Home   Forum   Archief   Redactie   Contact   Bedrijven   Games    
 
  GamedPCGoogle StadiaVRNintendo SwitchPlayStation 4Playstation 5Xbox OneXboxAppMisc    
 


Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk. Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Volgende  
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 18:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Mr. Awesome schreef:
musthavethisgame schreef:
Is Wii U eigenlijk compatible met gamecube spellen, dwz ook memory card aansluiting?

Volgens de allereerste geruchten wel, maar Nintendo heeft er niets over gemeld tijdens de presentatie. Ik neem dus aan dat het apparaat niet compatibel is met GameCube hard- en software.

Volgens geruchten? Nintendo heeft al gezegd dat de GameCube niet ondersteund is.

Als je goed leest, weet je dat ik de allereerste geruchten aanhaal welke over de Wii U verschenen. Die suggereerden dat zowel Nintendo GameCube als Nintendo Wii hard- en software ondersteund was.

Daarna zei ik dat Nintendo tijdens de presentatie niets heeft gemeld over compatibiliteit met Nintendo GameCube hard- en software. Hieruit maak ik dus op dat deze producten niet ondersteund zijn. Dit is ook de kern van mijn reactie.

En volgens mij was die best duidelijk, niet?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 18:34    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Nintendo heeft volgens mij in een interview of een van de round tables gezegd dat de Wii-U geen BC voor GC bied, helaas.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Rene Groen BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 18:42    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 17885

Mr. Awesome schreef:
Rene Groen schreef:
Mr. Awesome schreef:
musthavethisgame schreef:
Is Wii U eigenlijk compatible met gamecube spellen, dwz ook memory card aansluiting?

Volgens de allereerste geruchten wel, maar Nintendo heeft er niets over gemeld tijdens de presentatie. Ik neem dus aan dat het apparaat niet compatibel is met GameCube hard- en software.

Volgens geruchten? Nintendo heeft al gezegd dat de GameCube niet ondersteund is.

Als je goed leest, weet je dat ik de allereerste geruchten aanhaal welke over de Wii U verschenen. Die suggereerden dat zowel Nintendo GameCube als Nintendo Wii hard- en software ondersteund was.

Daarna zei ik dat Nintendo tijdens de presentatie niets heeft gemeld over compatibiliteit met Nintendo GameCube hard- en software. Hieruit maak ik dus op dat deze producten niet ondersteund zijn. Dit is ook de kern van mijn reactie.

En volgens mij was die best duidelijk, niet?


Wat hebben we aan allereerste geruchten en eigen gedachten als Nintendo al ontkracht heeft dat de Wii U backwards compatible is met de Cube?
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
Mafusto BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 19:40    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 31 Mei 2009
Berichten: 7006

Interview over SSB plannen.
http://www.computerandvideogames.com/306900/news/smash-bros-wii-u/3ds-wont-be-a-mere-extension/

O.a. een pokemon stadium like idee. Je character trainen op de 3DS en dan online spelen met je character op de WiiU.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Asianator BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 21:07    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 05 Feb 2008
Berichten: 7331

Rene Groen schreef:
Mr. Awesome schreef:
Rene Groen schreef:
Mr. Awesome schreef:
musthavethisgame schreef:
Is Wii U eigenlijk compatible met gamecube spellen, dwz ook memory card aansluiting?

Volgens de allereerste geruchten wel, maar Nintendo heeft er niets over gemeld tijdens de presentatie. Ik neem dus aan dat het apparaat niet compatibel is met GameCube hard- en software.

Volgens geruchten? Nintendo heeft al gezegd dat de GameCube niet ondersteund is.

Als je goed leest, weet je dat ik de allereerste geruchten aanhaal welke over de Wii U verschenen. Die suggereerden dat zowel Nintendo GameCube als Nintendo Wii hard- en software ondersteund was.

Daarna zei ik dat Nintendo tijdens de presentatie niets heeft gemeld over compatibiliteit met Nintendo GameCube hard- en software. Hieruit maak ik dus op dat deze producten niet ondersteund zijn. Dit is ook de kern van mijn reactie.

En volgens mij was die best duidelijk, niet?


Wat hebben we aan allereerste geruchten en eigen gedachten als Nintendo al ontkracht heeft dat de Wii U backwards compatible is met de Cube?

Van deze ontkrachtig was ik dus nog niet op de hoogte. Vandaar dat ik dus in mijn eerdere reacties de eerste geruchten over het apparaat aanhaalde.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 13 Jun 2011 21:52    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Iwata over de onthulling van de Wii-U:
http://uk.wii.ign.com/articles/117/1175749p1.html

Nintendo UK over Wii-U's online:
http://nintendoeverything.com/67318/

=/

Suda over No More Heroes 3:
http://youtu.be/vBJyTIyFdeA
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 14 Jun 2011 22:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Reggie tegen patcher; Wii-U ondersteund 2 controllers:
http://nintendoeverything.com/67407/

Metroid komt zeker naar de Wii-U:
http://nintendoeverything.com/67411/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Uchiha_Shadow BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 03:28    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 24 Aug 2005
Berichten: 1928

Hey, ik besef me net....

<------


Okami 2 op de Wii-U *_____*

even snel gephotopoept:

http://i.imgur.com/cJ6RU.png

... En...

http://i.imgur.com/wM8Ra.png
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 18:27    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 23:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

elemeNt schreef:
Blijkbaar mis je mijn punt volledig. Waarom zou ik een Vita of WiiU moeten kopen? .


Vraag je me nou om je te overtuigen om iets te kopen? Dat moet je lekker zelf weten Lijkt me dat je een console koopt omdat er coole games op komen en dat je er veel lol mee kan hebben of heb jij andere redenen?

elemeNt schreef:
Misschien ben jij één van de weinige gamers die alleen een Wii in huis heeft.


De overgrote meerderheid zal je bedoelen... Ik ben iig blij als ik een zo groot mogelijke keus hebt, het liefste zie ik exclusives verdwijnen
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 23:18    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:


Geen world exclusief dit keer Chris. Screens van de console stonden 7 Juni al online.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 23:19    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

@hierboven: hmmm, stuk langer dan ik had verwacht, mooi, kan er wat meer power in

@Ninodude: Mooi te horen dat er 2 wiiU controllers op werken, heb je veel meer coole local multiplayer mogelijkheden en scheelt een hoop dicussie/ruzie Bovendien sowieso relaxed dat de wiimotes erop werken, ongeaqcht of er een vernieuwde versies van komen

@uchiha: cool
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 23:32    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik ben sowieso blij dat Nintendo de console alsnog compact weet te houden, zeker vergeleken met de Ps3 fat, verticaal kan die niet en horizontaal neemt hij de halve plank in beslag.

Als je echt op de hoogte wilt blijven moet je elke dag even Gonintendo checken. Ik vind het erg interessant dat er zoveel ontwikkelaars zijn die erg naar de Wii-U uitkijken, dat zegt toch wel iets over de console lijkt mij.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
GekooktEi BerichtGeplaatst: 15 Jun 2011 23:58    Onderwerp: Reageren met citaat
Grammar Führer


Geregistreerd op: 18 Jan 2008
Berichten: 9765

Louis Tinner schreef:
@Ninodude: Mooi te horen dat er 2 wiiU controllers op werken, heb je veel meer coole local multiplayer mogelijkheden en scheelt een hoop dicussie/ruzie

Ha, het zou maar zo zijn dat het niet kon. Wel bijzonder dat je zegt dat je het mooi om te horen vindt, ik bedoel, het is niets bijzonders en het zou gewoon een groot gebrek zijn als het er niet was. Ik zou echt in shock zijn als blijkt dat de opvolgers van de PS3 en/of Xbox 360 géén vier controllers tegelijk ondersteunen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 16 Jun 2011 00:05    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

dubbel

Laatst aangepast door Louis Tinner op 16 Jun 2011 00:08; in totaal 1 keer bewerkt
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Louis Tinner BerichtGeplaatst: 16 Jun 2011 00:08    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 18 Mrt 2009
Berichten: 371

Louis Tinner schreef:
GekooktEi schreef:
Wel bijzonder dat je zegt dat je het mooi om te horen vindt, ik bedoel, het is niets bijzonders en het zou gewoon een groot gebrek zijn als het er niet was.


Uhhh, precies de reden dat ik het goed nieuws vind? Zou het namelijk nogal lame vinden als er maar 1 tablet controller verbonden kon worden Niet echt bijzonder dus...

@ninodude?: die check ik regelmatig ja, die nintendoeverything site draait continue spotjes op dit moment, dus ik kan het niet checken
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jun 2011 00:15    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

GekooktEi schreef:
Louis Tinner schreef:
@Ninodude: Mooi te horen dat er 2 wiiU controllers op werken, heb je veel meer coole local multiplayer mogelijkheden en scheelt een hoop dicussie/ruzie

Ha, het zou maar zo zijn dat het niet kon. Wel bijzonder dat je zegt dat je het mooi om te horen vindt, ik bedoel, het is niets bijzonders en het zou gewoon een groot gebrek zijn als het er niet was. Ik zou echt in shock zijn als blijkt dat de opvolgers van de PS3 en/of Xbox 360 géén vier controllers tegelijk ondersteunen.


Ik zou wel eens willen weten of het hier gaat om 2 controllers die volledige ondersteuning krijgen zoals je dat met een controller hebt. Een simpele map naar twee controllers streamen is niet moeilijk, maar een volledig spel naar twee controllers streamen is een ander verhaal.

Serieus, ik haat Nintendo met hun vage onthullingen, ik heb meer vragen dan antwoorden gekregen. Beter komen ze snel met een eigen conferentie.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 16 Jun 2011 06:13    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

ninodude schreef:
Ik ben sowieso blij dat Nintendo de console alsnog compact weet te houden, zeker vergeleken met de Ps3 fat, verticaal kan die niet en horizontaal neemt hij de halve plank in beslag.
Uh, de PS3 Fat is ontworpen om verticaal te staan.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 16 Jun 2011 20:26    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Ik bedoel dat hij bij mij niet verticaal op de plank past, ik heb er simpelweg geen ruimte voor, en om hem nou op de grond te zetten.. Nee.

Iwata over Wii-U's online:
http://nintendoeverything.com/67571/
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 17 Jun 2011 23:25    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Meer over de Wii-U:
http://youtu.be/dNyW1x9HdEc

Nintendo heeft duidelijk gefaald met het onthullen van hun nieuwe console, ze praten er een week na de E3 nog steeds over..
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 18 Jun 2011 19:44    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Take Two bijna aanboort:
http://gonintendo.com/viewstory.php?id=161165

Lmao, ik geloof er eerlijk gezegd niets van, 3rd party developers zagen de Wii al jaren af omdat het een "kiddy" platform is, en nu gaan we met z'n allen positief doen over de opvolger van de Wii? Eerst zien dan geloven.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 14:17    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Wii U was inderdaad te vroeg onthuld:
http://www.n-europe.com/news.php?nid=15875

Ik verwacht dan ook geen Wii U voor E3 2012.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Christian Vuye BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 15:50    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 25 Jan 2009
Berichten: 8355

ninodude schreef:
Wii U was inderdaad te vroeg onthuld:
http://www.n-europe.com/news.php?nid=15875

Ik verwacht dan ook geen Wii U voor E3 2012.

Natuurlijk zal de Wii U aanwezig zijn op de E3 2012, de console zal eind dat jaar verschijnen!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
No'tje BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 16:04    Onderwerp: Reageren met citaat



Geregistreerd op: 08 Aug 2008
Berichten: 10199

Christian Vuye schreef:
ninodude schreef:
Wii U was inderdaad te vroeg onthuld:
http://www.n-europe.com/news.php?nid=15875

Ik verwacht dan ook geen Wii U voor E3 2012.

Natuurlijk zal de Wii U aanwezig zijn op de E3 2012, de console zal eind dat jaar verschijnen!


Ik bedoelde dat ik de Wii U niet voor de E3 van 2012 zie verschijnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Joni Philips BerichtGeplaatst: 08 Jul 2011 18:57    Onderwerp: Reageren met citaat
Eindredacteur


Geregistreerd op: 20 Okt 2003
Berichten: 24889

ninodude schreef:
Wii U was inderdaad te vroeg onthuld:
http://www.n-europe.com/news.php?nid=15875

Ik verwacht dan ook geen Wii U voor E3 2012.
Idd, is ook altijd mijn mening geweest. Voor de E3 kan hij gewoon niet verschijnen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Ga naar pagina Vorige  1, 2, 3, 4, 5 ... 19, 20, 21  Volgende
Nieuw onderwerp plaatsen   Dit onderwerp is gesloten. Het plaatsen of bewerken van berichten is niet mogelijk.    Gamed.nl Forumindex -> Game Forum Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 4 van 21

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group