Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende  
Joni Philips BerichtGeplaatst: 12 Mei 2013 20:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Mafusto schreef:
Kan ´m van een vriend overkopen voor ±300 euro met 3 spellen. Alleen ik weet niet of ik de gok moet wagen met de games die nog gaan verschijnen.
Dus betaal je eigenlijk €100 per spel dat je koopt om dat spel te kunnen spelen. Zijn ze je dat waard?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
streetfighter BerichtGeplaatst: 12 Mei 2013 20:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Dec 2008
Berichten: 3413

Welke 3 games zijn het ?
Een Wii U is imo het aankopen pas waard als er een Mario Kart, Smash Bros enz uit is en de prijs wat verlaagd is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 12 Mei 2013 20:42    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Joni
Ik kocht een Vita tijdens de launch om Gravity Rush te spelen en een Nintendo 3DS voor Kingdom Hearts:3D. Die logica werkt niet echt voor mij.

@StreatFighter
NintendoLand, Monster Hunter 3 Ultimate HD (heb ik ook al op 3DS) en New Super Mario U. En ik zag dat ZombiU voor €25,- te koop is
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Mei 2013 20:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wii U is nu alleen de aankoop waard voor de echte Nintendo die-hard fans. Het is erg jammer dat er zoveel is uitgesteld want anders had ik hem nu al dik kunnen aanraden. (Pikmin 3, W 101 & Rayman: Legends.....)

En anders even wachten, E3 is nog maar 3 weken van ons weg.

Maar hier even een klein overzicht voor wat er gaat komen deze zomer:

YouTube: toon
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 17 Mei 2013 20:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Ninty's manier om de WiiU te redden is door het uitbesteden van haar IP's?
Sega gaat nu zeer wss MK8 maken terwijl Namco Bandai Smash Bros onder handen neemt

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 17 Mei 2013 22:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Nou, ik moet eerlijk bekennen dat ik Sonic & All-Stars Racing: Transformed de beste kart-racer vind die ik ooit heb gespeeld...

Een combinatie van beide series, waarbij het spel ontwikkeld word door SUMO Digital zie ik daarom ook wel zitten. Aankondiging volgt waarschijnlijk in de Nintendo Direct nét voor de E3.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Mei 2013 03:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Een Mario Kart cross-over met Sonic en co? Dat lijkt mij wel vet, het zou wel jammer zijn als het echt zo is want dan is de verassing er nu een beetje af. Maar het lijkt me meer een brainstorm dan een hint om eerlijk te zijn, ik denk ook niet dat ontwikkelaars zomaar het een en ander mogen vertellen waarmee ze bezig zijn, hoe graag ze dat ook willen.

(Het zou best een mogelijkheid kunnen zijn gezien de band tussen Sega en Nintendo van nu.)

http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=202901
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Mafusto BerichtGeplaatst: 18 Mei 2013 09:53    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

@Asian

Sure Sonic kart racing zijn goede kart games, maar ik ben bang dat ik hetzelfde ga ervaring met deze game als ik ook met MK7 ervaar. Naar mijn gevoel voelt MK7 op de een of andere manier een beetje of en dat kan best wel eens komen doordat de game gecodevelopt is door Retro.

@Nino

Ik vind de hint wel erg duidelijk. Er gaat sowieso een kartracer zijn die zowel Mario als Sonic bevat. Dit hoeft natuurlijk geen nieuwe MK te zijn maar het is wel aannemelijk.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 18 Mei 2013 12:38    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

daar waar sega en ubisoft hun best doen, keert EA de wii U helemaal de rug toe
Naast wat er eerder al bekend was (geen wii U games in ontwikkeling), ook nog dit: http://www.ign.com/articles/2013/05/17/ea-senior-engineer-the-wii-u-is-crap

EA nog steeds butthurt vanwege Origins?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Mei 2013 20:30    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Tja, ik vind dat je een beetje professioneel moet blijven in je vak. En om dan de Wii U maar de grond in te trappen is gewoon nergens voor nodig.

@Mafusto: We shall see.

Weet je wat mij tof lijkt, een Super Smash Bros game maar dan een kartgame.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
laraishond BerichtGeplaatst: 18 Mei 2013 20:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Nov 2009
Berichten: 494

gvd jaloers op de nintendo fans uit de vs... de demo's van de E3 kunnen zij gewoon in de winkel spelen.
http://www.ign.com/articles/2013/05/17/play-nintendos-e3-games-at-best-buy-next-month
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 18 Mei 2013 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331



Mooi, hé?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 19:41    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Mijn god, 5.1 Audio op de Wii U lijkt echt onmogelijk. Of voor de rijken.. mijn ontvanger heeft geen HDMI in en ik heb de beste in zijn klasse op het moment. (Z906) Daarnaast heeft Nintendo ook geen Dolby ondersteuning, waarschijnlijk omdat er geen dvd playback op de Wii U zit. Er is alleen PCM audio. De enige optie is dus een dure surround installatie kopen van boven de 600 Euro.

Nu ja, het stereo geluid wat ik krijg te horen als ik hem aansluit op de tv en dan de tv op de ontvanger is ook wel mooi. Je merkt alleen wel verschil met de Ps3, daar heb je echt een surround effect, kogels gaan achter je langs en je weet precies waar er mannetjes staan om te schieten.

Ik vind dit klantonvriendelijk van Nintendo. Zelfs de Ps2 heeft nog goeie ondersteuning..

//rant.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Nickdhnick BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 21:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 30 Jul 2006
Berichten: 6697

Hoezo moet je een dure surround system kopen? En 600 euro daarvoor? Dan kijk jij bij de verkeerde. Ik heb gewoon een goedkope van Samsung en kan er alles mee. Zit ook HDMI etc op.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 24 Mei 2013 23:46    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

HDMI out en in ook? En LPCM 5.1 support?

Enige optie die ik kan bedenken is een versterker te kopen en die op de boxen + subwoofer aan te sluiten. Dan kan ik daar de Wii U op aansluiten en die weer op de tv. Kost wel weer 165 Euro maar dit is zo verschrikkelijk frustrerend!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 30 Mei 2013 18:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Een witte premium WiiU bundel is aangekondigd voor Japan, hopen dat ie hier ook uitkomt. Moet nog een WiiU kopen en heb t liefste een witte en natuurlijk ga ik voor de premium versie.

Verder naast die van Nyko ook een 1st party battery pack, iig voor Japan. Op de gamepad blijkt nogal wat ruimte over te zijn in het accuvakje, lijkt dus vooropgezet om kosten te besparen. Lekker cheap van Nintendo... Misschien stoppen ze in de nabije toekomst een grotere, betere batterij in nieuwe gamepads
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 06 Jun 2013 23:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

http://www.polygon.com/2013/6/6/4401828/e3-nintendo-direct-will-feature-first-footage-from-new-super-smash

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 07 Jun 2013 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Louis Tinner schreef:
http://www.polygon.com/2013/6/6/4401828/e3-nintendo-direct-will-feature-first-footage-from-new-super-smash

Tja... ik heb Super Smash Bros. nooit echt geweldig gevonden...
Zelf kijk ik meer uit naar andere titels die ze zullen laten zien.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Jun 2013 14:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Asianator schreef:
Louis Tinner schreef:
http://www.polygon.com/2013/6/6/4401828/e3-nintendo-direct-will-feature-first-footage-from-new-super-smash

Tja... ik heb Super Smash Bros. nooit echt geweldig gevonden...
Zelf kijk ik meer uit naar andere titels die ze zullen laten zien.


Smash Bros. moet je ook met vrienden spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 12:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Even een korte terugblik van de Nintendo Direct gister, mijn mening erover:

Het begon meteen slecht met een laggende stream, maar naar een beetje zoeken had ik een goeie stream te pakken. Ik had alleen de Pokémon trailer gemist dus dat hindert niet. Toen kwam er een Mario game in beeld, ik dacht eerst dat het een opvolger was voor de 3DS maar het zag er daarvoor gewoon te scherp voor uit, later zag ik dat het spel dit jaar al uitkomt. Ik had nog wel mijn twijfels of dit dezelfde productie waarde zou hebben als de Galaxy games.

Kort erna kwam Iwata met een Mario Kart 8 trailer, ik vond het er ontzettend goed uitzien. Hij beloofde dat het online gebeuren echt iets groots zal worden, dus ik ben benieuwd. Het anti zwaartekracht gedeelte in de game vond ik wel tof. Ook de terugkerende motors en de elementen uit Mario Kart 7 was ik erg positief over, ik ben ook benieuwd of Retro dit keer weer mee zal helpen.

Hierna kwam Iwata met een nieuwe game die ze nog nooit eerder hadden getoond tijdens een Direct. Ik was erg benieuwd en erg verrast dat het DKC was. Ik ben een erg groot fan van de serie en heb DKC:R al een stuk of 4x uitgespeeld en krijg echt nooit genoeg van DKC2, het beste spel wat er ooit is gemaakt naar mijn mening. Verder vond ik het ook erg vet dat we nu tegen de walrussen moeten vechten, K.Rool en co zijn helaas van Rare dus dat gaat niet lukken maar qua setting vind ik dat ze het erg goed oplossen ik vind ook wel dat de K.Rool saga voorbij is na 4 games. Verder vond ik het ook erg cool dat we weer kunnen zwemmen met Donkey Kong en de terugkeer van Dixie Kong was ook een aangename verassing.

Later werd nog bekend gemaakt dat David Wise (de componist van DKC) weer terugkeert. En dat is werkelijk het beste nieuws wat ik deze E3 heb gehoord. Ook werd er bekend gemaakt dat we nog een speelbaar mannetje krijgen maar dat deze nog niet is onthuld. Kortom: Hype = over 9000.

Bayonetta 2 zag er goed uit. Ik heb deel een voor de Ps3 maar dat is echt een slechte port van de 360 versie. Ik heb het spel daardoor ook nog niet zoveel gespeeld.

X zag er ook heel mooi uit, Xenoblade staat nog op mijn to-do lijst nadat ik Okami heb uitgespeeld voor de Wii. Ik heb het ooit wel een paar uurtjes gespeeld en ik vond het een erg vette game dus ik denk dat ik hier op een gegeven moment ook wel voor ga hypen.

Als laatst toonde ze Smash Bros. Ik vond de 3DS versie om eerlijk te zijn niet zo aantrekkelijk. De Wii U versie aan de andere kant zag er heerlijk uit. Dat Mega Man nu deelneemt aan dit spel met oldschool power-ups is werkelijk briljant. Blij dat Mega Man weer wat aandacht krijgt, de laatste jaren is hij een beetje in de steek gelaten. Verder was het me nog niet duidelijk wat nou de verbinding tussen de 3DS en Wii U versie zou zijn, maar daar horen we uiteraard later wel weer over.

Was wel aardig moe gistermiddag omdat ik een slechte nacht had gehad door al de conferenties die nacht dus ik heb niet alles meegekregen van deze Direct en heb vandaag nog even wat gezien om een betere mening hieruit te vormen.

Over het algemeen erg tevreden met wat we hebben gezien. Ik ben nog een beetje sceptisch over Mario's nieuwe 3D avontuur of het wel dezelfde productie waarde zal hebben. En ik kan best begrijpen dat mensen het jammer vinden dat DKC voorrang kreeg op Metroid. Het is echter een slimme zet van Nintendo om zo de Wii U een verkoopboost te geven, Metroid verkoopt simpelweg niet zo goed als Donkey Kong. Ik denk dat we Metroid wel te zien krijgen op de Wii U op een later tijdstip, dat is het ook gewoon met Nintendo je moet geduld hebben. Helaas zie ik dat mensen dat niet hebben en elke keer weer op hun bek gaan en heel het internet vol schelden, ik vind dat jammer want het blijft gewoon je hobby toch? En daar moet je van genieten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 12 Jun 2013 13:47    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:

Kort erna kwam Iwata met een Mario Kart 8 trailer, ik vond het er ontzettend goed uitzien. Hij beloofde dat het online gebeuren echt iets groots zal worden, dus ik ben benieuwd. Het anti zwaartekracht gedeelte in de game vond ik wel tof. Ook de terugkerende motors en de elementen uit Mario Kart 7 was ik erg positief over, ik ben ook benieuwd of Retro dit keer weer mee zal helpen.

Een Sonic/Sega Transformed, maar dan met Nintendo karakters. Alleen de zwaartekracht is nieuw, kan mij niet herrineren dat Transformed dit heeft.

Nin007 schreef:

Hierna kwam Iwata met een nieuwe game die ze nog nooit eerder hadden getoond tijdens een Direct. Ik was erg benieuwd en erg verrast dat het DKC was. Ik ben een erg groot fan van de serie en heb DKC:R al een stuk of 4x uitgespeeld en krijg echt nooit genoeg van DKC2, het beste spel wat er ooit is gemaakt naar mijn mening. Verder vond ik het ook erg vet dat we nu tegen de walrussen moeten vechten, K.Rool en co zijn helaas van Rare dus dat gaat niet lukken maar qua setting vind ik dat ze het erg goed oplossen ik vind ook wel dat de K.Rool saga voorbij is na 4 games. Verder vond ik het ook erg cool dat we weer kunnen zwemmen met Donkey Kong en de terugkeer van Dixie Kong was ook een aangename verassing.

Het probleem met Nintendo is dat ze nooit eens verrassen. Een secret Retro project of nieuwe Metroid Prime zou perfect zijn voor Wii U, helemaal als je eens dat systeem grafisch wilt pushen. Uiteraard doet Nintendo dat niet, omdat Donkey Kong nu eenmaal vele malen meer verkoopt dan een Metroid. Het is leuk dat er een nieuwe DK is, maar ik raak steeds minder geinteresseerd in het Nintendo van nu dat elke keer hetzelfde blijft doen. Je kan er bijna de klok op gelijk zetten dat er een nieuwe Mario, of nieuwe DK aankomt. Nintendo moet wat meer durf hebben zoals ze dat deden destijds met Goldeneye en Turok.

Nin007 schreef:

En ik kan best begrijpen dat mensen het jammer vinden dat DKC voorrang kreeg op Metroid. Het is echter een slimme zet van Nintendo om zo de Wii U een verkoopboost te geven, Metroid verkoopt simpelweg niet zo goed als Donkey Kong.

Daarin moet ik je gelijk geven. Maar of een nieuwe DK sales gaat boosten? Vooral Ninty fans zullen dat mooi vinden, anderen zullen toch weer bevestigd zien dat Nintendo alleen maar voor bekende koppen en casual spul gaat.

Nin007 schreef:

Ik denk dat we Metroid wel te zien krijgen op de Wii U op een later tijdstip, dat is het ook gewoon met Nintendo je moet geduld hebben.

Ze hadden, mede doordat Microsoft op de publieke opinie zon sof heeft geslagen, juist gebruik kunnen maken van dit feit door met een AAA exclusive aan te komen om hardcore gamers aan te trekken. Hoeveel langer moeten we nog wachten voor zoiets als zelfs de E3 niet voldoende reden is om zon game aan te kondigen?

Nin007 schreef:

Helaas zie ik dat mensen dat niet hebben en elke keer weer op hun bek gaan en heel het internet vol schelden, ik vind dat jammer want het blijft gewoon je hobby toch? En daar moet je van genieten.

Ik kan het wel begrijpen. Als je al 2 jaar nieuws hoort van een geheim Retro project, dan verwacht je wel dat het of een geheel nieuwe game is, of iets ala Metroid Prime. 2 jaar voor een DK platform game is ruim te noemen, en hoe leuk de titel ook zal zijn, een grote groep voelt zich toch gepasseerd door Nintendo, omdat de titel die 2 jaar in ontwikkeling is geen Metroid, maar een DK blijkt te zijn.

Maar misschien is er nog wel een 2de team bij Retro.. who knows
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 09:11    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Metroid fans moeten hun mond eens houden, ik snap dat ze liever een Metroid willen zien maar wat ze doen is gewoon in Retro's gezicht spugen. 'Het is 2D dus dat is minder' dat slaat ook gewoon nergens op. DKC;R is niet voor niks een van de beste games op de Wii. they need to STFU and grow up.

Verder is Sonic Transformed een snellere karter en heeft een andere focus en heeft zijn elementen van Mario Kart 7. 8 loopt op 1080p en 60fps en het online gedeelte word geniaal. Je eigen tournooi opzetten met je eigen costum game daar vragen mensen veel naar sinds de Wii versie.

Toruk is geen Nintendo titel. GoldenEye was inderdaad revolutionair. We leven echter in 2013 en vernieuwen is niet zo makkelijk meer. Op een gegeven moment houden de ideeën een keer op. Zo zie ik bij alle andere developers ook nieuwe i.p.'s met gameplay van andere series met een eigen twist. GTA bijvoorbeeld, iedereen geilt op V maar we weten sowieso al hoe het zal spelen alleen het verhaal weten we niet, diezelfde mensen hoor je op Smash kankeren dat het niet vernieuwd is. Na een video. Het is gewoon in om op Nintendo te gaan zeiken en dat is onterecht. Ik heb geen zin om me de hele tijd te moeten verdedigen omdat ik het niet zie wat hun zien in Nintendo, en zo word er dus gewoon echt gepraat.

X en Bayonetta 2 zijn core games. Exclusief. Het zou me niets verbazen als X door vele als beste game van E3 word gekozen.

Nintendo consoles koop je voor Nintendo games en dat is al zo sinds de N64, de Wii U is hier geen uitzondering van.

Ik ben er klaar mee, dat eindeloze gezeik. Ik trek me terug en check alleen nog maar het nieuws. Ik wil genieten van me hobby en niet telkens aangevallen voelen omdat ik Nintendo fan ben.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Redneckerz BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 10:52    Onderwerp: Reageren met citaat
Redacteur


Geregistreerd op: 14 Dec 2011
Berichten: 6016

Nin007 schreef:
Metroid fans moeten hun mond eens houden, ik snap dat ze liever een Metroid willen zien maar wat ze doen is gewoon in Retro's gezicht spugen. 'Het is 2D dus dat is minder' dat slaat ook gewoon nergens op. DKC;R is niet voor niks een van de beste games op de Wii. they need to STFU and grow up.

Geen idee waar je die aggressieve toon vandaan haalt. Anyhow:
Ik roep nergens dat DK minder is omdat het 2D is. Ergo, als ik de vorige DK games mag geloven, is dit gewoon een ontzettend leuk spel.

Waar het mij omgaat, is dat Nintendo zo ontzettend safe speelt. Ipv iets verrassends te doen, blijven ze in hun Nintendo Direct nieuwe titels aankondigen op franchises waarvan je toch wel weet dat die eraan komen. Zoals gezegd, liever had ik Nintendo, naast deze titels, ook iets bijzonders zien doen.

Nin007 schreef:

Verder is Sonic Transformed een snellere karter en heeft een andere focus en heeft zijn elementen van Mario Kart 7. 8 loopt op 1080p en 60fps en het online gedeelte word geniaal. Je eigen tournooi opzetten met je eigen costum game daar vragen mensen veel naar sinds de Wii versie.

Het is lastig de 2 te onderscheiden.

Nin007 schreef:

Toruk is geen Nintendo titel.

Turok, en volgens mij verscheen elke Turok tot Rage Wars, met uitzondering van de eerste, op Nintendo platformen, te weten de N64 en Gameboy Color. Niet door Nintendo zelf gemaakt nee, maar het was zon beetje de Killzone van zijn tijd.

Nin007 schreef:

GoldenEye was inderdaad revolutionair. We leven echter in 2013 en vernieuwen is niet zo makkelijk meer. Op een gegeven moment houden de ideeën een keer op.

Vernieuwen is prima mogelijk, alleen zien devs dat gebruikers Dudebro shooters veel leuker vinden dan nadenken in een spel. In dat perspectief ben ik blij dat Mirrors Edge 2 eraan komt, die doet immers werkelijk wat anders met het eerste persoons perspectief.

Nin007 schreef:

Zo zie ik bij alle andere developers ook nieuwe i.p.'s met gameplay van andere series met een eigen twist. GTA bijvoorbeeld, iedereen geilt op V maar we weten sowieso al hoe het zal spelen alleen het verhaal weten we niet, diezelfde mensen hoor je op Smash kankeren dat het niet vernieuwd is. Na een video.

Die massale hype die elke GTA titel heeft vind ik ook zwaar overdreven, maar dat terzijde.

Nin007 schreef:

Het is gewoon in om op Nintendo te gaan zeiken en dat is onterecht. Ik heb geen zin om me de hele tijd te moeten verdedigen omdat ik het niet zie wat hun zien in Nintendo, en zo word er dus gewoon echt gepraat.

Ik denk niet dat ik op dit moment op Nintendo aan het afzeiken ben. Ik stel alleen de vraag waarom zelfs een E3 niet voldoende is voor iets nieuws en er op safe wordt gespeeld.

Nin007 schreef:

X en Bayonetta 2 zijn core games. Exclusief. Het zou me niets verbazen als X door vele als beste game van E3 word gekozen.

Het zou mij niets verbazen dat Bayonetta 2 nog multiplatform gaat. en X zal het moeilijk krijgen, getuige The Division, Killzone, en misschien wel de titel van de gehele E3: Metal Gear Solid V.

Nin007 schreef:

Nintendo consoles koop je voor Nintendo games en dat is al zo sinds de N64, de Wii U is hier geen uitzondering van.

True. Vandaar dus ook de lichte teleurstelling die ik ervaar dat ze 2 jaar bezig zijn met een Donkey Kong.

Nin007 schreef:

Ik ben er klaar mee, dat eindeloze gezeik. Ik trek me terug en check alleen nog maar het nieuws. Ik wil genieten van me hobby en niet telkens aangevallen voelen omdat ik Nintendo fan ben.

Waar wordt je aangevallen dan? Ik heb in de vorige post hoogstens mijn mening gegeven. Als je daar gelijk van op de bres springt, dan kan er ook geen discussie plaatsvinden.

Nintendo vind ik een prachtig bedrijf. Wat ze vroeger maakten.. Mijn eerste game ervaring op console was notabene een SNES. Waar het mij omgaat, is dit: Wanneer durft Nintendo ook zijn spierballen te tonen? Al die Zeldas en Marios en Donkey Kongs horen er allemaal bij, maar Nintendo kan ik echt niet (Tenminste voor mij) verhullen dat dit allemaal ''zekerheidjes'' zijn. Het Nintendo van vroeger had naast die zekerheidjes ook het lef om met iets anders te komen. Iets serieuzer. En dat is nu mijn probleem met Nintendo anno 2013: Dat doen ze niet meer. En dat vind ik toch erg.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 13 Jun 2013 12:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

En waar zijn al die innovatieve oplossingen voor de tablet van de WiiU? Het is tot nu toe ook maar gewoon een gadget.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jun 2013 14:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

elemeNt schreef:
En waar zijn al die innovatieve oplossingen voor de tablet van de WiiU? Het is tot nu toe ook maar gewoon een gadget.


Ben ik het mee eens. Zelfde met de Wii remote, er zijn maar een handjevol games die daar echt gebruik van maken. Het is vooral gemaakt voor ouders die ook wel eens tv willen kijken denk ik. Mijn moeder vind het een geweldig apparaat alleen 15 jaar te laat. xD want ik heb al mijn eigen tv en zo.

@Red, het meeste wat ik aanhaal is niet naar jou bedoeld maar over het algemeen, wij Nintendo fans worden als een groep aangevallen op de frontpage en dat is me al een paar keer gebeurd.

Donkey Kong word door veel Nintendo fans echt uitgespuugd omdat ze liever Metroid hadden. Hun reactie vind ik wat overdreven en kinderachtig. Hier op het forum valt het wel mee eigenlijk maar dat is dan ook vooral andere sites waat ik ook zit.

Maar goed dat terzijde ben ik het wel met je eens dat we die 'volwassen' game missen op de Wii U. Ze hebben Platinum games die veel voor hun maakt, Madworld op de Wii en nu Wonderful 101 en Bayonetta 2. Ook Xenoblade en X zijn goeie AAA core games. Ze missen wel dat soort games inderdaad maar ze hebben wel de games die we verwachten op een Nintendo console en ik als Nintendo fan ben daar wel blij mee dat we eindelijk wat games krijgen..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3 ... 18, 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 19 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group