Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  

mening van SC5 na dit filmpje
goed
0%
 0%  [ 0 ]
gewoon
16%
 16%  [ 1 ]
matig
16%
 16%  [ 1 ]
diep triest
66%
 66%  [ 4 ]
Totaal aantal stemmen : 6

Auteur Bericht   
Xavior BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 00:47    Onderwerp: nieuwe gameplay video gevonden SC5 Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 72

http://www.youtube.com/watch?v=KgcxzDDt1LA&feature=player_embedded

Het ziet er helaas naar uit dat deze franchise nu echt dood gaat.
Willekeurig Super Moves uitvoeren alsof het KOF MI is, komop waar is de gameplay en snelheid van delen 1 en 3 gebleven.

The legend has allready died for me after part 3
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 02:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

2 en 3 waren indd veel beter dan 4 maar ik weet het nog niet.

Tot zover ik zie zijn ivy mitsurugi en siegfried nog precies hetzelfde als voorheen, de supermoves zijn wellicht fucking irritant maar die kun je vast guard impacten, tenminste als het namco team niet een operatie heeft ondergaan waarin hun anus op de plek van hun schedel is gemonteerd en GI's hebben weggelaten ..want met hersenen kun je dat niet uit SC slopen, guard impacten is immers hetgeen dat SC SC maakt.

Maar ik ben het dus eens met je wat de supermoves betreft.

Ik zag geen 'armor kapot gaan' wat ik wel een pluspunt vind tot dusver.
Dat was echt om te janken in 4.

Enige waar ik nu op wacht is het zien van voldo en niet een sneue vervanger zoals bij taki is gedaan.

(ik mainde namelijk voldo, maar ook rock, astaroth en cassandra op hoog niveau, lees: ik speelde met tournament winnaars uit de vs)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xavior BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 02:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 72

Ik hoop inderdaad dat GI's er ook inzitten.
Eventueel een optie om die Supers uittegooien zou echter voor mij een reden worden om het spel of niet te kopen.

Zelfs met je mening over Voldo ben ik het met je eens, Ik heb zelf ook aardig wat toernooien meegedaan van SC 2 en 3, hierbij waren het Voldo of Astaroth die ik koos.
Maar wat ze mijn favo characters in 4 hadden aangedaan vond ik echt vreselijk.

De move list weer eens veranderen en Astaroth langzamer gemaakt, dat was de reden dat ik er klaar mee was, tevens ROT OP MET DIE STARWARS MEUK!!!!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 02:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

Xavior schreef:
Ik hoop inderdaad dat GI's er ook inzitten.
Eventueel een optie om die Supers uittegooien zou echter voor mij een reden worden om het spel of niet te kopen.

Zelfs met je mening over Voldo ben ik het met je eens, Ik heb zelf ook aardig wat toernooien meegedaan van SC 2 en 3, hierbij waren het Voldo of Astaroth die ik koos.
Maar wat ze mijn favo characters in 4 hadden aangedaan vond ik echt vreselijk.

De move list weer eens veranderen en Astaroth langzamer gemaakt, dat was de reden dat ik er klaar mee was, tevens ROT OP MET DIE STARWARS MEUK!!!!

Ik vond het 't ergst dat ze op een gegeven moment astaroths hitbox voor airthrows verneukten, maar nog erger dat ze voldo's BS 22B DOS bounce effect verwijderd hadden :l

(voor degenen die geen SC taal kunnen lezen: voldo's backward stance down down triangle double over stun)

De starwars cast was ik ook niet over te spreken nee, en het gebrek aan layers in de CAS was ook om te janken.

Ik neem aan dat jij ook op 8wayrun zit? (ik niet meer, ik zat op SCU)

Btw hier een filmpje van mij wat ik destijds eens gemaakt had en later een remake met betere kwaliteit, nu ik trouwens een nieuwe HD camera heb ga ik van SCV geheid weer filmpjes maken, tenminste als voldo er in zit anders koop ik het spel mischien niet eens)
http://www.youtube.com/watch?v=5m4oUw8dcng
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Xavior BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 03:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 29 Jun 2007
Berichten: 72

Mooie combos dat wel, Maar je vergeet de belangrijkste knoppen combo in drie.
Als je stunned bent druk snel op blok beneden beneden, de zelfde move voor de destroyer combo van astaroth.
Maar ik vind dit heel interessant worden qua characters en knowledge die jij goed kan, een keer afspreken voor een battle?

Zo ja, zie ik het wel bij een PM.

Owja het liefst pas na 1 september, dan is mijn OV kaart tenminste geldig ^_^, en geeft mij tijd om drie weer eens aftestoffen en combos op te halen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MaartenL BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 06:04    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 19 Jan 2007
Berichten: 4358

Wtf was dat voor boring crap?

Zo herinner ik me Soul Calibur helemaal niet... Ik passeer dan ook deze titel en pink een nostalgische traan weg. Jammer!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
D: BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 12:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 02 Nov 2008
Berichten: 3461

nou sorry hoor maar tot zover zijn het enige wat 'niet soul calibur-eg' is de supermoves en het barbie hoofd op het taki character.

Zoals jij 'soul calibur' herinnerd word het sowieso niet, ga dan soul calibur/soul edge spelen, dit is soul calibur 5 en naast de bovenstaande verschrikkingen zie ik veel goeds.

Wat je kunt zien in de vid (ik heb net wat meer gelezen op een private scu site)

-Just defend zit in het spel
-Guard impacts zitten in het spel
-supermoves zijn guard impactable/just defendable.

Verder weten we nog niks, ik zie niks mis met de gameplay het is nogsteeds 8way en het is nogsteeds soul calibur.

De mensen in de video die speelden konden trouwens geen reet van het spel en spamden maar wat random moves dus we kunnen nog helemaal niks zeggen over combos etc.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
@HatersWillBeLovers BerichtGeplaatst: 02 Aug 2011 13:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 27 Apr 2011
Berichten: 70

Ze hebben Soul Calibur gewoon verprutst. Dit is geen Soul Calibur meer. Laat Namco maar terug scheiden van Bandai en terug echte Soul Calibur games gaan maken.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group