Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende  
Redneckerz BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 18:59    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:

Maar goed dat terzijde ben ik het wel met je eens dat we die 'volwassen' game missen op de Wii U. Ze hebben Platinum games die veel voor hun maakt, Madworld op de Wii en nu Wonderful 101 en Bayonetta 2. Ook Xenoblade en X zijn goeie AAA core games. Ze missen wel dat soort games inderdaad maar ze hebben wel de games die we verwachten op een Nintendo console en ik als Nintendo fan ben daar wel blij mee dat we eindelijk wat games krijgen..

Ik hoop dat ze in een Ninty Direct hier nog iets mee gaan doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
FloriX BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 19:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 22 Sep 2006
Berichten: 1463

David Wise is terug voor Donkey Kong Country TF!

All hail lord Wise!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Jun 2013 21:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Dit ziet er goed uit! Hoewel dit geen officiele box-art is, hoop ik toch op een gouden box voor de eerste lichting "The Legend of Zelda: The Wind Waker HD"-exemplaren!

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 21 Jun 2013 14:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Luigi U is beschikbaar in de E-shop, klik op het linkje en krijg alleen een paar trailers en NSMB.U te zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 21 Jun 2013 14:22    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nin007 schreef:
Luigi U is beschikbaar in de E-shop, klik op het linkje en krijg alleen een paar trailers en NSMB.U te zien.

Vreemd. Echter wacht ik op de disc-versie.
Die zal overigens enkel in 2013 te koop zijn, dus ben er snel bij als je 'm wilt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 13 Jul 2013 22:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Pikmin 3 staat in de pre-order voor 45 euro

Als er mensen zijn met een Wii U en AC III of Darksiders II nog wilt halen, nu is de perfecte tijd om ze te halen! beiden zijn makkelijk tussen 20 en 30 te halen ( heb AC III voor 24 gehaald, in de e-shop staat hij momenteel voor 69,99 ).

Verder kan ik er maar niet genoeg van krijgen om de E3 trailers op mijn HD tv via de e-shop te kijken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jul 2013 00:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

laraishond schreef:
Pikmin 3 staat in de pre-order voor 45 euro

Verder kan ik er maar niet genoeg van krijgen om de E3 trailers op mijn HD tv via de e-shop te kijken


Waar heb je Pikmin op de pre-order staan?

Ik vind DKC:TF, Mario Kart 8 & Smash Bros alle drie echt prachtige games op het oog. 60fps ook nog voor MK8 en waarschijnlijk ook voor DKC net als het vorige deel en ik hoop dat Smash daar ook zal zijn, echter is dat een drukker spel op beeld, maar als ze het fastpaced willen maken is dat uiteraard wel een must.

Wat ik wel jammer vind is dat de nieuwe Mario er zo goedkoop uitziet, 3DS graphics een beetje opgepoetst. Maar dat was ook al zo met New Super Mario Bros. U:

YouTube: toon


Kunnen websites wel de originele Wii game vergelijken als fanboys maar dat is niet eerlijk. Natuurlijk ziet de U versie er beter uit maar het feit blijft gewoon dat Nintendo wel steeds makkelijker blijkt te worden met uitbrengen van Mario games. Er komen altijd wel veel Mario games uit maar ik heb het gevoel alsof dat steeds meer word en dat er steeds minder moeite word gedaan, zie hier alle Mario games van 2013. zonder Wario en Donkey Kong Country meegerekend.

Mario & Luigi RPG4
Luigi's Mansion 2
New Super Luigi. U
Super Mario 3D Land
Mario & Donkey Kong 3DS
Mario Golf World Tour
Mario & Sonic 2013

(New Super Luigi. U is goede DLC overigens en daar geef ik ze ook props voor. En Mario & Luigi zijn de beste games op een handheld ooit.)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 14 Jul 2013 02:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

pre-order staat bij nedgame.

Damn die New super mario wii HD en U lijken echt teveel op elkaar U versie ietsje meer details (fossielen in de grond etc). Dat is dan ook de reden dat ik hem (nog niet iig) gekocht heb. Daar is de full-price toch echt te veel voor. Enige wat me echt aanspreekt zijn die ghost levels (met die vette achtergrond). Mario 3D World ga ik wel halen, maar ik denk toch dat iedereen het over eens is dat het een Super Mario met de schaal van 64/sunshine/galaxy had moeten zijn. Als ze ons niet wilden teleurstellen hadden ze niet moeten aankondigen dat ze een nieuwe 3D Super Mario zouden laten zien! (wat ze wel heel letterlijk hebben genomen)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jul 2013 10:51    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

laraishond schreef:
pre-order staat bij nedgame.

Damn die New super mario wii HD en U lijken echt teveel op elkaar U versie ietsje meer details (fossielen in de grond etc). Dat is dan ook de reden dat ik hem (nog niet iig) gekocht heb. Daar is de full-price toch echt te veel voor. Enige wat me echt aanspreekt zijn die ghost levels (met die vette achtergrond). Mario 3D World ga ik wel halen, maar ik denk toch dat iedereen het over eens is dat het een Super Mario met de schaal van 64/sunshine/galaxy had moeten zijn. Als ze ons niet wilden teleurstellen hadden ze niet moeten aankondigen dat ze een nieuwe 3D Super Mario zouden laten zien! (wat ze wel heel letterlijk hebben genomen)


Ja dat klopt, ze zeiden een nieuwe 3D Mario en zeiden nog eens erbij dat de studio achter Mario Galaxy en 64 erachter zat. Het is waar maar dit is eerder een sidegame dan een canon vind ik.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 15 Aug 2013 16:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Iemand enige idee waar ik in Nederland de figuurtjes voor Pokémon Rumble U kan kopen?

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Aug 2013 20:37    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ik ben bang dat ik nu toch echt een Wii U moet gaan kopen
http://instagram.com/p/dkRCY9A5Lc/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 28 Aug 2013 21:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Mafusto schreef:
Ik ben bang dat ik nu toch echt een Wii U moet gaan kopen
http://instagram.com/p/dkRCY9A5Lc/

Net zoals de 'speciale' Zelda Nintendo 3DS kan ik maar één ding zeggen over deze Wii U... niet veel speciaals. Overigens zal de game die bij het pakket zijn een digitale download betreffen. Nog meer redenen om dat pakket dus niet te nemen.

Pak gewoon een normale Premium... veel beter.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 28 Aug 2013 21:12    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Maar ik wil die gamepad! De digitale versie van Wind Waker HD boeit me weinig :p
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 29 Aug 2013 11:03    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zouden ze ook kunnen doen met een overlay. Net zoals bij de Ds vroeger.

Laatst aangepast door No'tje op 09 Dec 2013 23:01; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GrimHeroAce BerichtGeplaatst: 05 Nov 2013 20:00    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Sep 2011
Berichten: 206

ik haal waarschijnlijk de wiiu begin volgende jaar,
maar ik vroeg me af of de wiiu een beetje kind vriendelijk
is kwa controller enz, aangezien ik twee bengels heb rondlopen die fan zijn van mario en sonic,


zelf ben ik aardig ovegehaalt door zelda, monolith X, smt X fe, ssb.
(ik hoop stiekum nog ook op een pokemon rpg)
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 05 Nov 2013 21:01    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zelda: Wind Waker laat wel van zich afweten moet ik zeggen, de framerate is niet helemaal geoptimaliseerd en ik heb hier en daar hitdetection problemen of als ik tegen de muur aan moet sluipen staat dat er ook soms maar dan doet ie niks als ik op A druk. Zulke kleine dingen maken het spel soms wel irritant. De game stelt dus eigenlijk technisch lichtelijk teleur.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 08 Dec 2013 23:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

WiiU premium bundle nu voor €199 bij de Dixons O.o

Ik heb er dus maar meteen eentje gereserveerd, van de week ophalen. Meteen mario 3d world voor €33 euro bij saturn besteld

Heb nu dus een mario 3d world bundel met nintendo land voor €232, best goede deal lijkt me zo
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 09 Dec 2013 00:20    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Louis Tinner schreef:
WiiU premium bundle nu voor €199 bij de Dixons O.o

Ik heb er dus maar meteen eentje gereserveerd, van de week ophalen. Meteen mario 3d world voor €33 euro bij saturn besteld

Heb nu dus een mario 3d world bundel met nintendo land voor €232, best goede deal lijkt me zo

Jij bent degene die dit topic is gestart, en nu pas heb je een Wii U? Beetje vreemd. Overigens vind ik de prijzen die je noemt schandalig laag. Super Mario 3D World voor €33,-? Hoe is dat mogelijk!?

Ben trouwens erg benieuwd wanneer we de nieuwe Nintendo Direct kunnen verwachten. Ik hoop namelijk op een aankondiging die bevestigd dat het originele Bayonetta ook naar Wii U zal komen...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 09 Dec 2013 21:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Als je dat vreemd vindt, ligt dat aan je eigen vreemde verwachtingspatroon. Ik open een topic als die nog niet is aangemaakt, zodat we het erover kunnen hebben. Ik koop bijna nooit iets als het net uit is, al helemaal geen console. Ik wacht liever tot console en games in prijs zijn verlaagd. Door een jaartje te wachten zijn er meer interessante games uitgebracht die vaak al een stuk goedkoper en/of 2e hands beschikbaar zijn.

Ik keek zelf ook wel even op van die prijzen. Ik zag het op budgetgaming. Mario is een aanbieding in de webshop, vandaag afgelopen wat hij is weer €49 die €199 euro voor de WiiU is echt een koopje inderdaad, geloof het pas echt zodra ik em in mijn handen heb. Maar om dat nou schandalig te noemen? Mij hoor je niet klagen in ieder geval.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 09 Dec 2013 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

Louis Tinner schreef:
Ik zag het op budgetgaming. Mario is een aanbieding in de webshop, vandaag afgelopen wat hij is weer €49


gvd, kon je niet ff waarschuwen

Wat vonden jullie van Reggie bij de VGx trouwens? Zelf had ik toch wat meer verwacht dan alleen Cranky Kong. Er waren echter wel èrg veel aanwijzingen aanwezig dat metroid (prime 4?) door Retro Studios ontwikkeld wordt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 09 Dec 2013 23:02    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

A Link To The Past komt deze week naar de Virtual Console van de Wii U!

laraishond schreef:
Wat vonden jullie van Reggie bij de VGx trouwens?


Ze hadden de kans om de Wii U in de spotlight's te zetten met de VGx maar dat hebben ze laten schieten. Ik snap sowieso niet waarom ze de moeite hebben genomen om naar de VGx te komen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 10 Dec 2013 00:25    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

laraishond schreef:

Wat vonden jullie van Reggie bij de VGx trouwens? Zelf had ik toch wat meer verwacht dan alleen Cranky Kong. Er waren echter wel èrg veel aanwijzingen aanwezig dat metroid (prime 4?) door Retro Studios ontwikkeld wordt

Oh ja, waar dan?

Nin007 schreef:

Ze hadden de kans om de Wii U in de spotlight's te zetten met de VGx maar dat hebben ze laten schieten. Ik snap sowieso niet waarom ze de moeite hebben genomen om naar de VGx te komen.

Komen ze met Cranky Kong aanzetten.. En dan vind Ninty het gek dat de Wii U zo wordt afgezeken. Als je wilt bewijzen dat de Wii U een krachtig systeem is, laat het dan zien ipv de zoveelste Donkey Kong rotzooi. Het maakt niet uit of het prima games zijn, op een gegeven moment wil ik gewoon zien dat Ninty weer eens wat spierballen toont ipv spierverslappers als Cranky Kony laten opdraven bij de VGX.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 02:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Earthbound-Wii-U/dp/B00CEUQ9Y0/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1390606888&sr=8-6&keywords=earthbound

Zou wel de verassing van het jaar zijn
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Asianator BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 12:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

streetfighter schreef:
http://www.amazon.co.uk/Nintendo-Earthbound-Wii-U/dp/B00CEUQ9Y0/ref=sr_1_6?ie=UTF8&qid=1390606888&sr=8-6&keywords=earthbound

Zou wel de verassing van het jaar zijn

Eerlijk gezegd weet ik niet zo goed wat ik me hierbij moet voorstellen. Een compilatie-disc met daarop de drie Earthbound-titels... vertaald? Of is het een foutje?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
dantekloon BerichtGeplaatst: 26 Jan 2014 12:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 19 Jul 2009
Berichten: 4261

Is er al een release datum bekent van een Japanse RPG?
Mijn WiiU staat stof te happen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... , 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 20 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group