Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende  
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 14 Okt 2011 03:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Dellion schreef:
Kurosaki01 schreef:
Volgens mij deed België nog mee in 2002. Ja dat toernooi waar Nederland zich niet voor plaatste helaas. :x

Maar gefocust op EK 2012 als Nederland nog een prijs wil pakken is het nu!! WK 2014 zien we dan wel weer kijkend naar de selectie, momenteel veel te voorbarig.

Citaat:
If memory serves was je toch moslim? Gokken is haram.


Achja bekijkt het zo: het is een vorm van verwestering. En Gokken is verslavend


Als nederland een prijs wil pakken is het nu? Onzin. Ze kunnen het altijd nog pakken gezien het feit dat ze het altijd wel goed doen op het EK/WK (gezien de statistieken hé)


Ja maar nu is de kans groter dan ooit. Een team dat sinds de finale alleen maar nog kon groeien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 14 Okt 2011 13:23    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

CowboySpike schreef:
Gezer schreef:
Dellion schreef:
GekooktEi schreef:
Hoeveel had je gewed, Gezer?


Dit , en als het over een bedrag van 100.000 + gaat, waar woon je?


Een kleine 50 eurotjes ^-^ -_-
If memory serves was je toch moslim? Gokken is haram.


Geld verdienen is niet haram :')
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 14 Okt 2011 14:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

Alleen jammer dat NED weer Spanje of Duitsland op hun weg zal tegenkomen en weer tevreden zal moeten zijn met een 2de of 3de plaats.

BTW Moslims mogen nu al veel hoor , tijden de ramedan zaten ze een
jointje te roken . moet kunnen moderen Moslims weten ook wel dat er geen 40 maagden op hun zitten te wachten bij Allah . En respect voor ze dat ze niet meer achter 1 pipo in hun land staan .
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Velqor BerichtGeplaatst: 14 Okt 2011 14:55    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Mei 2009
Berichten: 4178

zie sang schreef:
Alleen jammer dat NED weer Spanje of Duitsland op hun weg zal tegenkomen en weer tevreden zal moeten zijn met een 2de of 3de plaats.

BTW Moslims mogen nu al veel hoor , tijden de ramedan zaten ze een
jointje te roken . moet kunnen moderen Moslims weten ook wel dat er geen 40 maagden op hun zitten te wachten bij Allah . En respect voor ze dat ze niet meer achter 1 pipo in hun land staan .


Nederland zal (las ik paar dagen geleden) waarschijnlijk pas tegen spanje moeten in de finale. Met duitsland, idk.. Maar op papier kunnen de 3 landen elkaar gewoon aan. Nederland kan duitsland verslaan en andersom, het is ook een geluksfactor die je mee moet zitten
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 23:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Ja man.... Turkije-Kroatië 0-3 =p En mensen hebben zoiets van 'Oh dat zijn makkelijke ploegen in de poule van belgië)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 11 Nov 2011 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

konnichiwa schreef:
Ja man.... Turkije-Kroatië 0-3 =p En mensen hebben zoiets van 'Oh dat zijn makkelijke ploegen in de poule van belgië)



Het is niet zozeer dat die ploegen makkelijk zijn, het is meer dat Turkije de slechtste elftal heeft sinds de jaren 80. In het geval van België kan het zijn dat die ploegen gevaarlijk zijn, buiten Tsjechië en Kroatië dan, die zijn gevestigde grootmachten in voetbal.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 00:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Het punt is dat Belgie recentelijk thuis en in turkije met een magere 1/6 terugkwam. Kroatië wint niet alleen in Turkije (dat niet veel landen doen) maar verpletterd de Turkse ploeg letterlijk. Tegen dat land moet België dus in de volgende poule...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 09:44    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

konnichiwa schreef:
Het punt is dat Belgie recentelijk thuis en in turkije met een magere 1/6 terugkwam. Kroatië wint niet alleen in Turkije (dat niet veel landen doen) maar verpletterd de Turkse ploeg letterlijk. Tegen dat land moet België dus in de volgende poule...
Het Turkijke waar België tegen speelde en het Turkijke waar Kroatië tegen speelde, zijn echter moeilijk dezelfde ploeg te noemen. Kroatië speelde niet zo goed, Turkije speelde zo slecht. Kroatië kon zich in een groep met Griekenland, Israël, Letland, Georgië en Malta niet kwalificeren als eerste, het huidige Griekenland (alle Griekse ploegen zijn Europees al uitgeschakeld) is absoluut niet van hoog niveau. Het echte niveau van KroatiË zullen we dan ook pas op het EK zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 10:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Hoeveel is er dan veranderd? België speelde nog in Juni gelijk tegen Turkije amper één half jaar geleden..

Wat het niveau van de landen dat Kroatië tegen speelde interesseert me niet want daar heeft België niet tegen gespeeld en dat is lastig te vergelijken.

Ik zie alleen dat er een soort van euforie heerst met de poule die men heeft verkregen terwijl het echt geen easy ploegen zijn...

Bosnië haalde bijna Portugal onderuit gisteren, Kroatie verpletterd één tegenstander van de Duivels op een manier waarvan men alleen kan dromen en servië daar heeft België meer tegen verloren dan gewonnen de laatste tien jaar.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Nov 2011 16:02    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

konnichiwa schreef:
Hoeveel is er dan veranderd? België speelde nog in Juni gelijk tegen Turkije amper één half jaar geleden..
Niet zoveel, Turkije speelt gewoon al 2-3 jaar zeer wisselvallig. Hun verdediging was gewoon lachwekkend en de vervanger van Bolat ving geen enkele bal. En hun spits speelt dit jaar amper nog in eigen competitie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 15 Nov 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

oei nog geen hoera stemming met 3-0 in het krijt staan tegen DUI , weeral geen mooie uitslag voor Ned , wij Belgen houden het het nog op 0-0 tegen Frankrijk .
Conclusie NED te zwak voor DUI heb ik altijd al gezegt en dan moet Spanje jullie nog ff leren te voetballen ....
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 15:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Ik heb de wedstrijd tussen Duitsland en Nederland niet gezien, maar ik denk dat de uitslag voldoende zegt. Duitsland en Spanje zijn dus toch nog wat beter dan Nederland. Ben benieuwd wie uiteindelijk het EK wint.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 16:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Friendlies zeggen niets, Spanje speelde gelijk tegen Costa Rica.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Voelde me klote toen ik zag dat Frankrijk gelijk speelde tegen België maar toen zag ik dat Nederland verloor met 3-0 van Duitsland en voelde ik me minder klote.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
zie sang BerichtGeplaatst: 16 Nov 2011 23:45    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Feb 2009
Berichten: 525

@ alle NED FANS , het zit diep bij jullie , btw Belgie kon nog winnen in de laastste 5 min ,
Blijkbaar heeft Neuer gans de match moeten toekijke .
Spanje stond 0-2 achter door een zeldzame blunder van Cassi... , maar de 2de helft ging de Spanje een versnelling hoger spelen de ingekomen Barca doelman was toen toeschouwer . Heef nu ff toe dat jullie in de breedte veel te flauw zijn om Spanje en DUI te bekampen . Zoals er in een Duitse krant stond Wij hebben Ozil , Nederland kaas ...
Dat heet ZWAAR op je bekkie gaan ,BTW als Belg hadden we de Duitse machine al zien aanslaan na 20 min zoals tegen jullie en het werd ook maar 3-0 .
Ik verlang dat de vrienden match doorgaat tegen NED voor ons Belgie
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 08:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@ Zie sang ik ben nu de eerste hollander die reageert. Verder was het nederlandse spel zo zielloos tegen duitsland dat ze verdiend verloren hebben. Het begon al bij het eerste balcontact van nl. Tikkie breed, Tikkie terug, tikje breed, tikje terug...

Verder had Duitsland op 3 .spelers na de volledige basis aan de startlijn staan. Bij nl is de hele basis omgewisseld ivm blessures, een Wesley die geblesseerd speelde en een linkervleugelverdediger die niet geschikt is voor dit niveau.

De breedte van het nl is zeer beperkt. Maar de.oorspronkelijke basis doet niet onder van die van Spanje en Duitsland. Ik hoop dat de volgende ontmoeting tussen nl , spanje en .duitsland een ek wedstrijd is, dan zijn de hollanders hopelijk een keer gemotiveerd aan het spelen itt een afgelopen dinsdag.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
ace_quorthon BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 08:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Okt 2007
Berichten: 349

Ik heb eerlijk gezegd het gevoel dat het nederlands elftal sinds de verloren finale denkt 'dat het alles wel even aankan'. Dat feyenoord gevoel zegmaar (waar ik nu meerdere jaren aan heb kunnen wennen ). Eerst doe je het goed tegen een grote tegenstander, daarna knal je in elkaar omdat je het idee hebt dat je goed bent.

Natuurlijk, nederland had wat andere spelers in de basis. Afgezien van Braafheid (die inderdaad echt te licht bevonden is wat mij betreft...) zijn het volgens mij allemaal spelers die binnen de selectie passen en grote kans hebben om mee te gaan naar het volgende kampioenschap.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 17 Nov 2011 13:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Het probleem was dat Van "the Man" Persie niet speelde. Ik vind Van Persie bij vlagen Oranje's beste speler. Het lag ook aan de vorm en de gang van de wedstrijd, Spanje is veel beter dan Portugal maar die verloor ook 4-0. Op het EK zie ik Duitsland meer favoriet omdat hun meer goede spelers hebben maar een onderlinge wedstrijd daar dat dan op neutrale grond wordt gespeeld dan zie ik Oranje zeker favoriet zijn als ze een opstelling hebben met onder andere Afellay, Van the Man, Robben en vaste defensieve waarden zoals Pieters en De Jong (Van Marwijk weet echt niet wanneer hij De Jong of Strootman moet opstellen).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 17 Jun 2012 23:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

EK voorbij , maarja dan maar:

NEDERLAND WORDT WERELDKAMPIOEN!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Codewarrior BerichtGeplaatst: 17 Jun 2012 23:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 03 Okt 2011
Berichten: 3190

Maar jullie hebben Turkije in jullie groep, en Turkije scheurde Portugal in Portugal met 1-3 net voor de EK.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 18 Jun 2012 01:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Louis Tinner schreef:
EK voorbij , maarja dan maar:

NEDERLAND WORDT WERELDKAMPIOEN!!!!

Hee, dat moet ik zeggen. Achja, prepare voor zie sang shitstorm
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 18 Jun 2012 07:14    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

omg... Hoevaak heeft NL al wel niet bij Roemenië gezeten voor de kwalificaties (de laatste tijd dan )

btw, weet niet of België het gaat lukken om Kroatië voor te blijven... die zijn toch behoorlijk goed. En Servië moet je ook niet onderschatten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Robert BerichtGeplaatst: 18 Jun 2012 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 04 Mrt 2008
Berichten: 5569

Ik zie dat 15-08 Nederland tegen Belgie speelt. Interessant...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
CowboySpike BerichtGeplaatst: 18 Jun 2012 11:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 11 Aug 2009
Berichten: 586

Misschien voor de Belgen. Dit wordt een walk in the park voor NL.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
konnichiwa BerichtGeplaatst: 18 Jun 2012 12:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

10-0 voor Nederland. Gebeurd dat niet is wel het bewijs dat men echt slecht is geworden.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 3 van 5

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group