wetenschapper was en dat Hitler niet zo belangrijk was in de geschiedenis.


In dat geval, als 'ranglijsten' kennelijk belangrijk zijn. Tiësto is een legende.
Nee, don't argue. Het heeft niks met mening te maken het is zo :')

En houd in gedachte, de term legende is wel iets wat voor iedereen verschilt. Het is dus een gegeven dat het een belangrijk persoon is. Maar daar houd het op, je kan niet een mening zoals legende vaststellen sinds dat het voor iedereen anders is. Zoals gezegd is belangrijk persoon het juiste woord inderdaad.

/facepalm!
Oh en lol @ mensen die denken dat ik alleen Hs/Hc luister
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Tiësto is niets meer dan een Nederlandse knaap die goede (=lees commerciele) trance muziek maakt, daar zijn er wel meer van.

Lennon is een wereldicoon van de 20e eeuw.

My god hoe ignorant kun je zijn.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:08    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Dellion schreef:
In dat geval, als 'ranglijsten' kennelijk belangrijk zijn. Tiësto is een legende.
Nee, don't argue. Het heeft niks met mening te maken het is zo :')
Als Tiësto een hele politieke beweging kan leiden (voor Lennon de anti-war movement in de jaren '60 en 70) en ALLE muziekgenres voor de komende 50 jaar beïnvloedt, dan wil ik hem gerust een legende noemen. John Lennon was het symbool van de sixties en seventies. Als je over vijftig jaar terugdenkt aan vorig decennium, dan denk je war on terror, recessie en George bush; niet DJ Tiesto. Als je terugdenkt aan de jaren '60/70 dan zijn het Vietnam oorlog, The Beatles en hippies.

Laatst aangepast door Joni Philips op 20 Aug 2011 21:12; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:09    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Niet te vergeten dat hij bijna het land uitgezet werd omdat hij teveel invloed uitoefende op de bevolking.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

Daar gaat het me niet om, het gaat me om het woord legende. Dat kun je niet zeggen wat, als het dus gaat om een persoon die veel mensen beinvloed.. zou ik ook Hitler een legende kunnen noemen. En aangezien hij hoog op die lijst met mensen staat zelfs kunnen zeggen dat dit niet mijn mening is, maar het de waarheid is.

Zien jullie serieus niet hoe krom het toepassen van een meningswoord (zo noem ik het even) op een persoon is?

en @ joni

Je kan dus alleen een ouder iemand een legende noemen? Waar staan al deze.. regels voor het noemen van een legende? :') Dit is namelijk echt heel erg grappig(Lees-lachwekkend)


Laatst aangepast door Velqor op 20 Aug 2011 21:13; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Citaat:
1. legende
Uitspraak: ləˈxɛndə 1: legenden 2: legendes Zelfst. Naamw. 1 oud verhaal dat zogenaamd waar is, maar het waarschijnlijk niet helemaal is 2 iemand die al tijdens zijn of haar leven zo beroemd is dat er veel over gesproken wordt


Yup Hitler is een legende.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

musthavethisgame schreef:
Citaat:
1. legende
Uitspraak: ləˈxɛndə 1: legenden 2: legendes Zelfst. Naamw. 1 oud verhaal dat zogenaamd waar is, maar het waarschijnlijk niet helemaal is 2 iemand die al tijdens zijn of haar leven zo beroemd is dat er veel over gesproken wordt


Yup Hitler is een legende.


Ahhh right, dan begint hier de discussie.. Wat is veel? Aangezien veel een relatief begrip is.

Nee maar even serieus, we kunnen hier beter over op houden. Want ik zou dan kunnen zeggen, ja over tiësto word ook veel gepraat:het is een legende
Als jullie zo graag gelijk willen hebben, bij deze hebben jullie dan gelijk

Ps:Ik haat tiësto voordat mensen dit weer tegen mij gaan gebruiken in een andere discussie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Joni Philips BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Dellion schreef:
Daar gaat het me niet om, het gaat me om het woord legende. Dat kun je niet zeggen wat, als het dus gaat om een persoon die veel mensen beinvloed.. zou ik ook Hitler een legende kunnen noemen. En aangezien hij hoog op die lijst met mensen staat zelfs kunnen zeggen dat dit niet mijn mening is, maar het de waarheid is.
Hitler is ook een legende. Iemand die de hele wereld beïnvloedt is een legende, mag het dan goed of slecht zijn. Hitler, meer dan wie ook, was de belangrijkste figuur van de 20ste eeuw.

Dellion schreef:
Je kan dus alleen een ouder iemand een legende noemen? Waar staan al deze.. regels voor het noemen van een legende? :') Dit is namelijk echt heel erg grappig(Lees-lachwekkend)
Nee, van de meeste mensen weet je dat direct. Ik vertel je alleen maar waarom Tiësto geen legende is, namelijk over 50 jaar is hij compleet uit het menselijk geheugen verdwenen.

Laatst aangepast door Joni Philips op 20 Aug 2011 21:17; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:16    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Dellion schreef:
musthavethisgame schreef:
Citaat:
1. legende
Uitspraak: ləˈxɛndə 1: legenden 2: legendes Zelfst. Naamw. 1 oud verhaal dat zogenaamd waar is, maar het waarschijnlijk niet helemaal is 2 iemand die al tijdens zijn of haar leven zo beroemd is dat er veel over gesproken wordt


Yup Hitler is een legende.


Ahhh right, dan begint hier de discussie.. Wat is veel? Aangezien veel een relatief begrip is.

Nee maar even serieus, we kunnen hier beter over op houden.
Als jullie zo graag gelijk willen hebben, bij deze hebben jullie dan gelijk


Wat wil je nou bereiken met die uitspraken? Je zet jezelf alleen maar voor schut hoor..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

musthavethisgame schreef:
Dellion schreef:
musthavethisgame schreef:
Citaat:
1. legende
Uitspraak: ləˈxɛndə 1: legenden 2: legendes Zelfst. Naamw. 1 oud verhaal dat zogenaamd waar is, maar het waarschijnlijk niet helemaal is 2 iemand die al tijdens zijn of haar leven zo beroemd is dat er veel over gesproken wordt


Yup Hitler is een legende.


Ahhh right, dan begint hier de discussie.. Wat is veel? Aangezien veel een relatief begrip is.

Nee maar even serieus, we kunnen hier beter over op houden.
Als jullie zo graag gelijk willen hebben, bij deze hebben jullie dan gelijk


Wat wil je nou bereiken met die uitspraken? Je zet jezelf alleen maar voor schut hoor..


Hiermee wil ik deze discussie stoppen sinds dat het woord legende, en 'veel' voor iedereen verschilt. tevens gaat dit topic niet over discussies gaat maar over muziek. Volgens mij ben jij, door telkens maar te reageren hier degene die zichzelf voor schut zet.
Als je graag wil discussiëren zou dat via msg op gamed kunnen. Dit topic is zoals gezegd voor muziek te posten.

Gamed, niet een idee voor een discussie topic sinds dat als we hier zouden doorgaan er word toch ingegrepen door mods, maar er kennelijk wel behoefte is om te kunnen discussiëren?:p
---

A-Lusion-Perfect It (Frontliner Remix)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
musthavethisgame BerichtGeplaatst: 20 Aug 2011 21:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 1282

Dellion schreef:
Hiermee wil ik deze discussie stoppen sinds dat dit topic niet over discussies gaat maar over muziek. Volgens mij ben jij, door telkens maar te reageren hier degene die zichzelf voor schut zet.

Als je graag wil discussiëren zou dat via msg op gamed kunnen. Dit topic is zoals gezegd voor muziek te posten.


Als een mod zegt dat de discussie op moet houden dan houd ik op. Maar aangezien er zelfs eentje mee reageert lijkt dat niet het geval te zijn. Dus je hoeft zelf ook niet voor mod te spelen.

Ik zet me niet voor schut. Ik maakte er geen discussie van om mee te beginnen. Want discussieren doe je niet over feiten, dat doe je alleen over meningen.
Het feit is dat Lennon een legende is. Daar hoef je me geen gelijk of ongelijk voor te geven want dat is zo.
Dit is geen kwestie van "Pop/Rock is de beste laten we dat die jongen die hardstyle luistert eens wijsmaken." Maar zo lijk jij het wel in je verdediging op te vatten. Ik zeg neit dat je zo denkt, maar dat het zo uit je posts blijkt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 6

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group