Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht   
deadlytown BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 00:28    Onderwerp: Tv show 1993- 1999 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Ik ben op zoek naar een game tv show.

het was zo je had 3 teams en 1 team bestond uit 2 mensen(dus per team 2 personen) en 1 persoon ging er in en eentje bleef daar buiten staan.

de bedoeling was dat de teams moesten proberen om een geld kist te bemachtigen die in het midden stond van een soort kubus met pijpleidingen.

dan moesten ze tussen die pijpleidingen door naar die geld kist toe. onderweg komen ze ook verschillende opstakels zoals deuren etc. dan moesten ze via een schermpje communiceren en moest die gene die buiten stond een puzzel oplossen om die code te krijgen om die deur, etc te openen.

misschien hebben jullie enige idee hoe die heette? de naam fear factory blijft in mn hoofd rondspoken, heb die ook op gezocht maar kon niks vinden.,
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Paintskillz BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 00:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 8669

Ik denk dat je Fear Factor bedoeld ipv fear factory, maar dat is denk ik niet wat je zoekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
deadlytown BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 00:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Dec 2008
Berichten: 784

Nee dat is het niet nee. het was een beetje een hackers achtige tv show
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Gamed Café Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group