Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende  
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 21:35    Onderwerp: [WIIU] Algemeen Nintendo Wii U Topic Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371



Height of about a width of about 46mm × 172mm × Depth 268.5mm (excluding protrusions)

The new controller is 6.2 inches, 16 button controller that combines what is familiar and the touch screen, slide the two pads is attached.
This rechargeable controller power button, HOME button, arrow pad, A / B / X / Y Buttons, L / R buttons, ZL / ZR is attached to the button. In addition, accelerometers, gyroscopes, vibration function, camera, microphone, speakers, sensor unit is equipped with a stylus.

Wii Remote (or Wii Remote +) can simultaneously connect up to 4. Classic Controller and Nunchuk, Classic Controller PRO, and Wii Balance Board, or any input device that corresponds to the Wii controller.

New hardware for high-density optical and 12cm, Wii can play for a 12cm self-loading optical disc (disc type will automatically draw) with a single drive.

1080p, 1080i, 720p, 480p, 480i compatible. HDMI, Component, D terminal, S-terminal, corresponding to each of the composite cable.

AV Multi-output and output from the HDMI output terminal supports 6CH PCM linear.

In addition to the internal flash memory, SD memory card or external USB can be extended by using the hard drive capacity.

Multicore-based IBM Power ®

4 USB 2.0 has a single pin. The new hardware backwards compatible Wii games.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 21:39    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Er is al wel een 'Project Café' topic. Misschien gewoon die van naam veranderen?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 21:43    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

ook prima, moet de topic starter dat wel ff doen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 21:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Zijn dat nou dezelfde analog sliders zoals op de 3DS?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Ziet er wel naar uit, en mocht het nou net zo zijn dat ik die sliders heerlijk in de duim vind liggen . Hopelijk komen ze met een verbeterde nunchuck met zo'n sliderjoystick
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 22:29    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Online gedoe word een van de volgende dagen nog onthuld, ik verwacht grote verbeteringen. Het is sowieso aan te raden om de interview te bekijken met Reggie op GT.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:13    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Hier nog meer:
http://gameusagi.com/?p=1985
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:17    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Die naam... Op de naam na, aardig idee. Een enorme handheld als controller. Kan geinig werken, vraag is of ik daarmee uren in mijn handen wil zitten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:21    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

cool, en laten we de pointer niet vergeten, erg blij dat die er nog is, maar anders heb je altijd nog de wii-motes

Mario kart zou ook lekker werken lijkt me zo. Als de tilt besturing minstens net zo tight is en scherm je het scherm als map/items/hub/achteruitkijkspiegel/je rode schildjes volgen etc, kan gebruiken

@gekookt ei: lijkt me opzich wel lekker in de hand liggen hoor, blijft wel een nintendocontroller, dus ik heb er wel vertrouwen in. De naam... daar ben ik ook geen fan van
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:40    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

"Wii U little.........."

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
MocroMo BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 06 Mei 2009
Berichten: 59

GekooktEi schreef:
"Wii U little.........."



Hahahahahahahahaha LOL!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
konnichiwa BerichtGeplaatst: 07 Jun 2011 23:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 17 Aug 2007
Berichten: 2403

Er is trouwens een ninja gaiden exclusive voor de Wii U.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 00:10    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Michael Pachter is het met me eens en gokt ook op minimaal $299 en een release over pas een jaar
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Kurosaki01 BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 00:56    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 20 Dec 2006
Berichten: 4334

Hmm loop nog niet helemaal warm van dat ding. En dat als Nintendo liefhebber.

Zit met enkele vragen.

Gaan ze nu echt wat goeds aan de online experience doen? Deze keer wel?
Nja natuurlijk grafisch? Wat en hoe?
De focus van de Wiimote verdwijnt totaal? Of zullen nieuwe spellen deze nog gebruiken? Zoja als je gaat spelen moet je dus een heel arsenaal aan spullen bij de hand hebben?
Betekend dit dat mijn huidige Wii nu nutteloos wordt?
Spel aanbod? Ja dit niet zozeer, maar koopt men ook die thirdparties voor de U? Anders stopt het bij één keer battlefield. Maar dan kom je uiteindelijk weer bij de eerste twee vragen uit.

Nja vooral die eerste twee zijn belangrijk bij het overhalen van PS3 en 360 users om een Wii U te halen. Voor de rest de tijd zal het leren.

Wel een leuk idee overigens hoor, maargoed we zien het wel. Gameplay waarde zal zeker hoog zijn, enkel is de vraag of het aanbod het dat ook is. Verkopen zal dat ding vast wel. Maar de 3rd party software verkopen? Daar valt of staat de console mee.

Zelda op dat ding zag er overigens wel stoer uit.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
BeWario BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 06:59    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 16 Nov 2008
Berichten: 2882

Ik weet het niet hoor... Na de enorme teleurstelling van gisteravond moet ik toch wel bekennen dat Nintendo het weer geflikt heeft hoor... Ze hebben me toch weten te interesseren voor de nieuwe Wii...

Hoop alleen wel dat ze niet het $-€ truukje uithalen, scheelt toch weer

EDIT: Ben trouwens wel heel erg blij met de Wii-backward compatibility, dan kunnen we gewoon GC games blijven spelen op onze Wii (die geen wii-games meer leest) en met dit ding nieuwe en oude games spelen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 07:56    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

konnichiwa schreef:
Er is trouwens een ninja gaiden exclusive voor de Wii U.
Echt, nog een tweede Ninja Gaiden in development?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 08:36    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

GekooktEi schreef:
"Wii U little.........."



Haha, ik hou van die naam, zo stom dat het vet is.

@Kuro, online gebeuren word een van deze dagen over gepraat. WiiU is gewoon de opvolger van de Wii die alles kan wat de Wii kan en meer, natuurlijk is je Wii dan nutteloos dat is toch met elke console als je upgrade en die BC!! heeft. De rest kom ik vanavond wel op terug nu geen tijd.

Dit vind ik echt dom van Nintendo:
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=160181

??
http://nintendoeverything.com/66623/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
E-man BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 09:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Nov 2006
Berichten: 1220

Ik ga deze keer niet mee in de hype van deze console. Nintendo is weer de eerste met zijn nieuwe console. Als de ps4 bijvoorbeeld wordt aangekondigt dan is die waarschijnlijk veel krachtiger. De Wii heb ik op launchday gekocht eigenlijk alleen vanwege Twillight Princess. Deze zal ik ook uiteindelijk kopen omdat ik alle consoleversies van LoZ wil hebben gespeeld en ik denk dat Skylar Sword hierop gaat verschijnen. Maar mn wii gebruik ik nooit meer, en ben beetje het vertrouwen in Nintendo verloren met al die poepgames. Die controller is well vet, maar waarsschijnlijk lekker duur en of het handig is?? Ik ben nog niet denderend enthousiast.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Thejoker BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 13:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Feb 2009
Berichten: 375

Direct na de aankondiging van de Wii U, kelderden de aandelen van Nintendo. Dat meldt Bloomberg. De waarde van de aandelen zijn op het laagste punt in vijf jaar.

De waarde van een aandeel daalde met 5,7 procent naar 16,930 yen voordat de beurs in Osaka, Japan, sloot. In totaal werden er 2,2 miljoen Nintendo-aandelen verhandeld in Osak gisteren; het afgelopen halfjaar werden er dagelijks gemiddeld 720 duizend Nintendo-aandelen verhandeld. De plotselinge daling zou te wijten zijn aan het gebrek aan vertrouwen onder analisten. Analisten betwijfelen of Nintendo met de Wii U hetzelfde succes kan bereiken als met de originele Wii.

Volgens Yusuke Tsunoda, analist bij Tokai Tokyo Securities Co, wist Nintendo bovendien de verwachtingen niet waar te maken. "Er waren hoge verwachtingen voor de nieuwe versie van de Wii en [de aankondiging] viel tegen", aldus Tsunoda tegenover Bloomberg. "Mensen hadden verwacht iets groots te zien op een groot evenement als de E3, maar eigenlijk was er niets nieuws en was alles al bekend." Tsunoda verwijst daarmee naar het feit dat de meeste details over de Wii U al in de afgelopen weken waren uitgelekt.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 13:33    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 13:48    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Haha op dat eerste plaatje ook een yo dawg referentie. Geniaal, wie moet die gast op het vierde plaatje voorstellen? Hirai? Neem aan dat op plaatje drie Jack Tretton is, jammer dat hij geen zalmkleurig overhemd aan heeft.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 15:24    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Mijn mening ook hier maar even plakken dan. Aangezien het Project Cafe topic dicht is.

Citaat:
Hoe gaat Nintendo mensen/hardcore gamers (wat de nieuwe doelgroep is voor Nintendo) overtuigen om hun PS3/360 (die ze als hardcore gamers al hebben) in de kast te zetten voor een 'nieuwe' console die hetzelfde doet als wat ze al hebben en nog eens >300 euro gaat kosten? Dat gaat echt niet werken.
Daarnaast gaan de meeste Wii bezitters nu niet weer veel geld uitgeven aan nog een console voor partygames. Dus voor wie is deze console? Alleen de echte Nintendo fanboys zijn hier blij mee. Voor hun hebben ze niet eens echte Nintendo games laten zien voor hun nieuwe console... De 3DS heeft al laten zien dat Nintendo misschien wel toffe games beloofd, maar dat ze met de launch gewoon niet beschikbaar zijn (Kid Icarus, Zelda, Resident Evil etc.).
Als nieuwe console vind ik het gewoon te weinig verbetering t.o.v. de PS3 en 360 die al zo'n 5 jaar oud zijn. Binnen een jaar of 2 gaan we ook zeker horen van hun opvolgers en dan wacht ik echt liever daarop, dan nu weer veel geld uitgeven aan een WiiU. Dit is gewoon current gen en geen nextgen.
Het 'unieke' en het 'speciale' waar Nintendo met de WiiPad op hamert zijn de handheld mogelijkheden, het motion gedeelte ervan, touchscreen en de '2e scherm' mogelijkheden. Dit hebben we allemaal al eerder gezien op de huidige consoles en de eind dit jaar uitkomende PS Vita. De Vita zal daarnaast als handheld goedkoper zijn dan de console van Nintendo en doet op geen enkel vlak onder voor de WiiPad. Grafisch gezien zijn ze gelijk, de Vita heeft veel meer touchscreen mogelijkheden door de touch op de achterkant en de Vita heeft ook hele toffe games.

Ik zie dus echt geen reden om een WiiU aan te schaffen voor een aantal Nintendo games die misschien ooit gaan komen?


Laatst aangepast door elemeNt op 03 Apr 2012 16:00; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
The Coon BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 15:48    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Dec 2010
Berichten: 63

@ ElemeNt
Ga nou niet zeggen dat sony betrouwbaar is met hun release dates van spellen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
elemeNt BerichtGeplaatst: 08 Jun 2011 16:49    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Aug 2009
Berichten: 2495

Beetje kinderachtige reactie niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina 1, 2, 3 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group